το σταυρόλεξο των συναισθημάτων
Φύλλο εργασίας: Διατροφικές συνήθειες μαθητών
Φύλλο Εργασίας
Ονοματεπώνυμο: …………………………………….
Τάξη:Στ΄ ημερομηνία:………………………………
Μάθημα: Μαθηματικά
Ενότητα: Κεφ. 47, Το πήρες το μήνυμα; (Άλλοι τύποι Γραφημάτων)
1)Δραστηριότητα
Η Γ’ τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ελευθερίου-Κορδελιού στη Θεσσαλονίκη, στα πλαίσια του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης πραγματοποίησε έρευνα με θέμα:
‹‹ Διατροφικές συνήθειες μαθητών››. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια ερωτηματολογίων που συμπληρώθηκαν από 153 μαθητές του σχολείου(68 αγόρια και 85 κορίτσια),ηλικίας (6 -12 ετών) κατά τη διάρκεια του διαλείμματος. Συγκέντρωσαν τα στοιχεία και αφού τα επεξεργάστηκαν κατέληξαν στον παρακάτω πίνακα:
Τι τρώνε στο διάλειμμα (μαθητές 6-12 ετών )
Τρόφιμα | Ποσοστό σε % |
κουλούρι | 7% |
κρουασάν | 10% |
πατατάκια | 4% |
σάντουιτς | 28% |
τίποτα | 8% |
τοστ | 20% |
τσουρέκι | 2% |
τυρόπιτα | 11% |
φρούτο | 5% |
ψωμί-τυρί | 5% |
Ποιος είναι ο καλύτερος τύπος γραφήματος για να παρουσιάσουν τα αποτελέσματά της έρευνάς τους; ( γράφημα γραμμής, κυκλικό διάγραμμα ή ραβδόγραμμα).
Καλημέρα κόσμε!
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!