Επιμόρφωση Β1 – Δραστηριότητα Μαθηματικών και ΤΠΕ- Ο καιρός στο νηπιαγωγείο μας

Στο νηπιαγωγείο μας απο την αρχή της χρονιάς, ασχολούμαστε με την παρατήρηση και την καταφραφή του καιρού σε καθημερινή βάση. Τα παιδιά, κατά την διάρκεια των πρώτων μηνών της σχολικής χρονιάς παρατηρούσαν τον καιρό και αναρτούσαν στον φελλοπίνακα της τάξης την εικόνα με το καιρικό φαινόμενο που επικρατούσε ανά ημέρα, δίπλα στην καρτέλα της εκάστοτε ημερομηνίας. Με την πάροδο του χρόνου, μέσα απο την καθημερινή πρακτική και καθώς τα παιδιά κατέκτησαν έννοιες, ανέπτυξαν δεξιότητες και εξοικειώθηκαν με τη χρήση του Η/Υ και του διαδραστικού πίνακα, εισάγαμε σταδιακά τους πίνακες διπλής εισόδου για την καθημερινή καταγραφή του καιρού. Η καταγραφή σε πίνακα διπλής εισόδου στον διαδραστικό πίνακα πραγματοποιούνταν ανά δεκαήμερο του μήνα, ώστε οι μαθητές να μπορούν να πραγματοποιούν τις μετρήσεις με σιγουριά και αυτοπεποίθηση (οι μαθητές σε αυτό το σημείο έχουν κατακτήσει την έννοια των αριθμών 1-10 και την συμβολική τους αναπαράσταση).

Στο τέλος κάθε δεκαημέρου, οι μαθητές, “διαβάζουν” τον πίνακα διπλής είσόδου,καταμετρούν τις μέρες και συμπληρώνουν, χρησιμοποιώντας και πάλι τον διαδραστικό πίνακα , την μαθηματική δραστηριότητα  καταμέτρησης και συμπλήρωσης o kairos.

Η δραστηριότητα αυτή έχει σαν στόχους;

  • την ανάγνωση πίνακα διπλής εισόδου,
  • την απαρίθμηση αντικειμένων,
  • την χρήση του σωστού αριθμού σε συμβολικό επίπεδο,
  • την χρήση του διαδραστικού πίνακα.

Ηλικία μαθητών: Νήπια πρώτης ηλικίας.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επιμόρφωση Β1 – Δραστηριότητα Μαθηματικών και ΤΠΕ- Ο καιρός στο νηπιαγωγείο μας

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο