ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

28 Απριλίου, 2021

Η Ιεραρχία τῆς Εκκλησίας τῆς Ελλάδος ανατρέπει τα λόγια τοῦ Κυρίου «Απόδοτε τα τοῦ Καίσαρος τῶ Καίσαρι και τα τοῦ Θεοῦ τῶ Θεῶ» και απορρίπτει στην πράξη την Τριήμερον Ανάσταση κατά τας Γραφάς

Παραθέτομεν απομαγνητοφωνημένα αποσπάσματα διαφόρων ομιλιῶν/απαντήσεων επισκόπων και κληρικῶν σχετικά με την υποταγή τῶν ιεραρχῶν στην πολιτεία και επίσης για την ενδεδειγμένη στάση απέναντι στην φετινή αλλαγή τῆς ημέρας τοῦ εορτασμοῦ τοῦ Πάσχα.
Στην επιλογή τῶν αποσπασμάτων αποφύγαμε την επανάληψη.

Εύχομαι ορθόδοξη Ανάσταση.

Νικόλαος Γ. Σαββόπουλος

 

  1. Από ομιλία τοῦ π. Θεοδώρου Ζήση, απάντηση σε ερώτηση ενός πιστοῦ

«Ερ.: Μπορείτε να μας πείτε γιατί η Εκκλησία μας δεν βγαίνει μπροστά να μας εκπροσωπήσει και αφήνει το Κράτος να μπερδεύεται; Άλλο η πολιτική και άλλο η Εκκλησία μας.

Απ.: Τα έχουμε πει αυτά τον καιρό αυτό επανειλημμένως και τα έχουμε γράψει. Δυστυχώς η Εκκλησιαστική Διοίκηση, η Εκκλησιαστική Ιεραρχία, έχει παραδοθεί στον καίσαρα. Χωρίς να λαμβάνει υπ’ όψιν την διδασκαλία του Ευαγγελίου και την στάση των Αγίων Πατέρων. Τώρα οι λόγοι για τους οποίους το κάνει αυτό η Ιεραρχία νομίζω πως είναι αυτονόητοι και ολοφάνεροι.

Ένας λόγος είναι η δειλία, ότι φοβούνται να αντιπαραταχθούν προς τους ισχυρούς της ημέρας, διότι οι ισχυροί της ημέρας ενδεχομένως μπορούν να προξενήσουν δεινά και να προκαλέσουν δυσκολίες σ’ αυτούς οι οποίοι αντιδρούν. Αλλά ο επίσκοπος πρέπει να δώσει και την ψυχή του υπέρ των προβάτων. «Και την ψυχή αυτού δούναι», να θυσιαστεί για τα πρόβατα και με τίποτα δεν δικαιολογείται η δειλία κάποιων επισκόπων.

Πολλοί από τους επισκόπους βέβαια είναι μέσα στο κατεστημένο. Δηλαδή έχει δημιουργηθεί ένα παγκόσμια κατεστημένο, μια παγκόσμια ελίτ, αλίτ όπως λένε μερικοί ελίτ. Ελίτ αλίτ, η οποία φιλοδοξεί να κυβερνήσει τον κόσμο αντίχριστα. Είναι σχεδόν κοινός τόπος, των γερόντων αυτός, ότι έχουμε μια καινούργια κατάσταση στην ανθρωπότητα, ότι ετοιμάζεται μια παγκόσμια κυβέρνηση την οποία προωθεί ένα κατεστημένο πολιτικών και εκκλησιαστικών αρχόντων. Πολλοί λοιπόν, ή αρκετοί από τους ιεράρχες μας είναι ενταγμένοι σε αυτή την ελίτ αλίτ.

Όπως επίσης ένας άλλος λόγος είναι ότι πολλοί θέλουν να έχουν οικονομικά ωφελήματα από την στάση τους αυτή, διότι υποτασσόμενοι στον καίσαρα και στους δυνατούς απομυζούν, αποκομίσουν επιχορηγήσεις, δάνεια. Ας το πω τώρα αυτό το οποίο ενόχλησε και δικαιολογημένα. Δεν είδατε ότι για να κατευνάσει η κυβέρνηση τις αντιδράσεις, τους έδωσαν τώρα τους Ναούς των κοιμητηρίων; Οι Ναοί των κοιμητηρίων οι οποίοι ανήκαν στους Δήμους, και όλα τα έσοδα πήγαιναν στους Δήμους, από τις κηδείες και τα λοιπά, τώρα η Κυβέρνηση περιέργως έδωσε τους Ναούς στους επισκόπους. Και δεν είναι μόνο αυτό. Είναι όλα τα άλλα ωφελήματα τα όποια.

Λοιπόν νομίζω είναι αυτονόητα και  εύλογα πράγματα τα οποία γνωρίζουμε όλοι μας, αλλά καλά κάνει και μας υποβάλλει την ερώτηση αυτή ο αγαπητός αδελφός εδώ, να τα ακούσουμε και γι’ αυτούς οι οποίοι ανύποπτη, ανύποπτη θεωρούν ότι οι επίσκοποί μας είναι εις τόπον και τύπον Χριστού. Ελάχιστοι, ελάχιστοι, ελάχιστοι είναι εις τόπον και τύπον Χριστού. Η πλειονότητα είναι εις τόπον και τύπον άλλων δυνάμεων.»

(«π.Θεόδωρος Ζήσης, Άγιος Νεκτάριος: Η διδασκαλική πορεία και οι παιδαγωγικές αρχές του» https://www.youtube.com/watch?v=NanPINpO14w από το 1:57:45)

 

  1. Από κήρυγμα τοῦ Μητροπολίτου Μόρφου κ. Νεοφύτου 24-4-2021

Παρ’ όλο που οι άρχοντες του κόσμου τούτου δυσκολεύουν με τα μέτρα που έχουν επιβάλλει τον λαό μας στο να αισθανθεί έτι και έτι εκτυπώτερον την Ανάσταση του Κυρίου μας ως να μην θέλουν να ζήσει ο λαός μας εκτυπώτερον – δηνατά δηλαδή – την Ανάσταση, γιατί ένας που ζεί την Ανάσταση μπορεί να κάμει και Επανάσταση. Και το φοβούνται αυτό οι άνθρωποι της Νέας Τάξης Πραγμάτων. Και επειδή απ’ ότι φαίνεται, μερικοί των σκοτεινών δυνάμεων θέλουν να εορτάσουν οι ορθόδοξοι τον Πάσχα τους, όχι την ημέρα που πρέπει, την Τρίτη Ημέρα, δηλ. ημέρα Κυριακή, γι’ αυτό και ονομάστηκε Μια των Σαββάτων όπως λέγει το Ευαγγέλιο η Κυριακή. Γιατί είναι η ημέρα που αναστήθηκε ο Κύριος. Άρα η ημέρα που αναστήθηκε ο Κύριος πρέπει να γίνει και η εορτή της Αναστάσεως Του. ………. Υπάρχουν όμως άνθρωποι σκοτεινοί, άλλων θρησκειών, άλλων δοξασιών, μασονικών στοών, εωσφοριστές,  σατανιστές, φανατικοί σιωνιστές – όχι όλοι οι Εβραίοι – μερικοί, που θέλουν να επιφέρουν σύγχυση στις εορτές ιδιαιτέρως των Ορθοδόξων. Και επειδή φέτος ιδιαιτέρως έπεσε το Πάσχα των Εβραίων, το λεγόμενο Φάσκα, όχι Πάσχα, Φάσκα λέγεται, να είναι ημέρα πρωτομαγιά και το δικό μας Πάσχα όρισαν οι Πατέρες οι 318 θεοφόροι πατέρες της Πρώτης Οικουμενικής Συνόδου να εορτάζεται πάντοτε μετά το Νομικόν Φάσκα των Εβραίων το ημέτερον Πάσχα των Ορθοδόξων, κάνουν ό, τι μπορούν σε διάφορες χώρες να μην γίνει ο εορτασμός του Πάσχα την ημέρα ή και την ώρα που πρέπει. Δυστυχώς στην  Ελλάδα ακόμη και οι Αρχιερείς και ο Αρχιεπίσκοπός της συμφώνησαν το Πάσχα να γίνει – και η Λειτουργία του Πάσχα όταν λέμε Πάσχα – να γίνει η ώρα 9 ……… άρα θα εορτάζουν το Πάσχα την Δεύτερη Ημέρα όταν ο Χριστός ακόμα ευρίσκεται εν τω Άδη. Θέλουν να ανατρέψουν τον εορταστικό νόμο της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας. Και υπάρχει σχέδιο σιγά-σιγά να έχομεν ένα Πάσχα πρώτα με τους Καθολικούς και ύστερα με τους Εβραίους για να οδηγήσουν έτσι τον λαό σε μία πανθρησκεία πριν την παγκόσμιο δικτατορία.

Αυτά όταν τα λέγαμε, μας έλεγαν συνομωσιολόγους. Τώρα σιγά-σιγά τα σχέδιά τους αποκαλύπτονται. Δεν μπορούν να μην αποκαλυφτούν οι στόχοι τους ποιοι είναι.

https://www.romfea.gr/ekklisia-kyprou/43152-mitropolitis-morfou-gia-emas-to-pistopoiitiko-einai-oi-vaftismenoi-vinteo

https://www.youtube.com/watch?v=sHjBbrRbYZQ&feature=emb_title

 

  1. Από κήρυγμα τοῦ Μητροπολίτου Κυθήρων κ. Σεραφείμ 25-4-2021

Το να γίνει η Αναστάσιμη Λειτουργία  9 η ώρα το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου είναι μεγάλο ολίσθημα και δεν οικονομείται αυτό αγαπητοί μου αδελφοί. Και σ’ αυτό να το ξέρουν οι πολιτικοί άρχοντες ότι δεν πρέπει να καταπιέζουν την Εκκλησία και να επιβάλλουν τέτοια μέτρα. Ο Θεός ου μυκτηρίζεται. Να ξέρουν ότι ο Κύριος, αυτούς τους ανθρώπους οι οποίοι παρεμβαίνουν σε αυτά τα θέματα, και Εκείνος θα λάβει σκληρή στάση έναντι αυτών. Διότι είναι φοβερό το εμπεσεῖν εις χείρας Θεού ζώντος. Δεν μπορεί αυτό το ιερό Καθίδρυμα που λέγεται Εκκλησία του Χριστού να άγεται και να φέρεται από κοσμικούς ανθρώπους οι οποίοι μπορεί να έχουν καλή θέληση, αλλά δεν μπορεί να αλλάζουν, δεν μπορεί να επεμβαίνουν σε αυτά τα θέματα. Γιατί η αναστάσιμη Θεία Λειτουργία είναι μετά την 12ην του Μεγάλου Σαββάτου προς την Κυριακή του Πάσχα. Και αυτό βεβαίως λέγει και η παράδοσή μας. Τις μεταμεσονύκτιες ώρες έγινε η Ανάσταση του Κυρίου και γι’ αυτό λέγεται Τριήμερος η Ανάστασις. Και να ξέρουν οι άνθρωποι αυτοί ότι προσβάλλουν και το δόγμα γιατί λέγει εκεί «και αναστάντα την Τρίτη Ημέρα κατά τας Γραφάς».  Οι Άγιες Γραφές αυτό ορίζουν. Και το δόγμα της Εκκλησίας μας το Σύμβολο της Πίστεως αυτό λέγει. Τριήμερος είναι η Ανάσταση του Κυρίου. Μεγάλη Παρασκευή, το υπόλοιπο μετά την σταύρωση του Χριστού, όλη η ημέρα του Μεγάλου Σαββάτου που τελειώνει η ημέρα στις 12 τα μεσάνυχτα και οι μεταμεσονύκτιες ώρες είναι η Τρίτη ημέρα. Δεν είναι ολόκληρη αλλά έτσι υπολογίζεται αυτό το Τριήμερο. Και επειδή εμείς οι κληρικοί έχουμε ευθύνη για αυτό, ο επίσκοπος και οι κληρικοί λάβαμε μία απόφαση διότι θα ήταν δική μας η αμαρτία αν γινόταν στις 9 η ώρα το βράδυ η Ανάστασις με το Χριστός Ανέστη· και ξέρουμε ότι πολλοί συνάνθρωποί μας δεν παραμένουν στην Λειτουργία και θα πήγαιναν για τα εδέσματα τα οποία όμως δεν πρέπει να είναι πασχαλινά. Τα πασχαλινά εδέσματα είναι μετά από την 12ην νυχτερινή. Δεν είναι αυτό λεπτομέρεια, δεν είναι κάτι…, είναι πολύ σημαντικό, γιατί το Μέγα Σάββατο είναι το μόνο Σάββατο στο χρόνο που δεν τρώμε ούτε λάδι. Είναι πολύ αυστηρή η νηστεία. Αυτό μας παρέδωσαν οι Άγιοι Πατέρες. Αυτή είναι η παράδοσις της Εκκλησίας μας. Δεν είναι παρωνυχίδα αυτό που λένε μερικοί έξυπνοι και λένε, κολλάνε λέγει στις ώρες, κολλάνε στο γράμμα του νόμου, δεν είναι αυτό έτσι. Είναι ουσία. Είναι ουσιαστικό. Η Λειτουργία θα γίνει μετά τα μεσάνυχτα κανονικά. Και εφ’ όσον παρεμβαίνουν αυτοί οι άνθρωποι και θα θέλανε 10 η ώρα να τελειώσουν όλα, 10 η ώρα βραδινή, καταλαβαίνετε, χωρίς τον Όρθρο, χωρίς τα Αναστάσιμα να πούμε, καταλαβαίνετε ότι δεν θα μπορούσαμε εμείς, και πήραμε την απόφαση ομόφωνα, ομόφωνα, όλοι οι Πατέρες εδώ του νησιού και είπαμε θα κάνουμε την Ανάσταση τις πρωινές ώρες της Κυριακής από τις 5 η ώρα μέχρι 8-9 η ώρα. Έτσι δεν θα αλλοιώσουμε το τυπικό από την Παράδοση, ούτε θα χαλάσουμε την νηστεία και με τον τρόπο αυτό θα κάνουμε αυτό το καθήκον μας. Εάν όμως εν τω μεταξύ οι άνθρωποι πληροφορηθούν και γίνει μια συνεργασία με την Ιερά Σύνοδο και επανέλθει όπως ήταν πριν η παράδοσις αυτή, θα το κάνουμε την νύχτα.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=7205&v=JlDz43I_3mM&feature=emb_title από το 1:53:05

 

  1. Ομιλία τοῦ π. Παïσίου Παπαδοπούλου 25-4-2021

Επειδή το φίδι το φαρμακερό, το φίδι της αιρέσεως, σήκωσε κεφάλι την τελευταία στιγμή πριν την Αγία και μεγάλη Εβδομάδα, να κεντρίσει τους Ορθοδόξους, είμαι υποχρεωμένος να βγω και να πω πέντε λόγια. …… Έχω την δυνατότητα χάριν ωφελείας για να μην σας πλανήσουν οι αιρετικοί να πω πέντε βασικά πράγματα.

Επικαλούνται και ισχυρίζονται ότι λειτουργικά η ημέρα ξεκινά αφ’ εσπέρας. Δηλαδή λειτουργικά η ημέρα αλλάζει από τον εσπερινό σύμφωνα με το Ιουδαϊκό, σύμφωνα με αυτό που ο Μωυσής εξιστορεί την Γένεση λέγοντας «εγένετο εσπέρα εγένετο πρωΐ ημέρα μία”». Προσέξτε να δείτε.  Έχουμε δύο τύπους χρονολόγησης το εικοσιτετράωρο, έχουμε το νυχθήμερο το Ιουδαϊκό και το ημερονύκτιο το ελληνορωμαϊκό. Η Εκκλησία κράτησε το αγιογραφικό ως προς την καταμέτρηση της ημέρας εορτολογικά μόνο. Προσέξτε. Δηλαδή το Σάββατο το απόγευμα για παράδειγμα κάνουμε τον Εσπερινό και ο Εσπερινός αυτός είναι ο Εσπερινός για την Κυριακή. Λειτουργικά η ημέρα ξεκινάει με τον Εσπερινό. Το ότι ξεκινάει λειτουργικά η ημέρα με τον Εσπερινό δεν σημαίνει ότι έχουμε Κυριακή. Και προσέξτε κάτι πολύ βασικό να το καταλάβετε αυτό. Γιατί δεν έχουμε Κυριακή; Και μάλιστα στο Μέγα Σάββατο, θα εστιάζω σ’ αυτό. Ξέρετε, κανένα Σάββατο δεν επιτρέπεται να νηστεύουμε από το λάδι πάρα μονάχα ένα. Ένα και μοναδικό Σάββατο σε όλο το εκκλησιαστικό έτος έχουμε δικαίωμα να νηστεύουμε από το λάδι και επιβάλλεται να νηστεύουμε, αυτό είναι το Μέγα Σάββατο. ……….. Πως θα τελέσει Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία (προσέξτε, γιατί μιλάμε για Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία), μέσα σε μία ημέρα η οποία δεν καταλύει ούτε το λάδι; Επιτρέπεται αυτό να το κάνει; Έχει το δικαίωμα από την εκκλησιαστική παράδοση να κάνει Θεία Λειτουργία Αναστάσιμη το Μέγα Σάββατο; Μα το Μέγα Σάββατο την Θεόσωμη Ταφή τιμάει η Εκκλησία μας και την εις Άδου κάθοδο και όχι την Ανάσταση του Ιησού Χριστού. Πως λοιπόν αυτοί ισχυρίζονται ότι μπορούν να εορτάσουν την Ανάσταση του Χριστού; Αυτό το σημείο, αγαπητοί αδελφοί, είναι μια πολύ μεγάλη πλάνη….. Δεν θα είναι Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία όπως σας έχω πει. Θα είναι προδοσία και θα είναι εβραϊκό Πάσχα και όχι ορθόδοξο Πάσχα και γι’ αυτό δεν πρέπει να συμμετέχετε. Θα πάει, μετά την Αναστάσιμη Θεία Λειτουργία θα πάει να φάει. Δηλαδή θα στρωθούν σε μία ημέρα που δεν επιτρέπεται ούτε το λάδι, θα στρωθούνε στο τραπέζι να φάνε πριν τις 12 την μαγειρίτσα τους. Αγαπητοί αδελφοί δεν μου επιτρέπει η συνείδηση να συνεργήσω σε αυτό και αυτό λέω σε εσάς, απομακρυνθείτε από αυτούς. ………

Ξέρετε μέχρι τώρα, θα θυμάστε εσείς, δεν μπορεί να μην θυμάστε, πως κοιτούσαν τα ρολόγια, και ο παπάς ακόμη κοιτούσε το ρολόι του, τόσα ακρίβεια ήθελαν για να χτυπήσουν τις καμπάνες αναστάσιμα και να πουν το Χριστός Ανέστη  τουλάχιστον στις 12, μετά τις 12 και ένα δευτερόλεπτο. Τώρα ξαφνικά δεν τους πειράζει το πριν τις 12. Το πιο σωστό ξέρετε ποιο είναι;  Και το δώδεκα δεν είναι σωστό τελείως και θα σας πω γιατί. Αλλάζει   η ημέρα την Κυριακή αλλά ο Χριστός δεν αναστήθηκε τέτοια ώρα. Ο Χριστός αναστήθηκε οψέ δε Σαββάτου τη επί φωσκούση εις μίαν Σαββάτων. Όρθρο βαθέως. Όπως λέγει ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, τρεις ώρες πριν πρώτο χάραμα, πριν αρχίζει το πρώτο φως. Να φέγγει τρείς ώρες. Και έτσι έχουμε και μια αντιστοιχία. Ενάτης απογευματινής ώρας και Ενάτης νυκτερινής ώρας και έχουμε μια φυσιολογική και μια ιεραρχημένη κατάσταση εορτολογική και έχουμε ισορροπία μέσα στην Εκκλησία μας και τελειώνει το πρωΐ η Θεία Λειτουργία στον Όρθρο και είναι πολύ φυσιολογικό και πολύ χαρμόσυνο να καθίσει κανείς στο τραπέζι  και να απολαύσει με αναστάσιμη χαρά πλέον και τα αρτύσιμα γεύματα και να εορτάσει και σωματικά και όχι μόνο πνευματικά την Ανάσταση του Χριστού.

Λοιπόν αγαπητοί αδελφοί, αυτό που συμβαίνει είναι μια δοκιμασία, μια δοκιμασία για να κοσκινιστούμε, για να μείνετε στην ορθόδοξη Πίστη, μια δοκιμασία για να καταλάβετε αυτό που τόσο καιρό δεν θελήσατε να καταλάβετε, ότι από το 2016 υπάρχει αίρεση μέσα στην Εκκλησία.

https://www.youtube.com/watch?v=mPf7h_eI1YM

 

  1. Τοῦ π. Σάββα τοῦ Αγιορείτου, απάντηση σε ερώτηση μιάς πιστῆς

Ερ.: Tο άλλο Σάββατο οπού θα τελεστεί η Ανάσταση στις 9 εμείς τι πρέπει να κάνουμε π. Σάββα, πρέπει να υπακούσουμε και να πάμε; Τι πρέπει να κάνουμε;

Απ.: Εμείς πρέπει να κάνουμε υπακοή σε αυτά που λένε οι Άγιοι Πατέρες, έτσι, αυτό που λέγει η Εκκλησία μας. Δεν πρέπει να κάνουμε καινοτομίες στην Εκκλησία μας. Νομίζω αυτό όλο είναι μια υποταγή στον καίσαρα, που δεν επιτρέπεται. Αυτό το φαινόμενο λέγεται καισαροπαπισμός, δηλ. να παρεμβαίνει ο καίσαρας – η πολιτεία – εις τα της Εκκλησίας. Η Εκκλησία έχει τους κανόνες της, έχει τους Ιερούς Κανόνες των Οικουμενικών και των Τοπικών Συνόδων που ρυθμίζουν τα της λειτουργίας της Εκκλησίας. Υπάρχει ένας κανόνας της Εβδόμης Οικουμενικής Συνόδου (που σημαίνει αλάθητος, γιατί οι αποφάσεις των Οικουμενικών Συνόδων είναι αλάθητες, και δεν αλλάζουν ποτέ), που λέγει ότι δεν επιτρέπεται καμία καινοτομία. Το «και» με αι, καινοτομία θα πει κάτι το καινούργιο μέσα στην Λατρεία μέσα στην Εκκλησία.  Έτσι αυτό είναι μια καινοτομία που δεν επιτρέπεται. Έχουμε επίσης αυστηρά καθορισμένα πότε θα εορταστεί η ημέρα του Πάσχα, έτσι, είναι αυστηρά καθορισμένα αυτό από τους Αγίους Πατέρες. Οπότε νομίζω ότι την απάντηση την έχουμε. Εμείς πρέπει να είμαστε σταθεροί σε αυτά που έχουμε παραλάβει 2000 χρόνια τώρα από τους Αγίους Πατέρες. ………..

Πρέπει να καταλάβουμε ότι ζούμε σε μια περίοδο διωγμού και όταν ζούμε  σε περίοδο διωγμού κάνουμε αυτό που κάνανε οι Άγιοι Πατέρες όταν είχαν διωγμό. Οργανωνόντουσαν και με ευλαβείς με πιστούς, με αγίους ανθρώπους, κάνανε αυτά που ορίζει η Πίστη χωρίς να παρεκκλίνουν. Μπορεί ο καίσαρας να μας πει αύριο δεν ξέρω τι άλλο θα μας πει. Δεν πρέπει να είμαστε έτοιμοι να υποταχθούμε στο οποιοδήποτε μέτρο.

https://www.youtube.com/watch?v=B7BVSFB6Zt4

23 Απριλίου, 2021

Μητροπολίτες Αιτωλίας και Κυθήρων προς Αρχιεπίσκοπο και λοιπά μέλη της Δ.Ι.Σ.: Eἰς οὐδεμίαν περίπτωσιν δέν ἐπιτρέπεται νά συμπέσῃ ὁ κατά το Μέγα Σάββατον (ὅπως ἐξελίχθησαν τά πράγματα) ἑορτασμός τοῦ ΑΓΙΟΥ ΠΑΣΧΑ τῶν Ὀρθοδόξων μέ τό πάσχα -νομικόν φάσκα- τῶν Ἑβραίων, οἱ ὁποῖοι αὐτόν τόν χρόνον τό ἑορτάζουν τό Μ. Σάββατον (Κανών Ζ’ Ἁγ. Ἀποστόλων, Κανών Α’ τῆς ἐν Ἀντιοχείᾳ Συνόδου)

Από Romfea.gr



Λήψη αρχείου

 

Πηγή: https://www.romfea.gr/images/article-images/2021/04/sinodos_kithiron_aitolias.pdf
https://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/43111-aitolias-kythiron-makariotate-kai-synodikoi-pateres-den-xorei-oikonomia

26 Μαρτίου, 2021

Ονούφριος σε ΠτΔ: “Η πίστη έσωσε τους Έλληνες στα χρόνια της αιχμαλωσίας”

onoufrios minima

Γραφείο ρεπορτάζ: Romfea.gr


Συγχαρητήρια επιστολή στην Πρόεδρο της Ελληνικής Δημοκρατίας κ. Αικατερίνη Σακελλαρόπουλου για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση, απέστειλε ο Μακαριώτατος Μητροπολίτης Κιέβου κ. Ονούφριος.

Ο Μητροπολίτης Ονούφριος στην επίστολή του μεταξύ άλλων τονίζει: “Εκ μέρους της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας και ολόκληρου του Ορθόδοξου Ουκρανικού λαού, σας συγχαίρω θερμά τόσο εσάς όσο και όλους τους Έλληνες με τους οποίους έχουμε κοινή πίστη, για την 200ή επέτειο της έναρξης του εθνικού απελευθερωτικού αγώνα.”

“Κατά τη διάρκεια των τεσσάρων αιώνων αιχμαλωσίας του ελληνικού λαού, η Εκκλησία του Χριστού και η Ορθόδοξη πίστη ήταν το ζωογόνο φως που επέτρεψε στον ελληνικό λαό να επιβιώσει από το σκοτάδι της απιστίας και της ξένης κυριαρχίας, αλλά και να διατηρήσει την ταυτότητά τους” – προσθέτει ο κ. Ονούφριος.

Στην συνέχεια ο Μακαριώτατος αναφέρει: “Είναι συμβολικό ότι η εξέγερση του 1821 ξεκίνησε την ημέρα της εορτής του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου με την ευλογία του Μητροπολίτη Παλαιών Πατρών Γερμανό.”

“Επίσης, είμαι στην ευχάριστη θέση να δηλώσω ότι η Ουκρανία, όπου μια σημαντική ελληνική διασπορά έζησε και ζει ακόμα, σχετίζεται άμεσα με αυτήν τη σημαντική ημερομηνία. Οι Έλληνες της Οδησσού, της Μαριούπολης, της Χερσώνα, του Νίζιν και άλλων πόλεων της Ουκρανίας ζούσαν για πολλά χρόνια με πίστη στην ανεξαρτησία της πατρίδας τους και διαμόρφωσαν τις προϋποθέσεις για την ελληνική εξέγερση του 1821” – προσθέτει χαρακτηριστικά ο κ. Ονούφριος.

Κλείνοντας, ο Μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας, υπογραμμίζει: “Πιστεύω ότι η μνήμη των γεγονότων αυτών θα παραμένει πάντα στις καρδιές των λαών μας. Είμαι πεπεισμένος για την ανάγκη συνέχισης της αμοιβαίας επικοινωνίας, υποστήριξης και συνεργασίας μεταξύ των ορθόδοξων λαών και κρατών μας. Εύχομαι στον αδελφικό ελληνικό λαό ειρήνη, ευημερία, ανάπτυξη και ευλογία του Θεού!”

Πηγή: https://www.romfea.gr/patriarxeia-ts/patriarxeio-mosxas/42646-onoyfrios-se-ptd-i-pisti-esose-tous-ellines-sta-xronia-tis-aixmalosias

21 Μαρτίου, 2021

«Η Ορθοδοξία στα χρόνια της Αποτείχισης», ομιλία π. Νικολάου Μανώλη

(https://www.youtube.com/watch?v=JgVUMwBJJiQ)

Πηγή: Katihisis

15 Φεβρουαρίου, 2021

π. Παΐσιος Παπαδόπουλος: Η σημαία μας δεν είναι το πρόβλημα με το lockdown, με τον κορωνοïο, αλλά είναι το ζήτημα ότι προδόθηκε η ορθόδοξη Πίστη μας (Βίντεο)

(https://www.youtube.com/watch?v=z37AGhHzpYM)

23 Ιανουαρίου, 2021

Μητροπολίτης Μπορισπόλ Αντώνιος: “Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κατανοεί τον τίτλο του ως δικαίωμα εξουσίας”

Από Romfea.gr

Γράφτηκε από τον/την Facebook. 21/01 17:39

Μπορισπόλ Αντώνιος: “Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κατανοεί τον τίτλο του ως δικαίωμα εξουσίας”

https://www.romfea.gr/images/article-images/2021/01/romfea/%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82-%D0%90%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%BD%D1%96%D0%B9.jpg

Ένα ακόμη σχόλιο μέσω Facebook για τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο, έκανε ο Ουκρανός Μητροπολίτης Μπορισπόλ και Μπροβάρι κ. Αντώνιος.

Ο Σεβασμιώτατος ανέφερε ότι λαμβάνοντας υπόψη όλες τις δηλώσεις που έκανε πρόσφατα ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, όλο και περισσότερα ερωτήματα προκύπτουν.

”Πρώτα απ’ όλα, για την κατανόηση του τίτλου “Οικουμενικός Πατριάρχης”. Κάποιος μπορεί να υποστηρίξει πολλά για την ιστορική προέλευση αυτού του τίτλου, τι νόημα είχε η έννοια του τίτλου αυτού τον 5ο ή τον 11ο αιώνα” – αναρωτιέται ο Ουκρανός Ιεράρχης.

Επίσης ο Μητροπολίτης Αντώνιος προσθέτει ότι “το πιο σημαντικό για εμάς τώρα είναι ότι ο Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, κρίνοντας από τις πράξεις του, κατανοεί τον τίτλο κυριολεκτικά – ως δικαίωμα εξουσίας στην Οικουμενική Ορθοδοξία. Με τον τρόπο αυτό ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, παρεμβαίνει στις υποθέσεις άλλων Τοπικών Εκκλησιών.”

“Το ποίμνιο πολλών εκατομμυρίων και εμείς, οι Επίσκοποι της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας, έχουμε το δικαίωμα να ρωτήσουμε: ποιοι είναι οι λόγοι για τους ισχυρισμούς αυτούς; Το 2014, οι Ιεράρχες της Εκκλησίας εν Συνόδω, εξέλεξαν τον Προκαθήμενό μας – τον Μακαριώτατο Μητροπολίτη Ονούφριο. Αυτός είναι ο Ποιμενάρχης και ο Πατέρας των Επισκόπων, των κληρικών και των λαϊκών μας. Είναι απλό και κατανοητό” – προσθέτει στο σχόλιο του ο κ. Αντώνιος.

Σε άλλο σημείο ο Μητροπολίτης Μπορισπόλ τονίζει: “Είναι λοιπόν φυσικό να ρωτάμε γιατί ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, που εκλέγεται από μερικούς Επισκόπους άλλης Εκκλησίας στο έδαφος της Τουρκίας (η κυβέρνηση της οποίας, παρεμπιπτόντως, τον αποκαλεί ως «Έλληνα Πατριάρχη του Ισταμπούλ», πρέπει να είναι Ποιμενάρχης και Πατέρας μας;”

“Εάν ο «Οικουμενικός Πατριάρχης» είναι κάτι παραπάνω από έναν από τους υπέροχους τίτλους μιας μακράς βυζαντινής εποχής, τότε γιατί δεν εκλέγεται από ολόκληρη την Οικουμενική Εκκλησία; Ο Πάπας Ρώμης, ο οποίος διεκδικεί επίσης οικουμενική εξουσία στο πλαίσιο της ομολογίας του, εκλέγεται από ένα κονκλάβιο καρδιναλίων που εκπροσωπούν ολόκληρη τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, εκλέχθηκε από εκείνες τις Εκκλησίες στις υποθέσεις των οποίων παρεμβαίνει ενεργά;” – υπογραμμίζει χαρακτηριστικά ο Μητροπολίτης Αντώνιος.

Κλείνοντας, ο Μητροπολίτης Μπορισπόλ τονίζει: “Φυσικά, μπορεί να χειριστεί τα αρχαία έγγραφα όσο θέλει, να αφαιρεί κανόνες από το πλαίσιο και να τραβήξει από τα αυτιά προηγούμενα περασμένων εποχών. Αλλά το γεγονός παραμένει: η Ορθόδοξη Εκκλησία της Ουκρανίας δεν είναι μύθος, αλλά άνθρωποι! Εκατομμύρια άνθρωποι που είναι συνηθισμένοι σε διωγμούς, τους είναι δύσκολο να φοβηθούν με απειλές, και συνεχίζουν να παραμένουν πιστοί στην Εκκλησία τους, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη αυτούς που αγαπούν «τὴν πρωτοκαθεδρίαν ἐν ταῖς συναγωγαῖς καὶ τοὺς ἀσπασμοὺς ἐν ταῖς ἀγοραῖς» (Λκ. 11:43) και ισχυρίζονται ότι έχουν δικαίωματα…”

https://www.romfea.gr/patriarxeia-ts/patriarxeio-mosxas/41701-mporispol-antonios-o-patriarxis-bartholomaios-katanoei-ton-titlo-tou-os-dikaioma-ejousias

4 Ιανουαρίου, 2021

Έτοιμος να προασπιστεί το Σύνταγμα ο πατέρας Δημήτριος – «Δεν θα υπακούσω σε παράνομες και αντιχριστιανικές “εντολές”»

Από Pronews.gr
Έτοιμος να προασπιστεί το Σύνταγμα ο πατέρας Δημήτριος - «Δεν θα υπακούσω σε παράνομες και αντιχριστιανικές

04/01/2021 – 16:08

Έτοιμος να προασπιστεί το Σύνταγμα ο πατέρας Δημήτριος – «Δεν θα υπακούσω σε παράνομες και αντιχριστιανικές “εντολές”»

Ο πατέρας Δημήτριος Κοκολινάκης μέσω επιστολής στον Εισαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων και τον Αστυνομικό Διευθυντή Χανίων ξεκαθάρισε ότι δεν θα υπακούσει πλέον στις “παράνομες” όπως τις χαρακτηρίζει εντολές της κυβέρνησης.

“ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΔΕΛΦΙΑ, Ἂς μὴν εἴμαστε ζῶα ἄφωνα, φύλακες κοιμισμένοι, μισθωτοὶ ποὺ τὸ βάζουν στὰ πόδια μόλις δοῦν τὸ λύκο, ἀλλὰ ποιμένες ἄγρυπνοι καὶ εὐσυνείδητοι…..

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ-ΑΝΑΦΟΡΑ.

Τού π. Δημητρίου Κοκολινάκη τού Μιχαήλ, ίερέως, κατοίκου όδ. Άγ. Γεωργίου 1- Κατσιφαριανών Νεροκούρου Χανίων, κατόχου τού ΑΔΤ @

Άξιότιμε κ. Είσαγγελεύ, άξιότιμε κε Διευθυντά,

Διανύοντας τίς άγιες αύτές ήμέρες τού Δωδεκαημέρου, θεώρησα καθήκον καί ίερή ύποχρέωσή μου, νά σάς άπευθύνω τήν παρούσα έπιστολή.

Μέ τίς νέες όλως άντισυνταγματικές έξαγγελίες τής Έλληνικής Κυβερνήσεως, έπιβάλλεται γιά άλλη μία φορά, ή τέλεση ίεροπραξιών κεκλεισμένων τών θυρών καθ’ όλες τίς έπόμενες άγιες ήμέρες, ή μή τέλεση τού Μέγα Άγιασμού τών ύδάτων σέ έξωτερικούς χώρους κοκ.

Μέ τά άνωτέρω μέτρα, προσβάλλονται καί πάλι τά άτομικά καί συνταγματικώς κατοχυρωμένα, δικαιώματα τών πιστών Όρθοδόξων Χριστιανών, καί σκοπός μου μέ τήν παρούσα διαμαρτυρία, είναι νά δηλώσω έπωνύμως καί εύθαρσώς, τήν άντίθεσή μου σέ αύτή τήν ΚΥΑ, καθώς, δι’ αύτής έχουμε κατάφωρη κατάλυση τού Συντάγματος άπό τά ίδια τά όργανα τής Πολιτείας καί συνεπεία αύτού, ύποχρεούμαι νά άντισταθώ μέ κάθε μέσο στήν κατάλυση αύτή καί στήν παραβίαση τών θεμελιωδών δικαιωμάτων τών Έλλήνων πολιτών (άρθρο 3, 13 , 25 καί 120 τού Συντάγματος), οί όποίοι καλούνται νά άπέχουν άπό τόν Έκκλησιασμό, τήν Θεία Κοινωνία καί τόν Μέγα Άγιασμό.

Είχα τή βούληση, συνεπώς, ώς ίερέας τού Ί.Ναού Άγ. Γεωργίου Κατσιφαριανών Χανίων, νά σάς άποστείλω τήν παρούσα έπιστολή μου, γνωστοποιώντας παράλληλα τόσο στόν κ. Είσαγγελέα Πρωτοδικών Χανίων, όσο καί στόν κ. Άστυνομικό Διευθυντή Χανίων, ότι ΔΕΝ ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ νά ύπακούσω σέ παράνομες, άντισυνταγματικές καί άντιχριστιανικές «έντολές», πού προσβάλλουν τόσο έμάς ώς πρόσωπα-χριστιανούς, όσο καί τήν ίδια τήν πίστη μας καί τόν Θεό, καί ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΠΕΧΩ άπό τήν τέλεση τών Άκολουθιών, τή Θεία Κοινωνία καί τό Μέγα Άγιασμό, κατά τίς ήμέρες αύτές τού Άγίου Δωδεκαημέρου, καί όχι μόνο.

Μετά άπό τήν έπονείδιστη, αύθαίρετη καί παράνομη αύτή συμπεριφορά τής ίδιας τής Πολιτείας, θεώρησα ύποχρέωσή μου νά σάς άπευθύνω αύτή τήν έπιστολή διαμαρτυρίας, κοινοποιώντας την παράλληλα στόν κ. Είσαγγελέα, άλλά καί δημοσιοποιώντας την, στά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, θέτοντας παράλληλα τό έρώτημα σέ όλους τούς Έλληνες Πολίτες, γιά τό έάν έχουμε πλέον δημοκρατικό πολίτευμα, μέ ό,τι αύτό συνεπάγεται γιά τά δικαιώματα τών πολιτών, ή αύτό έχει καί έπισήμως καταλυθεί.

Μετά ταύτα, σάς εύχομαι όλόψυχα Καλή κι Εύλογημένη νέα Χρονιά.

Χανιά, 2 Ίανουαρίου 2021
Ό άναφέρων
π.Δημήτριος Κοκολινάκης
Όρθόδοξος Ίερέας

Πηγή: https://www.pronews.gr/thriskeia/elladiki-ekklisia/950863_etoimos-na-proaspistei-syntagma-o-pateras-dimitrios-den-tha

Η Σύνοδος των Γ.Ο.Χ. απειλεί την κυβέρνηση με προσφυγή στα Διεθνή Δικαστήρια

Από Πενταπόσταγμα

Κι ενώ ακόμη η Ιερά Σύνοδος συνεδριάζει, οι παλαιοημερολογίτες έστειλαν ξεκάθαρα μήνυμα κατά της κυβέρνησης για προσφυγή στην δικαιοσύνη για τα νέα μέτρα, που ουσιαστικά για εκείνους αποτελούν “απαγόρευση” εορτασμών των Χριστουγέννων. 

Σε επιστολή τους προς τον πρωθυπουργό αναφέρουν: 

Ἀριθμός Πρωτ. 3088.

Ἐν Ἀθήναις, 20 – 12- 2020 / 02 – 01 – 2021

Πρὸς
τὸν Πρωθυπουργὸν τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας
κ. Κυριάκον Μητσοτάκην
ΕΝΤΑΥΘΑ

Ἐξοχώτατε κ. Πρωθυπουργέ·

ν πρώτοις, ἐπὶ τῇ ἐνάρξῃ τοῦ νέου πολιτικοῦ ἔτους εὐχόμεθα ὅπως τοῦτο – Χάριτι Θεοῦ – ἀποβῇ εὐτυχὲς καὶ καρποφόρον δι᾽ ὑμᾶς καὶ δι᾽ ἅπαν τὸ Ἔθνος ἡμῶν, μετὰ ταχείας καταπαύσεως τῆς ἐνσκηψάσης ἐπιδημίας.

 Ἱερὰ ἡμῶν Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν Ἑλλάδος ἐπεσήμανεν ἐξ ἀρχῆς εἰς τὸ ἡμέτερον Ποίμνιον τὸ ὑπαρκτὸν τοῦ κινδύνου ἐκ τῆς νεοφανοῦς ταύτης νόσου τοῦ λεγομένου κορωνοϊοῦ καὶ τῆς ἀναγκαιότητος τῆς τηρήσεως μέτρων προστασίας.

Συζήτησις βεβαίως εἶναι θεμιτὸν νὰ γίνεται περὶ τοῦ εἴδους καὶ τοῦ εὔρους τῶν μέτρων, τὰ ὁποῖα κατὰ καιροὺς λαμβάνονται. Ὅπως ἄλλωστε εἴχομεν ἐπισημάνει καὶ εἰς προηγουμένην ἐπιστολὴν ἡμῶν (ἀπὸ 03 / 16 – 07 – 2020), ὅτε εἴχομεν προβῆ εἰς μίαν καλοπροαίρετον ἀποτίμησιν τῶν ληφθέντων μέτρων τῆς πρώτης φάσεως τῆς ἐπιδημίας ἀναφέροντες καὶ σχετικὰ παραδείγματα, τινὰ ἐκ τῶν μέτρων ὑπῆρξαν ἄστοχα, ἕτερα δὲ πρακτικῶς ἀνεφάρμοστα.

Δυστυχῶς, ἡ Κυβέρνησις ὑμῶν εὑρέθη εἰς τὴν δύσκολον θέσιν νὰ λάβῃ καὶ πάλιν περιοριστικὰ μέτρα διὰ τὴν ἀντιμετώπισιν τῆς δευτέρας φάσεως τῆς ἐπιδημίας. Ἐν ὄψει, πάντως, τοῦ ἑορτασμοῦ τῶν μεγάλων Ἑορτῶν τῆς Χριστιανοσύνης, ἡ Κυβέρνησις ἐπέτρεψε τὴν ὑπὸ ὅρους συμμετοχὴν πιστῶν εἰς τὰς Λειτουργίας τῶν Χριστουγέννων καὶ τοῦ Μεγ. Βασιλείου κατὰ τὸ Γρηγοριανὸν Ἡμερολόγιον.

Βάσει τῆς ἀρχῆς τῆς ἀναλογικότητος καὶ τῆς ἴσης μεταχειρίσεως, διὰ τῆς ὑπ᾽ ἀριθμ. 3086 ἀπὸ 03 / 16 – 12 – 2020 ἐπιστολῆς ἡμῶν πρὸς τὸ Ὑπουργεῖον Παιδείας καὶ Θρησκευμάτων (ἥτις παρελήφθη, λαβοῦσα τὸν ἀριθμ. πρωτ. 173703), ἐζητήσαμεν ὅπως προβλεφθῇ ἡ δυνατότης συμμετοχῆς πιστῶν εἰς τὰς Λειτουργίας τῶν μεγάλων Ἑορτῶν τῆς Χριστιανοσύνης καὶ κατὰ τὸ Ὀρθόδοξον Πατροπαράδοτον Ἐκκλησιαστικὸν Ἑορτολόγιον, τὸ ὁποῖον ὡς γνωστὸν πιστῶς ἀκολουθοῦμεν. Ἀντ᾽ αὐτοῦ, ἐπληροφορήθημεν, μόλις κατὰ τὴν μεσημβρίαν τῆς σήμερον, τὴν ἀπαγόρευσιν συμμετοχῆς πιστῶν εἰς τὰς Λειτουργίας κατὰ τὸ διάστημα τῆς προσεχοῦς ἑβδομάδος ἕως τῆς 11ης Ἰανουαρίου (ν.ἡ.), κατὰ τὸ ὁποῖον περιλαμβάνεται ἡ Ἑορτὴ τῶν Χριστουγέννων κατὰ τὸ Πάτριον Ἑορτολόγιον (ἤτοι ἡ Πέμπτη 7 Ἰανουαρίου πολιτικοῦ ἡμερολογίου, ἡ ὁποία ἀντιστοιχεῖ εἰς τὴν 25ην Δεκεμβρίου τοῦ Πατρίου Ἑορτολογίου)!

Θεωροῦμεν τοῦτο ἄδικον, Κε Πρωθυπουργέ, καὶ διαμαρτυρόμεθα δικαίως καὶ ἐντόνως διὰ τὴν διάκρισιν ταύτην εἰς βάρος τῆς Ἐκκλησίας ἡμῶν, αἰτούμεθα δὲ, ὅπως ἐπιτραπῇ καὶ εἰς ἡμᾶς -κατ᾽ ἀναλογίαν- ὁ ἑορτασμὸς τῶν Ὀρθοδόξων Χριστουγέννων.

Οἱ πιστοὶ ἡμῶν, τηροῦντες τὰ προβλεπόμενα μέτρα, μεταβαίνουν εἰς τὰς ὑπεραγορὰς καὶ ταξιδεύουν ἀεροπορικῶς, ἔνθα αἱ ἀποστάσεις μεταξὺ τῶν καθημένων ἐπιβατῶν εἶναι μηδενικαί, βλέποντες δὲ ταῦτα ἐκαλοῦντο ἀρχικῶς νὰ ἐκκλησιάζωνται ὑπὸ δρακόντεια μέτρα ἀσφαλείας, τηροῦντες δύο μέτρα ἀπόστασιν εἰς τοὺς Ναοὺς καὶ εἰς ἀναλογίας ἑνὸς πιστοῦ ἀνὰ 15 τ.μ. ἐμβαδοῦ τῶν Ναῶν καὶ ἤδη ἦσαν ἐκ τούτου καὶ μόνον ἀρκοῦντος δυσφοροῦντες.

ντιλαμβάνεσθε ὅτι ἡ εἴδησις διὰ τὴν ἀπαγόρευσιν τῆς Λειτουργίας τῶν Χριστουγέννων κατὰ τὸ Ὀρθόδοξον Ἑορτολόγιον, μὲ τὴν συμμετοχὴν τοῦ ἀναλόγου ἀριθμοῦ πιστῶν, προκαλεῖ ἤδη κῦμα διογκουμένης ἀγανακτήσεως κατὰ τῆς Κυβερνήσεως, ἡμεῖς δὲ ὡς Ἱεραρχία, ἐὰν ἡ ἀπόφασις δὲν τροποποιηθῇ ὡς πρὸς τὴν δυνατότητα ἑορτασμοῦ τῶν Χριστουγέννων ἡμῶν, θὰ ἀναγκασθῶμεν μετὰ λύπης νὰ διαμαρτυρηθῶμεν ἀκόμη καὶ εἰς Διεθνεῖς Ὀργανισμοὺς καὶ νὰ ἀναζητήσωμεν δικαίωσιν ἀκόμη καὶ εἰς Διεθνῆ Δικαστήρια.

πίσης, θεωροῦμεν ἄδικον τὸ γεγονὸς ὅτι ἡ Ἐκκλησία ἀντιμετωπίζεται γενικῶς ἐκ μέρους τῆς Πολιτείας ἀπὸ ἀρνητικῶς ἕως καὶ ἐχθρικῶς, ἤτοι ὡς κάτι περιττόν, εἴτε καὶ ἐπιζήμιον διὰ τὴν κοινωνίαν, ἐνῷ συμφώνως πρὸς ἐπιστημονικὰς ἐρεύνας ὁ συχνὸς ἐκκλησιασμὸς ἀποτελεῖ ἀνασταλτικὸν παράγοντα διὰ τὰς ψυχικὰς ἀσθενείας καί, τουλάχιστον διὰ τὸν λόγον αὐτόν, τὸ Κράτος ὤφειλε νὰ ἐπιτρέπῃ τοῦτον διὰ τοὺς πιστούς, ἀκόμη καὶ εἰς περιόδους ἰδιαιτέρως δυσχερεῖς. Διὸ καὶ ἐπικρατεῖ ἡ ἐντύπωσις, ὅτι ἡ Πολιτεία ἐνδιαφέρεται δυστυχῶς περισσότερον διὰ τὰς φυσικὰς ἀνάγκας τῶν κατοικιδίων, παρὰ διὰ τὰς ψυχικὰς ἀνάγκας τῶν πολιτῶν!

Εὐχόμεθα ὁ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστὸς νὰ φωτίσῃ ὑμᾶς εἰς τὴν λῆψιν τῶν ἐνδεδειγμένων ἀποφάσεων, ἐπ’ ἀγαθῷ τοῦ Γένους ἡμῶν.

Εὐχέτης πρὸς Κύριον

Διὰ τὴν Ἱερὰν Σύνοδον

Ὁ Ἀρχιεπίσκοπος

† Ὁ Ἀθηνῶν Καλλίνικος

Πηγή: https://www.pentapostagma.gr/ekklisia/6983173_oi-palaioimerologites-apeiloyn-tin-kybernisi-me-prosfygi-sta-diethni-dikastiria

1 Ιανουαρίου, 2021

Υπάρχει υπόλειμμα DNA των νεκρών εμβρύων στα εμβόλια; (Βίντεο)

Άρθρο Newsbreak.gr
Αναδημοσίευση από Ακτίνες

Υπάρχει υπόλειμμα DNA των νεκρών εμβρύων στα εμβόλια;

Εάν διαβάσουμε με προσοχή τις δηλώσεις του, ο μητροπολίτης Κυθήρων επικαλείται δηλώσεις του Πάπα και ανακοίνωση του Βατικανού για το θέμα.

Από τις δημοσιογραφικές κραυγές και αφορισμούς, όπως και από φανατικές τοποθετήσεις, καλό θα είναι να γνωρίζουμε την αλήθεια και να εξηγούμε στους πολίτες την σκοπιμότητα οποιασδήποτε επιστημονικής έρευνας. Ακόμα και αν ακούγεται αποκρουστική.

Ο ισχυρισμός του Μητροπολίτη Κυθήρων, Σεραφείμ για τα νεκρά έμβρυα από εκτρώσεις και τα εμβόλια, χαρακτηρίστηκε «παραλήρημα» από τα ΜΜΕ, με την προϊσταμένη της εισαγγελίας πρωτοδικών Πειραιά να διατάσσει προκαταρκτική για το θέμα.

Εάν διαβάσουμε με προσοχή τις δηλώσεις του, ο μητροπολίτης επικαλείται δηλώσεις του Πάπα και ανακοίνωση του Βατικανού για το θέμα. Όντως, το Βατικανό έβγαλε ανακοίνωση για τα συγκεκριμένα εμβόλια, κάνοντας αναφορά για την χρήση κυττάρων από νεκρά έμβρυα αμβλώσεων για την παραγωγή τους. Η συγκεκριμένη αναφορά από το Βατικανό έγινε προκειμένου οι καθολικοί που ως γνωστόν αντιτίθενται στις εκτρώσεις, να πάρουν «συγχωροχάρτι» προκειμένου να κάνουν το εμβόλιο.

Η ανακοίνωση του Βατικανού, η οποία δημοσιεύθηκε στον επίσημο ιστότοπο «VaticanNews.va» ανακοίνωσε στους Ρωμαιοκαθολικούς την Δευτέρα ότι είναι «ηθικά αποδεκτή» η χρήση εμβολίων κατά του κορωνοϊού Covid-19 ακόμη και αν στην διαδικασία παραγωγής τους χρησιμοποιήθηκαν κυτταρικές σειρές που προέρχονται από τον ιστό εμβύων από εγκυμοσύνες που τερματίστηκαν με «οικειοθελή» έκτρωση. Συμπληρώνει μάλιστα ότι ο εμβολιασμός δεν σημαίνει αποδοχή της έκτρωσης από τους πιστούς.

Επιστήμονες: Υπάρχουν υπολείμματα DNA από τις εκτρώσεις στα εμβόλια

Ο ισχυρισμός του Βατικανού, επιβεβαιώνεται και από τους επιστήμονες. Ειδικοί μάλιστα εξηγούν ότι αυτές οι κυτταρικές σειρές χρησιμοποιούνται διότι οι ιοί στα πειράματα μεγαλώνουν καλύτερα σε ανθρώπινα κύτταρα αντί στα κύτταρα ζώων, αφού ο τελικός παθόντας είναι ο άνθρωπος

Σε δηλώσεις του στο «Reuters» ο Δρ David Matthews, Ιολόγος του Πανεπιστημίου του Μπρίστολ ανέφερε πως «πολλά εμβόλια ιών γίνονται σε κυτταρικές σειρές που προέρχονται από έμβρυα και στη συνέχεια το εμβόλιο «καθαρίζεται» από αυτά τα κύτταρα σε εξαιρετικά υψηλά πρότυπα. Οι περισσότερες από αυτές τις σειρές (συμπεριλαμβανομένων των σειρών MRC-5 και 293) προήλθαν από δείγματα ιστών που λήφθησαν από έμβρυα αμβλώσεων στις δεκαετίες του 1960 και του 1970 και τα κύτταρα από τότε αναπτύσσονται σε εργαστήρια σε όλο τον κόσμο».

Το «Reuters» αναφέρει πως οι κυτταρικές σειρές δεν αποτελούν τα ίδια κύτταρα από το νεκρό έμβρυο αλλά έχουν αναπτυχθεί σε εργαστήρια από πρωτογενή κυτταρική καλλιέργεια που λήφθηκε αρχικά από ένα έμβρυο. Ιδιαίτερα για τη σειρά MRC-5, αυτή προέρχεται από έκτρωση ενός λευκού αρσενικού εμβρύου τη δεκαετία του 1960. Μια άλλη σειρά, η WI-38 προέρχεται επίσης από έκτρωση του 1960.

Στην ιστοσελίδα του Νοσοκομείου Παίδων της Φιλαδέλφειας των ΗΠΑ αναφέρεται πως οι λόγοι που χρησιμοποιούνται αυτές οι κυτταρικές σειρές είναι διότι οι ιοί στα πειράματα μεγαλώνουν καλύτερα σε ανθρώπινα κύτταρα αντί στα κύτταρα ζώων, αφού ο τελικός παθόντας είναι ο άνθρωπος. Μερικά γνωστά εμβόλια που έγιναν με αυτές τις κυτταρικές σειρές είναι για την ανεμοβλογιά, την ερυθρά, την ηπατίτιδα Α’ και την λύσσα.

Η ιστοσελίδα αναφέρει πως δεν μεταδίδεται DNA των εμβρύων αυτών μέσα από τα εμβόλια και πως αυτά καθαρίζονται.

Ωστόσο, ο Δρ Paul A. Offit του ίδιου νοσοκομείου αναφέρει πως οι εκτρώσεις έγιναν στην Αγγλία και την Σουηδία στις αρχές της δεκαετίες του 1960 και στην ερώτηση «αν υπάρχουν υπολείμματα ή πολύ, πολύ, πολύ μικρές ποσότητες από ίχνη από DNA από εκείνες τις αρχικές εκτρώσεις στα εμβόλια που μόλις ανέφερε, η απάντηση είναι ναι.»

(https://www.youtube.com/watch?v=PhIvTBZzfsI&feature=emb_title)

 

Πηγές: Sigmalive, Reuters, Vatican News, ΣΚΑΪ

newsbreak.gr,31-12-2020

Δείτε σχετικά και:

Το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Βιοηθικής δικαιώνει τον Μητροπολίτη Κυθήρων!

Παρέμβαση Εισαγγελέα για τις δηλώσεις του Μητροπολίτη Κυθήρων σχετικά με το εμβόλιο

Κυθήρων Σεραφείμ: “Εγώ σαν Επίσκοπός σας σας λέγω πως δεν θα κάμω το εμβόλιο….”

http://aktines.blogspot.com/2020/12/dna.html

29 Δεκεμβρίου, 2020

Μητροπολίτης Κυθήρων: Δεν θα κάνω το εμβόλιο. (Βίντεο)

Από ΔΕΣΠΟΤΑΤΟ

Μητροπολίτης Κυθήρων: Δεν θα κάνω το εμβόλιο

Νέο μήνυμα, αυτή τη φορά για την άρνηση του εμβολίου, έδωσε ο Μητροπολίτης Κυθήρων Σεραφείμ κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας στον Ιερό Ναό Εσταυρωμένου Χριστού Χώρας Κυθήρων.

Ο Μητροπολίτης, που όπως έχει δηλώσει δεν θα απαγορεύσει τη συμμετοχή των πιστών στην Εκκλησία, αυτή τη φορά εξηγεί τον λόγο που δεν θα κάνει το εμβόλιο ενώ αναφέρεται στον Άγιο που εμφανίστηκε και δίνει μήνυμα για την προστασία των ορθοδόξων από τον κορονοϊό.

Ο κ. Σεραφείμ τονίζει ότι οι ορθόδοξοι Χριστιανοί αντί του «μολυσμένου» εμβολίου έχουν την Θεία Κοινωνία, το Βάπτισμα, των Μύρωμα, τον Αγιασμό για προστασία ενώ πρέπει να επικαλούνται τον Άγιο Νικηφόρο τον λεπρό!

O Μητροπολίτης Κυθήρων κ. Σεραφείμ αναφέρεται στα εμβόλια κατά του κορονοιού και λέει: «Μια είδηση απ’ τη γειτονική Ιταλία από Oρθοδόξους Xριστιανούς που επικοινωνούν μαζί μου, είπαν το εξής με ανησυχία μεγάλη: Τα νέα εμβόλια τα οποία κυκλοφορούν από σήμερα και άρχισε από τους άρχοντες η χρήση, γίνονται και παρασκευάζονται με το προϊόν των εκτρώσεων. Είναι πολύ φοβερό αυτό αδελφοί μου, έχουν ανησυχήσει οι χριστιανοί της Δύσης και απευθύνθηκαν είς τον αρχηγό τους τον Πάπα και εκείνος τους καθησύχασε και τους λέει έτσι είναι αλλά κατ’ οικονομίαν θα το δεχθούμε για την υγειά των ανθρώπων»

«Αυτό είναι μεγάλο λάθος» συμπλήρωσε «και βεβαίως εκείνος βρίσκεται εκτός της Μιας Αγίας καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας και δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τη γνώμη του αλλά εμείς οι ορθόδοξοι δεν μπορούμε να δεχτούμε κάτι τέτοιο»

Έπειτα συνέχισε: «Μιλάνε κάποιοι οι οποίοι δεν έχουν την θεοσέβεια, την καλλιέργεια, την μόρφωση κατά Θεόν λένε ότι προέρχεται μολυσμός από τη θεία κοινωνία και ήθελαν να σταματήσει η θεία κοινωνία μέχρι να βγει το εμβόλιο, όμως αγαπητοί μου αδελφοί θα έπρεπε περισσότερο να ανησυχήσουν για τον μολυσμό πού έρχεται όταν μέσα στο σώμα μας θα περάσει αυτό το υλικό που προέρχεται από σκοτωμένα και εσφαγμένα έμβρυα διότι είναι φόνοι αυτά τα οποία γίνονται.»

«Σήμερα λοιπόν που είναι η τιμή του Αγέννητου Παιδιού θα ήθελα αυτό το πράγμα να επισημάνω γιατί πολλοί χριστιανοί ανησυχούν και ερωτούν.

Όμως με αυτή την τελευταία είδηση η οποία είναι βάσιμη ,μετά από αυτό εγώ προσωπικά σαν επίσκοπος σας, σας λέγω ότι δεν θα κάμω το εμβόλιο αν έχει αυτή την προέλευση.

Αν δεν βρεθεί κάτι άλλο από εγγυημένη ομάδα χριστιανών ιατρών, κληρικών και λαικών που εζήτησα από την Ιερά Σύνοδο, που να μας διαβεβαιώσει πλήρως ότι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο μέσα, τότε δεν θα το κάνουμε… δεν είμαστε κατά των εμβολίων… αλλά δεν θέλουμε αυτό το μολυσμό, δεν θέλουμε αυτό το οποίο είναι κάτι το μιαρό».

Τέλος συμπλήρωσε: «Εάν δεν γίνει κάτι που να ξεκαθαρίσει το τοπίο, γιατί οι άνθρωποι που πορεύονται σύμφωνα με το ρεύμα της παγκοσμιοποίησης, της πανθρησκείας και της νέας εποχής θέλουν να κάνουν τον μετάνθρωπο όπως λένε, τον μεταλλαγμένο άνθρωπο, να κάνουν τον άνθρωπο που θα είναι ένα ρομπότ που δεν θα έχει συναισθήματα, δεν θα έχει ιδανικά, δεν θα έχει αρετή, δεν θα έχει αγιότητα, δεν θα έχει χάρη, δεν θα έχει την ευλογία του θεού»

Πηγή: https://www.despotato.eu/news/im/alles-mitropoleis/mitropolitis-kythiron-den-tha-kano-to-emvolio

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση