Τα τέσσερα απλά βήματα διεκδίκησης προγράμματος Erasmus+

1.Εγγραφή στο EU Login. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει δημιουργήσει το Σύστημα Διαπίστευσης – EU Login (πρώην ECAS) στο οποίο εγγράφονται όλοι οι ευρωπαίοι πολίτες που επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε ειδικές σελίδες και ηλεκτρονικά εργαλεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Όλοι οι φορείς που σκοπεύουν να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ θα πρέπει να εγγραφούν και να παρέχουν τα βασικά τους νομικά και οικονομικά στοιχεία στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής URF (Unique Registration Facility) της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Δείτε αναλυτικές οδηγίες ΕΔΩ
Η Εγγραφή στη Δικτυακή πλατφόρμα ΕΔΩ έχει ως αποτέλεσμα την απόκτηση ενός 9-ψήφιου μοναδικού Κωδικού Ταυτοποίησης (PIC).
2. Εγγραφή στο e-twining https://live.etwinning.net/unauthorized και επίσκεψη του Φόρουμ της Πλατφόρμας του e-twinning, όπου μπορούμε να βρούμε αγγελίες σχετικές με εξεύρεση εταίρων. Επιπροσθέτως μπορούμε να βάλουμε και δική μας αγγελία.
3. Εφόσον βρούμε ένα πρόγραμμα που ταιριάζει στο προφίλ του σχολείου, αποστέλλουμε επιθυμία συμμετοχής στο συντονιστικό σχολείο που έχει έτοιμη πρόταση.
4. Απ’ τη στιγμή που μας αποδεχτούν για εταίρο ξεκινάει μια ανταλλαγή πληροφοριών για τον προγραμματισμό των δράσεων, την τελική συγγραφή της πρότασης και εν συνεχεία την υποβολή της.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Η καλλιέργεια του προφορικού λόγου αναπτύσσοντας τις επικοινωνιακές δεξιότητες και την κριτική σκέψη των μαθητών

2019-12-16_Πρόσκληση

Παρουσιολόγιο_ρητορικής

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

https://blogs.sch.gr/tananias/perigrafiki-axiologisi/

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«Ελάτε να μιλήσουμε για μας και τα παιδιά μας»

Δευτέρα 02/12/2019 στις 17.30 στο δημαρχείο Δράμας:Ευαισθητοποίηση γονέων και εκπαιδευτικών στην ασφαλή  χρήση της τεχνολογίας

Ευαισθητοποίηση γονέων και εκπαιδευτικών στην ασφαλή χρήση της τεχνολογίας

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ_ΕΚΔΔΑ 2018_ΖΕΡΓΙΩΤΗΣ

Youth Power:04BIBLIOGONEWN 01EGXEIRIDIOEKPAIDEYTIKOY-cmp  03-book-mathiti (1)

kapaniaris_dialexi4_ekdda_11_5_18   kapaniaris_dialexi1_ekdda_11-5-18 kapaniaris_dialexi3_ekdda_11-5-18     kapaniaris_dialexi2_ekdda_11_5_18

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

3η Δεκέμβρη

Υλικό-ιδέες:3η-Δεκέμβρη-2

faherty (1)

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«Προτάσεις Τέχνης και Πολιτισμού στην Εκπαίδευση»

ΤΕΧΝΗ & ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Η δημιουργική γραφή ως μέσο διαμεσολάβησης γραμματισμού σε μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες Θεσσαλονίκη 24 Νοεμβρίου

Η δημιουργική γραφή ως μέσο διαμεσολάβησης γραμματισμού σε μαθητές με ΜΔ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: https://blogs.sch.gr/tananias/fylla-ergasias/

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

GREECE MOBILY PROGRAM 18th -21th NOVEMBER 2019

Greece MOBILY PROGRAM επίσημο

ERASMUS DRAMA 12 DS DRAMAS

Workshop 1 Workshop 2 Workshop 3 Workshop 4 Vacation

 

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«Πρόσκληση σε απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση»

Το Κ.Ε.Σ.Υ. Δράμας σε συνεργασία με το ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Αν. Μακεδονίας & Θράκης
και τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου κ.κ. Φλωρίδη Θεόδωρο και Τοζακίδη
Ανανία συνδιοργανώνουν απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση με θέμα:
«Οργάνωση και λειτουργία των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στα
σχολεία γενικής εκπαίδευσης»

programma_11_11

«Πρόσκληση σε απογευματινή επιμορφωτική συνάντηση»

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

«Ελάτε να μιλήσουμε για μας και τα παιδιά μας»

Πρόσκληση Γονέων και Κηδεμόνων σε απογευματινές ενημερωτικές συναντήσεις Πρόσκληση_Τελικό (3)

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Συμπληρωματικές οδηγίες διδασκαλίαςτου μαθήματος της Ιστορίας

Συμπληρωματικές οδηγίες διδασκαλίας για τη διαχείριση της ύλης του μαθήματος της Ιστορίας των Γ ́, Δ ́, Ε ́ και ΣΤ ́ τάξεων του Δημοτικού σχολείου για το σχολικό έτος 2019-2020, εξέδωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας,μετά από σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξη 40/03-10- 2019 του Δ.Σ.).

ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΔΗΓΙΕΣ

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε