ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ

Άλλος ένας ιστότοπος Blogs.sch.gr

Κινηματικός αναβρασμός για την Τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας

Ιαν 201910

Σε κινηματικό αναβρασμό βρίσκεται ο Εκπαιδευτικός κόσμος, μετά την κατάθεση της τροπολογίας στη Βουλή για το νέο σύστημα διορισμών στην Εκπαίδευση για την επόμενη τριετία.

Το alfavita.gr έχει λάβει πλήθος ανακοινώσεων, διαμαρτυριών και καλεσμάτων για την πανελλαδική κινητοποίηση της Παρασκευής 11/1, στα Προπύλαια, στις 13:00, ημέρα που θα πραγματοποιηθεί και η 24ωρη απεργία που εξήγγειλαν ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.

Τόσο οι δύο Ομοσπονδίες όσο και ΕΛΜΕ, ΣΕΠΕ, πρωτοβουλίες αναπληρωτών, φορείς και πολλά άλλα εκπαιδευτικά σωματεία καλούν σε μαζική συμμετοχή τον κόσμο της Εκπαίδευσης.

Στήριξη στις κινητοποιήσεις των ΟΛΜΕ-ΔΟΕ εξέδωσε σήμερα και η ΑΔΕΔΥ.

Οι συνδικαλιστικοί φορείς ζητούν την άμεση απόσυρση του σχεδίου του υπουργείου Παιδείας.

Όπως επισημαίνουν ΔΟΕ και ΟΛΜΕ, το σύστημα «απαξιώνει την προϋπηρεσία και το πτυχίο και οδηγεί σε ένα αέναο κυνήγι τίτλων και προσόντων με όρους ανισότητας».
Μάλιστα, κάνουν λόγο για «εμπόριο ελπίδας» από πλευράς Υπουργείου προς τους χιλιάδες αδιόριστους εκπαιδευτικούς και για περιφρόνηση των αναπληρωτών που καλύπτουν πάγιες ανάγκες της εκπαίδευσης.

«Μόνιμη δουλειά και όχι ανεργία καλύψτε τις ανάγκες σε όλα τα σχολεία», αποτελεί το κεντρικό σύνθημα των Εκπαιδευτικών, οι οποίοι ζητούν συνάντηση με την ηγεσία του υπουργείου και τον Αλέξη Τσίπρα.

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Κινηματικός αναβρασμός για την Τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας    

Πως θα καταλάβω αν το παιδί μου έχει μαθησιακές δυσκολίες;

Ιαν 20196

Πως θα καταλάβω αν το παιδί μου έχει μαθησιακές δυσκολίες;

Εάν γνωρίζουμε κάποια από τα κοινά «σημάδια» των μαθησιακών δυσκολιών, τότε θα είναι πιο εύκολο να εντοπίσουμε το πρόβλημα και να οργανώσουμε την πορεία που θα ακολουθήσουμε για να το βοηθήσουμε. Η έγκαιρη διάγνωση σίγουρα οδηγεί σε ευκολότερη παρέμβαση. Εσείς ως γονείς ξέρετε το παιδί σας καλύτερα. Έτσι, αν νομίζετε ότι κάτι δεν πάει καλά, γιατί να μην κάνετε μια σωστή αξιολόγηση;

Κινητικότητα

  • δυσκολία σε λεπτές κινητικές ικανότητες (π.χ. κόψιμο με ψαλίδι)
  • δυσκολία σε γενικές κινητικές ικανότητες (π.χ. τρέξιμο, ισορροπία)
  • δυσκολία στο συντονισμό του ματιού – χεριού(π.χ. κράτημα μολυβιού, κούμπωμα παλτού)

Αριθμητική & Μαθηματικά

  • δυσκολία στη μνήμη
  • δυσκολία στη διαδοχή ημερών, μηνών, αριθμών
  • δυσκολία στην οργάνωση
  • σύγχυση πρόσημων (+,-)
  • δυσκολία στην εκμάθηση της προπαίδειας ή της ώρας

Προφορικός λόγος

  • δυσκολία στην αφήγηση μιας ιστορίας
  • δυσχέρεια στη ροή του λόγου (π.χ. κομπιάσματα, παύσεις)
  • δυσκολία στο να κατανοεί προφορικές εντολές ή οδηγίες

Ανάγνωση

  • δυσκολία στη μνήμη
  • δυσκολία στην αναγνώριση γραμμάτων και λέξεων
  • δυσχέρεια στην κατανόηση νοήματος
  • διαβάζει με αργό ή άστατο ρυθμό και δεν σταματάει στις τελείες

Γραφή

  • δυσκολία σε λεπτές κινητικές ικανότητες (π.χ. κόψιμο με ψαλίδι)
  • άσχημος ή άτσαλος γραφικός χαρακτήρας
  • δυσκολία στην αντιγραφή μιας πρότασης
  • δυσκολία στην ορθογραφία
  • δυσκολία στη σύνθεση ιδεών σε μια έκθεση

Οπτικοακουστική ικανότητα

  • δυσκολία στη μνήμη
  • δυσκολία στο άκουσμα μικρών διαφορών σε ήχους (π.χ. στην προφορά γραμμάτων)
  • δυσκολία στην αναγνώριση μικρών διαφορών σε σχήματα ή γράμματα
  • αντιστροφή γραμμάτων
  • παράλειψη γραμμάτων, λέξεων ή ακόμα και γραμμών
  • δυσκολία στην αντίληψη της ποσότητας, του βάθους ή της απόστασης

Αν νομίζετε ότι το παιδί σας μπορεί να έχει μαθησιακές δυσκολίες, τότε ίσως μπερδευτείτε με τις πολυάριθμες πληροφορίες για το πώς να δράσετε με τον καλύτερο τρόπο για το παιδί σας. Αυτό που χρειάζεται είναι ο τρόπος με τον οποίο θα ξεχωρίσετε και θα βρείτε την πολύτιμη υποστήριξη, η οποία θα εγγυηθεί στο παιδί σας μια επιτυχημένη διάγνωση και αποκατάσταση. 

Σημαντικό

Ο παιδικός εγκέφαλος έχει μια φοβερή ικανότητα να αλλάζει και τα παιδιά ανταποκρίνονται θετικά όταν τους δίνεται η σωστή υποστήριξη και ενθάρρυνση. Η πρόληψη και η πρώιμη παρέμβαση είναι δυνατόν να δώσουν στο παιδί σας πολλές ευκαιρίες για μαθησιακή επιτυχία.

 

από κάτω από: Ειδική αγωγή | με ετικέτα  |  Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πως θα καταλάβω αν το παιδί μου έχει μαθησιακές δυσκολίες;    

8 Λόγοι που θέλω ν΄ανοιξουν τα σχολεία

Ιαν 20195

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο 8 Λόγοι που θέλω ν΄ανοιξουν τα σχολεία    

Ευχές για ένα όμορφο και δημιουργικό έτος

Ιαν 20192

από κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ευχές για ένα όμορφο και δημιουργικό έτος    

Καλημέρα κόσμε!

Ιαν 20192

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων