10η συνάντηση Μεταβλητές Τελεστές
Δραστηριότητα εμπέδωσης μεταβλητών, τελεστών και δομής ελέγχου
Χρησιμοποιώντας το μπλοκ παραγωγής τυχαίων αριθμών, παράγουμε δύο αριθμούς. Αν ο πρώτος είναι μικρότερος του δεύτερου, εμφανίζεται στην οθόνη μια χαμογελαστή φατσούλα και το ρομπότ στρίβει δεξιά, αλλιώς εμφανίζεται στην οθόνη μια σκυθρωπή φατσούλα και το ρομπότ στρίβει δεξιά.
Πρόσθετη Δραστηριότητα
Δημιουργήστε δύο αριθμητικές μεταβλητές, την randomA και τη randomB. Η δραστηριότητα είναι όμοια με την προηγούμενη όμως τώρα εμφανίζεται στην οθόνη η μικρότερη τιμή.
Δεν υπάρχουν σχόλια μέχρι τώρα