COMMON RAIL – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Δημοσιευμένο στις 25 Ιανουαρίου 2017 Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία από ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

COMMON RAIL

Δημοσιευμένο στις 25 Ιανουαρίου 2017 Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία από ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ COMMON RAIL
Στα συστήματα common rail η πίεση έγχυσης μπορεί να ρυθμιστεί ανεξάρτητα από τις στροφές του κινητήρα, και παραμένει σταθερή στη διάρκεια της έγχυσης. Ο απόλυτος έλεγχος του ανοιγοκλεισίματος του μπεκ από μικροϋπολογιστή, αφήνει μεγάλο εύρος δυνατοτήτων για προγραμματισμό της γραμμής έγχυσης και καύσης από τον κατασκευαστή του κινητήρα. Η ποσότητα του καυσίμου που ψεκάζεται μπορεί να μοιραστεί σε διακριτά τμήματα, όπως η προέγχυση, που επιτρέπει τη μείωση του θορύβου της αυτανάφλεξης της αρχικής ποσότητας, αλλά και του σχηματισμού NOx. Αυτή η μικρή ποσότητα προεγχεόμενου καυσίμου (1 έως 4 mm3) επιτρέπει να προετοιμαστεί κατάλληλα, με την ελεγχόμενη αύξηση της θερμοκρασίας και πίεσης στο θάλαμο καύσης, η ανάφλεξη και καύση του καυσίμου κατά τη διάρκεια της κυρίως έγχυσης που ακολουθεί.

Πατήστε εδώ για να διαβάσετε περισσότερα

Άμεσος ψεκασμός

Δημοσιευμένο στις 2 Ιανουαρίου 2017 Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία από ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

MEK II

Δημοσιευμένο στις 19 Δεκεμβρίου 2016 Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία από ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ

Το βιβλίο κάνει μία αναφορά   για τα συστήματα ψεκασμού της βενζίνης και λείπει η σημερινή τεχνογνωσία (17 χρόνων). Γι αυτό το λόγο ο εκπαιδευτικός και ο μαθητής θα πρέπει να βρουν την ύλη στο internet.

QUIZ ABS

Δημοσιευμένο στις 25 Μαρτίου 2014 Κατηγορία: Χωρίς κατηγορία από ΓΙΑΝΝΟΓΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΣ