ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

«ΕΙΣ ΤΟΝ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΟΝ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΕΩΣ»

Κάτω από: ΓενικάΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 12:09 μμ στο Δευτέρα, 24 Αυγούστου, 2009

Τής κας Δάφνης Βαρβιτσιώτη, Ιστορικού, Ορθ. Τύπος 7 Αυγ. 2009

 

Προκειμένου νά δραιώσουν τήν Νέα Τάξη τους καί πί τν δυναμικν καί νεπτυγμένων, λλά «νυπότακτων», δυτικν κοινωνιν, ο δυνάμεις τς παγκοσμιοποιήσεως ξαπέλυσαν ναντίον τους ναν όρατο πόλεμο. Ο πόλεμος ατός διεξάγεται ερηνικά, καί σέ δύο μέτωπα: τό ναπτυξιακό καί τό πνευματικό.

 

Η Οκονομική Υποδούλωσις τν Δυτικν Κοινωνιν: Γιά νά καταστρέψουν τήν ναπτυξιακή δυναμική τν δυτικν κοινωνιν, οδυνάμεις τς παγκοσμιοποιήσεως χρησιμοποιον δύο μεθοδεύσεις. Από τήν μιά —μέ πρόσχημα την «σόρροπη νάπτυξη» το πλανήτη—, ποσύρουν πό ατές τό μεγάλο περεθνικό κεφάλαιο, τό ποο στρέφουν πρός τίς πό νάπτυξιν περιοχές ( Αφρική, Κίνα, Βραζιλία, Ινδία καί Ν Ανατολική Ασία), που πάρχει φθονο φθηνό ργατικό δυναμικό, πόλυτα ξαθλιωμένο καί χωρίς παιτήσεις γιά δικαιώματα καί λευθερία. Εκμεταλλευόμενες —ς λλη, σύγχρονη, νομενκλατούρα— τούς νθρώπους ατούς, ο δυνάμεις τς παγκοσμιοποιήσεως γκαθιδρύ ουν στίς περιοχές ατές —ν τος πράγμασι— μιά τυπη παραλλαγή το κομμουνιστικο«Παράδεισου το Εργάτη».

Από τήν λλη, ξαθλιώνουν σταδιακά τίς οκονομίες τν δυτικν κοινωνιν, πιβάλλοντας καί σατές, δι’ ερηνικν μέσων, συνθκες τυπου φαρμοσμένου κομμουνισμο: τοι, μεταφέρουν πόρους τους πρός χρες το ποκαλούμενου Τρίτου Κόσμου (βάσει πολιτικν «λληλεγγύης» τς Ε.Ε, μέ φιλανθρωπικούς ράνους)·πιβάλλουν ξοντωτική φορολόγηση στήν διοκτησία καί τίς κληρονομιές· προκαλον καταρρεύσεις κρατικν οκονομιν, χρηματιστηρίων, τραπεζν, σφαλιστικν καί συνταξιοδοτικν φορέων καί γχωρίων βιομηχανιν· πιβάλλουν μείωση μισθν, αξηση τιμν, νεργία κ.ο.κ.· τέλος, ενοον τήν λαθρομετανάστευση.

 

Ο Πνευματικός Πόλεμος κατά το Δυτικο Ανθρώπου: Τό γεγονός τι, ο δυτικές κοινωνίες δεν προβάλλουν ντίσταση στήν σταδιακή διάλυση καί ξαθλίωσή τους1, φείλεται στό ,τι χουν προηγουμένως ττηθε, ν γνοίτους, στόν πνευματικό πόλεμο, τόν ποον εχαν ξαπολύσει ναντίον τους ο δυνάμεις τς παγκοσμιοποιήσεως.

Ο ναίμακτος ατός πόλεμος κολούθησε τίς προδιαγραφές το Αντόνιο Γκράμσι (1891 – 1937), περί ερηνικς πιβολς τοῦ ἀκρατικο καί ταξικο μαρξιστικο «Παραδείσου το Εργάτη» καί πί τν δυτικν κοινωνιν.

Ο Γκράμσι2 πίστευε τι, μόνον φ σον δυτικός νθρωπος «κμαρξισθε» στά βαθύτερα, συνείδητα, πίπεδα το εναι του, μόνον τότε θά ποδεχθε νά συνεργήσει νθουσιωδς γιά την γκαθίδρυση —πί τς γς, «δκαί τώρα»— το σωτηρίου κομμουνιστικο «παγκοσμίου ράματος» μις Νέας Εποχς, μις Νέας Τάξης καί νός δικαιώτερου, καλύτερου, πιό ερηνικο, δελφωμένου καί χωρίς σύνορα, κόσμου.

 

«Εκμαρξισμός», Ερηνική Υποδούλωσις το Δυτικο Ανθρώπου: Ομως, γιά νά «κμαρξισθε» δυτικός νθρωπος, θά πρεπε προηγουμένως νά ποστε, ν γνοί του, τόν σταδιακό «γκλωβισμό λων τν φόβων καί λων τν λπίδων (του) ντός το κόσμου τούτου», οτως στε νά ναζητ μόνον την νδοκοσμική σωτηρία του. Ο γκλωβισμός ατός θά ποσποσε συναίσθητα τόν δυτικό νθρωπο πό τόν Ακτιστο Τριαδικό Θεό καί θά το νστάλαζε, νεπίγνωστα, τήν θεμελιώδη μαρξιστική πίστη, τι δέν πάρχει λλη πραγματικότητα πέραν τς λικς, καί πομένως, σωτηρία το νθρώπου πιτυγχάνεται μόνον διά τς νθρώπινης δραστηριότητος.

Μόνον τσι, δυτικός νθρωπος θά μεταλλασσόταν σέ «Νέον Ανθρωπο», δηλαδή, σέ νθρωπο πού, γιά νά πραγματοποιήσει το ποιο «ραμα» θά το παρουσιάζουν ς σωτήριο ο ξουσιαστές, θά πεμπολε οκειοθελς την λευθερία του ς πολίτου, καί θα καταστρέφει —οκειοθελς καί κ τν νδον— τό σύνολο τν δομν τς διας του τς κοινωνίας· μόνον τότε, θά θυσιάζει, ν καιρ ερήνης, τήν ζωή —τήν δική του και τν μοίων του— γιά νά πιβάλει μόνος του, τίς συνθκες τίς ποες ες μάτην το πέβαλλε κομμουνισμός διά τς μφανος βίας3.

 

Η Συμβολή τς Παγκοσμιοποιήσεως στόν «Εκμαρξισμό» τν Δυτικν Κοινωνιν: Τόν πνευματικό ατόν πόλεμο κατά τν δυτικν κοινωνιν, ο δυνάμεις τς παγκοσμιοποιήσεως νέθεσαν σε να πλθος τερόκλητων φορέων: πολιτικο–δεολογικν, παρα–φιλοσοφικν, παρα–ψυχολογικν, παρα–χριστιανικν, παρα–βουδδιστικν, οφολογικν, νεοειδωλολατρικν, οκολογικν κ.ο.κ..

Εαγγελιζόμενοι —μέ διαφορετική ρολογία καθένας— τό ραμα μις σωτήριας Νέας Εποχς καί τήν διάπλαση νός «Νέου νθρώπου», γιά τό σύνολο τοπλανήτη, ο φορες ατοί νέλαβαν τόν «γκλωβισμό λων τν φόβων καί λων τν λπίδων (τοδυτικο νθρώπου) ντός το κόσμου τούτου». Προπαγανδίζοντας τόν τρόμο, πέτυχαν τόν συναίσθητο «κμαρξισμό» μεγάλων τμημάτων πληθυσμο, ξασφαλίζοντας τήν νθουσιώδη συνέργειά τους γιά τήν πραγματοποίηση τοσωτηρίου ατο «ράματος».

 

«Εκμαρξισμός» Παπικν: Στον διο πνευματικό πόλεμο συμμετεχε καί Β/ Βατικανή Σύνοδος (1962 – 1965), συμβάλλοντας στον «κμαρξισμό» τς πλειονότητος το χριστιανικο ποιμνίου της, ν ψει τς παγκοσμιοποιήσεως.

Ως «παλαιοκαθολικός», πρώην Ιησουΐτης καί πρώην καθηγητής στό Ποντιφικικό Ινστιτοτο Βιβλικν Σπουδν, Μάρτιν Μαλάτσι —βαθύς μελετητής το λου φαινομένου τς παγκοσμιοποιήσεως, τς Νέας Τάξεως Πραγμάτων καί τς Νέας Εποχς— καταγγέλλει τι, ν λόγΣύνοδος κολούθησε κατά γράμμα τίς προδιαγραφές το Γκράμσι: μετέθεσε την ννοια το σωτηριολογικο γνος το νθρώπου, πό τόν χρο τν μαρτημάτων καί τν παθν, στόν χρο τς νδοκοσμικς δράσεως· δηλαδή στόν κοινωνικο – οκονομικο – πολιτικό χρο, την κοινωνική θική καί τόν κτιβισμό.

Η καίρια ατή μετάθεσις πέφερε τόν συνειδησιακό κμαρξισμό «πληθώρας Καθολικν ερωμένων, καλογραιν, καθηγητν ερατικν σεμιναρίων, διανοουμένων καί συγγραφέων, ο ποοι (ρχισαν νά) μεταφράζουν την Mαρξιστική σκέψη μέ Xριστιανικούς ρους», διαχέοντας τόν νέο, «κμαρξισμένο», χριστιανισμό.

Τήν μετάθεση ατή —προσθέτει Μ. Μαλάτσι— πετάχυνε τό γεγονός τι, μέσως μετά τήν B/ Bατικανή Σύνοδο, Ποντιφικική Eπιτροπή γιά Eρήνη καί Δικαιοσύνη (JCJP), γνωστή γιά τήν «μακρά συνεργασία της μέ τίς πολιτικές το Aντόνιο Γκράμσι, (…) συστηματικά ποστηρίζει τά κύρια θέματα τς [σ.σ.: τότε] Σοβιετικς Mαρξιστικς πολιτικς: τά κακά το καπιταλισμοστίς δυτικές δημοκρατίες, (…) την πόλυτη νάγκη γκαθιδρύσεως νός νιαίου οκονομικο συστήματος, βασισμένου στήν νακατανομή το πλούτου, τν γαθν και τν πηρεσιν το [σ.σ.: τότε] καπιταλιστικο κόσμου»4 (σ.σ. παντα, σημερινά ατήματα τν παγκοσμιοποιητν γιά τήν «σόρροπη νάπτυξη» το πλανήτη).

 

Νέα Εποχή καί Κατάλυσις τς Ελευθερίας το Προσώπου: Ιδιαίτερα ποτελεσματικές ποδείχθηκαν ο μώνυμες —μεταφυσικοπεριεχομένου— μάδες το «New Age» («Νέας Εποχς»), διότι νέμειξαν τίς δέες το Γκράμσι, με θεωρίες καί τεχνικές τς Θεοσοφίας, ο ποες καταλύουν, ς «πλάνη», τήν μοναδικότητα τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου καί την λευθερία τς βουλήσεώς του.

πως πισημαίνει Μάρτιν Μαλάτσι, παρά τίς ναγκαστικές διαφορές στήν ρολογία τους, συλλογιστική τν μάδων ατν προετοιμάζει τόν δρόμο γιά μιά παγκόσμια κυριαρχία, πί τ βάσει τς «διας φόρμουλας, πού διαμόρφωσε Bλαντιμίρ Λένιν» καί «μέ κριβς τίς συνθκες, πού δέν κατώρθωσε νά δημιουργήσει οτε διος Mαρξισμός». Παράδειγμα: τό σαφς μαρξιστικό δίλημμα, «Η μοιράζεσαι πεθαίνεις», πού μπεριέχεται στήν διδασκαλία το Benjamin Creme, νός κ τν σημαντικωτέρων γετν το «New Age»5.

 

Νεομαρξισμός καί «Ηθική τς Στέγης»: Τόν «κμαρξισμό» τοδυτικο νθρώπου πιδιώκουν και διάφορα λλα παγκοσμιοποιητικά ρεύματα σκέψεως —καί δή πό ρους ταυτόσημους μέ τίς μαρτυρικές καί ξαχρειωτικές συνθκες διαβιώσεως, τίς ποες εχαν πιβάλει βιαίως στούς ποτελες τους τά κομμουνιστικά καθεσττα το 20ου α..

Επί παραδείγματι, νεομαρξιστής διανοητής Εντγκάρ Μορέν6 —μέγας πολέμιος το χριστιανισμο καί τν θνικν κρατν, και θεωρούμενος ς σημαντικώτερος ζν ερωπαος θεωρητικός τς παγκοσμιοποιήσεως καί τς «παναστατικς ναδιάρθρωσης» τς κοινωνίας— προετοιμάζει τον δυτικό νθρωπο γιά τήν ναίμακτη ποδοχή τς νακατανομς το πλούτου τς χώρας του και τν γαθν του, τήν ποίαν πιφέρει σταδιακς, στήν Ερώπη, ἡ ἀνεξέλεγκτη πέλασις (λαθρο)μεταναστν, πό χρες το ποκαλούμενου Τρίτου Κόσμου.

Ο Μορέν θέτει στόν δυτικό νθρωπο τό διο μαρξιστικό δίλημμα μέ τόν B. Creme, λλά μέ διαφορετική ρολογία. Τόν διαβεβαιώνει τι, σωτηρία του γκειται στήν «θική “τς στέγης” τοχώρου, πού συνίσταται στό νά παραχωρομε τό δικαίωμα σύλου σέ ποιονδήποτε, κόμα καί στον χθρό, πού καταφεύγει στό σπίτι μας», καί το διευκρινίζει τι: «μόνη διέξοδος πό τήν κρίση εναι ταν χθρός γίνει “Ego-Alter/Alter-Ego”. Μέ λλα λόγια, (καί) κατά τόν Μορέν, γιά νά σωθε δυτικός νθρωπος, δέν ρκε νά κχωρήσει, προθύμως, στόν χθρό του, τόν ζωτικό χρο σκήσεως τς λευθερίας του, ς πολίτου: πρέπει νά θυσιάσει οκειοθελς και τήν μοναδικότητα καί τήν λευθερία το προσώπου του (σ.σ.: σως, κόμα καί τήν ζωή του).

 

«Εκμαρξισμός» Ορθοδόξων: Φαίνεται, μως, τι καί ρισμένοι ρθόδοξοι ερες καί εράρχες — πιθυμώντας διακας νά γκαθιδρύσουν, «δ καί τώρα», τήν «Βασιλεία το Θεο» πί τς γς— πενδύουν μέ χριστιανική ρολογία θεμελιώδεις κομμουνιστικές ρχές, «κμαρξίζοντας», ς μή φελον, τό νυποψίαστο ποίμνιό τους.

Ερισκόμενοι νώπιον τς ερηνικς —λλά νευ δημοψηφισμάτων καί μέ διακομματική συναίνεση7— «προοδευτικς μετατροπς τς χώρας μν ες πολυπολιτισμικήν, πολυφυλετικήν καί πολυγλωσσικήν», ο λευΐτες ατοί δεσμεύουν τήν λευθερία τς βουλήσεως τοποιμνίου τους, διδάσκοντας τι: καλός χριστιανός εναι ποιος συνεργε μέ χαρά, τόσο στόν περιορισμό το ζωτικο χώρου σκήσεως τς λευθερίας του, σο καί στην σταδιακή ξαθλίωσή του (τίς ποες πιφέρει «σόρροπη» νακατανομή το πλούτου τς χώρας του καί τν γαθν του). Καταστάσεις, τίς ποες το παρουσιάζουν ς χριστιανική κοινοκτημοσύνη, ς χριστιανικό πρότυπο κοινοβιακς ζως, καί ς μέσα γιά τήν σωτηρία τς ψυχς8.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα (νεο)μαρξιστικς – παγκοσμιοποιητικς «θικς τς στέγης», πενδεδυμένης μέ χριστιανική ρολογία, ποτελε τό κόλουθο κείμενο (παραιτηθέντος, ν συνεχεί) ρθοδόξου εράρχου: «Φαίνεται τι δέν κατανοομε τό κριβές νόημα το εαγγελικο στίχου “ξένος μην, καί συνηγάγετέ με” (Mατθ. 25, 35). “Συνηγάγετέ με”, σημαίνει μέ πήρατε συγκάτοικό σας μέσα στό σπίτι σας, μέσα στο πισκοπεο σας (…) Aλλά νοεται συγκατοίκηση καί φιλοξενία χωρίς κανοποίηση τν πιό παραίτητων ναγκν το φιλοξενουμένου;»9. ταν, μως, χριστιανική γάπη «κμαρξίζεται», παραπλαν το ποίμνιο, τό ποο —ντί νά σώσει τήν ψυχή του—, φελε μόνον τις δυνάμεις το κυρίαρχου περεθνικο κεφαλαίου τς παγκοσμιοποιήσεως. Διότι, κανοποιε —ερηνικά καί κατά τρόπο μή ναστρέψιμο—, τό ατημά τους περί «σόρροπης» νακατανομς το πλούτου τς χώρας του καί τν γαθν τν κατοίκων της, μέ τό τέρμον πλθος τν ξαθλιωμένων μεταναστν, μέ ποτέλεσμα τήν ξαθλίωση λων, γηγενν καί ξένων.

 

«Η διοκτησία εναι κλοπή»: Αλλά, μήπως καί τά Μ.Μ.Ε. —τά ποα κυριαρχονται πό ριστερόφρονες (λλά, δρ μειβόμενους) θιαστες τς πολυπολισμικότητος, τς πολυφυλετικότητος καί τς πολυθρησκευτικότητος—δέν πιχειρον τόν θέατο κμαρξισμό τν Ελλήνων;

Πόσα ξ ατν δέν τούς γκλωβίζουν, θέατα, στήν νδοκοσμικότητα (π.χ. διά τς τρομολαγνείας, τς στρολογίας, τς μετενσαρκώσεως, τς σεξουαλικς ποχαλινώσεως κ..); Καί πόσα δεν ταυτίζουν τήν χριστιανική πίστη με τόν κομμουνισμό (π.χ. « Χριστός ταν κοινωνικός παναστάτης»), προετοιμάζοντας τσι τήν ρθόδοξη λληνική κοινή γνώμη για τόν τυπο κομμουνισμό τς παγκοσμιοποιήσεως;

Νά εναι, ραγε, τυχαο τι, λίγες μέρες προτο τά Μ.Μ.Ε. νακινήσουν τό πρόβλημα τν κατοντάδων χιλιάδων ( κατομμυρίων) στέγων λαθρομεταναστν — τό ποο ποσιωποσαν μέχρι καί τήν 7.6.2009, ς «θνικιστικό» καί «ρατσιστικό»—, δημοσιογράφος διωτικο τηλεοπτικο σταθμο πανελλήνιας μβέλειας, μς πληροφόρησε τι, « διοκτησία εναι κλοπή»;

 

Ε.Ε. καί «Νέα Στεγαστική Πολιτική»: Εδικά σέ τι φορ τό ζήτημα τς στέγης, τό ατημα τς νακατανομς χει πρό πολλοπάψει νά εναι θεωρητικό. Ερισκόμενη νώπιον το μεταναστευτικο ρεύματος κατομμυρίων πήλυδων πρός τήν Ερώπη καί το προβλήματος στεγάσεώς τους, Eλλάς, ς προεδρεύουσα (τότε) χώρα τς E.E., φιλοξένησε —κατά τό πρτο δεκαήμερο τοΜαΐου το 2003— τό Συνέδριο EUROPA, μέ θέμα τήν «Kοινωνική Kατοικία».

Kατά τήν διάρκεια τν ργασιν του, τότε πουργός YΠEXΩΔE, κα B. Παπανδρέου, τόνισε τήν νάγκη μις νέας στεγαστικς πολιτικς γιά τό σύνολο τς E.E., ν λλοι μιλητές προσέθεσαν τι, μιά τέτοια πολιτική θά διασφάλιζε τήν «κοινωνική συνοχή» στην Ερώπη10.

Σημειωτέον τι, τό διο τος, Ο.Η.Ε. προέβλεπε γιά τήν Ελλάδα, προοπτική μεγίστης πληθυσμιακς χωρητικότητος τά 15 ως 20 κατομμύρια. Δύο χρόνια ργότερα, ἡ ἑλληνική κυβέρνησις ψήφισε τον Ν. 3386 (ΦΕΚ 212Α/23.8.2005) περί «οκογενειακς πανένωσης» τν νομιμοποιηθέντων μεταναστν· ν προσφάτως, εχαρίστησε πισήμως τούς (λαθρο)μετανάστες διότι «πιλέγουν τήν χώρα μας».

 

Ελλάς καί «Kοινωνική Kατοικία»: Πρός τό παρόν, Ελλάς ντιμετωπίζει τό ζήτημα τς στεγάσεως το τέρμονος ριθμολαθρομεταναστν (μουσουλμάνων, ς πί τό πλεστον), μέ τις προτεινόμενες πό τόν νομάρχη κ. Σγουρό ναγκαστικές παλλοτριώσεις γκαταλελειμμένων δημοσίων καί διωτικν κινήτων11, μέ τήν πολυδάπανη μετατροπή δειων στρατοπέδων σέ «κέντρα ποδοχς καί κράτησης» —και τήν κρατική συντήρησή τους ες τό διηνεκές—, μέ (μάταιες) κκλήσεις πρός τήν Ε.Ε. καί μέ (κόμα πιό μάταιες καί ξευτελιστικές) πικλήσεις πρός τήν Τουρκία.

Αριο, πς μέλλει νά ντιμετωπίσει τό ενάως διογκούμενο πρόβλημα τς «Κοινωνικς Κατοικίας» καί πς μέλλει νά διασφαλίσει τήν «κοινωνική συνοχή» τς χώρας; Μήπως σωτήρια λύσις θα προκύψει μέσ τς «σόρροπης» νακατανομς τν στοιχείων το—χρηματοδοτηθέντος πό την Ε.Ε. καί φαρμοσθέντος στά κράτη – μέλη της— Κτηματολογίου;

Μέ γνώμονα τίς σημερινές σφυκτικές, νελεύθερες καί πικίνδυνες συνθκες διαβιώσεως στήν Ελλάδα, τίθεται καί τό πόμενο καίριο ρώτημα: ταν πραγματοποιηθε πλήρως πρόβλεψις το Ο.Η.Ε., ταν φαρμοσθε νέα στεγαστική πολιτική τς Ε.Ε., ταν πισυμβον τά λεχθέντα, τό 2001, πό Αγιορειτν μοναχν στόν μακαριστό Θεόκλητο Διονυσιάτη12, πόσος ζωτικός χρος θα πομείνει στούς μειονοτικούς, πλέον, ρθοδόξους Ελληνες, για τήν σκηση τς λευθερίας τς βουλήσεώς τους (άν, βεβαίως, πιβιώσουν);

 

Επιμύθιον: Σήμερα, λοιπόν, πού «λα τά θερία πολεμον νά μς φνε»13 —δι’ ερηνικν μέσων ατήν τήν φορά—, περιμένουμε νά μς διαφυλάξουν —τιμώντας τό σχμα τους, νώπιον Θεο και νθρώπων— κα ο «πατερικά ντιπαγκοσμιοποιητικοί».

Ατοί φείλουν νά μς πον τι, «κμαρξισμένη» χριστιανική γάπη δέν δηγε στόν Παράδεισο το Τριαδικο Θεο. Αντιθέτως, μετατρέπει καί τούς λληνες, σε ξαθλιωμένο καί βουλο ργατικό δυναμικό, πρός κμετάλλευσιν πό μέρους τς νέας νομενκλατούρας τν παγκοσμιοποιητν·ν, μετατρέπει καί τόν ζωτικό τους χρο, τήν Ελλάδα, σέ σύγχρονο «Παράδεισο το Εργάτη», πό τήν ννοιαν τι, θά θεωρεται (καί σʼ ατήν) Παράδεισος, ξεύρεσις ποιασδήποτε ργασίας, μόνον γιά τά πρός τό ζν.

Βεβαίως, δέν χουμε τό δικαίωμα νά παιτομε πό τόν κάθε ρθόδοξο ερωμένο νά πιδείξει τό ψυχικό σθένος καί τήν πίστη νός Παπαφλέσσα, νά κολουθήσει —πρτος ατός— τό θυσιαστικό παράδειγμα πτωχείας τν Αγίων τς Εκκλησίας μας. Εχουμε, μως, τό ερό δικαίωμα να παιτομε πό τόν κάθε ναν ξ ατν νά μή μετατρέπει —στω καί θελά του— τήν Αγία μας Πίστη σέ χημα νδοκοσμικν κομμουνιστικν ραματισμν παγκοσμιοποιητικν (νεο)μαρξιστικν σχεδιασμν.

 

« Ημν γάρ τό πολίτευμα ν ορανος πάρχει» (Φιλ. 3, 20).

 

1. .’Ανεργία καί φτώχεια γιά 1 στούς 4 Ερωπαίους., φημ. «Η ΑΥΓΗ», 7.7.2009.

2. Κομμουνιστής καί κδότης τς φημερίδος «L’ Ordine Nuovo» (Νέα Τάξις).

3. Martin Malachi, The Keys of This Blood, κδ. Touchstone, 1990.

4. M. Malachi, The Keys of This Blood (τά ντονα στοιχεα δικά μας).

5. Constance E. Cumbey, The Hidden Dangers of the Rainbow, κδ. Huntinton House, Inc., 1983.

6. Εντγκάρ Μορέν, Aφήνοντας τόν Eκοστό Aἰῶνα, (1984), μτφρ. A. Φιλιππτος, πρόλογος: Σπ. Παπασπηλιόπουλος, κδ. POEΣ, microMEGA, Γ/ κδ. 1998 (Α/ λλ. κδ. 1987).

7. ς νά κυβερνήσουν τήν Ελλάδα χωρίς τούς Ελληνες…., φημ. «ΤΟ ΠΑΡΟΝ», 3.12.2006.

8. Τς δίας, .Χριστιανός καί Κομμουνιστής, Πατριώτης καί Αρετικός;., «Ο.Τ.» 1.5.2009 κ.π..

9. Aμβρόσιος, (τότε) Mητροπολίτης Σερβίων καί Kοζάνης, Eσήγησις ες τήν Eκτακτο Σύνοδο τς Iεραρχίας τς Eλλάδος τήν 10.1.2003, με τίτλο .Ποιμαντική ντιμετώπισις τοφαινομένου τς προοδευτικς μετατροπς τς χώρας μν ες πολυπολιτισμικήν, πολυφυλετικήν καί πολυγλωσσικήν., (βλ. Β/ μέρος) «Ο.Τ.» 14.2.2003, σσ. 3 κ. 4.

10. NET, 9.5.2003, δελτίο τν 12.00.

11. Τηλεοπτική κπομπή .Καλημέρα σας., ALPHA, 16.6.2009.

12. . Εν Συγκλονιστικόν “Προφητικόν” Αρθρον το “Ο.Τ.” διά την Εσβολήν Λαθρομεταναστν ες τήν Ελλάδα. («Ο.Τ.» 23.11.2001), «Ο.Τ.» 26.6.2009.

13. Λόγια το Στρατηγο Μακρυγιάννη ( Απομνημονεύματα).


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση