ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG

ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ κ.κ. ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ

Κάτω από: Θεολογία (Ορθόδοξη) καί ΖωήΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στις 12:42 μμ στο Πέμπτη, 27 Νοεμβρίου, 2008

Ο Μητροπολίτης τού Οικουμενικού Θρόνου (ΘΥΑΤΕΙΡΩΝ) κ.κ. Γρηγόριος ανέφερε τά εξής βλάσφημα καί αιρετικά λόγια πού συνεπάγουν καθαίρεση: 
«Ο
διάλογος είναι τό σπουδαιότερο, τό ιερότατο, τό καλύτερο μέσο, μέ τό οποίο οι Χριστιανοί θά επανενωθούν και θά αποτελέσουν τήν Μία, Αγία, Καθολική καί Αποστολική Εκκλησία
Σημείωσε ότι «χωρίς μία νέα Πεντηκοστή δέν θά μπορέση η εκκλησία νά επανενώσει τόν εαυτόν της(Romfea.gr, Αρχεία Ειδήσεων, Οικουμενισμός ? Ενότητα ? Ειρήνη, Εκκλησία τής Κύπρου 25-11-2008)
Η ύπαρξη αιρετικού επισκόπου, Πατριάρχα Κων/λεως, ενδιαφέρει άμεσα τήν Εκκλησία. Όταν επίσκοπός σας δημοσιοποιεί τό αιρετικό του φρόνημα η Εκκλησία έχει υποχρέωση νά κινήσει αυτεπάγγελτα ή κατόπιν καταγγελίας τή διαδικασία γιά παραπομπή του εις δίκην.

Πιστεύουμαι στό Σύμβολον τής Πίστεως: Εις Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν καί Αποστολικήν Εκκλησίαν; Μέχρι σήμερα η Ορθόδοξος Εκκλησία είναι η Μία Αγία…. ή παίζει θέατρο;

Γνωρίζετε, Σεβασμιώτατε κ. Γρηγόριε, ότι ο λόγος γιά τήν «ένωση τών Εκκλησιών» είναι θεολογικά αδόκιμος, αφού η Εκκλησία, ως Σώμα Χριστού, πού είναι η Αλήθεια, δέν έχει ποτέ σχισθή; Μόνον οι άνθρωποι έχουν αποσχισθή από τήν Εκκλησία!

Στόν διάλογο πρέπει νά συμμετέχουν σύγχρονοι θεόπνευστοι πατέρες όπως παλαιότερα (Άγιος Μάρκος Ευγενικός κ.λπ.), πού θεωρούν τήν δόξα τού Θεού, πού έχουν προσωπικές εμπειρίες θεώσεως, πού έχουν κοινωνία μέ τούς Αγίους Πατέρας καί επομένως εκφράζουν αλάνθαστα τήν συνείδησι τής Εκκλησίας.
Τό χωρίον «ίνα ώσιν έν» (Ιωαν. ιζ, 11) διαστρεβλώνεται καί κακοποιείται από πολλούς επισκόπους, πατριάρχας κ.λπ. Ο Κύριος Ιησούς Χριστός δέν παρακαλεί γιά τήν μελλοντική ενότητα τών «Εκκλησιών», αλλά γιά τήν ενότητα «εν τή δόξη τού Χριστού», πού δίδεται στούς αγίους καί είναι παρούσα πραγματικότητα μέσα στήν Εκκλησία.
Η φράση «ίνα ώσιν έν» συνδέεται αμέσως μέ τό «καθώς ημείς», μέ τό «εν ημίν» μέ τήν δόξα τού Πατρός, τού Υιού καί τού Αγίου Πνεύματος. Η σύνδεσι αυτή μάς δίδει τήν πραγματική ερμηνεία τού χωρίου. Συγκεκριμένα. Η ενότητα τών ανθρώπων είναι αληθινή, όταν συνδέεται μέ τό «καθώς ημείς», όταν δηλ. είναι Τριαδική.Όλοι οι Άγιοι Πατέρες έφθασαν στή Θεωρία τού Θεού καί ενώθηκαν μεταξύ τους. Η δόξα τής Αγίας Τριάδος τούς περιέλαμψε, τούς ηλλοίωσε, τούς μεταμόρφωσε, καί γι?αυτό έχουν κοινή διδασκαλία καί κοινή ζωή. Είναι φορείς τής παραδόσεως. Η διδασκαλία τους δέν είναι φιλοσοφικός στοχασμός, αλλά αποκάλυψι τού Αγίου Πνεύματος. Αυτή είναι η βασική διαφορά μεταξύ αιρετικών (Παπικών-Προτεσταντών) καί τών Αγίων Πατέρων. Οι πρώτοι φιλοσοφούσαν, οι δεύτεροι έχοντες Θεωρίαν Θεού θεολογούσαν. Επίσης, στήν Αρχιερατική προσευχή δέν γίνεται λόγος γιά μιά εξωτερική ενότητα πού θέλει ο πάπας καί ο Κωνσταντινουπόλεως, αλλά γιά ενότητα στό Σώμα τού Χριστού, πού δόθηκε τήν ημέρα τής Πεντηκοστής καί είναι παρούσα πραγματικότης.


Δεν υπάρχουν σχόλια »

Χωρίς σχόλια ακόμα.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου.

Αφήστε μια απάντηση

© 2024 ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ BLOG   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση