ba_laptops.jpgΠριν λίγο στην ηλεκτρονική μου θυρίδα έφθασε το δυσοίωνο μήνυμα:

«Στο πλαίσιο της συγχρηματοδοτούμενης Πράξης «Πρόγραμμα πιλοτικής εισαγωγής ηλεκτρονικών υπολογιστών και συναφούς εξοπλισμού σε δημοτικά σχολεία για μία ψηφιακά υποστηριζόμενη διδασκαλία», τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, έχουν τη δυνατότητα να προμηθευτούν δέκα φορητούς ηλεκτρονικούς υπολογιστές (laptops), ένα ερμάριο για την αποθήκευσή τους και εγκατάσταση τοπικού δικτύου σε αίθουσες διδασκαλίας τους».

Τι σπατάλη για ένα τόσο προχειρογραμμένο πρόγραμμα σπουδών… Αν μιλάμε για γονατογραφήματα. Ενδεικτικά:

Στις τάξεις Δ» και Ε» του Δημοτικού τα παιδιά οφείλουν να ασκούνται ένα δεκάλεπτο (10 λεπτά) σε κάθε διδακτική ώρα …..στο “Τυφλό σύστημα”.

Στην Ε» τάξη οι μαθητές “Εξερευνούν την επίδραση που έχει η αλλαγή των μεταβλητών του μήκους και του πλάτους στο εμβαδόν των γεωμετρικών σχημάτων”.

Ουάου!

Η απορία μου παραμένει. Τι τη θέλαμε την επιμόρφωση Β΄επιπέδου στους δασκάλους αφού τώρα στέλνεται το ιππικό της πληροφορικής για να διδάξει τυφλό σύστημα και τις μεταβλητές μήκους-πλάτους;

Από ότι φαίνεται οι σύμβουλοι της υπουργού φρόντισαν πάνω από όλα να βολέψουν τους φοιτητές των σχολών τους. Μη μείνουν τα παιδιά στην ανεργία έχουμε και κρίση… Γι’ αυτό υποθήκευσαν το μέλλον μιας γενιάς. Και η υπουργός μας που σχεδιάζει πάντα με ορίζοντα υπουργικής θητείας θέλει να ακούγεται δυνατά ο εκσυγχρονισμός.

Συγχαρητήρια για άλλη μία φορά. Μόνο μη μας παριστάνετε τους πρωτοπόρους στην εισαγωγή των ΤΠΕ. Ειδικά πάντως αυτή η διοίκηση του ΥΠΔΒΜΘ έχει μία τάση ευφάνταστης ονοματοδοσίας. Για να κρύψει το γεγονός ότι ο βασιλιάς είναι γυμνός, μα εντελώς…

Αφήστε μια απάντηση

Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων