Κίνδυνοι-Απειλές-Αρνητικά στοιχεία του Διαδικτύου

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 11-04-2018

Βίντεο-παρουσίαση για το Πεπτικό σύστημα

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-04-2018

Στον ακόλουθο σύνδεσμο θα δείτε μια βίντεο-παρουσίαση για το πεπτικό σύστημα , σχετική  με το μάθημα “Φυσικά ” της Ε’ Δημοτικού:

https://www.animaker.com/animo/3wAMwXVyHA25

ΠΑΡΑΜΥΘΙ-ΤΑ 3 ΛΥΚΑΚΙΑ ΣΕ ΚΟΜΙΚΣ

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 10-04-2018

Στον ακόλουθο σύνδεσμο θα δείτε το παραμύθι  “Τα 3 μικρά λυκάκια” σε κόμικ:

https://www.pixton.com/gr/comic/e78pj6hk

H αξιοποίηση των ιστολογίων στην εκπαιδευτική διαδικασία

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 27-03-2018

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες για ιστολογια

Η αξιοποίησή τους σε εκπαιδευτικές εφαρμογές σχετίζεται με τις δυνατότητες που έχουν ως ψηφιακό αλλά και ως παιδαγωγικό εργαλείο δηλ. ως μαθησιακό περιβάλλον που ευνοεί την ανταλλαγή απόψεων, την αλληλεπίδραση (Paulus & Spence, 2010) και την παραγωγή γνώσης.

Ως ψηφιακό εργαλείο δεν απαιτεί τεχνικές γνώσεις για τη δημιουργία και τη χρήση του ενώ προσφέρει ευκολία και αμεσότητα στην πρόσβαση – ξεπερνώντας τους σχολικούς χωροχρονικούς περιορισμούς, οργάνωση του περιεχομένου (χρονολογική και θεματολογική αρχειοθέτηση των δημοσιευμένων άρθρων) και δυνατότητα αξιοποίησης ποικίλων σημειωτικών πόρων (video, ήχος, εικόνα). Tαυτόχρονα μέσω του σχολιασμού, της διασύνδεσης με πηγές, ιστοσελίδες και άλλα ιστολόγια, της δυνατότητας αποστολής email και της ροής μετάδοσης της πληροφορίας σε πραγματικό χρόνο προωθείται η αμφίδρομη επικοινωνία με τους χρήστες, η συμμετοχική διαδικασία και η διαμόρφωση διαδικτυακών κοινοτήτων.

Ως παιδαγωγικό εργαλείο τα ιστολόγια καθιστούν δυνατή τη διαμόρφωση αυθεντικών περιστάσεων επικοινωνίας καθώς οι δημοσιεύσεις απευθύνονται σε ένα πραγματικό αναγνωστικό κοινό με το οποίο αναπτύσσεται διάλογος, ανταλλαγή ιδεών και απόψεων και ενθαρρύνεται η αυτοέκφραση, η δημιουργικότητα, οι δεξιότητες συνεργασίας και η αναλυτική και κριτική σκέψη (Angelaina & Jimoyiannis 2010). Η δυνατότητα ανάρτησης σχολίων προωθεί τη διαδραστικότητα, τη δημόσια συζήτηση, τον αναστοχασμό, την ανατροφοδότηση και τις μαθησιακές αρχές που υποστηρίζουν την συνεργατική οικοδόμηση της γνώσης σε κοινωνικοπολιτισμικό πλαίσιο. Επιπλέον επιτυγχάνεται η διαμόρφωση κοινοτήτων μάθησης (Poling, 2005) δηλ. μαθησιακών περιβαλλόντων στα οποία οι συμμετέχοντες μοιράζονται κοινές αντιλήψεις, ενδιαφέροντα και πρακτικές, επικοινωνούν και τελικά οικοδομούν γνώση ως αποτέλεσμα μιας συλλογικής διαδικασίας διαπραγμάτευσης και όχι ως ατομική και αποπλαισιωμένη πρακτική.

Η αξιοποίηση των ιστολογίων στην εκπαιδευτική πράξη παρουσιάζει μεγάλη ποικιλία και η εφαρμογή κατάλληλα σχεδιασμένων εκπαιδευτικών σεναρίων μπορεί να ενθαρρύνει την αναστοχαστική μάθηση, την εμβάθυνση, την ανατροφοδότηση και τελικά την οικοδόμηση νέων γνώσεων (Dippold, 2009) μέσα από την αλληλεπίδραση και τη συνεργασία των μαθητών. Τα ιστολόγια μπορούν να λειτουργήσουν ως πάροχοι πληροφοριών, ως χώρος αποθήκευσης και κατηγοριοποίησης του διδακτικού υλικού και ως μέσο επικοινωνίας μεταξύ διδάσκοντος και διδασκομένων αποτελώντας ψηφιακά κέντρα οργάνωσης των γνωστικών και μαθησιακών αντικειμένων. Επίσης μπορούν να αποτελέσουν ψηφιακούς τόπους όπου οι μαθητές μπορούν να αναρτήσουν τις εργασίες τους και να δεχθούν τα σχόλια των συμμετεχόντων αναπτύσσοντας έτσι το διάλογο και τη συζήτηση στην τάξη. Τέλος υποστηρίζουν μοντέλα μικτής διδασκαλίας και μάθησης (blended learning) συνδυάζοντας την τυπική  (σχολική τάξη) με τη μη τυπική (από απόσταση) μάθηση (Shih, 2010) ή προσφέρουν τη δυνατότητα διασύνδεσης των γνωστικών αντικειμένων (Ηuffaker, 2005; Duffy & Bruns, 2006) στα πλαίσια της  διερευνητικής προσέγγισης της γνώσης. Ο εκπαιδευτικός είναι ο διαμεσολαβητής της γνώσης, ο εμψυχωτής και ο συντονιστής που οργανώνει τα βήματα της σκαλωσιάς πάνω στην οποία οι μαθητές οικοδομούν τη γνώση (Collis & Moonen, 2005). Αποκτά πλέον καθοδηγητικό και υποστηρικτικό ρόλο χρησιμοποιώντας τα ιστολόγια είτε ως εργαλεία διαχείρισης των μαθησιακών αντικειμένων είτε ως περιβάλλοντα υλοποίησης σχεδίων εργασίας (projects). Επιπλέον μπορεί να τα χρησιμοποιήσει ως ηλεκτρονικό φάκελο μαθήματος (e – portfolio) προκειμένου να υποστηρίξει και να αξιολογήσει την πρόοδο των  μαθητών του ή ως χώρο διαλόγου, ανακοινώσεων και δημοσίευσης δραστηριοτήτων. Σχετικά πρόσφατα προωθούνται επίσης οι ομάδες ιστολογίων, όπου οι συμμετέχοντες χωρισμένοι σε ομάδες αναρτούν άρθρα και σχόλια όχι μόνο στο δικό τους ιστολόγιο αλλά και στα ιστολόγια άλλων ομάδων.

Συμπέρασμα

Στην ίδια λογική εντάσσεται και η διδακτική αξιοποίηση των ιστολογίων που αποτελούν αποτελεσματική μορφή ασύγχρονης μάθησης και παρέχουν ποικίλες δυνατότητες υπέρβασης του διδακτικού εγχειριδίου, της ύλης και των χωροχρονικών περιορισμών του αναλυτικού προγράμματος. Η επιτυχημένη υλοποίηση της εφαρμογής τους προϋποθέτει τη μετατόπιση των φορέων της μάθησης σε νέους ρόλους ενώ οι διδακτικές πρακτικές που αφορούν στην αξιοποίησή τους συντελούν στην ενεργοποίηση του ενδιαφέροντος των μαθητών και την ενίσχυση των εσωτερικών κινήτρων μάθησης. Ταυτόχρονα επιτυγχάνεται η δημιουργία κατάλληλου παιδαγωγικού κλίματος εμπιστοσύνης και ενισχύεται η αλληλεπίδραση στην κοινότητα μάθησης ενώ παράλληλα προσφέρονται ευκαιρίες για αναστοχασμό και ανάπτυξη μεταγνωστικών δεξιοτήτων από την πλευρά των μαθητών.

 

Το εκπαιδευτικό παιχνίδι και η αξιοποίησή του μέσα στην τάξη

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-03-2018

Η αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στην εκπαιδευτική διαδικασία

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 12-03-2018

Τίτλος λογοτεχνικού κειμένου: Τα τρία μικρά λυκάκια

Link προβολής σχετικού βίντεο: 

Μακέτα σχεδίασης:

 

Ψηφιακή αφήγηση με Power Point

 

 

Αιτήσεις εκπαιδευτικών για συμμετοχή σε προγράμματα επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 11-03-2018

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες επιμορφωση τπε

Καλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί, από σήμερα, Παρασκευή 02/03/2018 να υποβάλλουν αιτήσεις συμμετοχής στα προγράμματα της 3ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. που πρόκειται να διεξαχθεί κατά το διάστημα Απριλίου – Ιουλίου 2018.

Οι αιτήσεις συμμετοχής για την παρούσα (3η) περίοδο επιμόρφωσης και η κατανομή των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης γίνονται σε 2 φάσεις:

  • 02 έως 09 Μαρτίου 2018 στις 16.00 (Α’ φάση υποβολής αιτήσεων και κατανομής των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα επιμόρφωσης με διαδικασία ηλεκτρονικής κλήρωσης),
  • 12 έως 15 Μαρτίου 2018 στις 16.00 (δημοσιοποίηση αποτελεσμάτων Α’ Φάσης και Β’ Φάση υποβολής και επικαιροποίησης αιτήσεων από εκπαιδευτικούς που δεν κληρώθηκαν σε προγράμματα που υλοποιούνται ή νέους ενδιαφερομένους, με σκοπό τη συμπλήρωση προγραμμάτων που δεν έλαβαν τον απαιτούμενο αριθμό αιτήσεων για να υλοποιηθούν και την εν γένει συμπλήρωση κενών θέσεων, με σειρά χρονικής προτεραιότητας).

Δικαίωμα συμμετοχής στην επιμόρφωση έχουν οι εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων της ελληνικής δημόσιας εκπαίδευσης (περιλαμβανομένων των υπηρετούντων αναπληρωτών), οι εκπαιδευτικοί ιδιωτικών σχολείων καθώς και οι αποσπασμένοι στο εξωτερικό εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε ελληνικά σχολεία της ομογένειας.

Προϋπόθεση για τη συμμετοχή σε πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.) αποτελεί η πιστοποίηση στις βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε. (Α’ επίπεδο Τ.Π.Ε.), με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ19/20, καθώς και τους επιμορφωτές Α’ επιπέδου Τ.Π.Ε. που είναι ενταγμένοι στα σχετικά μητρώα παλαιότερων πράξεων επιμόρφωσης σε βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε..

Η υποβολή των αιτήσεων συμμετοχής και η ενημέρωση των ενδιαφερομένων εκπαιδευτικών για τα διαθέσιμα επιμορφωτικά προγράμματα που τους αφορούν και θα υλοποιηθούν για την περιοχή τους γίνεται ηλεκτρονικάμέσω του Πληροφοριακού Συστήματος (MIS) της Πράξης, στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

http://e-pimorfosi.cti.gr/mis,

με χρήση των κωδικών που τους είχαν αποδοθεί κατά την πιστοποίησή τους στο Α’ Επίπεδο Τ.Π.Ε..

Οδηγίες για την υποβολή της αίτησης συμμετοχής σας, θα βρείτε ΕΔΩ.

Για να υποβάλετε την αίτηση συμμετοχής σας, πατήστε ΕΔΩ.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β1

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 05-03-2018

 

Αποτέλεσμα εικόνας για εικονες επιμορφωση τπε

ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ…

Η επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε. συνιστά εισαγωγική επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.

Προϋπόθεση για τη συμμετοχή σε πρόγραμμα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. αποτελεί η πιστοποίηση στις βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε. (Α’ επίπεδο Τ.Π.Ε.), με εξαίρεση τους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ19/20, καθώς και τους επιμορφωτές Α’ επιπέδου Τ.Π.Ε. που είναι ενταγμένοι στα σχετικά μητρώα παλαιότερων πράξεων επιμόρφωσης σε βασικές δεξιότητες Τ.Π.Ε.1 .

Αντικείμενο της Εισαγωγικής Επιμόρφωσης για την εκπαιδευτική αξιοποίηση Τ.Π.Ε. (Επιμόρφωση Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε.) είναι η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων για τη χρήση και αξιοποίηση στην τάξη:

α) νέων ψηφιακών υποδομών που αναπτύσσονται για τα σχολεία μέσα από δράσεις και έργα του Υπουργείου Παιδείας, όπως για παράδειγμα τα διαδραστικά συστήματα διδασκαλίας σε συνδυασμό με τις εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια συλλογής και διάθεσης ψηφιακού υλικού, καθώς και

β) σύγχρονων εργαλείων γενικής χρήσης και του διαδικτύου (περιλαμβανομένων θεμάτων ασφάλειας διαδικτύου), μέσα από παραδείγματα και πρακτικές, που θα αξιοποιούν όλα τα παραπάνω.

Στόχοι της επιμόρφωσης αυτής είναι οι επιμορφούμενοι:

  • να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά, τη λειτουργία και τους τρόπους αποδοτικής χρήσης των διαδραστικών συστημάτων διδασκαλίας στην εκπαιδευτική διαδικασία,
  • να μπορούν να αξιοποιούν εκπαιδευτικά τις δυνατότητες που παρέχουν οι εκπαιδευτικές πλατφόρμες και αποθετήρια συλλογής και διάθεσης ψηφιακού υλικού,
  • να αποκτήσουν εποπτεία για τα σύγχρονα εργαλεία γενικής χρήσης, το διαδίκτυο και τις νέες διαστάσεις του, καθώς και να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα ασφαλούς χρήσης του,
  • να κατανοούν τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες αξιοποίησης των ψηφιακών τεχνολογιών στο σχολείο, για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Στο περιεχόμενο της επιμόρφωσης, περιλαμβάνονται: εισαγωγή στην εκπαιδευτική αξιοποίηση ΤΠΕ, εργαλεία – περιβάλλοντα που ενθαρρύνουν τη συνεργατικότητα και τη συμμετοχικότητα στην εκπαιδευτική διαδικασία, περιβάλλοντα παρουσίασης, διαμοίρασης υλικού και εκπόνησης δραστηριοτήτων, λογισμικά παρουσίασης, επεξεργασίας κειμένου  και λογιστικών φύλλων, εννοιολογικοί χάρτες, ιστολόγια και wikis, εφαρμογές – εργαλεία ειδικής αγωγής, απλά σενάρια – δραστηριότητες με αξιοποίηση διαδραστικών πινάκων και όλων των παραπάνω, καθώς και θέματα ασφάλειας διαδικτύου.

http://e-pimorfosi.cti.gr/to-ergo/gia-to-b1

3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΖΑΚΥΝΘΟΥ “ΑΜΜΟΥ”

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 28-04-2014

 

Το σχολείο ονομάστηκε σχολείο του «Άμμου» λόγω της θέσης του στην  παραλία του Άμμου (ονομαστική ο Άμμος, δηλαδή η μεγάλη αμμουδιά) όπως ονομαζόταν η περιοχή από τα πρώτα χρόνια της Βενετοκρατίας.

 Η κατασκευή του σχολείου μας ξεκίνησε το 1932 με τα πιο σύγχρονα μέσα και υλικά της εποχής εκείνης. Η θεμελίωση έγινε από τον τότε Υπουργό Παιδείας Γ. Παπανδρέου επί κυβερνήσεως Ελευθερίου Βενιζέλου.

 Από την ίδρυσή του μέχρι το 1953 το σχολείο λειτουργούσε ως 6/θέσιο. Από το Μάιο του 1963 προήχθη σε 7/θέσιο (Φ.Ε.Κ /29/5/1963). Αργότερα έχουμε αύξηση της οργανικότητας του σχολείου σε 8/θέσιο, 10/θέσιο,14/θέσιο  και τα τελευταία χρόνια λειτουργεί  ως 12/θέσιο.

 Από τους σεισμούς του 1953 το διδακτήριο έμεινε άθικτο, λόγω της άριστης κατασκευής του, όπως επίσης η εκκλησία του Αγίου Διονυσίου , το κτίριο της Εθνικής Τράπεζας και το σπίτι του Σαρακίνη στο Γιοφύρι (δίπλα στο σημερινό κτίριο της Αγροτικής Τράπεζας).

 Στο κτίριο του 3ου Δημ. Σχολείου στεγαζόταν και το 2ο Δημ. Σχολείο ως το 1972. Στη δεκαετία 1980-90 υπήρχε συστέγαση στο σχολείο  «του Άμμου»  των 3ου και 5ου Δημ. Σχολείων.

 Το 1980 έγινε επέκταση του κτιρίου στο χώρο του σχολικού κήπου στη βόρεια πλευρά. Έτσι οι αίθουσες από 8 έγιναν 12.

 Από το 1993 ως και σήμερα συστεγάζεται με το 3ο Νηπιαγωγείο Ζακύνθου.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

0

Συγγραφέας: ΡΟΥΣΣΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ | Κατηγορία Χωρίς κατηγορία | , στις 09-11-2012

Αποτέλεσμα εικόνας για χριστουγεννιατικη καρτα

Η Δ/ΝΣΗ ΚΑΙ  Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔ/ΤΩΝ ΤΟΥ 3ου ΔΗΜ.ΣΧ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΝ ΣΤΗ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  22/12  ΩΡΑ6.30  ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση