Οκτ 14 2017

Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Πολιτική Παιδεία στο Ημερήσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο για το σχολ. έτος 2017 – 2018

Πηγή: ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ – 13-10-17 Οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Πολιτική Παιδεία στο Ημερήσιο και Εσπερινό Γενικό Λύκειο για το σχολ. έτος 2017 – 2018

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4261

Αυγ 29 2017

Δείτε το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ και τις αλλαγές στο Λύκειο | esos.gr

Το υπουργείο Παιδείας, θα καταθέσει σύντομα σε διαβούλευση  το Σχέδιο Νόμου για τις αλλαγές στο Λύκειο  και του νέου συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με βάση την πρόταση του ΙΕΠ. Ειδικότερα τα βασικά σημεία του Σχεδίου Νόμου έχουν ως  εξής: 1. Σταδιακή επέκταση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης Επί δεκαετίες η υποχρεωτική εκπαίδευση έχει καθηλωθεί με όριο το 15ο έτος. Επεκτείνουμε την υποχρεωτική εκπαίδευση έως το 18ο έτος για τη γενιά που ξεκινά το σχολικό έτος 2017-8 την Α΄ Λυκείου.

Πηγή: Δείτε το νέο σύστημα πρόσβασης στα ΑΕΙ και τις αλλαγές στο Λύκειο | esos.gr

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4259

Αυγ 22 2017

Η διδακτέα και εξεταστέα ύλη (σχ. έτος 2018) για τα μαθήματα που εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις | esos.gr

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση με την οποία καθορίζεται η εξεταστέα  ύλη  για το έτος 2018 για τα μαθήματα που εξετάζονται Πανελλαδικά για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση αποφοίτων Γ ́ τάξης Γενικού Λυκείου και  Δ ́ τάξης του Εσπερινού Γενικού Λυκείου. ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΦΕΚ  ΓΙΑ ΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑ  ΓΕΛ

Πηγή: Η διδακτέα και εξεταστέα ύλη (σχ. έτος 2018) για τα μαθήματα που εξετάζονται στις Πανελλαδικές Εξετάσεις | esos.gr

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4257

Μαρ 20 2017

Πανελλαδικές 2017: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι | esos.gr

Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων Αριθμός εισακτέων στα τμήματα Πανεπιστημίων και ΤΕΙ (Πίνακες ανά τμήμα και ΑΕΙ) Τα επιστημονικά πεδία και οι Συντελεστές Βαρύτητας 2016-17

Πηγή: Πανελλαδικές 2017: Ολα όσα πρέπει να γνωρίζουν οι υποψήφιοι | esos.gr

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4256

Μαρ 13 2017

Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων | esos.gr

Ανακοινώθηκε σήμερα από το υπουργείο Παιδείας το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων, των υποψηφίων για τα ΑΕΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

Πηγή: Το πρόγραμμα των Πανελλαδικών Εξετάσεων | esos.gr

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4252

Φεβ 17 2017

Εγκύκλιος Μεταθέσεων Δ.Ε 2016-2017

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΩΝ Δ.Ε 2017

thanasis_tsirigotis_54

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4249

Ιαν 16 2017

Φαινόμενο Φλυν: Πώς η οικογένεια επηρεάζει την ευφυία; – Ελληνική Πύλη Παιδείας

Ο Δρ Φλυν υποστηρίζει ότι οι οικογένειες των οποίων τα μέλη μιλούν, γελούν, μοιράζονται πολιτιστικά δρώμενα και ασχολούνται με απαιτητικές για το μυαλό δραστηριότητες, παρουσιάζουν αύξηση του δείκτ…

Πηγή: Φαινόμενο Φλυν: Πώς η οικογένεια επηρεάζει την ευφυία; – Ελληνική Πύλη Παιδείας

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4247

Δεκ 31 2016

Καλή Χρονιά !

vector-happy-new-year-2017-with-fire-cracker

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4244

Δεκ 29 2016

Ασκήσεις για τα Μαθήματα Γυμνασίου κια Λυκείου

Ένα εξαιρετικό ιστολόγιο με ασκήσεις για μαθήματα Γυμνασίου και Λυκείου !

http://www.askisopolis.gr/index.php

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4243

Δεκ 16 2016

Θέματα Έκθεσης για τα Μ.Μ.Ε

1.Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης συμβάλλουν κατά τρόπο καθοριστικό στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Σε ένα άρθρο για τη σχολική εφημερίδα να αναπτύξετε την άποψή σας σχετικά με το βαθμό που νομίζετε ότι η λειτουργία τους συντελεί στην ορθή και αντικειμενική πληροφόρηση. Πότε οι επιδράσεις τους είναι θετικές και πότε αρνητικές;

  1. Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την άποψη ότι ο Τύπος μπορεί να στηρίξει το δημοκρατικό πολίτευμα; Υποστηρίξτε τη θέση σας σε μια ομιλία σας στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου σας με τα κατάλληλα ε­πιχειρήματα, και εφόσον συμφωνείτε, δείξτε με ποιες προϋποθέσεις μπορεί ο Τύπος να παίξει αυτόν το ρόλο.

3.Η παραπληροφόρηση που προέρχεται από τα Μ.Μ.Ε αποτελεί μια από τις «πληγές» της σύγχρονης κοινωνίας. Σε μια ομιλία σας στη Βουλή των Εφήβων να σχολιάσετε την άποψη αυτή και να απαντήσετε στα ακόλουθα ερωτήματα : Ποιοι παράγοντες συνήθως την προκαλούν και ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειες της; Γιατί ο κόσμος παρασύρεται μερικές φορές από την παραπληροφόρηση;»

4.Σε μια ημερίδα που διοργανώνει ο δήμος σας να αναπτύσσετε τις απόψεις σας για το ακόλουθο θέμα : καθημερινά παίρνουμε, αλλά και δίνουμε πληροφορίες για διάφορα γεγονότα, θέματα και προβλήματα που προκύπτουν. Ποια στάση νομίζετε ότι πρέπει να διαμορφώνουμε ως δέκτες των πληροφοριών αυτών και ποια ευθύνη πιστεύετε ότι έχουμε ως πομποί;

5.Πολύ λόγος γίνεται για το ρόλο των Μ.Μ.Ε όσον αφορά τις σχέσεις των ανθρώπων και των λαών. Σε ένα άρθρο για την τοπική εφημερίδα να αναπτύξετε τις θέσεις σας για την άποψη αυτή. Πιστεύετε ότι τα Μ.Μ.Ε. μπορούν να συμβάλουν στην αλληλοκατανόη­ση και στον αλληλοσεβασμό των ατόμων, των ομάδων και των λαών; Μήπως με τα μέσα αυτά κινδυνεύει η πολιτιστική ταυτότητα των μικρών χωρών από την πολιτιστική κυριαρχία των αναπτυγμένων χωρών;

6.Μερικές από τις βασικές αρχές που περιλαμβάνονται στον ηθικό κώ­δικα των δημοσιογράφων είναι η κοινωνική ευθύνη και η επαγγελματική ακε­ραιότητα του δημοσιογράφου, ο σεβασμός της ιδιωτικής ζωής και της αξιοπρέ­πειας του ανθρώπου, ο σεβασμός του δημόσιου συμφέροντος και η δυνατότητα του κοινού να έχει πρόσβαση και συμμετοχή στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Σε ποιο βαθμό η πραγματικότητα ανταποκρίνεται σ” αυτές τις αρχές;

7.Σε μια ημερίδα που διοργανώνει το σχολείο σας για τα Μ.Μ.Ε να σχολιάσετε την παρακάτω άποψη : «Όπως οι περισσότερες τεχνικές πρόοδοι, η τελειοποίηση των Μ.Μ.Ε. αποτελεί ταυτόχρονα μιαν υπόσχεση ελευθερίας και μιαν απειλή καινούριας δουλείας». Στη συνέχεια να απαντήσετε και στα ακόλουθα ερωτήματα :α) Ποιες είναι οι θετικές και ποιες οι αρνητικές επιδράσεις των Μ.Μ.Ε.;β) Κάτω από ποιες προϋποθέσεις η λειτουργία τους μπορεί να συμβάλει στην πρόοδο της κοινωνίας και στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής μας;

γ) Ποια πρέπει να είναι η στάση των νέων απέναντι σε αυτά;

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: http://blogs.sch.gr/stratilio/archives/4241

Παλαιότερα άρθρα «

Top
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων