Κ Καβάφης

 

 

 

Ο Ι. Καποδίστριας ως κυβερνήτης της Ελλάδας (1828-1831).

Ο Κόμης Ιωάννης Καποδίστριας

(Ρωσικά: граф Иоанн Каподистрия, Ιταλικά: Giovanni Capo d’Istria, Κέρκυρα10 Φεβρουαρίου1776 – Ναύπλιο 9 Οκτωβρίου 1831) ήταν Έλληνας διπλωμάτης και πολιτικός. Διετέλεσε πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας κατά τη μεταβατική περίοδο και ενώ τελούσε υπό την προστασία των Μεγάλων Δυνάμεων και νωρίτερα υπουργός εξωτερικών της Ρωσικής Αυτοκρατορίας

Καταγόταν από αριστοκρατική οικογένεια με πολιτική παράδοση γι’ αυτό και αναμείχθηκε με την πολιτική ήδη από το 1803, οπότε και διορίστηκε γραμματέας της επικράτειας της Ιονίου Πολιτείας. Με την κατάληψη των Επτανήσων από τους Γάλλους αποσύρθηκε και εντάχθηκε στη ρωσική διπλωματική υπηρεσία. Εκεί ανέλαβε σημαντικές θέσεις καταφέρνοντας να αναδειχθεί σε υπουργό εξωτερικών της Ρωσικής Αυτοκρατορίας από το 1815 έως το 1822, οπότε και υποχρεώθηκε σε παραίτηση λόγω της επανάστασης του 1821. Στις 14 Απριλίου 1827 η Εθνική Συνέλευση της Τροιζήνας τον επέλεξε πρώτο κυβερνήτη της Ελλάδας, θέση από την οποία ήρθε σε τριβή με τους τοπικούς αξιωματούχους με αποτέλεσμα την δολοφονία του στις 9 Οκτωβρίου 1831 στο Ναύπλιο από τον αδελφό και τον υιο του Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη, σε αντίποινα της φυλάκισης του τελευταίου. Ως κυβερνήτης της Ελλάδας προώθησε σημαντικές μεταρρυθμίσεις για την ανόρθωση της κρατικής μηχανής, καθώς και για τη θέσπιση του νομικού πλαισίου της πολιτείας, απαραίτητου για την εγκαθίδρυση της τάξης. Επίσης, αναδιοργάνωσε τις ένοπλες δυνάμεις υπό ενιαία διοίκηση.

[local /files/2013/02/ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ-Ε nolink]

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ

Διαβάστε όλο το άρθρο »

Η χρήση των ΤΠΕ στην Ιστορία

Ιστορία θεωρείται από πολλούς που εργάζονται σε αυτόν τον τομέα ως μια ξεχωριστή μορφή της γνώσεων. Δεν είναι μόνο που ασχολούνται με τη συλλογή και την απομνημόνευση διακριτά στοιχεία για ιστορικά γεγονότα ή τους ανθρώπους, αλλά απαιτεί αυτές μελέτη για να κατανοήσουμε μια σειρά από πολύπλοκες διαδικασίες οι οποίες είναι ειδικά για το θέμα αυτό. Οι ιστορικοί πρέπει να ανακατασκευάσει ιστορικών γεγονότων με τη χρήση μια σειρά από στοιχεία, τα οποία μπορεί να είναι ελλιπείς, ανακόλουθες και είναι δύσκολο να ερμηνεύσει

Για να βοηθήσει στην κατανόηση των ιστορικών γεγονότων και των πηγών των αποδεικτικών στοιχείων ενηλίκων ιστορικοί βασίζονται σε μια σειρά από προηγούμενες εμπειρίες και γνώσεις, ώστε μαθητές που έχουν λιγότερο εκτεταμένη γνώση και την εμπειρία να το βρείτε δύσκολο να αναπτύξουν τις δεξιότητες που χρειάζονται

Οι ΤΠΕ μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βοηθήσουν τους μαθητές όλων των ηλικιών να αναπτύξουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που απαιτεί η ιστορία. Τους παρέχει ευκαιρίες για:

● να επιλέξουν και να αναπαράγουν τις πηγές σε ένα φάσμα μέσων

● να πλαισιώνουν και να ερμηνεύουν τις πηγές

● ανακατασκευή και προσομοίωση ιστορικών γεγονότων

● να κατασκευάσουν αφηγήσεις

● την αναγνώριση προτύπων σε μεγάλες ποσότητες δεδομένων

● ανάπτυξη, οργάνωση και επικοινωνία ιστορικής σκέψης.

Γεια Μαριάνθη

Τι κάνεις Μαριάνθη;

Καλή χρονιά

Εύχομαι σ΄ όλους μια δημιουργική χρονιά γεμάτη γνώσεις

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση