spablog
Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μαθηματικά- Α’ Δημοτικού

Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Μαθηματικά- Α’ Δημοτικού – Πρόσθεση & Αφαίρεση, μέτρηση μέχρι το 20

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δανειστική Βιβλιοθήκη
22 Δεκ 2018

Δανειστική Βιβλιοθήκη

Συντάκτης: ΑΛΕΥΡΙΔΟΥ ΠΑΡΘΕΝΑ | Κάτω από: Γλώσσα

Αγαπητοί γονείς,
από αυτή την εβδομάδα θα αρχίσει να λειτουργεί στην τάξη μας η Δανειστική Βιβλιοθήκη. Πρόκειται για μια προσπάθεια που γίνεται προκειμένου τα παιδιά:

  • να έρθουν κοντά στο ποιοτικό βιβλίο και να το αγαπήσουν, ώστε να αντλούν από αυτό γνώσεις και να διασκεδάζουν.
  • να γίνουν υπεύθυνα φροντίζοντας να επιστρέφουν έγκαιρα και σε καλή κατάσταση το βιβλίο που δανείστηκαν.
  • να έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε μια ποικιλία βιβλίων, χωρίς να επιβαρύνονται οικονομικά.
  • να μοιράζονται ευχάριστες στιγμές με αγαπημένα πρόσωπα (γονείς, αδέρφια, γιαγιά….), διαδικασία που συχνά αποδεικνύεται πιο σημαντική από τους εκπαιδευτικούς στόχους που εξυπηρετούνται

Τρόπος Λειτουργίας

Κάθε Παρασκευή τα παιδιά θα έρχονται στο σπίτι με ένα καινούργιο  βιβλίο.

Συνοδευτικά με το βιβλίο παίρνουν ένα φύλλο καταγραφής, το οποίο καλούνται να συμπληρώσουν μετά την ανάγνωση του βιβλίου. Ειδικότερα,  ζωγραφίζουν μόνα τους ότι τους έκανε εντύπωση  και γράφουν, όπως μπορούν, τα στοιχεία που τους ζητούνται . Επιστρέφοντας στην τάξη καλούνται να αναδιηγηθούν την ιστορία που διάβασαν στους συμμαθητές τους και να εκφράσουν εντυπώσεις και συναισθήματα.

Είναι ευνόητο ότι πρέπει να επιστρέφονται σε καλή κατάσταση. Προσέχουμε δηλαδή να μη λερωθούν, να μη σχιστούν και να μη μουντζουρωθούν. Σε περίπτωση σημαντικής καταστροφής καλείστε να φροντίσετε για την αντικατάστασή του.

Συμβουλές για την Αναγνωστική Διαδικασία

  • Πριν την ανάγνωση του βιβλίου, επεξεργαζόμαστε το εξώφυλλο, εντοπίζοντας τον τίτλο, τον συγγραφέα, τον εικονογράφο και τον εκδοτικό οίκο, διαδικασία με την οποία είναι εξοικειωμένα τα παιδιά από το σχολείο
  • Θέτουμε ερωτήσεις σχετικές με την υπόθεση πριν (πχ για ποιο πράγμα νομίζεις ότι μιλάει η ιστορία;), κατά (πχ τι λες να γίνει μετά;) και μετά (πχ τι θα έκανες αν ήσουν στη θέση του: ) την ανάγνωση της ιστορίας έτσι ώστε να κρατάμε το ενδιαφέρον τους, να καλλιεργούμε την κριτική τους σκέψη αλλά και για να διαπιστώσουμε κατά πόσο το κατανόησαν.

Καλά αναγνωστικά ταξίδια…

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Μύλος Ξωτικών 2018: Στα Τρίκαλα η μεγαλύτερη δωρεάν γιορτή αγάπης

Με μια μεγάλη αγκαλιά, ένα πλατύ χαμόγελο, και αστείρευτες στιγμές χαράς, οι τρικαλινοί και οι τρικαλινές φιλοξενούμε και φέτος τους εκατοντάδες χιλιάδες φίλους μας. Ο 8ος Μύλος των Ξωτικών είναι έτοιμος και από την Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018 ανοίγει τις ζαχαρωτές του πύλες προς όλους. Μέχρι τις 6 Ιανουαρίου 2019, υποδεχόμαστε τους ΄Ελληνες και ξένους επισκέπτες μας, φιλοξενούμε και εξυπηρετούμε κάθε έναν χωριστά.

Για φέτος, η e-trikala ΑΕ, η διοργανώτρια εταιρεία, ετοίμασε στον Δήμο Τρικκαίων και την πόλη των Τρικάλων, πλήθος μαγικών δράσεων, δρώμενων, μουσικών συναντήσεων, αποκαλύψεων, ταξιδιών.

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΑΧΙΝΟΣ- Αα- Γλώσσα Α΄ Δημοτικού

Κείμενο

Τραγούδι:   Ο αχινός, από το cd ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ [24 ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΤΗΣ Α’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ] του ΤΑΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΔΗ. ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ – ΜΑΡΙΑ ΦΑΡΑΝΤΟΥΡΗ – ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΣΠΑΘΑΡΗΣ – ΗΛΙΑΣ ΜΑΜΑΛΑΚΗΣ – ΧΟΡΩΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

 

 

 

 

 

 

 

 

Δείτε το στο slideshare.net

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού

entipo_simbasi_ex

Άρθρο 13

Το παιδί έχει το δικαίωμα της ελευθερίας της έκφρασης. Το δικαίωμα αυτό περιλαμβάνει την ελευθερία αναζήτησης, λήψης και διάδοσης πληροφοριών και ιδεών οποιουδήποτε είδους, ανεξαρτήτως συνόρων, υπό μορφή προφορική, γραπτή ή τυπωμένη, ή καλλιτεχνική ή με οποιοδήποτε άλλο μέσο της επιλογής του.

Άρθρο 14

Τα Συμβαλλόμενα Κράτη σέβονται το δικαίωμα του παιδιού για ελευθερία σκέψης, συνείδησης και θρησκείας. Τα Συμβαλλόμενα Κράτη σέβονται το δικαίωμα και το καθήκον των γονέων ή, κατά περίπτωση, των νομίμων εκπροσώπων του παιδιού, να το καθοδηγούν στην άσκηση του παραπάνω δικαιώματος κατά τρόπο που να ανταποκρίνεται στην ανάπτυξη των ικανοτήτων του.

Η ελευθερία της δήλωσης της θρησκείας του ή των πεποιθήσεών του μπορεί να υπόκειται μόνο στους περιορισμούς που ορίζονται από τον νόμο και που είναι αναγκαίοι για τη διαφύλαξη της δημόσιας ασφάλειας, της δημόσιας τάξης, της δημόσιας υγείας και των δημόσιων ηθών, ή των ελευθεριών των θεμελιωδών δικαιωμάτων των άλλων.

 

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού

♥ Η Παγκόσμια Ημέρα για τα Δικαιώματα του Παιδιού ♥

εορτάζεται κάθε χρόνο στις 20 Νοεμβρίου, με αφορμή την επέτειο υιοθέτησης από τη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ, το 1989, της Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού.

  • Η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού αποτελεί το πλέον αποδεκτό κείμενο για τα ανθρώπινα δικαιώματα παγκοσμίως. Την έχουν επικυρώσει όλα τα κράτη του κόσμου, εκτός των ΗΠΑ και της Σομαλίας (η Ελλάδα την επικύρωσε στις 2 Δεκεμβρίου 1992 με τον νόμο 2101), και τα 54 άρθρα της καλύπτουν όλα τα δικαιώματα των παιδιών που χωρίζονται σε 4 τομείς: Δικαιώματα Επιβίωσης, Ανάπτυξης, Προστασίας και Δικαιώματα Συμμετοχής.

  • Παρά τα διεθνή κείμενα προστασίας των παιδιών, που σε πολλές χώρες αποτελούν κενό γράμμα, εκατομμύρια παιδιά εξακολουθούν να υποφέρουν από τη φτώχεια και να στερούνται της στοιχειώδους σχολικής εκπαίδευσης, εκατοντάδες χιλιάδες υφίστανται τις τραγικές συνέπειες συρράξεων και οικονομικού χάους, δεκάδες χιλιάδες ακρωτηριάζονται στους πολέμους και πολλά ακόμη ορφανεύουν ή και σκοτώνονται από τον ιό του AIDS και από άλλες ασθένειες. Τα στοιχεία και οι αριθμοί είναι καταπέλτης στο εφησυχασμό της συνείδησης.

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!