Ο Πρόεδρός μας

lifepopper-project-fun-time_2

Είναι άνετος και γλυκός. Είναι τίμιος και δημιουργικός. Είναι ευθύς και σωστός. Είναι αφοσιωμένος στην οικογένεια. Πρέπει να είναι και Χριστιανός. Είναι ένας από εμάς.

Είναι ο Πρόεδρός μας. Θεέ μου, είμαι τόσο ευτυχισμένος που ζω και το είδα και αυτό.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | 14 Σχόλια

Special Theory of Relativity

Βίντεο για τη Θεωρία της Σχετικότητας

Επιλέξτε την Ελληνική γλώσσα για υπότιτλους, αν δεν έχετε ευχέρεια με τα Αγγλικά.

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | Σχολιάστε

Lionel Messi vs Bayern Munich • UCL Semi-Final • 6/5/15

Δημοσιεύθηκε στη Χωρίς κατηγορία | 2 Σχόλια

QUIZES

Το Υλικό Μέρος των Υπολογιστών. 20 Ερωτήσεις ζητούν Απαντήσεις.

Δημοσιεύθηκε στη ΑΣΚΗΣΕΙΣ | Σχολιάστε

Villarrica volcano. Chille.

http://wapo.st/1FRTM8t

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | Σχολιάστε

Even a teacher needs a little Summer Wine

The Corrs feat. Bono – Summer Wine.mp4

Δημοσιεύθηκε στη ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ | Σχολιάστε

Εργασία στο Moodle

Πληροφορική Α΄ τάξης Γυμνασίου

Οι σύγχρονες θεωρίες μάθησης προσπαθούν να αντικαταστήσουν το δασκαλοκεντρικό μοντέλο, όπου ο μαθητής έχει το ρόλο ενός κομπάρσου, με ένα άλλο στο οποίο ο μαθητή είναι το ενεργό στοιχείο, ο πρωταγωνιστής της παράστασης. Και εμείς οι εκπαιδευτικοί τι θα κάνουμε ρωτούν κάποιοι. Μα μπορούμε και πρέπει να είμαστε οι σεναριογράφοι και σκηνοθέτες.

Οπότε το μάθημα μου στο moodle, Πληροφορική Α΄ τάξης Γυμνασίου, θα έχει σαν στόχους:Το βρήκα! Το βρήκα τελικά!!

  1. Αρχικά να κεντρίσω το ενδιαφέρον και την περιέργεια των μικρών μου μαθητών, θέτοντας ταυτόχρονα και τους στόχους του μαθήματος.
  2. Να τους δώσω το γενικό περιβάλλον που θα κινηθούν, και εκεί αυτοί, ενεργητικά και κριτικά με τη χρήση των σύγχρονων εργαλείων μάθησης – έκφρασης, να κτίσουν τις γνώσεις τους για τα συγκεκριμένα αντικείμενα που θα καλύψει το μάθημά μας. Και εδώ βέβαια, σαν καλός σκηνοθέτης πάντα, πρέπει κάπου να βάλω και κάποιο εργαλείο αξιολόγησής τους – ελάχιστοι άνθρωποι δεν θέλουν να ακούν και ένα ‘Μπράβο!’ για τη δουλειά που έκαναν.
  3. Να τους ενθαρρύνω μέσω συνεργατικών δραστηριοτήτων να ερευνήσουν πιο πέρα από τα αντικείμενα που το σχετικό κεφάλαιο στο βιβλίο τους αναφέρει και τελικά να καταλήξουν σε δικά τους συμπεράσματα για τη σημερινή πραγματικότητα.
  4. Τελικά να μπορούν
    • να περιγράψουν τη γνώση που κέρδισαν από το σχετικό μάθημα αλλά και
    • να το αξιολογήσουν και
    • να αυτοαξιολογηθούν.
Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | Σχολιάστε

Καλώς ήρθες όποιος και αν είσαι!

Με βλέπει κανείς; Με ακούει; Με προσέχει; Ελπίζει κάτι από μένα; Μπορώ να του προσφέρω κάτι; Να του απαλύνω τα προβλήματα;

Ελπίζω ότι κάποια μέρα κάποιος θα μου πει ένα γειά…

Δημοσιεύθηκε στη ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | 3 Σχόλια