«Η ενδυνάμωση του ρόλου του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο-Ανακεφαλαιωτικά επιμορφωτικά εργαστήρια 19ης Ιουνίου στο 8ο Δ.Σ. Δράμας»

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ:

«school of life» από Evelyn Bencicova διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-nc-sa-4.0

ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ 19ης στο 8ο ΔΣ  Συμμετέχοντες στο Εργαστήριο πηλοπλαστικής 19ης Ιουνίου στο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο   ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΧΟΛ. ΤΑΞΗΣ 19ης Ιουνίου στο 8ο ΔΣ  ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΕΣ ΑΠΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΔ Συμμετέχοντες στη Βελτίωση της Συνοχής της Σχολικής Τάξης  Συμμετέχοντες στη Διαπολιτισμικότητα –Το ταξίδι των πολιτισμών      ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ 19ης Ιουνίου

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Συνάντηση Διευθυντών στο 16 Δ.Σ. Δράμας

παρουσίαση nomos_4547_2018_feka102 ΦΕΚ_programmatismos_apotimish ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 1 Σχέδιο για τις Προγραμματισμένες Δράσεις ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2 ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 3 Προεδρικό Διάταγμα 79_άρθρο 10

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«Η ενδυνάμωση του ρόλου του εκπαιδευτικού στο σύγχρονο σχολείο-Ανακεφαλαιωτικά επιμορφωτικά εργαστήρια 19ης Ιουνίου στο 8ο Δ.Σ. Δράμας»

Ανακεφαλαιωτικές επιμορφωτικές συναντήσεις Ιουνίου_signed

Περιλήψεις Εργαστηρίων

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό μια σειρά από συναντήσεις με στόχο την καλύτερη δυνατή προετοιμασία της μετάβασης

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ_signed

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Απογευματινά στο 14ο

Συνεχίζονται σήμερα Δευτέρα 6/5 και ώρα 18.00, τα απογευματινά στο 14ο ΔΣ Δράμας με την εισήγηση του Δ. Καζάκη, «Προβληματισμοί σε έννοιες της ιστορίας»

Νέα Προγράμματα Σπουδών Ιστορίας:https://www.esos.gr/arthra/59744/ta-nea-programmata-spoydon-istorias-dimotikoy-gymnasioy-kai-lykeioy

Η εισήγηση του Δ. Καζάκη:https://drive.google.com/drive/folders/1p-FvavyfPpNi9vlU2Z7Y_QEQZmCvmxZx

Βιβλιογραφία: https://drive.google.com/drive/folders/1uJVtRbGsFJhTmyztqKREr2_3y0s5J6SK

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Απαντήσεις σε ερωτήματα μαθητών σχετικά με το Γυμνάσιο

Απαντήσεις σε ερωτήματα μαθητών σχετικά με το Γυμνάσιο

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Απογευματινές Επιμορφωτικές Συναντήσεις στο 14ο ΔΣ Δράμας

Η διδασκαλία στη σύγχρονη τάξης                                                                                ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΑ ΣΤΟ 14ο ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ                                                                             Υλικό: ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ 14ο ΔΣ Δράμας                                                  Διαχείριση Σχολικής Τάξης & μελέτες περίπτωσης: Μελέτη περίπτωσης ..ο Δράμας 2 Μελέτη περίπτωσης ..ο Δράμας 3 Μελέτη περίπτωσης ..ο Δράμας 4 Μελέτη περίπτωσης ..ο Δράμας 5 Μελέτη περίπτωσης ..ο Δράμας 6η Μελέτη περίπτωσης ..ο Δράμας 7 Μελέτη περίπτωσης για Μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία

Διαφοροποιημένη διδασκαλία:Σύγχρονη_Τάξη

Προβληματισμοί σε έννοιες της Ιστορίας:

Προσαρμογές ΑΠΣ για μαθητές με Μ.Δ.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΙΣΤΗΣ 19-3-2019

Πρόσκληση:Πρόσκληση Περιγραφικής Αξιολόγησης

Συμμετέχοντες:ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ

Πρόγραμμα:ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.

Υλικό: https://blogs.sch.gr/tananias/περιγραφική-αξιολόγηση/

Παρουσιάσεις 19/3/2019:

Οδηγοί Εκπαιδευτικού για την Περιγραφική Αξιολόγηση: http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/content/39-perigrafiki-axiologisi 

ΟΔΗΓΟΙ:

Στο Τεύχος_ A, το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται συνοπτικά στις βασικές θεωρητικές αρχές που διέπουν την εναλλακτική αυτή προσέγγιση εκπαιδευτικής αξιολόγησης, η οποία θα εφαρμοστεί πιλοτικά κατά τη διαδικασία ανάπτυξης του προγράμματος.

Στο Τεύχος Β παρατίθενται τα κριτήρια αξιολόγησης τα οποία θα αξιοποιήσει ο/η εκπαιδευτικός κατά τη διαδικασία της περιγραφικής αξιολόγησης.

Στο Τεύχος Γ παρατίθενται σενάρια στα οποία περιγράφονται τα βήματα που ακολουθεί ο/η εκπαιδευτικός από τον σχεδιασμό του μαθήματος έως τη σύνθεση του προφίλ του/της μαθητή/-ήτριας στην έκθεση προόδου.

Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης για την Περιγραφική Αξιολόγηση μαθητών και μαθητριών: http://www.iep.edu.gr/el/component/k2/content/39-perigrafiki-axiologisi

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Παρουσιάσεις Τζούλη 5/3/2019

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«Διδάσκοντας Μαθηματικά στη σύγχρονη τάξη» Τρίτη 5η Μαρτίου στο 13ο ΔΣ Δράμας

Πρόσκληση:Πρόσκληση μαθηματικών Ε΄_signed

Πρόγραμμα ημερίδας: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ

Συμμετέχοντες:συμμετέχοντες χ

Παρουσιάσεις:

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε