Ιχνηλάτες Μάθησης!

Ελάτε να ανακαλύψουμε ξεσηκωτικές εκπαιδευτικές ευκαιρίες και εμεπιρίες!

Δημιουργία Βίντεο με την Τεχνική Συνένωσης Φωτογραφιών

Δεκ 202313

Μια Χριστουγεννιάτικη Ιστορία με Ευχές για το 2012 με τη μορφή κινουμένων σχεδίων-φωτογραφιών με ήρωες δημιουργίες από πλαστελίνη των μαθητών της Δ2 τάξης του Δημοτικού Σχολείου Βέλου. Δεν είναι ολοκληρωμένο, ούτε διορθωμένο… αποτελεί μια πρώτη απόπειρα (version 0.1.) ως πειραματισμό για όσα σχεδιάζουμε να … επακολουθήσουν!

Συνεργασία Αρχιμηδείου Ακαδημίας, Miami και Ελληνικού Δημ. Σχολείου, Wuppertal

Δεκ 202313

Εδώ μπορείτε να δείτε το padlet που δημιουργήθηκε μέσα από τη συνεργασία των δύο σχολείων:

Μετάβαση στο padlet.com

Ο Σύλλογος Ελληνικής Ιερακοθηρίας στο Σχολείο μας!

Δεκ 202313

Την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου 2023 είχαμε τη χαρά και την τύχη να δεχτούμε στο Δ. Σχ. Καμαρίου την επίσκεψη εκπροσώπου του Συλλόγου Ελληνικής Ιερακοθηρίας, που, σε συνεργασία με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ιεροκοθηρίας και Προστασίας Αρπακτικών Πτηνών (ΙΑF) έχει διαμορφώσει ένα ειδικό πρόγραμμα ενημέρωσης για όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης που για πρώτη φορά Πανελλαδικά θα εφαρμοστεί στην Κορινθία, αρχής γενομένης από το σχολείο μας! Κατά την επίσκεψή του ο κος Παναγιώτης Γιαννάκαινας, κάτοικος Αρχαίας Σικυώνας Κορινθίας, φροντιστής και εκπαιδευτής αρπακτικών πτηνών, αλλά και μέντορας του ΣΕΙ στον Νομό Κορινθίας και την ευρύτερη Βόρεια Πελοπόννησο, πραγματοποίησε μια εξαιρετική παρουσίαση για την Τέχνη της Ιεροκοθηρίας και την ιστορία της στον Ελλαδικό χώρο, επεσήμανε το γεγονός ότι έχει αναγνωριστεί από την UNESCO ώς πολύτιμο στοιχεία/μνημείο της άυλη πολιτιστικής κληρονομιάς της ανθρωπότητας, που εκτός από μία παραδοσιακή θηρευτική τέχνη, έχει  ευεργετικές κοινωφελείς συνέργειες για την κοινωνία (π.χ. προάσπιση δημόσιας υγείας λόγω μείωσης των πληθυσμών των τρωκτικών, βιολογικής καταπολέμησης και μείωσης αγροχημικών στις καλλιέργειες, κ.ά.).

Οι μαθητές/τριες και οι εκπαιδευτικοί είχαμε την ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με εκπαιδευμένα εκτρεφόμενα αρπακτικά πτηνά και α) να πληροφορηθούμε την ειδική σχέση ανθρώπου-αρπακτικού πτηνού στα πλαίσια της συγκεκριμένης τέχνης  β) να συνειδητοποιήσουμε την ανάγκη για σεβασμό των αρπακτικών πτην

ών και ότι αυτά δεν αποτελούν κατοικίδια (pet) γ) να αναγνωρίσουμε την πεειβαλλοντική/οικολογική αξία και ρόλο των άγριων αρπακτικών πτηνών, τα κοινά είδη και τις απειλές που αυτά συναντούν στην φύση και δ) να ενημερωθούμε για τις σωστές και ασφαλείς ενέργειες σε περίπτωση εύρεσης ενός τραυματισμένου άγριου αρπακτικού πτηνού, αναδεικνύοντας την έννοια του Εθελοντισμού και της Κοινωνικής/Περιβαλλοντικής Ευθύνης και πολλά άλλα!

Εδώ μπορείτε να βρείτε την Απόφαση του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας για τον καθορισμό των «Υψηλού και Μεσαίου Επιπέδου» χειριστών θηρευτικών ιεράκων για την πρακτική εκπαίδευση υποψήφιων χειριστών θηρευτικών ιεράκων, στους οποίους περιλαμβάνεται και ο κος Γιαννάκαινας.

Απολαύστε κάποια στιγμιότυπα της εξαιρετικής αυτής εμπειρίας!

 

Πρώτη Δημοσίευση: Καλή μας αρχή! Καλές Ιχνηλατήσεις!

Δεκ 202313

Καλωσόρισες στον Ιστότοπο Ιχνηλάτες Μάθησης!

nose

Ιχνηλάτες Μάθησης

Όπως αναφέρεται και στον υπότιτλο, σκοπός αυτού του ιστότοπου είναι να αναζητάμε και να ανακαλύπτουμε εκπαιδευτικές ευκαιρίες και εμπειρίες, δράσεις και δραστηριότητες που θα μας κινητοποιούν, θα μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον και θα μας ξεσηκώνουν να ασχοληθούμε μαζί τους! Οργανωθείτε, ακονίστε τα αισθητήρια όργανα της ανακάλυψης τέτοιων ευκαιριών και … φύγαμε!

Όσες και όσοι επισκέπτεσθε το ιστολόγιο μου, δικαιούστε να ξέρετε κάποια πράγματα για τον εαυτό μου.

Τα τυπικά προσόντα μου θα τα βρειτε στο βιογραφικό μου που θα αναρτήσω στη συγκεκριμένη σελίδα!

Αυτά όμως που θέλω εγώ να μοιραστώ μαζί σας είναι τα ακόλουθα:

  • γενικά σαν άνθρωπος παθιάζομαι εύκολα και είμαι επίμονος και ξεροκέφαλος!
  • επειδή παθιάζομαι, πολλές φορές απογοητεύομαι και βαριέμαι εύκολα, επειδή όμως είμαι και επίμονος και ξεροκέφαλος, ανασυντάσσομαι, επικεντρώνομαι ξανά και όσα αξίζουν και ξεκινώ πάλι τις προσπάθειές μου!
  • απεχθάνομαι να λέω ή να ακούω φράσεις του τύπου δεν μπορώ, δεν γίνεται, πού να βρούμε τώρα πώς γίνεται, τι μου ζητάς τώρα κ.ο.κ. που υποκρύπτουν παραίτηση, αδιαφορία και τεμπελία!
  • λατρεύω την οικογένειά μου, θα πέθαινα για τους δυο μου γιους τους οποίους καμαρώνω κάθε μέρα που περνά και θαυμάζω τους δυο σκύλους μου, τον Χούκη και τη Ζούμα για την αφοσίωση και εξυπνάδα τους!
  • τέλος, λατρεύω τη δουλειά μου, το σχολείο μου, τους μαθητές μου και ξετρελαίνομαι να κάνω βιωματικές δράσεις που έχουν σχέση με τη φύση και το περιβάλλον, όπως φυσική και τεχνητή επώαση και εκκόλαψη αυγών, σχολικό ανθόκηπο, σχολικό λαχανόκηπο, φροντίδα σχολικού ενυδρίου κ.ο.κ.


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων