ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΡΩΤΟ
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ
Αβραμίδη Ελένη, Πέππα Ιωάννα & Γκουζιώτη Μαρία, Ο ρόλος του Κέντρου Υποστήριξης και Πληροφόρησης Ευπαθών Κοινωνικά Ομάδων (Κ.Υ.Π.Ε.Κ.Ο.) σε θέματα ενδοοικογενειακής βίας. Πρόληψη και αντιμετώπιση
Ζερμπίνη Ευα & Νικολάου Σωτήρης, Γέφυρες μεταξύ δύο κόσμων
Ημέλλου Όλγα & Χαρούπιας Αριστείδης, Ο ρόλος των γονέων σε μια σταθερή πορεία απομάκρυνσης από τον αυταρχισμό και σταδιακής συγκρότησης πλαισίου λειτουργικής συνεργασίας σχολείου – οικογένειας – κοινωνίας
Καβροχωριανού Έλενα & Δήμου Σοφία, Ψυχόδραμα για παιδιά
Κανελλόπουλος Λάμπρος, Η UNICEF δίπλα στα παιδιά, στην Ελλάδα και τον κόσμο
Κουτή Μαρία & Ποταμιάνου Άννα, Προβλήματα συμπεριφοράς των νηπίων στο σχολείο
Λάμπρου Αικατερίνη, «Ο κύκλος των φίλων»: μια προσέγγιση βασισμένη σε συνομήλικους – Πρόγραμμα παρέμβασης σε παιδί με αυτισμό
Melhuish Edward, Sammons Pam, Sylva Kathy, Siraj-Blatchford Iram & Taggart Brenda, Home, Pre-school and Primary school influences upon children’s educational attainment at age 11
Τακτικού Ξένια, Η εκπαίδευση στο σπίτι (home schooling) – Μια εναλλακτική μορφή εκπαίδευσης που ίσως εγείρει θέματα σύγκρουσης ανθρωπίνων δικαιωμάτων
Αφήστε μια απάντηση