COMMON RAIL
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ COMMON RAIL
Στα συστήματα common rail η πίεση έγχυσης μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, και παραμένει σταθερή στη διάρκεια της έγχυσης. Ο απόλυτος έλεγχος του ανοιγοκλεισίματος του μπεκ από μικροϋπολογιστή, αφήνει μεγάλο εύρος δυνατοτήτων για προγραμματισμό της γραμμής έγχυσης και καύσης από τον κατασκευαστή του κινητήρα. Η ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζεται μπορεί να μοιραστεί σε διακριτά τμήματα, όπως η προέγχυση, που επιτρέπει τη μείωση του θορύβου της αυτανάφλεξης της αρχικής ποσότητας, αλλά και του σχηματισμού NOx. Αυτή η μικρή ποσότητα προεγχεόμενου καυσίμου (1 έως 4 mm3) επιτρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα, με την ελεγχόμενη αύξηση της θερμοκρασίας και πίεσης στο θάλαμο καύσης, η ανάφλεξη και καύση του καυσίμου κατά τη διάρκεια της κυρίως έγχυσης που ακολουθεί.
Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα
MEK II
Το βιβλίο κάνει μία αναφορά για τα συστήματα ψεκασμού της βενζίνης και λείπει η σημερινή τεχνογνωσία (17 χρόνων). Γι αυτό το λόγο ο εκπαιδευτικός και ο μαθητής θα πρέπει να βρουν την ύλη στο internet.