ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Οδηγίες ΕΛΑΣ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Συν. 5 Κοινό μ-σενάριο Συστάδας 3

Συν. 5 Κοινό μ-σενάριο Συστάδας 3

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συν. 5 Κοινό μ-σενάριο Συστάδας 3

Τεχνικές αξιολόγησης σελίδων

Συν. 5 Τεχνικές αξιολόγησης σελίδων

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τεχνικές αξιολόγησης σελίδων

Ιστολόγια

Συν. 5 2 Ιστολόγια

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστολόγια

5η συνεδρία.

Συν. 5 1 Επεξεργαστές κειμένου και υπηρεσίες νέφους

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 5η συνεδρία.

Συνεδρία 1 – Δραστηριότητα 1

Μάθημα: Τ.Π.Ε. – Πληροφορική ΣΤ’ Δημοτικού

Τίτλος ενότητας: Εισαγωγή στην κινούμενη εικόνα (animation)

 

Εφαρμογή:

Ως αφόρμηση για το animation και τις κινούμενες εικόνες, χρησιμοποιείται πρώτα το video:

https://www.youtube.com/watch?v=C4tG3fcaitA

Στο ίδιο βίντεο γίνεται και η γνωριμία με το λογισμικό, που θα μάθουν να χρησιμοποιούν οι μαθητές.

 

Σκοποί και στόχοι:

  • Να μπορεί ο μαθητής να κατανοήσει την έννοια της κινούμενης εικόνας και του animation γενικότερα. Να κατανοήσει την ψευδαίσθηση των αλληλοδιάδοχων εικόνων, πάνω στην οποία βασίζεται το animation.
  • Να ανατρέξει σε παραδείγματα και προσωπικές εμπειρίες από την ζωή του, σχετικά με κινούμενα σχέδια, βίντεο, ταινίες και animation. Να αντιληφθεί την επίδραση και την χρησιμότητα που αυτά έχουν.
  • Να βιώσει την σχέση των υπολογιστών με τις ταινίες και τα κινούμενα σχέδια (animation) της εποχής του. Να καταλάβει πόσο απαραίτητοι είναι οι υπολογιστές στη δημιουργία όλων αυτών των animation και πόσο τα έχουν εξελίξει και αναβαθμίσει στην εποχή αυτή.

 

Μέθοδοι διδασκαλίας:

  • Παρουσιάσεις με διαφάνειες και βίντεο από το διαδίκτυο, σχετικές με την έννοια του κινούμενου σχεδίου/εικόνας.
  • Παρουσιάσεις με βίντεο από το διαδίκτυο κάποιου απλού εργαλείου – εφαρμογής, που χρησιμοποιείται στους υπολογιστές για δημιουργία animation (π.χ. το πρόγραμμα pivot animation).
  • Γνωριμία και βασική εκπαίδευση των μαθητών στη χρήση αυτού του ειδικού εκπαιδευτικού λογισμικού.
  • Βιωματικές ασκήσεις και πρακτικές δραστηριότητες από τους μαθητές, χρησιμοποιώντας το λογισμικό.

 

Μαθησιακά αποτελέσματα:

  • Παρουσιάσεις των εργασιών των μαθητών (βίντεο animation) στην τάξη.
  • Μελλοντική ενασχόληση στο γυμνάσιο με πιο προχωρημένα προγράμματα, π.χ. 3-D animation (ALICE).
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Συνεδρία 1 – Δραστηριότητα 1

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο