Γερμανικά-Β΄Γυμνασίου (21.05.2020)

Hallo Kinder der 2. Klasse!!

Επειδή τελειώσαμε τις επαναλήψεις σχετικά με τη θεματική “Schule und Alltag in der Schule” και επειδή δεν θα τα πούμε άμεσα στο σχολείο, θεωρώ ότι είναι η στιγμή να προχωρήσουμε λίγο στην επόμενη θεματική με τίτλο “Essen und Trinken”.

Θα αρχίσουμε με το θέμα “Mein Frühstück” (το πρωινό μου)

Παρακάτω θα βρείτε 2 φύλλα εργασίας:

Στο 1.Arbeitsblatt θα βρείτε ένα κείμενο, όπου κάποια παιδιά μιλάνε για το τι τρώνε το πρωί. Ακολουθούν κάποιες ασκήσεις κατανόησης, λεξιλογίου και στη συνέχεια γράφετε για το δικό σας πρωινό.

1. Arbeitsblatt-Jugendliche und ihr Frühstück

Στο 2. Arbeitsblatt θα βρείτε άσκηση λεξιλογίου, δηλαδή  αντιστοίχηση εικόνων με λέξεις που σχετίζονται με τη θεματική πρωινό τρώμε. Το 2. Arbeitsblatt σας βοηθάει και για το 1. Arbeitsblatt.

2. Arbeitsblatt-Wortschatz-Frühstück

Επίσης θα βρείτε μια διαδραστική άσκηση αντιστοίχησης

Wortschatz: Frühstück

Για οποιαδήποτε απορία είμαι στη διάθεσή σας!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γερμανικά-Β΄Γυμνασίου (21.05.2020)

‘Α Γυμνασίου- Γερμανικά (19.05.2020)

Hallo Kinder der 1. Klasse!!

Επειδή δεν θα είμαι άμεσα κοντά σας, σκέφτηκα ότι θα ήταν καλό να συνεχίσουμε την ύλη μας μεσώ e- class, αφού οι επαναλήψεις που κάναμε έχουν πλέον ολοκληρωθεί. Εσείς θα ακολουθήσετε τις οδηγίες που θα σας δώσω, και πιστεύω ότι θα καταφέρετε να μάθετε κάτι καινούργιο από την ύλη που δυστυχώς δεν καταφέραμε να κάνουμε δια ζώσης.

Παρακάτω θα βρείτε  4 φύλλα εργασίας:

1. Arbeitsblatt: έναν πίνακα με τις χώρες, τις εθνικότητες και τις αντίστοιχες γλώσσες. Θα το μελετήσετε προσεκτικά και θα παρατηρήσετε ό,τι σας έχω τονίσει με διαφορετικό χρώμα.  1. Arbeitsblatt-Tabelle (Länder-Nationalitäten)

2. Arbeitsblatt: έναν πίνακα, που εσείς πρέπει να συμπληρώσετε, ανάλογα με τις σημαίες κάθε χώρας (αφού βέβαια πρώτα μελετήσετε το 1. Arbeitsblatt) 2. Arbeitsblatt-Länder-und-ihre-Sprachen

3. Arbeitsblatt: Εδώ κάνουμε μια επανάληψη του ρήματος sprechen, διαβάζουμε για την αόριστη αντωνυμία man καθώς και πώς εκφράζουμε το πόσο καλά μιλάμε μία γλώσσα. Κάνουμε και την άσκηση που ακολουθεί με το ρήμα sprechen 3. Arbeitsblatt-Verbkonjugation-sprechen

4. Arbeitsblatt: Γραπτός λόγος. Παίρνουμε τη θέση του Stefan, διαλέγουμε ένα κορίτσι και του γράφουμε ένα E-Mail. 4. Arbeitsblatt-Schreiben

Για οποιαδήποτε απορία είμαι στη διάθεσή σας!

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ‘Α Γυμνασίου- Γερμανικά (19.05.2020)

Ιστορία Ά Γυμνασίου Α4 και Α5 (18.05.2020)

Γειά σας παιδιά του Α4 και Α5!!

Σε αυτή την διδακτική ενότητα θα κάνουμε μια επανάληψη των πιο πρόσφατων κεφαλαίων που είχαμε κάνει στο σχολείο που πραγματεύονται τους Περσικούς Πολέμους. Συγκεκριμένα θα κάνετε πρώτα μια επανάληψη των κεφαλαίων “Πέρσες και Έλληνες: Δύο κόσμοι συγκρούονται” (σελ. βιβλίου 57-59) και “η Οριστική απομάκρυνση της Περσικής επίθεσης” (σελ. βιβλίου 60 -62). Αν σας διευκολύνει μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και τα αντίστοιχα σχεδιαγράμματα.

Αρχικά θα βρείτε τα σχεδιαγράμματα των συγκεκριμένων ενοτήτων καθώς και δύο φύλλα εργασίας με ερωτήματα που αναφέρονται στα κεφάλαια αυτά.

Στη συνέχεια θα βρείτε διαδραστικές ασκήσεις, όπως επαναληπτικές ασκήσεις πολλαπλών επιλογών με αυτοαξιολόγηση, σταυρόλεξο για τους Περσικούς πολέμους και δύο video για τη μάχη του Μαραθώνα και τη μάχη των Θερμοπυλών.

Για οποιαδήποτε απορία είμαι στη διάθεσή σας!

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ-ΠΕΡΣΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΟΙ ΠΕΡΣΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ

Επαναληπτικές ασκήσεις πολλαπλών επιλογών

Σταυρόλεξο: Περσικοί Πόλεμοι

Video: Η μάχη του Μαραθώνα

Video: Η μάχη των Θερμοπυλών

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστορία Ά Γυμνασίου Α4 και Α5 (18.05.2020)

Β’ Γυμνασίου- Γερμανικά (5.5.2020)

Hallo Kinder der 2. Klasse!!

Συνεχίζουμε την επανάληψη με τη θεματική “Meine Schule”. Αυτή τη φορά θα θυμηθούμε πώς περιγράφουμε το σχολείο μας, άρα θα πρέπει να κάνετε πρώτα μια επανάληψη τους σχολικούς χώρους καθώς και τι κάνουμε στον καθένα.

Παρακάτω θα βρείτε ένα φύλλο εργασίας με ένα Lesen, όπου τρία παιδιά παρουσιάζουν το δικό τους σχολείο και λένε τη γνώμη τους για αυτό. Ακολουθούν δύο ασκήσεις κατανόησης και στη συνέχεια καλείστε σε ένα Schreiben να γράψετε και εσείς ένα παρόμοιο κείμενο.

Επίσης  και ένα δεύτερο φύλλο εργασίας με ασκήσεις επανάληψης για την Προστακτική (Imperativ)

Στο τέλος θα βρείτε ένα link με video, όπου παιδιά παρουσιάζουν το δικό τους σχολείο. Ανά διαστήματα σταματάει το video και απαντάτε σε διάφορα ερωτήματα.

Για οποιαδήποτε απορία είμαι στη διάθεσή σας.

Viel Spaß!!

Lesen, Schreiben-meine Schule beschreiben

Grammatik-Imperativ

Video: meine Schule

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Β’ Γυμνασίου- Γερμανικά (5.5.2020)

Γ’ Γυμνασίου-Γερμανικά (4.5.2020)

Hallo Kinder der 3. Klasse! Εύχομαι σε όλους ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

Σε αυτήν την διδακτική ενότητα θα συνεχίσουμε την επανάληψη με τη θεματική Haustiere.

Παρακάτω θα βρείτε ένα SCHREIBEN, όπου θα περιγράψετε σε μια φίλη σας Γερμανίδα το κατοικίδιό σας. Επίσης θα βρείτε και ένα φύλλο εργασίας για επανάληψη της κλίσης και σύνταξης των χωριζόμενων ρημάτων (trennbare Verben).

Στη συνέχεια θα βρείτε ένα video, όπου δυο παιδιά παρουσιάζουν τη ζωή τους με το δικό τους κατοικίδιο. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα σταματάει και καλείστε να απαντήσετε σε κάποια ερωτήματα. Ενδεχομένως να το βρείτε λίγο δύσκολο, γιατί τα παιδιά μιλάνε την αυθεντική γερμανική γλώσσα, αλλά είναι καλό να εξασκηθούμε και σε αυτό. Αν δυσκολεύεστε μπορείτε να το σταματήσετε όσες φορές το χρειάζεστε.

Viel Spaß!

SCHREIBEN-Haustier

Grammatik-trennbare Verben

Video: einen Hund haben

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γ’ Γυμνασίου-Γερμανικά (4.5.2020)

Α΄Γυμνασίου- Γερμανικά (4.5.2020)

Hallo Kinder der 1. Klasse! Εύχομαι σε όλους σας ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!

Στην διδακτική αυτή ενότητα θα κάνουμε μία επανάληψη του πώς παρουσιάζουμε ένα πρόσωπο σε κάποιον καθώς και την κλίση ρημάτων στον ενεστώτα.

Παρακάτω θα βρείτε ένα SCHREIBEN, όπου θα περιγράψετε σε μία γερμανίδα φίλη σας τον καλύτερό σας φίλο ή την καλύτερή σας φίλη. Επίσης θα βρείτε και ασκήσεις Γραμματικής για την επανάληψη των ρημάτων σε Ενεστώτα.

Επίσης θα βρείτε ένα link με video, όπου ένα παιδί παρουσιάζει τον εαυτό του, τα χόμπι του και τους φίλους του. Ανά διαστήματα σταματάει το video και καλείστε να απαντήσετε κάποια ερωτήματα.

Viel Spaß!!

Schreiben- Mein bester Freund

Grammatik-Verben

Video: Das bin ich

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α΄Γυμνασίου- Γερμανικά (4.5.2020)

Ιστορία Α Γυμνασίου Α4 + Α5 (4.5.2020)

Γεια σας παιδιά του Α4 και Α5!!

Σας εύχομαι ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Σε αυτήν την ενότητα θα κάνουμε επανάληψη στα παρακάτω κεφάλαια του βιβλίου μας:

  • Η πόλη-κράτος και η εξέλιξη του πολιτεύματος ( σελ. 45-47)
  • Η Σπάρτη (σελ. 48-49)
  • Αθήνα: Από τη βασιλεία στην Αριστοκρατία ( σελ. 50-51)
  • Αθήνα: Πορεία προς τη Δημοκρατία (σελ. 52-53)

Παρακάτω θα βρείτε Σχεδιαγράμματα και Φύλλα εργασίας πάνω στα κεφάλαια αυτά.

Επίσης θα βρείτε ένα link με επαναληπτικές διαδραστικές ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών για την αρχαϊκή εποχή καθώς και ένα video από την Μηχανή του Χρόνου για τους Ολυμπιακούς Αγώνες (σελ. βιβλίου 54-56), για να χαλαρώσετε.

Αν σας διευκολύνει, μπορείτε τις απαντήσεις σας να μου τις στέλνετε τμηματικά και όχι όλες μαζί. Για οποιαδήποτε απορία είμαι στη διάθεσή σας.

ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ- ΑΡΧΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ

ΦΥΛΛΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ- ΑΡΧΑΙΚΗ ΕΠΟΧΗ

Επανάληψη (Αρχαϊκή Εποχή)

Video: Ολυμπιακοί Αγώνες

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ιστορία Α Γυμνασίου Α4 + Α5 (4.5.2020)

Γ’ Γυμνασίου (27.4.2020)

Hallo Kinder der 3. Klasse!! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

Παρακάτω θα βρείτε ένα κείμενο (LESEN), όπου η Jana παρουσιάζει τα κατοικίδια που έχει στην οικογένειά της. Ακολουθούν ερωτήσεις για την περιγραφή των ζώων και μία άσκηση r-f. Στον ίδιο φάκελο θα βρείτε ασκήσεις γραμματικής για επανάληψη του Perfekt (κλίση και σύνταξη) καθώς και για επανάληψη των ρημάτων haben και sein στον Παρατατικό (Präteritum).

Επίσης θα βρείτε ένα link για επανάληψη των χρωμάτων. Θα ήθελα και για αυτές τις ασκήσεις να μου δίνεται στο E-mail σας μια γενική εικόνα του πώς τα πήγατε, αν σας άρεσε…. κλπ.

Για οποιαδήποτε απορία είμαι στη διάθεσή σας.

Viel Spaß!!

Lesen-Haustiere

Grammatik:Perfekt, Präteritum

Wortschatz: Farben

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γ’ Γυμνασίου (27.4.2020)

Β’ Γυμνασίου (27.4.2020)

Hallo Kinder der 2. Klasse!! Σας εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

Παρακάτω θα βρείτε ένα κείμενο (LESEN), όπου ο Λεόν παρουσιάζει την εβδομάδα του. Ακολουθεί μία άσκηση r-f και συμπλήρωση του προγράμματος του Leon σε έναν πίνακα.

Επίσης θα βρείτε διαδραστικές ασκήσεις για επανάληψη των κτητικών αντωνυμιών (Grammatik), της ώρας (Wortschatz) και της σύνταξης προτάσεων (Syntax). Θα ήθελα και για αυτές τις ασκήσεις να μου δίνετε στα E-mail σας μια γενική εικόνα του πώς τα πήγατε, αν σας άρεσε ..κλπ.

Για οποιαδήποτε απορία είμαι στη διάθεσή σας.

Viel Spaß!!

Lesen-Meine Woche

Grammatik: Possessivartikel

Wortschatz: Uhrzeit

Syntax: Sätze bilden

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Β’ Γυμνασίου (27.4.2020)

Α΄Γυμνασίου (27.4.2020)

Hallo Kinder der 1. Klasse!! Σας εύχομαι ολόψυχα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!

Παρακάτω θα βρείτε ένα κείμενο (LESEN), όπου η Άννα μιλάει για τον εαυτό της, την οικογένειά της και τις προτιμήσεις της και ακολουθεί μία άσκηση πολλαπλών επιλογών.

Επίσης θα βρείτε ένα link με video, όπου κάποιος παρουσιάζει την οικογένεια του και ανά διαστήματα καλείστε να απαντήσετε σε κάποιες ερωτήσεις. Ακολουθούν και άλλα δύο links με διαδραστικές ασκήσεις γραμματικής (κλίση ρημάτων). Θα ήθελα και για αυτές τις ασκήσεις να μου δίνετε στο E-mail σας μία γενική εικόνα του πώς τα πήγατε, αν σας άρεσε…κλπ.

Για οποιαδήποτε απορία σας είμαι στη διάθεσή σας!

Viel Spaß!!

 

Lesen- Anna stellt sich vor

Hören und Sehen: Video und Aufgaben

Grammatik: Verben konjugieren

Grammatik: Verben konjugieren

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Α΄Γυμνασίου (27.4.2020)