Καλείστε να δημιουργήσετε ένα φύλλο εργασίας που να κάνει χρήση των υπολογιστικών φύλλων στο επιστημονικό πεδίο των Μαθηματικών της Στ΄ Δημοτικού στην 4η Ενότητα: Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων, Κεφ. 47, Το πήρες το μήνυμα; (Άλλοι τύποι Γραφημάτων) (τελευταία επίσκεψη 12/02/2017).

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε μεταξύ των δύο παρακάτω δραστηριοτήτων. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αναπαρίσταται και γραφικά το αποτέλεσμα των ενεργειών του φύλλου εργασίας

Δραστηριότητα στην οποία να δίνονται σωματομετρικά στοιχεία για την ανάπτυξη ενός παιδιού (π.χ. ύψος, βάρος) και να ζητείται το κατάλληλο γράφημα ανάπτυξης του παιδιού.

«S5_ws_eponymo_onoma».

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο

Multisensory approach

Τα 15 εργαλεία για μια πολυαισθητηριακή διδασκαλία.

Η πολυαισθητηριακή προσέγγιση της διδασκαλίας αποτελεί βασική παράμετρο στη μάθηση των παιδιών με Δυσλεξία/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες. Ο ρόλος των αισθήσεων είναι κυρίαρχος. Η διέγερση της αφής, της ακοής και της όρασης βοηθά στην ενεργή συμμετοχή του παιδιού κατά τη μαθησιακή διαδικασία. Έτσι οδηγούμαστε στην αποτελεσματικότερη πρόσληψη και επεξεργασία των πληροφοριών. Τα ελλείμματα στη μνήμη, στην αυτοματοποίηση, στη συγκέντρωση, στην οπτική και ακουστική διάκριση καθώς και στη κιναισθητική αντίληψη οδηγούν σε κενά στις σχολικές δεξιότητες και θα πρέπει να αντιμετωπιστούν έγκαιρα.

Τα εργαλεία που βοηθούν σε αυτή την εναλλακτική μάθηση, μέσω των αισθήσεων, είναι ποικίλα και η συνεχής ανατροφοδότηση τους κρίνεται απαραίτητη για τη διατήρηση του ενδιαφέροντος αλλά και για να θεωρείται ένα πρόγραμμα παρέμβασης πλήρες και ολοκληρωμένο.

Τα 15 βασικά εργαλεία που συμβάλλουν στη πολυαισθητηριακή διδασκαλία.

  • ασπροπίνακας με μαρκαδόρους (γραφή)
  • μαυροπίνακας με κιμωλίες (γραφή)
  • γυαλόχαρτο (κατασκευή τρισδιάστατων γραμμάτων)
  • φύλλα φελλού (κατασκευή τρισδιάστατων γραμμάτων)
  • χαρτόνια με ποικιλίες υφής (κατασκευή τρισδιάστατων γραμμάτων)
  • πλαστελίνη (κατασκευή τρισδιάστατων γραμμάτων)
  • άμμος, ρύζι, αλάτι, φακές, κριθαράκι, (γραφή, ενίσχυση κιναισθητικής αντίληψης)
  • κάρτες με εικόνες λέξεων/λεξιλογίου (ανάγνωση, εγκατάσταση λεξιλογίου)
  • κάρτες αναγνώρισης γραμμάτων (ανάγνωση)
  • μαγνητικά γράμματα (κεφαλαία και μικρά) με μαγνητικό πίνακα (ανάγνωση, κατασκευή συλλαβών/λέξεων)
  • μαρκαδόροι, κιμωλίες, στυλό, κηρομπογιές
  • υπολογιστής με ηλεκτρονικό υλικό (ανάγνωση, γραφή με ευαισθητοποίηση μέσω αφής και κίνησης)
  • επιτραπέζια παιχνίδια προσαρμοσμένα (ανάγνωση)
  • χάρτης (αναπαράσταση, μνήμη)
  • σταυρόλεξα, κρυπτόλεξα, λαβύρινθοι, ανεύρεση διαφορών σε ίδιες εικόνες, δημιουργία εικόνας με ένωση αριθμημένων κουκκίδων (οπτική διάκριση, χωροταξική ενίσχυση)
 
Βασικό tip: Τα παραπάνω εργαλεία είναι μόνο ενδεικτικά. Θα αποτελέσουν τη βάση για περαιτέρω εμπλουτισμό.
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Ετικέτες: | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Multisensory approach

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο