τα εμπόδια – ολοκληρωμένο παιχνίδι

από ΜΑΡΙΑ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ Κάτω από: προγραμματισμός | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο τα εμπόδια – ολοκληρωμένο παιχνίδι

Στο μάθημα της πληροφορικής ολοκληρώσαμε το παιχνίδι με τα εμπόδια. Τα εμπόδια αλλάζουν χρώμα αν τα αγγίξει η φιγούρα που κινείται με τα βελάκια και το παιχνίδι σταματάει. Προσθέσαμε στον κυνηγό την εντολή που θα λέει “ΕΧΑΣΕΣ” όταν οι πόντοι φτάνουν το επτά αλλά το χρονόμετρο θα έχει περάσει τα είκοσι δευτερόλεπτα. Επίσης και την εντολή όταν κερδίζει ο κυνηγός.

Επίσης ξεκινήσαμε ένα νέο παιχνίδι στο Scratch στο οποίο θα βρίσκεται μία φιγούρα στο κάτω μέρος της σελίδας, η οποία θα κινείται με τα βελάκια και θα προσπαθεί να πιάσει συγκεκριμένα αντικείμενα που θα πέφτουν απο πάνω, όμως αυτό που θα δυσκολεύει τον κυνηγό θα είναι οι διαφορετικές φιγούρες που αν τις πιάσει, οι πόντοι θα μειώνονται ανά ένα.

[scratch 146932313]

Μίκα

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται