JEL 2018

École primaire de Kleidi – Classe de 6ème:

Δημοσιεύθηκε στη Fêtes (Γιορτές) | Ετικέτες: , , , | Σχολιάστε

Bonne chasse pour la JEL!

Le trésor:

Source du jeu de memory «pays»:

http://laclassedefleurs.blogspot.com/2018/08/jeu-de-memory-avec-les-pays.html

Δημοσιεύθηκε στη Fêtes (Γιορτές) | Ετικέτες: , , , , | Σχολιάστε

Une journée d’école en France

Δημοσιεύθηκε στη France (Γαλλία), vie scolaire (Σχολική ζωή) | Ετικέτες: , , | Σχολιάστε

On reprend les cours!

Bonne rentrée pleine de créativité, d’inspiration et d’imagination!

Δημοσιεύθηκε στη Actualité (Επικαιρότητα) | Ετικέτες: | Σχολιάστε

Qui est-ce? (jeu)

Πρόκειται για μια παραλλαγή του παιχνιδιού Qui est-ce? από το οποίο χρησιμοποιήσαμε τις φιγούρες. Στη συνέχεια γράψαμε τις δικές μας κάρτες, κόψαμε και κολλήσαμε σε χαρτόνι Α3 τις φιγούρες και τις κάρτες, φωτοτυπήσαμε και πλαστικοποιήσαμε.

Κάρτες 1

Κάρτες 2

Για τις βοηθητικές ερωτήσεις και τους κανόνες, πατήστε εδώ.

Amusez-vous bien!

Δημοσιεύθηκε στη Loisirs (Ελεύθερος χρόνος), Présenter quelqu'un (Παρουσιάζω κάποιον) | Ετικέτες: , , | Χωρίς σχόλια

L’office de tourisme, c’est où ?

Δημοσιεύθηκε στη Orientation (Προσανατολισμός) | Ετικέτες: , , , | Σχολιάστε

Bon été!

Δημοσιεύθηκε στη Actualité (Επικαιρότητα) | Ετικέτες: , , , , | Σχολιάστε

Projet «Je joue, tu joues, il/elle joue…»

«Seul on va plus viteensemble on va plus loin…»

ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Βίντεο δραστηριοτήτων από τη συνάδελφο των γερμανικών Ελένη Βουλιουβάση.

Δημοσιεύθηκε στη Projets | Ετικέτες: , , , , , , | Σχολιάστε

Diaporama (école Gohypré)

Οι Γάλλοι φίλοι μας από το Δημοτικό Σχολείο Gohypré, έλαβαν τα γράμματά μας και χάρηκαν πολύ! Η δασκάλα τους κ. Sylvie Gadroy μας στέλνει μια όμορφη παρουσίαση εδώ. Φαίνεται ότι το αλφάβητο που στείλαμε με τα γράμματά μας τη βοήθησε να μας γράψει στην ελληνική γλώσσα!

Δημοσιεύθηκε στη eTwinning | Ετικέτες: , , , | Χωρίς σχόλια

Projet «Rendez-vous avec les symboles de la France»

Αποτύπωση Προγράμματος

Δημοσιεύθηκε στη France (Γαλλία), Projets, Travaux des élèves (Εργασίες μαθητών) | Ετικέτες: , , , , | Χωρίς σχόλια