Πάνος Βασιλόπουλος

η περιοχή μου στο Blogs.sch.gr κύρια για σχολική χρήση

  • ημερολόγιο γραπτών

    Μάιος 2014
    Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  
  • Σελίδες

  • wordpress visitor
  • RSS γράφω κι αλλού

    • «Όλοι Ναζί τον φάγατε»
      Κατσάκος Πέτρος-Αυγή | Πέρυσι το καλοκαίρι είδες το διαφημιστικό τρέιλερ και γελούσες στο καφενείο. «Και λίγες έφαγε η παλιοκουμμούνα» έλεγες στον κολλητό σου κι αυτός σου απαντούσε «να αγιάσει το χέρι του Ηλία». Τον επιβράβευσες τον Ηλία με την ψήφο σου και τον έστειλες στο «μπουρδέλο» να τους πλακώσει όλους στο ξύλο. Μαζί έστειλες στη […]
  • RSS η ταινιοθήκη μου

    • The Warden- Ο (αρχι) Φύλακας
       Με σκηνικό μια φυλακή στο Ιραν το 1960 ένα ψυχολογικό δράμα ή και θρίλερ που περιγράφει τη πάλη ανάμεσα στο θάνατο και την επιβίωση, ή καλύτερα στο καθήκον και την ανθρωπιά.Επιπλέον το να θεωρεί κάποιος το Ιράν χώρα του κακού για τη Δύση η ταινία προσφέρεται τουλάχιστον για προβληματισμό...Iran 2019https://www.imdb.com/title/tt8522820/?ref_=ttmi_tt
  • RSS καλαμπούρια

Η απόσυρση της Τράπεζας, μόνη ηθική διέξοδος

Συγγραφέας: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ στις 27 Μαΐου 2014

trapeza

Στο παραπέντε των εξετάσεων της Α Λυκείου, χαμένος μέσα στα θέματα της τράπεζας που άνοιξε χτες το βράδυ, προσπαθώ να δω τι θα γίνει.Το επίπεδο και η διατύπωση των θεμάτων στα μαθήματα που με αφορούν είναι απαράδεκτο για παιδιά 15 χρονών.Οι γνώμες συναδέλφων που συλλέγω ελάχιστα απέχουν από τη δική μου.Η κλήρωσή τους και η ανομοιομορφία τους κατοχυρώνει την απόλυτη τυχαιότητα στο ποιος μαθητής θα πάρει ή όχι καλό βαθμό, σε οποιοδήποτε μάθημα.Η αναστάτωση στην εκπαιδευτική κοινότητα , ιδιαίτερα στους μαθητές, δυο μέρες πριν τις εξετάσεις είναι πρωτοφανής!

Μπορούμε να αφήσουμε τα πράγματα όπως είναι οπότε τη θύελλα θα τη σηκώσουν τα 9ρια των αριστούχων που δεν θα μπορούν να ανταπεξέλθουν σε θέματα νοοτροπίας πανελλαδικών Γ Λυκείου.

Μπορούμε να δείξουμε την απόλυτη ελαστικότητα στη διόρθωση, αδικώντας τα παιδιά που θα έχουν νόμιμα ανελαστικούς καθηγητές.

Μπορούμε να αδιαφορίσουμε κοιτώντας την αμφίβολη θέση μας σε ένα Λύκειο, που διαλύεται και στέλνει τους μαθητές του στην εναλλακτική “θολή” ακόμα σε προοπτικές και επιλογές τεχνολογική εκπαίδευση.

Θα μπορούσαμε να απεργήσουμε ή να καλέσουμε σε κινητοποιήσεις μαθητές και γονείς.(λέμε και τρέλες…)

Τη μοναδική διέξοδο αυτή τη στιγμή μπορούν να δώσουν ένας Ολυμπιακάρας υπουργός παιδείας και ένας  εκδικητικός υφυπουργός που έφερε μες το Πάσχα καθηγητές και μαθητές να συμπληρώσουν μαθήματα, που θα ξανάχαναν στις εκλογές που έχασε ο ίδιος.

Η μόνη αναίμακτη διέξοδος είναι η απόσυρση ή τουλάχιστον η προαιρετική χρήση της τράπεζας θεμάτων.

Αυτιά να ιδρώνουν δεν έχουμε δει,αλλά η ηθική στάση απέναντι σε ένα κορυφαίο πρόβλημα μπορεί να αναγνωρισθεί ακόμα και στους άκαμπτους.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *