akrop1.jpgΟι τακτικοί αναγνώστες θα θυμούνται τη γκρίνια μου για την κατάρρευση του συστήματος κράτησης εισιτηρίων του Μουσείου της Ακρόπολης. Στις 16 Ιουνίου έστειλα στην υπηρεσία e-ticketing το παρακάτω μήνυμα με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση e-tickets@theacropolismuseum.gr:

“Κατά τη διαδικασία αγοράς εισιτηρίων κι ενώ είχε ολοκληρωθεί η διαδικασία στη σελίδα της Τράπεζας Πειραιώς, η επιστροφή στη σελίδα του Μουσείου δεν μου έδωσε τον αριθμό της κράτησης που αναφέρεται στη σελίδα σας.
Αυτή τη στιγμή δεν γνωρίζω αν έχει ολοκληρωθεί η κράτησή μου. Δεν έχω λάβει μήνυμα επιβεβαίωσης.
Τα στοιχεία μου είναι ….. για την Κυριακή 21/6 ώρα 9-11, 3 εισιτήρια και e-mail ….

Θα ήθελα να με πληροφορήσετε αν υπάρχει η κράτηση.

Στις 19 Ιουνίου λαμβάνω το εξής μήνυμα από το e-mail Acropolis.Museum@gmail.com

“Παρακαλούμε πολύ να έχετε μαζί σας το email με την απόδειξη πληρωμής από την Τράπεζα Πειραιώς, το οποίο αρκεί για να παραλάβετε το εισιτήριό σας από τα ταμεία του Μουσείου Ακρόπολης. Χωρίς αυτή την απόδειξη, η”

Έτσι όπως το βλέπετε, κομμένο. Χωρίς το δικό μου κείμενο να παρατίθεται. Χωρίς να έχουν καταλάβει. Από λογαριασμό gmail. Χωρίς καν μία συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Στην τράπεζα που αποτάνθηκα για να βρω άκρη με πληροφόρησαν ότι το αίτημά μου απορρίφθηκε λόγω του ότι δεν υπήρχε επαρκές υπόλοιπο στην κάρτα. Που όμως υπήρχε. Προφανώς το σύστημα δεν άντεξε το φόρτο.

Πότε θα αρχίσουμε να γινόμαστε επαγγελματίες; Ελπίζω να πάνε καλά τα εγκαίνια αλλά στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες βρισκόμαστε σε προϊστορική εποχή…

Διαβάστε το σχετικό άρθρο του Νίκου Ξυδάκη στην Καθημερινή: Το ίχνος του Μουσείου

Ένα σχόλιο στο “e-ticketing για τα κλάμματα”
  1.  

Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων