ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΧΡΗΣΗ ΨΑΛΙΔΙΟΥ

ΛΕΠΤΗ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ-ΧΡΗΣΗ ΨΑΛΙΔΙΟΥ
Αναμφίβολα μια αρκετά δύσκολη δεξιότητα και αρκετά επικίνδυνη (το ψαλίδι θα χρησιμοποιείται με την αυστηρή επίβλεψη των γονιών και μετά θα το βάζετε σε ασφαλές σημείο και μη προσβάσιμο για τα παιδιά) για όλα τα παιδιά είναι η χρήση ψαλιδιού Τα νήπια θα πρέπει να κατευθύνονται σωματικά από τους γονείς στο να ανοιγοκλείνουν το ψαλίδι. Τα παιδιά τοποθετούν τα δάχτυλά τους, τον αντίχειρα στον ένα κύκλο και τα τέσσερα δαχτυλάκια στο μεγάλο κάτω άνοιγμα του ψαλιδιού. Οι γονείς συγκρατούν τα δάχτυλα του παιδιού στη θέση αυτή και μαζί ανοίγουν και κλείνουν το ψαλίδι, λέγοντας ”ανοίγω”, ”κλείνω”. Μετά από αρκετές προσπάθειες, το παιδί θα συνηθίσει τη θέση αυτή των δαχτύλων του και θα αρχίσει να κόβει πιο εύκολα.
Για τη δραστηριότητα αυτή θα χρειαστούμε πολύχρωμα χαρτιά Α4, μαρκαδόρους, ψαλιδάκι με μεγάλο το ένα του άνοιγμα, χάρτινους κυλίνδρους από χαρτί υγείας και σελοτείπ.
Αρχικά, κόβουμε το πολύχρωμο χαρτί Α4 σε δύο λωρίδες. Στην καθεμία από αυτές σχεδιάζουμε μια ευθεία (η ευθεία είναι ο αρχικός στόχος μας, λόγω της ευκολίας της) και μια τεθλασμένη γραμμή. Έχοντας κόψει το παιδί πολλές ευθείες γραμμές, ανεβάζουμε το βαθμό δυσκολίας στην τεθλασμένη γραμμή και μετά στο να κόβει σχήματα, τετράγωνα, τρίγωνα και κύκλους. Κολλάμε με σελοτέιπ τη λωρίδα με τις οριζόντιες ή κάθετες ευθείες γραμμές και κατευθύνουμε σωματικά το παιδί στο να αρχίσει να κόβει με το ψαλίδι. Στις παρακάτω φωτογραφίες έχω βάλει δύο λωρίδες μαζί για λόγους οικονομίας στο χώρο του blog. Kανονικά κολλάμε μία εργασία την κάθε φορά, όπως φαίνεται και στη φωτο με τα παιδιά νηπιαγωγείου που κόβουν καθισμένα κάτω.



Μια πολύ ωραία δραστηριότητα είναι και το κούρεμα μιας φατσούλας. Ζωγραφίζουμε μια φατσούλα στον κύλινδρο από χαρτί υγείας και από πάνω του κολλάμε ένα χρωματιστό χαρτί με ευθείες γραμμές σχεδιασμένες. Το κούρεμα μπορεί να γίνει και πάνω σ΄ένα φύλλο χαρτί με ζωγραφισμένη μια φατσούλα και μαλλιά. Τέλος, το παιδί μπορεί να κάνει κούρεμα γκαζόν. Σε ένα πράσινο χαρτί Α4, κόβουμε ευθείες γραμμές αφήνοντας λίγο από την κάτω πλευρά του ορθογωνίου. Κολλάμε το χαρτί στον τοίχο και ζητάμε από το παιδί να ΄’κουρέψει” το γκαζόν.




Καλή και δημιουργική απασχόληση των νηπίων!!!

ΓΡΑΦΗ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΤΕΝΣΙΛ-ΤΡΙΠΟΔΙΚΗ ΛΑΒΗ

ΓΡΑΦΟΚΙΝΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
Με το υλικό της συγκεκριμένης δραστηριότητας το παιδί θα μάθει να σχεδιάζει μέσα σε στένσιλ ίσιες γραμμές, κυματιστές ακολουθώντας όλη τη διαδρομή τους. Για να κατασκευάσουμε τα στένσιλ θα χρειαστούμε χαρτόνια από χαρτόκουτο που θα το κόψουμε σε μέγεθος Α4, ώστε μετά να μπορούμε να το αποθηκεύσουμε σε φάκελο. Επίσης, θα χρειαστούμε μαρκαδόρο, χάρακα και χαρτοκόπτη. Σε ένα χαρτόνι σχεδιάζουμε με τη βοήθεια του χάρακα ευθείες γραμμές, σε άλλα κυματιστή, σε άλλο τεθλασμένη. Έπειτα κόβουμε με το χαρτοκόφτη γύρω από τις γραμμές, ώστε να δημιουργηθεί ένα άνοιγμα τουλάχιστον μισό πόντο, ώστε να μπαίνει με άνεση ο μαρκαδόρος.

Κατά τη γραφοκινητική εξάσκηση των παιδιών στόχος είναι να χρησιμοποιούν τριποδική λαβή, τα τρία δάχτυλα δηλ., αντίχειρα, δείκτη και μεσαίο. Υπάρχουν και ανάλογοι μαρκαδόροι και μολύβια σε χοντρό μέγεθος και με κατασκευή τριγωνική-τριποδική, αλλά και εργαλεία, όπως ειδικές γόμες που μπαίνουν στα μολύβια και αναγκάζουν το παιδί να χρησιμοποιήσει τα τρία και μόνο του δάχτυλα.


ΟΠΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ-ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΥΤΙΝΩΝ
Στο νηπιαγωγείο χρησιμοποιούμε οπτικό πρόγραμμα με το οποίο τα παιδιά αντιλαμβάνονται όλο το πρόγραμμα δραστηριοτήτων από την είσοδό τους έως και την προετοιμασία για την αποχώρησή τους απ΄το νηπιαγωγείο. Χρησιμοποιούμε έτοιμο οπτικό υλικό που υπάρχει στο ίντερνετ αλλά και φτιάχνουμε δικό μας με φωτογραφίες ή με το clipart εικόνων (κάνουμε θεματική αναζήτηση (πχ clipart breakfast, clipart reading, clipart lunch) που τις μεταφέρουμε σε word, και προσαρμόζουμε το μέγεθος των εικόνων και προσθέτουμε γραπτό λόγο. Όλες οι κάρτες έχουν και γραπτό λόγο, γιατί αρκετά παιδιά έχουν ιδιαίτερες δεξιότητες στην ανάγνωση.

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ:

Ένα οπτικό πρόγραμμα σπιτιού μπορεί να δομηθεί με ανάλογο τρόπο φτιαγμένο στα μέτρα του παιδιού και τις δραστηριότητες που ως γονείς σκέφτεστε να κάνετε κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας. Τα βήματα έχουν ως εξής:
Εικόνες και γραπτός λόγος πάνω σε αυτές, όπως περιγράφηκε παραπάνω, για πχ πρωινό clipart breakfast.
Στo word κάνουμε copy paste την εικόνα που μας αρέσει και με δεξί κλικ πατάμε size potision, 5-6 πόντοι είναι μια χαρά για οπτικό πρόγραμμα στο οποίο θα προστεθούν πάρα πολλές δραστηριότητες. Κάτω απ΄την εικόνα προσθέτουμε την ανάλογη λέξη πχ πρωινό ή κολατσιό.

Όταν έχουμε φτιάξει όλες τις εικόνες και τις λεζάντες τους τα εκτυπώνουμε ή τα δίνουμε σε κάποιο φωτοτυπείο και ζητάμε εκτύπωση και πλαστικοποίηση, ώστε να μη χαλάει εύκολα η κάθε εικόνα. Μετά τα κόβουμε, πχ σε τετράγωνα.

Στην πόρτα του δωματίου του παιδιού κολλάμε ένα αυτοκόλλητο σκριτσ σκρατς αγορασμένο από κατάστημα υφασμάτων κλπ. Στην πόρτα κολλάμε το σκληρό μέρος του με μήκος πχ ένα μέτρο. Πίσω απ΄τις εικόνες κολλάμε μικρά μαλακά σκριτς σκρατς με τέτοιο τρόπο που να εφαρμόζουν σε αυτό του τοίχου. Στο νηπιαγωγείο το κάνω κάθετα. Στο κάτω μέρος του προγράμματος να υπάρχει ένας φάκελος στον οποίο το παιδί θα τοποθετεί τις τελειωμένες δραστηριότητες, με πάνω γραμμένο τη λέξη ΤΕΛΟΣ.

Κάθε φορά που πρόκειται να ξεκινήσει μια δραστηριότητα, καθοδηγούμε σωματικά το παιδί προς το πρόγραμμα, αναφέροντας τη λέξη ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. Το καθοδηγούμε να πάρει την εικόνα που αντιστοιχεί στο πρόγραμμα από πάνω προς τα κάτω αρχίζοντας πχ από την πρώτη κάρτα. Μετά κατευθύνουμε το παιδί στο χώρο που θα γίνει η ανάλογη δραστηριότητα και αφήνει εκεί το καρτελάκι. Στο τέλος της δραστηριότητας, καθοδηγούμε σωματικά το παιδί να πάρει το καρτελάκι και να πάει στο χώρο του προγράμματος και να τη βάλει μέσα στο φάκελο με τη λέξη ΤΕΛΟΣ. Έπειτα του λέμε να πάρει την επόμενη κάρτα και του διαβάζουμε πως λέγεται πχ κατασκευή παζλ και συνεχίζουμε το πρόγραμμα.

Ενδεικτικά οπτικά προγράμματα σπιτιού από το ίντερνετ:

Χωρισμένο σε τρεις χρονικές περιόδους, πρωί, μεσημέρι, βράδι.

ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

OΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΡΟΥΤΙΝΩΝ:
H εκπαίδευση ρουτίνων πχ το πλύσιμο χεριών, το πλύσιμο δοντιών και η εκπαίδευση τουάλετας με την οπτικοποίησή τους σε βήματα μπορεί να βοηθήσουν αρκετά στο να μάθει το παιδί τη διαδοχή ενεργειών σε συνάρτηση με τη σωματική καθοδήγηση, αλλά και τη λεκτική από τους γονείς. Η οπτικοποίηση περιλαμβάνει και γραπτό λόγο για τους εν δυνάμει μικρούς αναγνώστες. Τα τρία pdf που επισυνάπτω μπορείτε να τα εκτυπώσετε, να τα πλαστικοποιήσετε και να τα κολλήσετε στην τουαλέτα ακριβώς δίπλα από τη δραστηριότητα που θέλουμε, πλύσιμο χεριών και δοντιών δίπλα από το νιπτήρα και εκπαίδευση τουαλέτας δίπλα στην τουαλέτα στον τοίχο.

https://drive.google.com/drive/my-drive

https://drive.google.com/drive/my-drive

https://drive.google.com/drive/my-drive

ΣΧΗΜΑΤΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΤΑNGRAM

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΣΧΗΜΑΤΩΝ TANGRAM:
Σε ένα χαρτόνι από χαρτόκουτο σχεδιάζουμε με ορθογώνιο τρίγωνο ένα τετράγωνο 19*19 εκατοστών. Το κόβουμε και χαράζουμε τη μια διαγώνιο. Μετά χαράζουμε την άλλη διαγώνιο και τη σταματάμε 7 εκατοστά, αφότου έχει τέμψει την πρώτη. Μετά με το ορθογώνιο τρίγωνο δημιουργούμε μια παράλληλη στην πρώτη διαγώνιο έτσι ώστε να δημιουργείται ένα μικρό τετράγωνο. Στο δεξί κομμάτι που μένει δημιουργούμε ένα ισοσκελές ορθογώνιο τρίγωνο με 7 εκ. μήκος των κάθετων πλευρών. Κι έτσι σχηματίζεται και ένα παραλληλόγραμμο σχήμα. Κόβουμε και τα 7 σχήματα που δημιουργούνται και τα ζωγραφίζουμε με διαφορετικά χρώματα.



https://i.pinimg.com/564x/ea/fc/d9/eafcd9daf6a9403cb56ec267a15376d8.jpg
ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΤΑ ΤΑΓΚΡΑΜ:
Έχοντας βρει απ΄το ίντερνετ κάποια πρότυπα κατασκευάσαμε τα εξής που μπορεί να φτιάξετε παρέα με τα παιδιά σας:

ΖΩΑ

ΑΝΘΡΩΠΟΙ

ΑΡΙΘΜΟΙ

ΑΛΛΑ

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ-ΣΤΕΦΑΝΙ

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ
Δύο δραστηριότητες:

ΜΑΙΟΣ-ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ: σε ένα λευκό χαρτί ή σε χαρτόνι σχεδιάζουμε 5 κυκλάκια με το καπάκι (νερού ή γάλατος) και μέσα σε αυτά γράφουμε με κεφαλαία γράμματα τη λέξη ΜΑΙΟΣ. Σε 5 καπάκια γράφουμε τα ίδια γράμματα σε ίδιο μέγεθος. Στόχος είναι η αντιστοίχηση γραμμάτων απ΄την αρχή, απ΄το Μ, ως το τέλος το Σ.

Αν θέλουμε μπορούμε να δουλέψουμε το φώνημα Μ, βάζοντας κι άλλες λεξούλες που αρχίζουν από Μ στο παιδί για να τις ΄΄γράψει΄΄ και να τις πει, συλλαβιστά (μαμά, μωρό, μάτια, μύτη, μέλι, μέρα, μέσα,μετρώ, μηδέν κλπ).

Κατασκευή πρωτομαγιάτικου στεφανιού: σε ένα χαρτόνι από χαρτόκουτα κάνουμε το περίγραμμα ενός κύκλου με τη βοήθεια ενός πιάτου και εσωτερικά έναν άλλο κύκλο, με ένα μικρότερο σε διάμετρο πιάτο.

Στη συνέχεια κόβουμε τον εξωτερικό κύκλο με ψαλίδι και τον εσωτερικό με ένα χαρτοκόφτη βάζοντας από κάτω ένα ξύλο κοπής ή σουπλά.

Μετά βάζουμε το παιδί να ζωγραφίσει το στεφάνι με νερομπογιές, εφόσον υπάρχουν, διαφορετικά δεν πειράζει, γιατί το καφέ χαρτόνι θα καλυφθεί απ΄τα λουλούδια και τα φύλλα.

Κατόπιν σε χρωματιστά χαρτιά κόβουμε λωρίδες κατά πλάτος του Α4 και μετά τις κόβουμε στη μέση. Το επιθυμητό μήκος είναι οι 10 πόντοι και πλάτος μισό πόντο.


Έπειτά βάζουμε το παιδί να κολλάει τις άκρες των λωρίδων φτιάχνοντας θηλιές.


Μετά κόβουμε χρωματιστούς κύκλους που ήδη έχουμε κάνει το περίγραμμά τους με ένα καπάκι νερού. Πάνω σε αυτούς τους κύκλους κολλάει το παιδί με τη βοήθειά μας 5-6 θηλιές.


Αφού ετοιμάσουμε τα πολύχρωμα λουλουδάκια, σχεδιάζουμε σε ένα πράσινο χαρτί διπλωμένο στα 4, φυλλαράκια. Τα κόβουμε και τα κολλάμε στο εσωτερικού του στεφανιού.

Μετά κολλάμε και τα λουλουδάκια μας κι έτοιμος ο ΄΄΄Μάης” μας!!

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!!

ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΞΥΛΑΚΙΑ

ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΞΥΛΑΚΙΑ:

Για τη δραστηριότητα αυτή θα χρειαστούμε χαρτόνι, χρωματιστά ξυλάκια και μαρκαδόρους χρωματιστούς. Τοποθετούμε πάνω στο χαρτόνι τα ξυλάκια σε σχηματισμό τριγώνου, τετραγώνου και ορθογωνίου και σχεδιάζουμε το περίγραμμα τους με τα χρώματα που αντιστοιχούν σε κάθε ξυλάκι.


Στόχος της δραστηριότητας ο σχηματισμός των σχημάτων με αντι-στοίχηση χρωμάτων στο περίγραμμά τους.
Αν δεν έχουμε χρωματιστά ξυλάκια, τότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τους μαρκαδόρους για να φτιάξουμε τα σχήματα με τα ανάλογα χρώματα.

Καλή και δημιουργική απασχόληση των παιδιών.

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΚΥΚΛΟΥΣ

ΤΑΥΤΙΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕ ΚΥΚΛΟΥΣ
Σε ένα μεγάλο κομμάτι χαρτόκουτου σχεδιάζουμε κύκλους με τη βοήθεια ενός καπακιού (7-8εκ.). Οι κύκλοι σχεδιάζονται 3*3 σα να είναι ένα τετράγωνο.


Σχεδιάζουμε με το καπάκι σε χρωματιστά χαρτόνια κύκλους 14 κίτρινους, 14 κόκκινους, 12 πράσινους, 17 μπλε και 9 ροζ ή ο, τι άλλο χρώμα έχετε.

Σε μικρά χαρτόνια σχεδιάζετε 9 κύκλους διαμέτρου όσο το καπάκι ενός μπουκαλιού νερού και φτιάχνετε έτσι καρτέλες οδηγούς(εγώ έφτιαξα 11). Μετά σχεδιάζουμε με το καπάκι του μπουκαλιού χρωματιστούς κύκλους ίσους στον αριθμό με τους μεγάλους και τους κολλάμε στις καρτέλες οδηγους ως εξής:

Τώρα είμαστε έτοιμοι να απασχολήσουμε το παιδί. Του δίνουμε μια κάρτα οδηγό και τους μεγάλους χρωματιστούς κύκλους που αναλογούν στην κάρτα και του ζητάμε να τους τοποθετήσει στο μεγάλο χαρτόνι-βάση.

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΤΡΙΓΩΝΑ-ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΤΡΙΓΩΝΑ:
Θα χρειαστούμε κομμάτια από εσωτερικό χαρτόκουτου (κομμένα σε μέγεθος Α4 περίπου), μαρκαδόρους, χρωματιστά χαρτιά ή χαρτόνια, χάρακα για σχεδιασμό τριγώνων και ψαλίδι. Σχεδιάζουμε πρώτα σε χρωματιστά χαρτόνια τα τρίγωνα, μετά τα κόβουμε και τα χρησιμοποιούμε ως πατρόν και σχεδιάζουμε το περίγραμμά τους στο σκληρό χαρτόνι. Βάζουμε αριθμούς στα όμοια τρίγωνα και το παιδί τα τοποθετεί ταυτίζοντάς τα με βάσει το χρώμα αλλά και τον αριθμό. Τέλος, μπορεί να το βοηθήσετε να τα κολλήσει πάνω στο σκληρό χαρτόνι.

ΨΑΡΙ:

ΔΕΝΤΡΟ:

AΛΕΠΟΥ:

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ:


Σε ένα σκληρό χαρτόνι (από χαρτόκουτο!!) σχεδιάζουμε ένα τετράγωνο 25*25 εκατοστά με το χάρακα. Μοιράζουμε το τετράγωνο σε 5*5 τετραγωνάκια.* Μετά ίδιων διαστάσεων τετραγωνάκια τα σχεδιάζουμε στα χρωματιστά χαρτόνια.

Έπειτα, κόβουμε μικρότερα χαρτόνια 10*10 στα οποία σχεδιάζουμε τετράγωνα 2*2 εκατοστά. Σε χρωματιστά χαρτόνια κόβουμε ίδια τετραγωνάκια 2*2 εκατοστά που τα κολλάμε πάνω στα μικρά αυτά χαρτόνια, σε διάφορους συνδιασμούς.

Κατόπιν τα μικρά αυτά πολύχρωμα τετραγωνάκια τα δίνουμε στο παιδί να τα χρησιμοποιήσει ως οδηγό για το γέμισμα του μεγάλου τετραγώνου.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα έχει σημαντικό βαθμό δυσκολίας. Θα μπορούσαμε να την τροποποιήσουμε φτιάχνοντας μια βάση τετραγώνου με λιγότερα τετράγωνα π.χ.με 2*2 τετράγωνα ή 3*3 τετράγωνα. Τον ανάλογο αριθμό τετραγώνων πρέπει να βάλουμε και στο μικρό τετράγωνο οδηγό.

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!!

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΟΡΘΟΓΩΝΙΑ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΥΣ

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΝΤΟΜΙΝΟ ΚΑΙ ΤΖΕΓΚΑ
Για το ντόμινο θα χρειαστούμε δύο κομμάτια από χαρτόκουτο, χρωματιστά ορθογώνια τουβλάκια και μαρκαδόρους με τους οποίους θα ζωγραφίσουμε δύο διαδρομές, μια σε σχήμα S και μια σε ευθεία. Στις διαδρομές αυτές τα παιδιά θα τοποθετήσουν τα τουβλάκια σε απόσταση 3 πόντων μεταξύ τους.

1.σε ευθεία γραμμή (το πιο εύκολο)

2. σε διαδρομή S

ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΝΤΟΜΙΝΟ
Χρησιμοποιώντας ορθογώνια τουβλάκια βάζουμε παρέα με τα παιδιά τρία τρία τα τουβλάκια οριζόντια και μετά κάθετα. Έτσι, χτίζουμε έναν πύργο τζέγκα και μετά αφαιρούμε ένα ένα προσπαθώντας να μη μας πέσει ο πύργος.

ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΚΥΚΛΟΥΣ

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΒΛΑΚΙΑ ΜΟΥ

ΤΑΥΤΙΣΗ ΣΧΗΜΑΤΩΝ: TETΡΑΓΩΝΟ, ΤΡΙΓΩΝΟ, ΚΥΚΛΟΣ, ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ

Για τη δραστηριότητα αυτή θα χρειαστούμε τουβλάκια ξύλινα ή πλαστικά τύπου lego, χαρτόνια από χαρτόκουτο κομμένα σε σχήμα περίπου Α4, μαρκαδόρους για το σχηματισμό των περιγραμμάτων των σχημάτων και για κύκλους διάφορους χρωματιστούς κύκλους-καπάκια από γάλα-χυμό.

ΤΕΤΡΑΓΩΝΑ:



ΟΡΘΟΓΩΝΙΑ:
<a

href=”https://blogs.sch.gr/sofkatouni/files/2020/04/20200426_121339-2.jpg”>

TΡΙΓΩΝΑ:

ΚΥΚΛΟΙ:

ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΣΧΗΜΑΤΩΝ:

TAYTIΣΗ ΑΡΙΘΜΩΝ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ:

KAΛΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!!