ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Προσπαθώντας να διδάξω την δημιουργία του ανθρώπου μέσα από την ορθόδοξη διδασκαλία στη Β΄Λυκείου, ήρθα αντιμέτωπη με την κριτική των μαθητών μου με σχόλια του τύπου: “Τι νόημα έχει να μας πείτε τη στιγμή που ξέρουμε από πού προήλθε ο άνθρωπος;” Έτσι όταν κατάλαβα ότι αναφέρονται στη εξελικτική θεωρία του Δαρβίνου, προσπάθησα να τους εξηγήσω για ποιο λόγο ονομάζεται θεωρία. Ήταν όμως, ανένδοτοι και σχεδόν χλευαστικοί σ΄αυτό που άκουγαν από εμένα. Μου ήρθε λοιπόν, η ιδέα να αφιερώσω δύο ώρες σε συνεργασία με την αξιόλογη συνάδελφο βιολόγο του σχολείου που είμαι τοποθετημένη για φέτος (5ο ΓΕΛ Νίκαιας) κάνοντας μια διαθεματική εργασία πάνω σ’ αυτό το θέμα. Από τη θεολογική πλευρά σκέφτηκα να εξηγήσω σχετικά με το πώς προσεγγίζουμε και ερμηνεύουμε τα κείμενα της Π. Διαθήκης και από την άλλη η συνάδελφος θα αναλάβανε να τους εξηγήγσει ποια είναι η εξελικτική θεωρία, γιατί ονομάζεται θεωρία και να απαντήσει σε τυχόν ερωτήσεις των μαθητών.

Θα επισυνάψω λοιπόν το υλικό που προέκυψε από αυτή την εργασία.

1. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ Π.Δ.

Δυστυχώς το ακουστικό υλικό δεν κατάφερα να το φορτώσω αυτή τη στιγμή. Θα το κάνω όμως, εφ΄όσον είναι εφικτό, αμέσως μόλις μάθω το πώς….

 

 

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο