Μετάθεση Χρόνου Πραγματοποίησης Εκδήλωσης

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Σας ενημερώνουμε ότι η προγραμματισμένη για την Τρίτη 29/03/2016 εκδήλωση του Βασίλη Αναγνώστου, με τίτλο «Παραμυθιάσματα», μετατίθεται κατά μία εβδομάδα, δηλαδή για την Τρίτη 05/04/2016 την ίδια ώρα και στον ίδιο χώρο, δηλαδή από 5μμ έως 9μμ στο χώρο του Γραφείου του Συλλόγου στο 10ο Δημ. Σχολείο Καρδίτσας.
Παρακαλούνται οι Διευθυντές/ντριες και Προϊστάμενοι/νες των σχολικών μονάδων να ενημερώσουν τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς.
Από το Δ.Σ.

Κατηγορίες: Δράσεις Συλλόγου, Κύρια Θέματα, Προβαλλόμενα, Σημαντικά | Γράψτε σχόλιο

Μπροστά στις προκλήσεις

ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ.

ΜΑΖΙ  ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ -ΑΓΡΟΤΕΣ –ΝΕΟΛΑΙΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΥΒ
EΡΝΗΣΗΣ – ΕΕ – Δ.Ν.Τ.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΑΛΙΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ.

10169658-Group-of-protesters--Stock-Vector-protest-silhouettes-protesters

Το ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Καρδίτσας καλεί όλα τα πρωτοβάθμια σωματεία και συλλογικότητες σε συντονισμό και  κοινή δράση για να ανατρέψουμε αυτή την πολιτική.

ανακοινοποίηση στο ορθό, ψήφισμα για αγρότες 3-11-15

κάλεσμα στην απεργία 4-11-15

Κατηγορίες: Uncategorized | Γράψτε σχόλιο

Ενημέρωση για τις συνεδριάσεις του ΠΥΣΠΕ

Ενημερωτικό για τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ της  22/9/2015  στην οποία αποφασίστηκαν μετακινήσεις και τοποθετήσεις εκπαιδευτικών.

Μπορείτε να κατεβάσετε το ενημερωτικό με τη μορφή Word κάνοντας κλικ εδώ: 7ο Ενημερωτικό

Κατηγορίες: Uncategorized | Γράψτε σχόλιο

Σας περιμένουμε!

dance

Η ομάδα χορού πραγματοποιεί τις πρόβες της, κάθε Τετάρτη στις 18.00΄, στα γραφεία του συλλόγου.

Κατηγορίες: Δράσεις Συλλόγου, Προβαλλόμενα | Γράψτε σχόλιο

Βιωματικό εργαστήρι

Πραγματοποιήθηκε το σεμινάριο μουσικοκινητικής  και είχαν την ευκαιρία οι παρευρισκόμενοι να διευρύνουν τις εμπειρίες τους και τις γνώσεις τους και να απολαύσουν ένα δημιουργικό τρίωρο. ​

20151022_173626 20151022_173406 20151022_173357
20151022_173732 20151022_180308 20151022_175509
 20151022_174124
20151022_175512 20151022_175512

 

 

Κατηγορίες: Uncategorized, Δράσεις Συλλόγου | Γράψτε σχόλιο

Βιωματικό Σεμινάριο Μουσικοκινητικής

 afiseta

 

Μουσικοκινητική, λίγα λόγια γνωριμίας

Το «Σύστημα Orff»  είναι μία μέθοδος προσέγγισης του λόγου, της μουσικής και της κίνησης, που μπορεί να ξεκινήσει από την προσχολική ηλικία. Έχει ως πρωταρχικό σκοπό την ανάπτυξη της πρωτοβουλίας, της φαντασίας και της δημιουργικότητας. Δίνει μεγάλη σημασία στην αυτενέργεια, ευαισθητοποιεί τις αισθήσεις, καλλιεργεί την ικανότητα συγκέντρωσης, την κοινωνικότητα και το σπουδαιότερο, χαρίζει τη χαρά της βιωματικής συμμετοχής σε αισθητικές μορφές κίνησης, μουσικής και λόγου.

Α. Χώρος-Χρόνος. Κίνηση-Συν+κίνηση

Ανακαλύπτουμε και καλύπτουμε το χώρο-Αποκτούμε και οριοθετούμε τον χώρο μας, σεβόμενοι το χώρο του άλλου-Προς τα πού και πώς μπορούμε να κινηθούμε;

Πόσα μπορούμε να πούμε με τη γλώσσα του σώματος-Πόσα μπορούμε να νοιώσουμε  χωρίς να τα πούμε, όταν κινούμαστε και συν+κινούμαστε!

Β. Ρυθμός, η ανάσα της ζωής. Ρυθμός+Κίνηση=Χορός.

Γιατί ο ρυθμός δεν είναι κάτι αφηρημένο, είναι η ίδια η ζωή. Ο ρυθμός δρα και επιδρά, είναι η δύναμη που ενώνει τη γλώσσα, το στίχο, τη μουσική και την κίνηση. Την κίνηση που γίνεται χορός!

Γ. Το σώμα μας ως όργανο (body percussions). Ένταση-χαλάρωση

Τόσοι κι άλλοι τόσοι τρόποι να ηχήσουν τα χέρια και τα πόδια μας, το σώμα και το στόμα μας.             Ο ήχος δυναμώνει και πάλι  χαμηλώνει. Κι όταν αυτή η εναλλαγή ακολουθεί κάποιο νόμο κάτι συμβαίνει: Γεννιέται η Μουσική!

Δ. Ρυθμικές και μελωδικές ασκήσεις: Ostinato ή Η μαγική συνταγή.

Τρεις-τέσσερις νοτούλες όλες κι όλες, γίνονται βάση στέρεα για να πατήσει πάνω της η Μελωδία.

Ε. Έμμετρος λόγος και τραγούδι

Μετρική- Διδασκαλία τραγουδιού- Γιατί είναι πια καιρός  να τραγουδήσουμε!

ΣΤ. Ένα τραγούδι για χορό

Κίνηση σε δοσμένο ρυθμικό μοτίβο- Γιατί είναι πια καιρός και να χορέψουμε!                

 

Αναλυτικότερα θα διδαχθούν οι εξής δραστηριότητες από το βιβλίο:

Α: 1. ΟΤΑΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ (Αύξηση της εγρήγορσής μας)

  1. ΠΡΩΤΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ή Φαταούλας (Ανάπτυξη οικειότητας μεταξύ μας)
  2. ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ή Φαφλατούφλας (Βελτίωση του αυτοελέγχου μας)

Β: 4. ΤΡΙΤΟΣ ΔΡΑΚΟΣ ή Λούι ο τεσσαροχάφτης (Συντονισμός σε κοινό ρυθμό)

Γ: 5. Ο ΚΑΡΟΤΣΕΡΗΣ (Body percussions)

Δ: 6. ΠΕΡΙ OSTINATO (Μ’ ένα ντιν κι ένα νταν: Δυο-τρεις νοτούλες γίνονται η βάση για να χτιστούν έργα μεγάλα!)

  1. ΛΑΡΕ ΜΙΡΕ (Το χιούμορ: ένα παρεξηγημένο πολύτιμο «όπλο»)
  2. ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΩΝ ΕΠΤΑ ΑΔΕΛΦΩΝ (Η μουσική κλίμακα)
  3. ΡΕ-ΝΤΟ-ΡΕ (Το τραίνο των αντιθέσεων: αργά-γοργά, σιγανά-δυνατά)

Ε: 10. ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ (Πως μαθαίνουμε ένα τραγούδι σε 5΄)

ΣΤ: 11. ΧΟΡΟΣ ΣΤΟΝ ΚΥΚΛΟ (Η κινητική απελευθέρωση της ομάδας)

Α-ΣΤ: 12. ΣΥΝΟΨΗ: Λόγος-Μουσική-Κίνηση μ’ ένα παράδειγμα:

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ (Το Μαργούδι κι ο Αλεξανδρής)              

Κατηγορίες: Δράσεις Συλλόγου, Προβαλλόμενα | Γράψτε σχόλιο

Γενική Συνέλευση και Εκλογές

 12-010-2015

 ΑΠ  229

grothia

Στο ΔΣ της Πέμπτης  08-10-15, συζητήθηκαν και αποφασίστηκαν ομόφωνα τα παρακάτω θέματα:

  • Η Γενική Συνέλευση και οι εκλογές του Συλλόγου για την ανάδειξη νέου ΔΣ, ορίστηκαν για την Παρασκευή 6-11-15 στις 18.00΄ και σε περίπτωση μη απαρτίας, θα πραγματοποιηθούν την Τρίτη 10-11-15, στις 8.30΄, στο 5ο Δημοτικό. Για όσους θα συμμετέχουν στη Γενική Συνέλευση της Τρίτης, ζητήθηκε από την Διεύθυνση σχετική απαλλαγή από τα μαθήματα.
  • Επειδή το θέμα της συνδρομής μας ταλαιπωρεί όλους (μέλη και ΔΣ), σας υπενθυμίζουμε πως για να ψηφίσει κάποιος θα πρέπει να είναι οικονομικά τακτοποιημένος. Θα πρέπει δηλαδή να πληρώσει όχι μόνο την τρέχουσα σχολική χρονιά αλλά και την προηγούμενη. Δυστυχώς, υπάρχουν κάποιοι που δεν έχουν τακτοποιηθεί  για την προηγούμενη. Για να μην είμαστε άδικοι, δεν θα υπάρξει καμία υπαναχώρηση επ’ αυτού. Η συνδρομή για κάθε σχολική χρονιά είναι 30 ευρώ. Παρακαλούμε τους συναδέλφους διευθυντές να βοηθήσουν μεριμνώντας για τις συνδρομές των σχολείων τους. Τα γραφεία του Συλλόγου θα είναι ανοιχτά κάθε Πέμπτη  6-7μμ., για όσους θέλουν να τακτοποιηθούν οικονομικά ή να φέρουν τις συνδρομές των σχολείων τους. Παράκληση, να μην το αφήσουμε για την τελευταία στιγμή, θα είναι ταλαιπωρία για όλους μας.

 

Άλλα θέματα:

  • Το σεμινάριο της μουσικοκινητικής  οριστικοποιήθηκε για την Πέμπτη 22-10-15, 17.00΄- 20.00΄, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 10ου Δημοτικού. Δηλώστε συμμετοχή στον συνάδελφο Άλκη Τασιούλη τηλ. 6936796357, επειδή οι συμμετέχοντες δεν μπορεί να υπερβαίνουν τους 40. Το σεμινάριο θα το εισηγηθεί ο κ. Βασίλης Αναγνώστου από Μυτιλήνη.
  • Η πρώτη συνάντηση της ομάδας χορού, χορευτών και χοροδιδασκάλων, για τον καθορισμό της μέρας και της ώρας, θα γίνει την Πέμπτη  15-10-15, στις 19.00΄, στα γραφεία του Συλλόγου.

Το Δ.Σ.

Κατηγορίες: Κύρια Θέματα, Προβαλλόμενα, Σημαντικά | Γράψτε σχόλιο

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

5/10/2015

α_μερα_αιμ

Ξεκίνησε εβδομάδα αιμοδοσίας του Συλλόγου Εκπαιδευτικών ΠΕ Καρδίτσας.

Υπενθυμίζουμε στους συναδέλφους ότι μπορούν να προσέρχονται στη Μονάδα Αιμοδοσίας του Νοσοκομείου μας όποτε μπορούν και επιθυμούν.

Σημειώνουμε ότι όσοι μένουν εκτός νομού, μπορούν να προσφέρουν αίμα στα κατά τόπους νοσοκομεία με την παρατήρηση ότι το αίμα να σταλεί στην Τράπεζα Αίματος του Συλλόγου μας.

Ευχαριστούμε τις και τους συναδέλφους που ανταποκρίθηκαν στα καλέσματά μας έως τώρα.

 

Το ΔΣ

Κατηγορίες: Δράσεις Συλλόγου, Προβαλλόμενα | Γράψτε σχόλιο

Αιμοδοσία 5 έως 9 Οκτωβρίου

Καρδίτσα    30-09-2015

 ΑΠ  227

 Προς:  Μέλη του  Συλλόγου

 

Μετά από δέκα μήνες παρουσίας, με υπευθυνότητα και συνέπεια, ο Σύλλογος έχει καλύψει την ανάγκη αρκετών συναδέλφων μας για αίμα. Στόχος του Συλλόγου είναι να μην βρεθεί κανένας συνάδελφός μας σε δύσκολη θέση όταν χρειαστεί αίμα.emodosia

Η ουσία της δημιουργίας και ύπαρξης της τράπεζας αίματος είναι η προσφορά αίματος- προσφορά ζωής προς το συνάνθρωπο.

Ο Σύλλογος προγραμματίζει την 3η αιμοδοσία τη Δευτέρα 5 Οκτωβρίου και ώρα 8:30 π.μ.-1 μ.μ. στο τμήμα αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Καρδίτσας, καθώς και όλη την εβδομάδα.

Καλούνται όλοι όσοι μπορούν να δώσουν αίμα, να προσέλθουν και να στηρίξουν την προσπάθεια που γίνεται. Κάθε αιμοδότης θα μπορεί να διαθέτει τις μονάδες αίματος σε όποιον θέλει. Επίσης οι συνάδελφοι που θα δώσουν αίμα δικαιούνται αιμοδοτική άδεια δύο ημερών. Παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολείων να στηρίξουν την προσπάθεια διευκολύνοντας τους συναδέλφους.

Το αίμα ούτε παράγεται, ούτε αγοράζεται. Μόνο προσφέρεται.

Είναι ζήτημα ζωής- Είναι ζήτημα τιμής. Σήμερα αφορά κάποιον άλλον, αύριο ίσως αφορά κάποιον δικό μας. ΔΩΣΕ ΑΙΜΑ- ΔΙΝΕΙΣ ΖΩΗ.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση στους υπεύθυνους της αιμοδοσίας:

Τσιτσιμπής Γεώργιος   6977131985 και

Ζαγανάς Κώστας   6974430797

 

Το Δ.Σ.

Κατηγορίες: Δράσεις Συλλόγου, Προβαλλόμενα | Γράψτε σχόλιο

6ο Ενημερωτικό για το ΠΥΣΠΕ και τα θέματα του Διευρυμένου ΠΥΣΠΕ επιλογής

Πίνακες

Υπεραριθμίες Πρόταση

 pdflogo

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΤΗΣ ΠΕ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

 pdflogo

07/09/2015

Προσωρινές τοποθετήσεις εκπ/κών κλάδων ΠΕ19-20 και ΠΕ16

 pdflogo

 ΠΥΣΠΕ 10-09-2015
Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ06, ΠΕ11,

ΠΕ19-20, ΠΕ05, ΠΕ07

 pdflogo

ΠΥΣΠΕ 16-09-2015

Προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ06, ΠΕ11,

ΠΕ19-20

 pdflogo

 

 

Το Διευρυμένο ΠΥΣΠΕ συνεδρίασε:

  • Στις 19-06-2015 με θέμα την επιλογή Υποψηφίων Δ/ντών Σχολικών Μονάδων της Π.Ε. Καρδίτσας.
  • Στις 22-06-2015 με θέμα την τοποθέτηση Υποδιευθυντών σε 10/θ και άνω (οργανικά και λειτουργικά) Δημοτικά Σχολεία, όλων των τύπων, αρμοδιότητας της Διεύθυνσης Π.Ε Καρδίτσας
  • Στις 23-06-2015 με θέμα την τοποθέτηση Υποδιευθυντών σε 10/θέσια και άνω ( λειτουργικά και οργανικά) Δημοτικά Σχολεία, αρμοδιότητας της Δ/νσης Π.Ε Καρδίτσας, στα οποία δεν τοποθετήθηκε Υποδιευθυντής-ντρια
  • Στις 25-06-2015 με θέμα την τοποθέτηση προσωρινού Δ/ντή στην κενή θέση Διευθυντή του 6/θ Δ.Σ Λεονταρίου στην οποία δεν τοποθετήθηκε Διευθυντής με τη διαδικασία επιλογής
  • Σε συνέχεια της από 23-06-2015 συνεδρίασης το διευρυμένο ΠΥΣΠΕ επιλογής Υποψηφίων Δ/ντών ασχολήθηκε με την τοποθέτηση Υποδ/ντών στο 18ο Δ.Σ Καρδίτσας.

Η διαδικασία επιλογής Δ/ντών και Υπ/ντών δυστυχώς διεξήχθη με πολλά προβλήματα τα οποία το διευρυμένο ΠΥΣΠΕ προσπάθησε να επιλύσει. Η στάση μας στα θέματα που προέκυψαν από τα κενά ή τις ασάφειες στην υλοποίηση της διαδικασίας καθορίστηκε από τις εξής αρχές:

  • Δίνουμε τη δυνατότητα σε όλους τους εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων (εκτός αν αυτό είναι προδήλως παράτυπο) να επιλεγούν από τους συναδέλφους, σύμφωνα και με την απόφαση της ΔΟΕ.
  • Καταφεύγουμε στο κριτήριο της αρχαιότητας ως το πιο ασφαλές και αδιαμφισβήτητο για τις περιπτώσεις έλλειψης ενδιαφέροντος ή ισοψηφίας.
  • Δεν υπάρχει κενή ή κενούμενη θέση σε περίπτωση που υπάρχει ισοψηφία ανάμεσα σε υποψηφίους και η επιλογή παραπέμπεται στο Διευρυμένο ΠΥΣΠΕ..

Και μια παρατήρηση. Θεωρούμε πως η συμμετοχή των Δ/ντών, υπ/ντών και προϊσταμένων Σχολ. Μονάδων στην εκλογή των Δ/ντων Εκπαίδευσης επηρέασε αρνητικά το κλίμα κατά τη διενέργεια των εκλογών.

 

Το ΠΥΣΠΕ συνεδρίασε :

  • Στις 19-06-2015 με θέμα την «απόλυση προσωρινών αναπληρωτών εκπ/κών Π.Ε.» και την « προσωρινή τοποθέτηση εκπ/κών που βρίσκονται στη διάθεση του ΠΥΣΠΕ κατά τους θερινούς μήνες, κλάδων ΠΕ11, ΠΕ16, ΠΕ06, ΠΕ07, ΠΕ05, ΠΕ19, ΠΕ20, ΠΕ60» (Έπρεπε να καταγραφούν σε σχολική μονάδα για το καλοκαίρι).
  • Στις 03-07-2015 με θέμα τις οριστικές τοποθετήσεις- βελτίωση θέσης εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70, ΠΕ60 σε οργανικά κενά σε σχολικές μονάδες της ΠΕ Καρδίτσας ».
  • Στις 10-07-2015 με θέματα 1ο: « Εξέταση αιτήσεων επί των τοποθετήσεων», 2ο : «Β΄ Φάση οριστικών τοποθετήσεων εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ70, στα εναπομείναντα οργανικά κενά σε σχολικές μονάδες της ΠΕ Καρδίτσας ».
  • Στις 20-07– 2015με θέματα 1. τον Προγραμματισμό λειτουργίας Σχολικών Μονάδων της ΠΕ Καρδίτσας για το σχολικό έτος 2015-2016» 2. Την αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακού τίτλου» Τις «Υπερωρίες 1/θ-2/θ Δημ. Σχολείων».
  • Στις 03-08-2015 συνεδρίασε με θέματα 1. «Αμοιβαίες Μεταθέσεις εκπ/κών Π.Ε Καρδίτσας» 2. Υπερωρίες 1/θ-2/θ Δημ. Σχολείων».
  • Στις 10-08-2015 διαπίστωσε Λειτουργικές Υπεραριθμίες στις σχολικές μονάδες της ΠΕ Καρδίτσας. (Πίνακας1. )
  • Στις 18-08-2015 έκρινε λειτουργικά υπεράριθμους εκπ/κούς». (πίνακας2.)
  • Για το διάστημα από την συνεδρίαση της 31-08-2015 ως και την συνεδρίαση της Τετάρτης 16-09-2015 η ενημέρωση θα είναι συνοπτική επειδή οι συνεδριάσεις ήταν συνεχόμενες και αλληλοσυμπληρούμενες εξαιτίας αφ’ ενός της καθυστέρησης από το Υπουργείο της ολοκλήρωσης των υπηρεσιακών μεταβολών( έπρεπε στο 3ο δεκαημέρο του Αυγούστου να εποπτεύσουμε διαδικασίες δηλώσεων τοποθέτησης μιας κι έτρεχαν οι προθεσμίες ενώ παράλληλα μέχρι και την τελευταία συνεδρίαση του ΚΥΣΠΕ είχαμε αποσπάσεις εκπ/κών) και από την άλλη εξαιτίας των αλλαγών της τελευταίας στιγμής στην εικόνα που είχαμε για τα πραγματικά λειτουργικά κενά που θα έπρεπε ή και πρέπει να καλυφθούν.

Συγκεκριμένα στις συνεδριάσεις της 31/08 και 01/09 ασχολήθηκε το ΠΥΣΠΕ με τις προσωρινές τοποθετήσεις εκπαιδευτικών ΠΕ70 και ΠΕ 60.

Επειδή εξαιτίας της διενέργειας των εκλογών ανεστάλησαν όλες οι εργασίες των ΠΥΣΠΕ μέχρι την έκδοση της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας (02/09) που επέτρεπε την λειτουργία τους οι προσωρινές τοποθετήσεις αυτού του διαστήματος έγιναν με ευθύνη της Δ/νσης. Ακολούθησαν οι τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών ΠΕ70, ΠΕ60, ΠΕ06, ΠΕ11, ΠΕ19-20, ΠΕ05, ΠΕ07 και ΠΕ19-20 (συμπληρωματικές) και ΠΕ16. (Πίνακες 3,4,5)

Θα σταθούμε σε μερικά θέματα που είναι κατά τη γνώμη μας σημαντικά.

  1. Δεν έγινε αποδεκτή από τη Δ/νση η πρότασή μας να δημοσιοποιούνται τόσο οι προτιμήσεις όσο και τα μόρια των εκπαιδευτικών που αιτούνται την οποιαδήποτε μεταβολή (οριστική ή προσωρινή τοποθέτηση ή βελτίωση θέσης) και να εξαιρούνται ειδικές από το νόμο κατηγορίες και προσωπικά δεδομένα. Αν υιοθετηθεί μια τέτοια διαδικασία ( η τεχνική δυνατότητα υπάρχει) τότε και η διαφάνεια υπηρετείται και ο έλεγχος είναι αμεσότερος και αποφεύγονται ενστάσεις που ακόμα κι αν υποβληθούν ή γίνουν αποδεκτές μπορεί να δημιουργήσουν άλλες αδικίες.
  2. Πρέπει να γίνονται βελτιώσεις θέσεων αρκεί τα κριτήρια να είναι σταθερά (τα μόρια των αποσπάσεων από ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΠΕ) και οι μεταβολές να γίνονται έγκαιρα. Είναι προς το συμφέρον της υπηρεσίας οι εκπαιδευτικοί να επιτελούν το έργο τους όσο πιο απρόσκοπτα και διανύοντας τις μικρότερες αποστάσεις όταν αυτό είναι δυνατόν .
  3. Κατά τη διάρκεια των τοποθετήσεων η εικόνα άλλαζε και είχαμε και άρση και κρίση υπεραριθμιών της τελευταίας στιγμής. Η δημιουργία κενών την τελευταία στιγμή και μετά την ανακοίνωση προσωρινών τοποθετήσεων αλλάζει τα δεδομένα και δημιουργεί αδικίες.
  4. Επιμείναμε στην τήρηση των μορίων για να διασφαλίσουμε ίσους όρους για όλους τους συναδέλφους. Δημιουργήθηκαν προβλήματα εξαιτίας των πολλαπ[λών δηλώσεων (οριστικής ή προσωρινής τοποθέτησης) στους συναδέλφους των ειδικοτήτων. Η ευθύνη βαρύνει την υπηρεσία.
  5. Διαφωνήσαμε με την αποσπασματική και κατά προτεραιότητα μετακίνηση εκπαιδευτικών στη Ειδική Αγωγή πριν την τοποθέτηση αναπληρωτών γιατί α) τα μόρια πρέπει να είναι των αποσπάσεων, β) αν γινόταν ολοκληρωμένα θα καλύπταμε άλλο ένα κενό σε συνεννόηση με τους προς μετακίνηση εκπ/κούς και θα γίνονταν οι τοποθετήσεις δικαιότερα. Η μετακίνηση δε των εκπαιδευτικών θα πραγματοποιούνταν με την έλευση των αναπληρωτών για να αποφύγουμε κενά στον ευαίσθητο καιν ταλαιπωρημένο χώρο της ειδικής αγωγής.
  6. Οι τοποθετήσεις των συναδέλφων ΠΕ11 και ΠΕ06 που βρίσκονται στη διάθεση και συμπληρώνουν τα διδακτικά κενά κυρίως στα ΕΑΕΠ και στα πολυθέσια σχολεία θα επαναληφθούν, μετά από πρότασή μας, όταν θα έχουμε τις τοποθετήσεις αναπληρωτών Θεατρικής Αγωγής, Εικαστικών και Παράλληλης στήριξης αφού δεν τηρήθηκε κάποιο αντικειμενικό κριτήριο τοποθέτησης.
  7. Είμαστε υπερήφανοι που δεν εξυπηρετήσαμε κανέναν συνάδελφο ατομικά ούτε και ανακοινώσαμε σε κάποιον εξωυπηρεσιακά την όποια μεταβολή/μετακίνηση.

Έχουμε την πρόθεση να θέσουμε τους προβληματισμούς μας και στο σύλλογο αλλά και στη ΔΟΕ ώστε να αναληφθούν πρωτοβουλίες για την επίλυση των προβλημάτων που προαναφέραμε.

 

Μερικές σκέψεις για τα ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ.

Η θέση και η στάση μας δεν καθορίζεται τόσο από νομικά δεδομένα. Δεν έχουμε τις γνώσεις για κάτι τέτοιο. Μπορούμε και πρέπει όμως να μεταφέρουμε, τόσο το πραγματικό κλίμα που επικρατεί στη εκπαίδευση και να ληφθούν στις αποφάσεις δεδομένα που δεν περιλαμβάνονται στο γράμμα του νόμου, όσο και το κοινό περί δικαίου αίσθημα. Υπερασπιζόμαστε τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών και με τη συμμετοχή μας και με όποιο άλλο μέσο κρίνουμε πρόσφορο. Περιφρουρούμε την αξιοπρέπεια και την εικόνα των εκπαιδευτικών και καταδικάζουμε αυταρχικές και αντισυναδελφικές συμπεριφορές. Το έργο αυτό είναι δύσκολο και το απόρρητο, η εμπιστευτικότητα και η διαχείριση προσωπικών δεδομένων είναι ευθύνη και η επιπολαιότητα επικίνδυνη. Θα πρέπει σοβαρά πάντως να συζητήσουμε τους όρους , τις προϋποθέσεις και τη χρησιμότητα της συμμετοχής μας σε αυτά.

Τέλος για τα πλεονάσματα και τις ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό έχουμε:

Πλεόνασμα: σε ΠΕ11(20) και μικρότερο (4) σε ΠΕ06.

Ελλείψεις σε ΠΕ 16 (4), ΠΕ 19/20 (1),ΠΕ 07 (1), ΠΕ 32 (6), ΠΕ    08(8), ΠΕ 71 και ΠΕ 61 (30 από τους οποίους 1 στο ΚΕΔΥ, 3 στο Ειδικό Σχολείο, 12 στα Τμήματα Ένταξης και 14 για Παράλληλη Στήριξη)

 

Για την Εκπαιδευτική Δράση:

Τάσος Γκαραγκάνης

(κινητό: 6973247794,   email: anastgk@yahoo.gr)

Γιώργος Σακελλαρίου

(κινητό: 6932211897,   email: ggsakel@yahoo.gr)

Κατηγορίες: Προβαλλόμενα, Σημαντικά | Γράψτε σχόλιο