ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Νομοθεσία για Αξιολόγηση Α.Μ.Ε.Ε.Α.

1985 – Π.Δ. 188/1985 – ΦΕΚ. 75 -Α- 26-4-1985 ‘Τροπ.-συμπλ.διατ.για θέμ.των σχολ.Μέσης Γεν. Εκπ/σης’ (Απαλλ.ξένη γλώσ./Μουσ), Άρθρα 2/4/5.
1986 – ΠΔ 157/86 – ΦΕΚ. 60 – Α- 30-4-1986 ‘Τροπ.-συμπλ.διατ που ρυθμ. θέματα των σχολείων Β/θμιας Εκ/σης’
1991 – Π.Δ. 429/1991 – ΦΕΚ. 156 -Α- 11-10-1991 ‘Αξιολόγηση και ενισχυτική διδασκαλία μαθητών Γυμνασίου’, (3).
1991 – Π.Δ. 462/1991 – ΦΕΚ. 171 -Α- 11-11-1991 Αξιολόγηση και ενισχυτική διδασκαλία μαθητών Δημοτικού Σχολείου
1992 – N. 2009/1992 – ΦΕΚ. 18 -A- 14-2-1992 ‘Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και άλλες διατάξεις.’
1994 – Π.Δ. 409/1994 – ΦΕΚ. 226 -Α- 22-12-1994 ‘Αξιολόγηση μαθητών Γυμνασίου’, (3).
1995 – Π.Δ. 8/1995 – ΦΕΚ. 3 -Α- 10-1-1995 ‘Αξιολόγηση μαθητών του Δημοτικού Σχολείου’, (3).
1995 – Π.Δ. 121/1995 – ΦΕΚ. 75 -Α- 18-4-1995 ‘Συμπλήρωση διατάξεων για την Αξιολόγηση μαθητών Δημοτικού’, (6).
1997 – N. 2525/1997 – ΦΕΚ. 188 -A- 23-9-1997 ‘Ενιαίο Λύκειο/Πρόσβ.αποφ.του στην Γ/θμια Εκπ/ση, αξιολ.εκπ.έργου κ.ά.δ.’, Ολοήμ./ Σχ.Δεύτ.Ευκ.
1995 – Π.Δ. 121/1995 – ΦΕΚ. 75 -Α- 18-4-1995 ‘Συμπλήρωση διατάξεων για την Αξιολόγηση μαθητών Δημοτικού’, (6).
1997 – N. 2525/1997 – ΦΕΚ. 188 -A- 23-9-1997 ‘Ενιαίο Λύκειο/Πρόσβ.αποφ.του στην Γ/θμια Εκπ/ση, αξιολ.εκπ.έργου κ.ά.δ.’, Ολοήμ./ Σχ.Δεύτ.Ευκ.
1998 – Π.Δ. 246/1998 – ΦΕΚ 183 -Α- 31-7-1998 ‘Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου’, Άρθρο 30.
1999 – N. 2740/1999 – ΦΕΚ. 186 -A- 16-9-1999 ‘Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθεια κ.ά.δ.’
2000 – Απόφ. – ΦΕΚ. 472 -Β- 6-4-2000 ‘Πρόσβ.κατ.απολυτ.Εν.Λυκ.στην Γ/θμια Εκπ.,ορ.ειδ.κατ.-τρόπ.πρόσβ.στην Γ/θμια Εκπ.’,Κεφ.Β’, Άρθ.10,Π.10.
2000 – Απόφ. – ΦΕΚ. 473 -Β- 6-4-2000 ‘Εισαγωγή αθλητών με αγωνιστικές διακρίσεις στην Γ/θμια Εκπαίδευση…’, (1).
2000 – Π.Δ. 153/2000 – ΦΕΚ. 131 -Α- 24-5-2000, Τροπ. και συμπλήρ. του Π.Δ. 246/1998: ‘Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου κ.ά.δ.’
2000 – Απόφ. – ΦΕΚ. 1157 -Β- 19-9-2000 ‘Προθεσμίες για την αλλαγή κατεύθυνσης ή μαθήματος επιλογής των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου’, (5).
2001 – Π.Δ. 86/2001 – ΦΕΚ. 73 -Α- 12-4-2001 ‘Αξιολόγηση μαθητών Ενιαίου Λυκείου’ – Εξέταση των μαθητών με ειδ. εκπαιδ. ανάγκες, Άρθρο 27.
2001 – N. 2909/2001 – ΦΕΚ. 90 -A- 2-5-2001 ‘Ρύθμιση θεμάτων εισαγωγής στην Γ’θμια Εκπαίδευση κ.ά.δ.’
2001 – Απόφ. – ΦΕΚ. 594 -Β- 21-5-2001 ‘Καθορισμός τρόπου εξέτασης ατόμων με έλλειψη φυσικών σωματικών δεξιοτήτων’, (1).
2001 – Απόφ. – ΦΕΚ. 659 -Β- 30-5-2001 ‘Πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπ/ση αποφοίτων Β/θμιας Εκπ/σης που υπάγονται στις ειδ.κατηγορίες…’
2001 – N. 2916/2001 – ΦΕΚ. 114 -A- 11-6-2001 ‘Διάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης και ρύθμιση θεμάτων του Τεχνολ. Τομέα αυτής’
2001 – Απόφ. – ΦΕΚ. 1250 -Β- 26-9-2001 Τροπ.-συμπλ. Αποφ. 473/2000, ‘Εισαγωγή μαθητών με αγωνιστικές διακρίσεις στην Γ/θμια Εκπ/ση…’,(2).
2002 – Π.Δ. 26/2002 – ΦΕΚ. 21 -Α- 12-2-2002 -Τροπ. Π.Δ. 86/2001 ‘Αξιολ. Μαθ. Ενιαίου Λυκείου’ , Άρθρο 1, Παρ.19.
2002 – Απόφ. – ΦΕΚ. 1538 -Β- 10-12-2002 ‘Ορισμ.ΑΕΙ/ΤΕΙ για εισαγ.στα οποία απαιτ.εξέτ.σε Ειδ.μαθήμ.και Πρακτ.δοκιμ…’,Άρθ.9,’Φυσ.αδύν.’υποψ.
2003 – Π.Δ. 80/2003 – ΦΕΚ. 77 -Α- 2-4-2003 -Τροπ.Π.Δ. 86/2001 ‘Αξιολόγηση Μαθητών Ενιαίου Λυκείου’, Αναβαθμολόγηση, Άρθρο 1, Παρ. 18.
2003 – Απόφ. – ΦΕΚ. 821 -Β- 24-06-2003 ‘Εξετάσεις-Όργανα εξετάσεων για το Κρατ.Πιστοπ.Γλωσσομ.’-Εξέταση ατόμων με ειδ. δεξιότ., Άρθρο 22.
2003 – Π.Δ. 323/2003 – ΦΕΚ. 272 -Α- 28-11-2003 ‘Αξιολ.των μαθ.του Τεχν.Επαγγ.Εκπ.(ΤΕΕ) κ.ά.δ.’-Εξέταση των μαθ.με ειδ.εκπ.αν.,Κεφ.Ε’, Άρθ 21.
2004 – N. 3255/2004 – ΦΕΚ. 138 -A- 22-7-2004 ‘Ρύθμιση θεμάτων όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων’
2005 – N. 3404/2005 – ΦΕΚ. 260 -A- 17-10-2005 ‘Ρύθμιση θεμάτων του Πανεπ. και Τεχνολογ. Τομέα της Ανώτατης Εκπ/σης.’
2005 – Απόφ. – ΦΕΚ. 1517 -Β- 3-11-2005 ‘Κατάτ.Πτυχ.στην Γ/βάθμια Εκπ.’/ Τρ.Αποφ.για εξέτ.ατόμ.με ειδ.αν.για απόκτ.Κρατ.Πιστοπ.Γλωσσ.’,(4)-(6).
2006 – Απόφ. – ΦΕΚ. 259 -Β- 1-3-2006  ‘Πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπ/ση αποφοίτων Β/θμιας Εκπ/σης που υπάγονται στις ειδ.κατηγορίες…’, (1).
2006 – Π.Δ. 60/2006 – ΦΕΚ. 65 -Α- 30-3-2006 ‘Αξιολόγηση των μαθητών του Ενιαίου Λυκείου’
2006 – Απόφ. – ΦΕΚ. 727 -Β- 15-6-2006  ‘Καθορ. αποζημίωσης ασχολούμενων με τις εισιτήριες εξετ. των ειδ. κατηγοριών …’, (7), Κεφ. Α’, Παρ. 22.
2006 – N. 3475/2006 – ΦΕΚ. 146 -A- 13-7-2006 ‘Οργάνωση και λειτουργία της Β/θμιας Επαγγελμ. Εκπ/σης κ.ά.δ.’
2007 – Απόφ. – ΦΕΚ. 272 -Β- 1-3-2007 ‘Πρόσβαση στην Γ/θμια Εκπ/ση αποφοίτων Β/θμιας Εκπ/σης που υπάγονται στις ειδ.κατηγορίες…’, (1).
2007 – Π.Δ. 71/2007 – ΦΕΚ. 85 -Α- 24-4-2007 ‘Αξιολόγηση Μαθητών Α’ τάξης ΕΠΑΛ’, Εξέταση των μαθητών με ειδ. εκπαιδ.ανάγκες, Άρθρο 18.
2007 – Απόφ. – ΦΕΚ. 782 -Β- 17-5-2007 ‘Αντ.και τροπ.των Αποφ.για τη Ρύθμ.θεμ.διαδ.Εξετ.Πιστοπ.Επαγγ.Κατάρτ.’-‘Φυσ.αδύνατοι’ υποψ., Άρθ.16.
2007 – Απόφ. – ΦΕΚ. 1900 -Β- 14-9-2007 ‘Τροποπ. Απόφ. 727/2006…’
2008 – Απόφ. – ΦΕΚ. 218 -Β- 12-2-2008 ‘Εξετάσεις- Όργανα εξετάσεων για την απόκτηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας’
2008 – Π.Δ. 36/2008 – ΦΕΚ. 61 -Α- 10-4-2008 Τροπ.Π.Δ. 60/2006 ‘Αξιολόγηση Μαθητών Ενιαίου Λυκείου ΦΕΚ.60 Α’
2008 – Π.Δ. 50/2008 – ΦΕΚ. 81 -Α- 8-5-2008 ‘Φοίτ.-αξιολόγ. μαθ. του Επαγγελμ. Λυκείου ΕΠΑΛ’ – Εξέτ. μαθ.με ειδ. εκπ/κές ανάγκες, Άρθρο 19.
2008 – Π.Δ. 51/2008 – ΦΕΚ. 82 -Α- 8-5-2008 ‘Φοίτ.-αξιολόγ. μαθ. των Επαγγελμ. Σχολών ΕΠΑΣ’ – Εξέτ. μαθ.με ειδ. εκπ/κές ανάγκες, Άρθρο 17.
2009 – Π.Δ. 12/2009 – ΦΕΚ. 22 -Α- 13-2-2009 ‘Τροπ. 60/2006: Αξιολ. μαθ. Ενιαίου Λυκείου- ΦΕΚ. 65 Α’, Άρθρο 2.
2009 – Απόφ. – ΦΕΚ. 265 -Β- 13-2-2009 ‘Τύπ.,περιεχ.,διάρκ.ισχ.-τρόπος υπολ.βαθμ.της Βεβ. Πρόσβ.αποφ.ΕΠΑΛ-Ομ.Β’ για Εισ.στην Γ/θμια Εκπ.'(1)
2009 – N. 3748/2009 – ΦΕΚ. 29 -Α- 19-2-2009 ‘Πρόσβ. στην Γ/θμια Εκπ/ση των κατόχων απολυτ. ΕΠΑΛ κ.ά.δ.’, Μετακινήσεις μαθ. ΑμEEΑ, Άρθ. 26.
2009 – Απόφ. – ΦΕΚ. 422 -Β- 9-3-2009 ‘Σύσταση ατομ.και συλλ.οργάνων για τις Πανελλ.Εξετ.κατόχων απολυτηρίου ημερ.και εσπερ.ΕΠΑΛ'(4), Άρθ.5.
2009 – Απόφ. – ΦΕΚ. 493 -Β- 18-3-2009 ‘Τροπ./συμπλ.Απόφ.1538Β/2002(1)Ειδ.μαθήμ.-Άρθ.9/’Πρόσβ.κατ.απολυτ.ΕΠΑΛ Ομ.Β’ στην Γ/θμια Εκπ.'(2).
2009 – Ν. 3794 ΔΕΚ 156 4-9-2009 Άρθρο 35, Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ατόμων που πάσχουν από σοβαρές παθήσεις
2009 – Απόφ. – ΦΕΚ. 2544 – 30-12-2009 ‘Εξέταση μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες
2010 – Απόφ.23519 /Γ2/01- 03 – 2010 ΦΕΚ. 258 Ενδοσχολικές εξετάσεις, των μαθητών των ΕΠΑ.Λ. και των ΕΠΑ.Σ. με αναπηρία και με ε.ε.α.
2010 – Απόφ.23519 /Γ2/12-03-2010  ΦΕΚ. 276 Εξέταση μαθητών Ημερήσιων και Εσπερινών Γυμνασίων, με αναπηρία και ε.ε.α.

Αφήστε μια απάντηση