Λήψη αρχείου

Πολιτιστικό πρόγραμμα: Η μεσαιωνική καστροπολιτεία της Ρόδου from Σταυρούλα Τσαμασίρου

 Εργασία των μαθητριών Α. Κυπριώτη , Ε. Μαντικού, Α2

 

ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΟΔΥΣΣΕΙΑ from Σταυρούλα Τσαμασίρου

Ομήρου Οδύσσεια, εργασία της μαθήτριας Κ. Πιρπερή, Α3

Η Ρόδος από το 10ο αι. πΧ έως το 1522 from Σταυρούλα Τσαμασίρου

Οι μαθητές γνωρίζουν ήδη ότι το Διαδίκτυο είναι ένα εξαιρετικό μέσο για την αναζήτηση πληροφοριών, για ανακάλυψη νέων πραγμάτων, για διασκέδαση και επικοινωνία με τους φίλους τους. Αυτό που δεν γνωρίζουν ή ξεχνούν είναι ότι όπως και στον πραγματικό κόσμο, μπορεί να είναι και ένα επικίνδυνο μέρος. Οι 7 συμβουλές προς τους μαθητές έτσι ώστε η πλοήγησή τους στο Διαδίκτυο να είναι ασφαλής είναι οι εξής:
• Ποτέ μη δίνεις το όνομά σου ή τον κωδικό σου σε κανένα!
• Ποτέ μη δίνεις προσωπικές πληροφορίες (διεύθυνση, τηλέφωνο, όνομα σχολείου, αθλητικό σωματείο).
• Οι ιοί των υπολογιστών μπορούν να μεταδοθούν διαδικτυακά τόσο εύκολα όσο και στον πραγματικό κόσμο! Να χρησιμοποιείς πάντα τοίχο ασφαλείας (firewall) και ενημερωμένο αντιβιοτικό πρόγραμμα (anti-virus).
• Σκέψου προσεκτικά τι θα γράψεις στο διαδίκτυο, αφού μπορεί να το διαβάσει κάποιος και μετά από 10 χρόνια!
• Μη συνομιλείς με αγνώστους και ποτέ μην κανονίσεις συνάντηση με κάποιον που δε γνωρίζεις!
• Αν κάποιος σε απειλεί διαδικτυακά, ενημέρωσε αμέσως τους γονείς και τους δασκάλους σου!
• Να είσαι ευγενικός και να φέρεσαι στους άλλους όπως θα ήθελες να σου φέρονται και εκείνοι!

                                   «Εθισμός» στο Διαδίκτυο

Eίναι η υπερβολική χρήση του Διαδικτύου που παρεμβαίνει στην προσωπική ζωή. Παιδιά και έφηβοι δαπανούν υπερβολικά πολλές ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή παίζοντας ηλεκτρονικά-διαδικτυακά παιχνίδια, μιλώντας διαδικτυακά σε δωμάτια συνομιλιών ή σε σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (π.χ. facebook), ενώ ξεχνούν ή παραμελούν άλλες σημαντικές δραστηριότητες.
Συμπεριφορές που δηλώνουν εθισμό στο διαδίκτυο είναι:

1.Η υπερβολική ενασχόληση με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές, εμμονή, δηλαδή, με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια, που όπως φαίνεται στη χώρα μας μαζί με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν τους πρωταρχικούς παράγοντες που οδηγούν σε διαδικτυακές συμπεριφορές εξάρτησης.
2. Υπερβολική ενασχόληση σε διαδικτυακές διαπροσωπικές σχέσεις στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης και τα δωμάτια συνομιλίας – γνωστά ως chat rooms – ή άλλων υπηρεσιών άμεσης ανταλλαγής μηνυμάτων όπως το MSN.
3.Υπερβολική ενασχόληση με τον τζόγο και τις διαδικτυακές αγορές.
4. Υπερβολική περιήγηση, δηλαδή συνεχόμενο και διαρκές «σερφάρισμα» στο Διαδίκτυο και αναζητήσεις σε βάσεις δεδομένων.

Σημάδια συμπτώματα
Η υπερβολική ενασχόληση με το Διαδίκτυο μπορεί να επηρεάσει τη συναισθηματική και την κοινωνική ζωή του ατόμου.
Μπορεί να παρατηρηθούν:

Παραμέληση ή και απομόνωση από την οικογένεια και τους φίλους
Αδυναμία του ατόμου να σταματήσει τη δραστηριότητα
Συναισθηματικό κενό, ανία, ανησυχία, άσχημη διάθεση, επιθετικότητα
Ημικρανίες και σοβαροί πονοκέφαλοι.
Διαταραχές του ύπνου κα.

Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στο:
http://www.saferinternet.gr/
(Γραμμή Βοήθειας Ελληνικού Κέντρου Ασφαλούς Διαδικτύου)

Ευριπίδη Ελένη, Ανιχνεύοντας τη "διάνοια" from Σταυρούλα Τσαμασίρου

Το παρακάτω ποίημα είναι εμπνευσμένο από το ομώνυμο ποίημα του Ι.Πολέμη

                                           Καυχησιάρικο κουπί

                    1                                                                                    5

 Μικρούλα βάρκα αραγμένη                                      Είσαι ασυλλόγιστο τιμόνι

κει κάτω στην ακρογιαλιά                                          και το γνωρίζει ο καθείς

γλυκά το κύμα τη χαϊδεύει                                         δε μοιάζεις μένα που παλεύω

και νανουρίζει τα κουπιά                                            κ’ ιδροκοπάω ολημερίς.

                   2                                                                                  6

Μες τη βαθειά σιγή της νύχτας                                Για δες το δόλιο το κορμί μου

το φεγγαράκι από ψηλά                                             έλιωσε στη βαριά δουλειά,

λόγια ακούει στ΄ακρογιάλι                                        το κύμα σπρώχνω νύχτα μέρα

σκληρά, περήφανα ,πικρά.                                         φέρνω τη βάρκα στ΄ανοιχτά.»

                    3                                                                                    7

Απλώνει τα φωτοφτερά του                                       Και το τιμόνι λυπημένο

πετά αθόρυβα σιμά                                                      βουβό ακούει τα πικρά

κρύβεται πίσω απ΄τις γαζίες                                      τα καυχησιάρικα τα λόγια

και κρυφακούει σιωπηλά.                                           που του πληγώνουν την καρδιά.

                   4                                                                                      8

“ Είσαι τεμπέλης κι ακαμάτης                                    Θυμήθηκε το παραμύθι

στη βάρκα πράμα περιττό,                                          του καυχησιάρη πελαργού

χασομεράς εκεί στην πλώρη                                       που περιφρόνησε τι του ‘πε

και δε φελάς ένα λεπτό!                                               το σκουληκάκι του αγρού.

                                                                    9

                                              Μα ξάφνου μέσα στη γαλήνη

                                              ξεσπά φουρτούνα φοβερή                                   

                                             » βόηθα τιμόνι να σωθούμε»

                                              παρακαλάει το κουπί!

                

                  

                    

 

 

Διαφθορά και Δολοπλοκίες στο Βυζάντιο from Σταυρούλα Τσαμασίρου

ΒΥΖΑΝΤΙΝΑ ΑΝΑΚΤΟΡΑ from Σταυρούλα Τσαμασίρου
Δείτε το άρθρο σε μεγέθυνση

glogster 2

 Εργασία των μαθητών του Γ2  Μ.Μπαρδάνη, Μ.Παληγιάννη

    Δείτε την αφίσα για τη ζωή και το έργο του Ν. Καζαντζάκη στο: 

      http://http://bardanmnlc.edu.glogster.com/blank/

WORLDE WAR

  ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ  Γ1, Γ2

 

 

πολεμος

http://www.tagxedo.com/artful/a0c39711de214f95

…στα φύλλα του δέντρου της ζωής !

ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

 

Ο Λυκούργος ήταν Αθηναίος πολιτικός και ρήτορας (390 π.Χ.324 π.Χ.) που συμπεριλαμβάνεται στον «Κανόνα των δέκα αττικών ρητόρων».

«Τρία γάρ ἐστι τά μέγιστα,

ἄ διαφυλάττει καί διασώζει τήν δημοκρατίαν καί τήν τῆς πόλεως εὐδαιμονίαν, πρῶτον μέν ἡ τῶν νόμων τάξις, δεύτερον δ΄ ἡ τῶν δικαστῶν ψῆφος, τρίτον δ΄ ἡ τούτοις τά ἀδικήματα παραδιδοῦναι κρίσις.

 «Τρία είναι τα σπουδαιότερα

που διασώζουν τη δημοκρατία και την ευτυχία της πόλης, πρώτον οι διατάξεις των νόμων,
δεύτερο η ψήφος των δικαστών και

τρίτον η κατηγορία που παραδίδεις τους αδικούντας στους διακαστάς»
Κατά Λεωκράτους 3-4

Οπαδός της αντιμακεδονικής μερίδας και σύμμαχος των μεγάλων ρητόρων Δημοσθένη και Υπερείδη.

                                          ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ

 Για να διαβάσετε ολόκληρη την εργασία πατήστε :  ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ

Μαθητές...

K.PC

 Δείτε την παραπάνω αφίσα  για τη ζωή και το έργο του ποιητή στο:

       Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ

Χώρος των ευσεβών

 

Έργο του μαθητή του Γ2  Μιχάλη Μ.

εμπνευσμένο από το κείμενο της 8ης ενότητας:

«Ο σεβασμός προς τους γονείς»

   (Λυκούργος,Κατά Λεωκράτους)

    Οι μαθητές του Γ2 και του Γ3 αφού μελέτησαν κείμενα για το φαινόμενο του ρατσισμού στο μάθημα της  Νεοελληνικής   Γλώσσας, δημιούργησαν τις δικές τους εργασίες και τις παρουσίασαν στην τάξη.

        Δείτε τις δημιουργίες των μαθητών:

 

             

Δείτε το video που δημιούργησαν οι μαθητές του Γ3,

Δημήτρης Χ.,  Αντώνης Χ.

 

Όλοι ίσοι !(Κλικ στην εικόνα για μεγέθυνση)

                                                      

  Σχέδιο του μαθητή του Γ3 Γιάννη Φ.

 

 

 

 

  Το video που ακολουθεί δημιούργησαν οι μαθητές του Γ3 :

   Μιχάλης Τ., Κυριακή Φ.,   Σταματία Σ., Νικήτας Χ.

    

       ΣΕΡΦ

       Πριν από κάποια χρόνια, συνέβη ένα περιστατικό που πραγματικά με συγκλόνισε και με έκανε να δω τα πράγματα διαφορετικά… Η Άννα ένα κορίτσι 15 χρονών, ήταν αθλήτρια σέρφ  και μάλιστα με πολύ καλές επιδόσεις. Όμως μια μέρα καθώς έκανε προπόνηση, χτύπησε και έχασε το ένα της χέρι. Η ζωή της άλλαξε από την μία μέρα στην άλλη ριζικά και είχε γίνει πάρα πολύ δύσκολη. Άρχισε να ζει τον ρατσισμό και ιδιαίτερα από παιδιά της ηλικίας της. Όλοι την κορόιδευαν και της έλεγαν ότι τώρα είναι ανίκανη να κάνει τα πράγματα που έκανε πριν. Μια μέρα λοιπόν η Άννα πείσμωσε και πήρε την απόφαση να ξεκινήσει ξανά το σέρφ, έστω και με το ένα χέρι. Όταν αυτό το έμαθαν τα υπόλοιπα παιδιά, άρχισαν να την αμφισβητούν γι’ αυτή της την προσπάθεια και ήταν σχεδόν όλοι σίγουροι, ότι δεν θα τα κατάφερνε. Την επόμενη κιόλας μέρα η Άννα, πήρε τη σανίδα της και μαζί με τον προπονητή της πήγαν στη θάλασσα. Μετά από πολλές κουραστικές προσπάθειες η δύναμη της ψυχής κέρδισε. Όταν έφτασαν όλα τα παιδιά που αμφισβητούσαν την προσπάθειά της, μαγεύτηκαν μόλις την είδαν. Η Άννα, όταν τους είδε πάγωσε και ζήτησε από τον προπονητή της να φύγουν. Εκείνος όμως αρνήθηκε, λέγοντάς της ότι πρέπει να φανεί δυνατή. Έτσι λοιπόν η Άννα ξεκίνησε όμως συνεχώς έπεφτε και δεν μπορούσε να σταθεί στην σανίδα. Τη στιγμή εκείνη τα παιδιά, άρχισαν να χειροκροτούν και να την εμψυχώνουν. Τότε η Άννα τα κατάφερε. Λίγες μέρες αργότερα, έμαθε ότι γινόταν ένας αγώνας σέρφ. Στην αρχή ενθουσιάστηκε, όμως μετά σκέφτηκε ότι είναι αδύνατον. Αποφάσισε τελικά να το συζητήσει με τον προπονητή της. Μετά από τη συζήτηση που έκαναν η Άννα, πήρε τη μεγάλη απόφαση να συμμετάσχει. Αφού πέρασαν 2 εβδομάδες, ήρθε η στιγμή του αγώνα. Η Άννα, είχε πολύ άγχος για το αποτέλεσμα. Όταν ήρθε η ώρα να μπει στη θάλασσα την είδε μια άλλη σέρφερ, που ήταν πολύ καλή και την πλησίασε λέγοντάς της ότι δεν πρόκειται να νικήσει και ότι χωρίς το ένα της χέρι δεν θα καταφέρει τίποτα. Ο αγώνας ξεκίνησε. Όλοι οι συμμαθητές και φίλοι της, ήταν εκεί για να την στηρίξουν και να την εμψυχώσουν. Αυτό της έδωσε δύναμη και η Άννα φυσικά βγήκε πρώτη σε αυτό τον αγώνα.Από τότε η Άννα σερφάρει με αισιοδοξία ,όχι μόνο στη θάλασσα αλλά και στη ζωή! Ελπίζω αυτό το γεγονός να σας συγκίνησε και να σας ευαισθητοποίησε και εσάς.

                                          Συγγραφέας : Γαρυφαλιά Μ.,μαθήτρια του Γ2

11 Ιαν 2014

ΡΟΔΟΣ

Συντάκτης: ΤΣΑΜΑΣΙΡΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ | Κάτω από: Ιστορία

Στο αρχείο :  Το νησί μου… η Ρόδος. δείτε τους σημαντικότερους σταθμούς στην ιστορία της Ρόδου από τα αρχαία ως τα νεότερα χρόνια.