1η ημερίδα καθηγητών Πληροφορικής Αιτ/νίας – Παρουσιάσεις εισηγητών

07/07/2012 ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΣΑΛΤΑΟΥΡΑΣ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ

09:25 – 09:30 Προφίλ και επιμορφωτικές ανάγκες εκπαιδευτικών Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας,
Σ. Παπαδάκης (Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Αιτωλοακαρνανίας)
09:30 – 10:00 Ένα μοντέλο ανάπτυξης εκπαιδευτικών σεναρίων για τη διδασκαλία της Πληροφορικής,
Β. Κόμης (Αναπλ. Καθηγητής Πανεπιστημίου Πάτρας)
10:00 – 10:15 Ανοικτά Εκπαιδευτικά Μέσα και WEB 2.0. O Δρόμος προς το Σχολείο 2.0.,
Δ. Αθανασόπουλος (1η ΕΠΑΣ Πάτρας)
10:15 – 10:30 Η αξία της Πληροφορικής για τη διδασκαλία και την υποστήριξη παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Τρόπος αξιολόγησης,
Ν. Δεληγιάννης (Δ/ντης 1ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Αγρινίου, τ. Προϊσταμ. ΚΕΔΔΥ Αιτωλ/νίας)
10:30 – 10:45 Το Animation στην εκπαιδευτική διαδικασία, ως εργαλείο έκφρασης της δημιουργικότητας των μαθητών και παραγωγής γνώσης,
Α. Γριβοπούλου (ΕΠΑΛ Μεσολογγίου)
10:45 – 11:00 Μηχανοργάνωση ΔΔΕ – Ηλεκτρονικές υπηρεσίες,
Ε. Γαρεφαλάκης, Β. Τσισπαράς, I. Χατζής (Δνση Δ/θμιας Εκπ/σης Αιτωλ/νίας)
11:45 – 12:20 Εμπειρία από την τετράχρονη εμπειρία μου στην “Κοινότητα” Scratch του M.I.T. ,
Ν. Δαπόντες (τ. Σχολικός Σύμβουλος)
Η ένταξη των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και οι επιπτώσεις. Ένα παράδειγμα από τη Φυσική,
Σ. Τσοβόλας (ΕΚΦΕ Αγρινίου)
ArtScratch

12:20 – 12:35 Η έννοια της μεταβλητής στον Προγραμματισμό,
Χ. Φούκας (4ο ΓΕΛ Αγρινίου)
12:35 – 12:50 Παράμετροι που επηρεάζουν την επιλογή του επαγγέλματος της Πληροφορικής από τους νέους: Αντιλήψεις μαθητών της Α΄ Λυκείου,
Ι. Αϊβάζογλου (1ο Γυμνάσιο Μεσολογγίου)
12:50 – 13:05 Η χρήση των ΤΠΕ στο μάθημα της Ερευνητικής εργασίας (Project),
Ε. Γεωργίου (ΕΠΑΣ Αγρινίου)
13:05 – 13:20 Τα κοινωνικά δίκτυα στην εκπαίδευση. Η περίπτωση του EDMODO,
Α. Τίτης (2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου)
13:20– 13:35
45 λεπτά στην Τάξη,
Α. Μπέκος (2ο ΓΕΛ Ναυπάκτου)
13:50 – 14:05 Σχολικό Εργαστήριο Πληροφορικής (και νέων τεχνολογιών),
Γ. Κομπορόζος (5ο Γυμνάσιο Αγρινίου)
14:05 – 14:20 Η υποστήριξη ΕΛ/ΛΑΚ στα σχολικά εργαστήρια (Ubuntu, LTSP, sch-scripts, epoptes),
Ι. Σιάχος (5ο Γυμνάσιο Αγρινίου)
14:20 – 14:35 Εργαστήριο Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. με Ubuntu Linux & Sch Scripts: Εμπειρίες από την Λειτουργία 2 ετών,
Β. Τζουμάκας (1ο Γυμνάσιο Αγρινίου)

Παραδείγματα – Σενάρια Χρήσης με Sch – Scripts και ΕΛ/ΛΑΚ σε ΣΕΠΕΥ με Ubuntu LTSP,
Σ. Καρανίκας (6ο Γυμνάσιο Αγρινίου)

14:35 – 14:45 Χρήση κόμικς στην εκπαίδευση,
Φ. Λαζαρίνης (5ο ΓΕΛ Αγρινίου)
14:45 – 15:05 Στρογγυλό τραπέζι
Τα σχολεία μας μπορούν να διαμορφώνουν μαθητές που πειραματίζονται, δημιουργούν, αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες, συνεργάζονται, αναρωτιούνται και αγκαλιάζουν την αποτυχία ως ευκαιρία μάθησης;
Δ. Αθανασόπουλος, Ν. Δαπόντες, Β. Κόμης, Σ. Παπαδάκης
https://blogs.sch.gr/sympl-
ait/files/2012/07/lazarinis.pptx_.zip

1η1η Ημερίδα Καθηγητών Πληροφορικής Αιτ/νίας
Video

ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

1 Γκουρνέλου Βασιλική 2ο Γ/σιο Αγρινίου

2 Γριβοπούλου Αγγελική ΕΠΑΛ Μεσολογγίου

3 Κατσαρός Κωνσταντίνος ΓΕΛ Νεοχωρίου

4 Κομπορόζος Γεώργιος 5ο Γ/σιο Αγρινίου

5 Κοντόση Κωνσταντίνα 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου

6 Κουβαρντά Ελένη Γ/σιο Παναιτωλίου

7 Λαζαρίνης Φώτιος 5ο ΓΕΛ Αγρινίου

8 Μπέκος Αντώνιος 2ο ΓΕΛ Ναυπάκτου

9 Παπαθανασίου Λεωνίδας 2ο ΕΠΑΛ Αγρινίου

10 Σαλταούρας Δημήτριος Μουσικό Γ/σιο Αγρινίου

11 Σπανός Ιωάννης 4ο ΓΕΛ Αγρινίου

12 Τζουμάκας Βασίλειος 1ο Γ/σιο Αγρινίου

13 Τσατσούλης Φώτιος 3ο ΓΕΛ Αγρινίου

14 Τσουκάρας Κωνσταντίνος 2ο ΓΕΛ Αγρινίου

15 Φούκας Χρήστος 4ο ΓΕΛ Αγρινίου

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  παρουσίαση ,Συνέδρια Ετικέτες: .

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *


Kατηγορίες

Σελίδες

Ετικέτες


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση