ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΥΤΕΡΟ

ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Καπέλου Κατερίνα, Δραστηριότητες προσέγγισης του φυσικού αριθμού ως τελεστή. Λύσεις που δίνουν τα παιδιά σε τέτοιου τύπου δραστηριότητες

Κίργινας Σωτήρης & Παπανικολάου Βασίλης, Το ψηφιακό παιχνίδι με τα μουσικά όργανα

Μαρούδας ΗλίαςΜια συνδυαστική προσπάθεια περιβαλλοντικής και καλλιτεχνικής  ευαισθητοποίησης

Πιτσίκα ΑγγελικήΟ γραπτός λόγος στο Νηπιαγωγείο

Σεμεντεριάδης Θεμιστοκλής, Μαρτίδου Ραχήλ & Σοφού ΕυστρατίαΟι αντιλήψεις των νηπιαγωγών για τον τηλεοπτικό αλφαβητισμό και την εφαρμογή του στο Νηπιαγωγείο

Τζελετοπούλου ΓκόλφωΤο κοινωνικό παιχνίδι της υποκριτικής και η κοινωνικο- συναισθηματική κατανόηση των νηπίων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *