“Μαστορεύοντας χαϊκού συντροφιά με τον Γιώργο Σεφέρη”

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία Γενικά | , στις 23-07-2022

1

Μια “καλή διδακτική πρακτική” της Σοφίας Αρμελινιού στο πλαίσιο του “Μείζονος Προγράμματος Επιμόρφωσης για Εκπαιδευτικούς (2010).



Λήψη αρχείου

Διαθέσιμο και εδώ.

1821-2021: 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση του 1821

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία Γενικά | , στις 24-03-2021

Κάπως έτσι θα άρχιζε σήμερα η γιορτή μας…

Ο δρόμος από εδώ…

Πίνακας του λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου: Ο Αδαμάντιος Κοραής και ο Ρήγας Φεραίος “σηκώνουν” την υπόδουλη Ελλάδα.

… ως εδώ … 

“Η Ελλάς ευγνωμονούσα”, Θεόδωρος Βρυζάκης, 1858.

ήταν πολύς!!!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή

Την ίδια στιγμή, 

κάπου στο Αιγαίο… στη Σίφνο...

 

Παραμονές της Μεγάλης Γιορτής, παραμονές μιας πολυαναμενόμενης επετείου.

Μαθητές και εκπαιδευτικοί «εορτάζουμε» αμήχανα … εξ αποστάσεως, δουλεύοντας στο γουέμπεξ – εκτός σχολικού ωραρίου – διαβάζοντας κείμενα, διατυπώνοντας υποθέσεις, σχεδιάζοντας σενάρια και δοκιμάζοντας μουσικές.

Σύντομα θα γυρίσουμε στο σχολείο μας και θα σας παρουσιάσουμε τη δουλειά μας!

Η γιορτή μας δεν μπορεί παρά να τελειώσει κάπως έτσι...

 

ΙΛΙΑΔΑ: Δημιουργία Ψηφιακής Αφίσας (δραστηριότητα για τους μαθητές των τμημάτων β1 & β2)

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία Γενικά | , στις 08-04-2020

“Ψηφιακό λεύκωμα με ήρωες της Ιλιάδας”

Αγαπητοί μαθητές της β΄γυμνασίου,

Η επόμενη αποστολή στην Ιλιάδα πιστεύω ότι θα σας συναρπάσει:

Επιλέξτε έναν ήρωα ή ηρωίδα από την Ιλιάδα του Ομήρου. Για να σας διευκολύνω σας παραθέτω έναν πίνακα με τους ήρωες και τα χωρία του κειμένου όπου υπάρχει πληροφόρηση για τα πρόσωπα. Η ιδέα είναι να δημιουργήσετε μια «Ψηφιακή Αφίσα» αφιερωμένη σε αυτούς.

Ακολουθήστε τα ακόλουθα βήματα:

  1. Μπείτε σε αυτή τη διεύθυνση https://create.piktochart.com/poster
  2. Γραφτείτε δωρεάν με το email σας. Αν σας ζητηθεί, επιλέγετε το student. Μπορεί να σας βοηθήσει αυτό το βίντεο: https://safeYouTube.net/w/dCm5 (είναι στα αγγλικά, αλλά νομίζω ότι δεν δυσκολεύεστε).
  3. Τώρα είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε τη δική σας ψηφιακή αφίσα. Στην αριστερή πλευρά υπάρχει μια μπάρα εργαλείων. Πατάτε το κουμπί create new και επιλέγετε poster. Διαλέγετε όποιο πρότυπο (template) σας αρέσει.
  4. Δημιουργήστε την αφίσα σας:
  • Πάνω αριστερά δίνετε όνομα (το όνομα του ήρωά σας).
  • Από κάτω υπάρχει μια σειρά εργαλείων για να ενσωματώσετε το υλικό σας.

 

Τι είδους υλικό μπορείτε να ενσωματώσετε πατώντας στα κουμπιά:

  • Φωτογραφίες από αρχαία αγγεία, πίνακες ζωγραφικής, αγάλματα ή ό,τι άλλο σας εντυπωσιάζει. (Τις φωτογραφίες τις βρίσκετε και τις αποθηκεύετε πρώτα στον υπολογιστή σας)
  • Διάφορα βίντεο: βρίσκετε το βίντεο στο youtube και αντιγράφετε τον υπερσύνδεσμο.
  • Κείμενα (TEXT) με πληροφορίες για τα πρόσωπα που υπάρχουν στην Ιλιάδα. Στην περίπτωση αυτή θα γράψετε στο τέλος του κειμένου σας σε παρένθεση. Μπορείτε να ενσωματώσετε και αποσπάσματα από το ομηρικό κείμενο.
  • Πειραματιστείτε με τις άπειρες δυνατότητες που σας προσφέρει το μέσο.
  • Στο τέλος μην ξεχάσετε να σώσετε την αφίσα σας πατώντας save.
  • Έπειτα πατήστε το κουμπί share (δίπλα στο save), προκειμένου να αντιγράψετε τον υπερσύνδεσμο της αφίσας σας (πατήστε copy)
  • Στη συνέχεια μπείτε και επικολλήστε (paste) το σύνδεσμο στα σχόλια του μπλογκ της Κυψέλης «Παρέα με τον Όμηρο: Ιλιάδα» ή/και στην αντίστοιχη ανάρτηση του ιστολογίου μου (ό,τι δουλεύει!!!) ή στην ομάδα στο messenger.

 

Ήρωας / Ηρωίδα – Θεοί / Θεές Ραψωδία Στίχοι / Σελίδα
Αχιλλέας Α Ολόκληρη ραψωδία
Αγαμέμνονας Α Ολόκληρη ραψωδία
Νέστορας Α Στ.246-306 (σελ.29-31)
Ιερέας Χρύσης Α Στ.9-53 (σελ.19-21)
Δίας Α Στ.494-612 (σελ.40-44)
Θέτις Α Στ.350-431 (σελ.34-37), 494-536 (σελ.41-42)
Ελένη Γ Σελ.121-244 (σελ.48-52)
Πρίαμος Γ Σελ.121-244 (σελ.48-52)
Ανδρομάχη Ζ Στ.369-529 (σελ.71-77)
Έκτορας Ζ Στ.369-529 (σελ.71-77)
Αστυάνακτας ζ Στ.369-529 (σελ.71-77)
Απόλλων ή Φοίβος Α Στ.9-53 (σελ.19-21)
Ήφαιστος Α Στ.494-612 (σελ.40-44)
Ήρα Α Στ.494-612 (σελ.40-44)
Διομήδης Ζ Στ.119-236 (σελ.68-70)
Γλαύκος Ζ Στ.119-236 (σελ.68-70)
Αφροδίτη Ε Στ.274-430 (σελ.59-64)

 

Στο τέλος, θα δημιουργήσουμε μαζί ένα ψηφιακό αφιέρωμα στους ήρωες της Ιλιάδας!!!

 

Καλή επιτυχία!

Είμαι σίγουρη ότι θα το κατά-χαρείτε!!!

Μη διστάσετε να ζητήσετε βοήθεια αν χρειαστείτε.

* προθεσμία: 26/4/2020

Νεοελληνική Γλώσσα β2 (Υλικό επαναληπτικών δραστηριοτήτων για τις διακοπές του Πάσχα)

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία Γενικά | , στις 08-04-2020

Αγαπητοί μαθητές,

στο μπλογκ της Κυψέλης Homeschooling (e-me) ανέβασα το φυλλάδιο δραστηριοτήτων για το Πάσχα αλλά, δυστυχώς, σήμερα δεν ανοίγει. Επομένως για να μπορείτε όλοι να έχετε πρόσβαση σε αυτό, επισκεφτείτε αυτό τον υπερσύνδεσμο:

https://drive.google.com/file/d/1Z-DXXSa_AsTuynL5eIoJGi5RnAALCZWC/view?usp=sharing

Κατεβάστε το αρχείο, αποθηκεύστε το στον δικό σας υπολογιστή και στη συνέχεια, αφού ολοκληρώσετε τις δραστηριότητες με προσοχή και με την ησυχία σας, στείλτε μου το στο email μου.

Έχετε προθεσμία ως την Κυριακή “του Θωμά”, δηλαδή ως τις 26 Απριλίου 2020.

Ωστόσο, κάντε προσπάθειες να μπείτε στο μπλογκ της Κυψέλης, κάποια στιγμή θα ανοίξει!!!

Σας χαιρετώ.

Ιλιάδα, β΄ γυμνασίου (2-8/4/20)

9

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία Γενικά | , στις 03-04-2020

Η συνάντηση του Έκτορα με την Ανδρομάχη και το μικρό Αστυάνακτα (Ζ, 369-529) είναι ένας κορυφαίος σταθμός στην Ιλιάδα του Ομήρου.

Ο μικρός Αστυάνακτας, δεν ξεχνιέται εύκολα.

Ποιος από σας δεν θυμάται την αντίδρασή του μπροστά στην περικεφαλαία του πατέρα του!!!

(Αν θες να θυμηθείς τη συνάντησή τους, δες εδώ τι γράφει ο ίδιος ο Όμηρος, ενώ αν πας εδώ, μπορείς να δοκιμάσεις τη μνήμη σου).

Παρόλο που ο Όμηρος δεν μας δίνει στοιχεία για την τύχη του μικρού μετά την άλωση της Τροίας, ένας άλλος ποιητής της αρχαιότητας, ο Ευριπίδης, μας πληροφορεί για την τύχη του μικρού αγοριού…. Μετά την άλωση της Τροίας η τύχη των γυναικών και των παιδιών της Τροίας είναι αποφασισμένη: οι γυναίκες θα γίνουν σκλάβες των Αχαιών, ενώ τα παιδιά θα μείνουν στο έλεος της τύχης.

Ο Ευριπίδης στο έργο Τρωάδες” μας πληροφορεί για το φρικτό τέλος του Αστυάνακτα. Οι Αχαιοί στρατηγοί στο συμβούλιό τους, ύστερα από πρόταση του πολυμήχανου Οδυσσέα, αποφασίζουν ότι ο μικρός είναι ανάγκη να θανατωθεί και μάλιστα με φρικτό τρόπο: να γκρεμιστεί από τα τείχη της Τροίας.

Το 1971 ο σκηνοθέτης Μιχάλης Κακογιάννης γυρίζει την ταινία Τρωάδες με διάσημους πρωταγωνιστές.

Εδώ μπορείς να παρακολουθήσεις ένα μικρό στιγμιότυπο, ακούγοντας παράλληλα το τραγούδι “Αστυάνακτας” του Μ.Θεοδωράκη (σε στίχους του Γ. Σεφέρη) που είναι αφιερωμένο στο μικρό πρίγκιπα της Τροίας.

Η δική σου αποστολή: 

Ας υποθέσουμε ότι ζούσες εκείνη την εποχή. Γράψε ένα γράμμα προς το συμβούλιο των Αχαιών που αποφάσισε την εξόντωση του Αστυάνακτα και διαμαρτυρήσου για την απόφασή τους αυτή. Προσπάθησε να τους πείσεις ώστε να σωθεί το μικρό αγόρι. Δεν είναι εύκολο, αλλά πρέπει να τους αποδείξεις ότι η απόφασή τους είναι άδικη.

Οδηγίες:

Άνοιξε πρώτα ένα αρχείο word και γράψε εκεί το γράμμα σου. Έπειτα, επίλεξε το κείμενό σου και με δεξί κλικ αντίγραψέ το. Στη συνέχεια μπες στα σχόλια αυτής της ανάρτησης χρησιμοποιώντας τους κωδικούς σου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και επικόλλησε το γράμμα σου.  Η προθεσμία λήγει την Τετάρτη το βράδυ, 8/4/20.

Καλή επιτυχια!

Μπορείς να ζητήσεις βοήθεια και διευκρινήσεις στην “Ομάδα Επικοινωνίας” στο messenger.

Ευριπίδη, “Ελένη” (γ2, 1-7/4/20)

1

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ | , στις 31-03-2020

Για να πιάσουμε το “νήμα” από εκεί που το αφήσουμε, θα αρχίσουμε … παίζοντας!

 

  • Πόσο καλός είσαι στα σταυρόλεξα; Πρόκληση για δυνατούς λύτες. Δοκίμασε εδώ

  • Κάπου κοντά σου, σίγουρα υπάρχει κάποιο θέατρο. Άνοιξε το χάρτη και πραγματοποίησε μια “επίσκεψη” στο θέατρο της επιλογής σου.

  • Ετοιμάσου τώρα για ένα ταξίδι στην αρχαία Αθήνα. Εκεί θα συναντήσεις το Δημόδωρο, ένα συνομήλικό σου αγόρι που πηγαίνει για πρώτη φορά στο θέατρο. Η εμπειρία είναι μοναδική. Παρακολούθησε ένα ή περισσότερα βίντεο (το κάθε ένα διαρκεί 3,5 λεπτά) και γράψε τις εντυπώσεις σου στα σχόλια (Οδηγείσαι εκεί πατώντας στο κίτρινο “συννεφάκι” στο πάνω μέρος της δημοσίευσης, στα δεξιά του τίτλου.Για να συνδεθείς χρησιμοποίησε τους κωδικούς σου από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο).

 

  • Και μια και οι μάσκες είναι πολύ … επίκαιρες, τι θα έλεγες να ανακαλύψεις κάποιες από αυτές που χρησιμοποιήθηκαν στο θέατρο διαχρονικά, από την αρχαιότητα μέχρι το ιταλικό θέατρο; 

       Μπορείς να λύσεις τα παζλ; Για δοκίμασε!!

 

Πρόκληση 8η-9η

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία Γενικά | , στις 30-03-2020

Πόσο καιρό έχεις να δεις τη γιαγιά και τον παππού;

Ή κάποιο άλλο αγαπημένο πρόσωπο μεγαλύτερης ηλικίας;

 

Η σημερινή αποστολή θα σε φέρει κοντά τους, έστω τηλεφωνικώς ή με όποιο άλλο μέσο είναι δυνατό.

 

Μίλησε μαζί τους και ζήτησέ τους πληροφορίες για κάποιο επάγγελμα που, ενώ στα νιάτα τους υπήρχε, σήμερα εξαφανίστηκε ή έστω κινδυνεύει να εξαφανιστεί. Ρώτησέ τους λεπτομέρειες: πώς ονομαζόταν το επάγγελμα, ποιοι ασχολούνταν με αυτό, τι εργαλεία μεταχειρίζονταν, πώς δούλευαν, πώς μάθαιναν τη δουλειά, ήταν εύκολη, πώς πληρώνονταν, και ό,τι άλλο σκεφτείς ή σου πουν.

 

Στη συνέχεια ετοίμασε μια παράγραφο (πρώτα στο word για να μπορείς να κάνεις τις διορθώσεις σου) και έπειτα, αφού επιλέξεις όλο το κείμενο που έγραψες, πάτησε δεξί κλικ και διάλεξε αντιγραφή . Μετά ετοιμάσου να την ενσωματώσεις στην παρουσίαση που θα βρεις παρακάτω.

 

Πήγαινε σε αυτόν τον υπερσύνδεσμο:

https://padlet.com/sarmeliniou/l7q8czgdqk0o

 

Θα οδηγηθείς σε μια νέα οθόνη. Κάτω δεξιά θα βρεις ένα σταυρό. Αν τον πατήσεις, θα ανοίξει η επόμενη:

Μέσα στο πλαίσιο μπορείς να αντιγράψεις το κείμενό σου, πατώντας μέσα στο κουτάκι και κάνοντας επικόλληση.

Στον τίτλο (title) γράψε σε εισαγωγικά το όνομα του επαγγέλματος για το οποίο θα μιλήσεις και σε παρένθεση το όνομα του πληροφοριοδότη σου, π.χ. «Γαλατάς» (από τον/την…….). Ακολουθώντας τα σύμβολα στο κάτω μέρος του πλαισίου, μπορείς να προσθέσεις εικόνες, βίντεο, τραγούδια, υπερσυνδέσμους, στιγμιότυπα οθόνης, ακόμα και να ηχογραφήσεις τη φωνή σου να διηγείται το κείμενό σου… Όλα αυτά υπάρχουν στο more. Μη διστάσεις να τα χρησιμοποιήσεις!!!). Καλό θα ήταν να έβρισκες παλιές φωτογραφίες να πλαισίωνες το κείμενό σου…

 

Δεν χρειάζεται να αποθηκεύσεις κάτι! Οι αλλαγές σώζονται αυτόματα.

 

Επειδή η δραστηριότητα αυτή είναι πιο σύνθετη, θα έχει διορία 2 ημερών. Θα πρέπει να την ολοκληρώσεις έως αύριο βράδυ τα μεσάνυχτα!

 

Α ν υ π ο μ ο ν ώ!

Ελπίζω να το χαρείς.

 

Η γιαγιά κι ο παππούς, πάντως, θα το χαρούν πολύ!!!

 

Καλή επιτυχία!

Λογοτεχνικός Χάρτης της Σίφνου

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | , στις 21-06-2018

Πώς μπορεί μια “βαρετή” δημιουργική εργασία να αποκτήσει ενδιαφέρον;

Ο Λογοτεχνικός χάρτης της Σίφνου προέκυψε στο πλαίσιο των μαθημάτων της  Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και Νεοελληνικής Λογοτεχνίας της Α΄ τάξης του Λυκείου, κατά την εκπόνηση των «δημιουργικών εργασιών». Η ιδέα ξεκίνησε από αντίστοιχο χάρτη αφιερωμένο στην ποίηση του Νίκου Καββαδία και είναι απλή: με εργαλείο την εφαρμογή google maps, δημιουργήσαμε ένα δικό μας χάρτη, το «Λογοτεχνικό χάρτη της Σίφνου». Ο χάρτης μας ουσιαστικά ταυτίζει τα κείμενα με τα τοπωνύμια στα οποία αναφέρονται. Έχουν τοποθετηθεί καρφίτσες (pinpoints).

Το υλικό  προέρχεται κυρίως από ποιητικά κείμενα και λιγότερο πεζά, τα οποία αναφέρονται στο νησί. Ασφαλώς η εργασία μας δεν έχει εξαντλήσει το πλήθος των κειμένων που αφορούν στα τοπωνύμια του νησιού. Εργαστήκαμε δειγματοληπτικά και αξιοποιήσαμε κείμενα, κυρίως ποιητικά. Στόχος μας είναι ο χάρτης να συμπληρωθεί και να ολοκληρωθεί όσο το δυνατόν. Παράλληλα, μπορεί να συμπεριλάβει και αρχαία κείμενα, π.χ. τις αναφορές του Ηροδότου, παρόλο που δεν πρόκειται για κείμενα λογοτεχνικά. Εκτός από κείμενα έχουμε προσθέσει και σχετικές φωτογραφίες.

Αρχικά συγκεντρώσαμε τα κείμενα, τα διαβάσαμε και τα ταυτίσαμε με τα τοπωνύμια. Προσπαθήσαμε να κατανοήσουμε τον διαφερετικό τρόπο προσέγγισης του κάθε σημείου από τον ποιητή, ανάλογα με την εποχή του. Επίσης, ξεχωρίσαμε τα κείμενα των ποιητών που δεν είναι Σιφνιοί, π.χ. του Κωστή Παλαμά και του Οδυσσέα Ελύτη και ερευνήσαμε τη σχέση τους με το νησί.

Για παράδειγμα, πώς έμαθε ο Παλαμάς για τη Σίφνο; Προφανέστατα από τον Αριστομένη Προβελέγγιο, όπως μας δείχνει και ο διάσημος πίνακας του Ροϊλού, που εικονίζει το Σιφνιό ποιητή μεταξύ των ποιητών της γενιάς του 1880 να απαγγέλει. Στον κέντρο του πίνακα ο Κωστής Παλαμάς, ενώ ο ποιητής που απαγγέλλει είναι ο Α.Προβελέγγιος.

Επιπλέον, ο Ελύτης μάθαμε ότι επισκεπτόταν τη Σίφνο, αγαπούσε την αυλή της Παναγιάς στα Γουρνιά και την Πουλάτη, όπως φαίνεται σε ένα από τα κολάζ του, και φιλοξενούνταν στον Άγιο Λουκά. Σίγουρα θα είχε μυηθεί στην αγάπη για το νησί από το σιφνιό ποιητή και φίλο του Αντώνη Μαγκανάρη-Δεκαβάλλε, με τον οποίο αλληλογραφούσε για χρόνια.

Αξίζει να αναφερθεί η αναφορά του σιφναίικου καφενείου της Κωνσταντινούπολης στο διήγημα του Ανδρέα Καρκαβίτσα από τα Λόγια της Πλώρης. Για το λόγο αυτό συμπεριλάβαμε και την Κωνσταντινούπολη ως σιφναίικη παροικία.

Ας δούμε τώρα το χάρτη.

*Ο Λογοτεχνικός Χάρτης της Σίφνου παρουσιάστηκε στη σχολική κοινότητα του Γυμνασίου με Τ.Λ.Σίφνου στις 24/5/2013 σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Ίδρυμα Πρόκου.

 

 

 

Νέα μορφή εθισμού

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία Γενικά | , στις 25-02-2014

Εθισμός;;;; Δεν είναι μόνο στο τσιγάρο, στα ναρκωτικά, στο ποτό, στη σοκολάτα….
Μια νέα μορφή εξάρτησης αποτελεί ο εθισμός στο Διαδίκτυο. Είναι δόκιμος και ο όρος «Παθολογική χρήση του διαδικτύου» ή «Προβληματική χρήση του διαδικτύου». Πρόβλημα προκύπτει εξαιτίας της πολύωρης ενασχόλησης των χρηστών σε διαδικτυακές δραστηριότητες όπως είναι τα παιχνίδια, δωμάτια συζητήσεων, ηλεκτρονικός τζόγος και άλλα. Συνέπεια αυτής της συμπεριφοράς αποτελεί η απορρόφηση του ατόμου το οποίο τελικά παραμελεί όλες τις άλλες δραστηριότητες της ζωής του.

Τον κώδωνα του κινδύνου σήμερα κρούει ο εθισμός στα διαδικτυακά παιχνίδια. Πολλοί νέοι δεν έχουν τη δύναμη να σταματήσουν ή έστω να μειώσουν την ποσότητα των ωρών που αφιερώνουν μπροστά στην οθόνη παίζοντας διαφόρων ειδών ηλεκτρονικά παιχνίδια. Αρνητικές συνέπειες του εθισμού εμφανίζονται επιπλέον και σε τομείς όπως οικογένεια, εκπαίδευση και επάγγελμα. Ο εθισμός των εφήβων στο διαδίκτυο μπορεί, επίσης να είναι το αποτέλεσμα άλλων ψυχικών διαταραχών, όπως κατάθλιψη, αγχώδεις διαταραχές, διαταραχές προσωπικότητας, υπερκινητικότητα και κοινωνική φοβία. Συχνά όμως η ανάπτυξη καταθλιπτικού συναισθήματος ή άγχους έπεται της εμφάνισης του εθισμού, όπως συμβαίνει και με άλλες εθιστικές συμπεριφορές.
Στο καθημερινό περιβάλλον του καθενός εμφανίζονται ανάλογες συμπεριφορές και είναι συχνό φαινόμενο να «χάνεται» κάποιος εξαιτίας του εθισμού στο διαδίκτυο αλλά και στα σχετικά παιχνίδια. Το φαινόμενο όμως χρήζει άμεσης αντιμετώπισης. Αρχικά πρέπει να γίνει ευαισθητοποίηση και κυρίως ενημέρωση ώστε να γίνει αντιληπτό ότι πρέπει να χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο με μέτρο, συμπεριλαμβάνοντας στο πρόγραμμά μας εναλλακτικές δραστηριότητες που περιλαμβάνουν ενασχόληση με ομαδικά αθλήματα, χορωδίες, χορό και άλλες. Φροντίζουμε να καλλιεργούμε ορθές στάσεις αξιοποίησης του Διαδικτύου από μικρές ηλικίες. Ως γονείς ελέγχουμε και περιορίζουμε το χρόνο που τα παιδιά μας ξοδεύουν στο Διαδίκτυο (εγκαθιστώντας ειδικά λογισμικά, όπως π.χ. KidsWatch Time Control, WatchDog). Εάν παρατηρήσουμε υπερβολική χρήση ή και συμπεριφορές εθισμού αναζητούμε βοήθεια στην ιστοσελίδα www.cyberethics.info ή στο τηλέφωνο 22674747.

Η ιστορία των τριών δέντρων

0

Συγγραφέας: ΣΟΦΙΑ | Κατηγορία ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ | , στις 07-12-2012

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΔΕΝΤΡΩΝ

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση