ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Σχετικα με τον κινηματογραφο δειτε εδω ….. ΚΩΜΩΔΙΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΕΣ TAINIEΣ Ηobbit   ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ

Ανθρώπινη τυπολογία

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Παλιούρα Παναγιώτα Ανθρώπινη τυπολογία από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα – Γνωστικό στυλ, υγεία, σχέσεις. Περισσότερα…    

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ανθρώπινη τυπολογία

Η ανεργία στην πόλη μου

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Παλιούρα Παναγιώτα   Περισσότερα…

Περισσότερες συλλογές | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η ανεργία στην πόλη μου

Θέατρο σκιών

Υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Πέιου Ευδοξία

Η μουσική,οι οργανοπαίκτες-καραγκιοζοπαίκτες και η κοινωνική ιστορία. Περισσότερα…
Περισσότερα…Θέατρο Σκιών (2)   1001424_508676535916130_1702566965_n 1003396_508676445916139_233500007_n 1010408_508676645916119_384238025_n   1557699_508676319249485_1206627634_n 1662283_508676509249466_1143309326_n 1798532_508676552582795_1010654005_n 1888627_508676402582810_1823798157_n
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Θέατρο σκιών

Graffiti

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Ευδοξία Πέιου

       Γκράφιτι είναι η αναγραφή κειμένου όπως συνθημάτων ή η ζωγραφική σε επιφάνειες που συνήθως βρίσκονται σε δημόσιους χώρους (για παράδειγμα σε τοίχους). Πρωτοεμφανίστηκε την ίδια περίοδο και στα ίδια μέρη που αναπτύχθηκε το κίνημα του Χιπ χοπ, από τον ίδιο καταπιεσμένο κόσμο. Γι’ αυτό πολλοί θεωρούν ότι αποτελεί μέρος της κουλτούρας Χιπ χοπ.

Περισσότερα…

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Graffiti

Τα εργοστάσια της Νάουσας. Ακμή και παρακμή

Υπεύθυνη Καθηγήτρια: κ. Γιοβανοπούλου Δήμητρα
Το χρονολογικό φάσμα στο οποίο αναφερόμαστε είναι από το 1874 μέχρι και σήμερα. Τα εργοστάσια που περιλαμβάνει η εργασία μας είναι:
  • Λόγγου – Κύρτση – Τουρπάλη
  • Γκούτα – Καρατζιά
  • Αγγελάκη – Χατζηλαζάρου
  • Λαναρά – Κύρτση
  • Βαρβαρέσος
  • Μπίλη – Τσίτση
  • Βέτλανς
Η συμβολή της Νάουσας στην ιστορία της εκβιομηχάνησης του ελληνικού χώρου είναι ιδιαίτερα σημαντική.
Στη Νάουσα για πρώτη φορά ιδρύεται και λειτουργεί το πρώτο σύγχρονο εργοστάσιο της Μακεδονίας.
 Πρόκειται για το βιομηχανικό συγκρότημα “Λόγγου-Κύρτση-Τουρπάλη”.
Αυτό το  συγκρότημα και  μαζί με τα επόμενα που ακολούθησαν συντέλεσαν ώστε η Νάουσα να είναι η τροφός του βιομηχανικού πνεύματος.  Περισσότερα …
Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Τα εργοστάσια της Νάουσας. Ακμή και παρακμή

Φροντίζω τον εαυτό μου

Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Κώστας Τσακαλίδης

Α. Σωματική υγιεινή

Η πρωτογενής φροντίδα του σώματος, την οποία πρέπει να εφαρμόζει συστηματικά κάθε άτομο είναι η σωματική υγιεινή. Έχει ως στόχο την πρόληψη της ασθένειας, τη διατήρηση της υγείας και την καλλιέργεια της αισθητικής που είναι έμφυτη στον άνθρωπο από την πρωτόγονη εποχή.

Β. Διατροφή

Η διατροφή αποτελεί μοναδικό παράγοντα για την ανάπτυξη του σώματος, την καλή λειτουργία του, την διατήρηση της υγείας  και την προστασία από τις διάφορες ασθένειες. Όλα αυτά ισχύουν γιατί μέσω της διατροφής, λαμβάνουμε όλα τα θρεπτικά συστατικά (πρωτεΐνες, υδατάνθρακες, λίπη,  βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία) αλλά και το νερό που χρειάζεται ο οργανισμός για να επιτελέσει τις κύριες λειτουργίες του. Τι γίνεται όμως αν παραλείψουμε να τρώμε υγιεινά καταφεύγουμε συχνά σε τροφές και σε πρόχειρα φαγητά που βλάπτουν τον οργανισμό μας; Ποια είναι τα λεγόμενα junk food και τι επιπτώσεις έχουν στην υγεία του ανθρώπου; Περισσότερα …

Γ. Καπνός και αλκοόλ

(Περισσότερα …)

Δ. Πρώτες Βοήθειες

(Περισσότερα…)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Φροντίζω τον εαυτό μου

Βία στον αθλητισμό

Βία στον αθλητισμό

Υπεύθυνος καθηγητής: κ. Σταύρος Μαγκαβέλας

Ερευνητική εργασία των μαθητών της Α τάξης του 1ου Λυκείου Νάουσας (για περισσότερα βλέπε εδώ)

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Βία στον αθλητισμό

Πληροφορική και εκπαιδευτικό σύστημα

ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 ΤΙΤΛΟΣ PROJECT: «Πληροφορική και εκπαιδευτικό σύστημα»

Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Αθηνά Τραψιώτη

Στα πλαίσια του μαθήματος Project 17 μαθητές της Β τάξης του 1ου ΓΕΛ Νάουσας επέλεξαν για το Α τετράμηνο του σχ. Έτους 2013-2014 το θέμα «Πληροφορική και εκπαιδευτικό σύστημα».

Ο χαρακτήρας του μαθήματος ήταν «μικτός» καθώς επέτρεπε την εκπόνηση δραστηριοτήτων) εκτός της σχολικής τάξης (πχ. Επισκέψεων σε χώρους που σχετίζονταν με το θέμα του μαθήματος).

Το θέμα του Project αναλύθηκε σε 4 υποθέματα:

Έρευνα σχετικά με τη χρήση της πληροφορικής στην εκπαιδευτική διαδικασία

  • Ψηφιακή τάξη και χαρακτηριστικά της
  • Συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης της πληροφορικής για την εκπαίδευση: το πείραμα OLPC
  • Το εκπαιδευτικό λογισμικό στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα.

Κάθε ένα από τα παραπάνω υποθέματα ανέλαβε να μελετήσει σε βάθος μία ομάδα εργασίας. Σε κάθε συνάντηση της ολομέλειας γινόταν παρουσίαση της πορείας των εργασιών κάθε ομάδας, τα προβλήματα που τυχόν προέκυψαν κτλ. ώστε να έχουν μια εποπτική εικόνα όλοι οι μαθητές  για τα αποτελέσματα της εργασίας της ολομέλειας.

Περισσότερα σχετικά με την ερευνητική αυτή εργασία μπορείτε να δείτε εδώ

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Πληροφορική και εκπαιδευτικό σύστημα

Οι επιπτώσεις των Μέσων Κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή των εφήβων

ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΕΚΘΕΣΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

 Υπεύθυνη καθηγήτρια: κ. Αθηνά Τραψιώτη

Ο όρος μέσα κοινωνικής δικτύωσης (ή αλλιώς social media) αναφέρεται στα μέσα
αλληλεπίδρασης ομάδων ανθρώπων μέσω διαδικτυακών κοινοτήτων. Τα social media
εμφανίζονται σε διάφορες μορφές όπως πχ. ιστολόγια, ιστοσελίδες όπως το Facebook,
φόρουμς, κλπ. Στις μέρες μας χρησιμοποιούνται από μεγάλο αριθμό ανθρώπων και
αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την καθημερινότητα του καθενός. Τα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης όπως και όλοι οι ιστότοποι στο διαδίκτυο έχουν μειονεκτήματα και
πλεονεκτήματα.Ο κάθε χρήστης των social media θα πρέπει να είναι επιφυλακτικός κατά
την πλοήγηση του στο διαδίκτυο, ακόμη και όταν έχει ενημερωμένο τόσο το λειτουργικό
σύστημα όσο και κάποιο πρόγραμμα κατά των ιών(anti-virus). Η ανεξέλεγκτη χρήση του
διαδικτύου, σε οποιαδήποτε δραστηριότητα και τομέα μπορεί να σκιάσει τα σημαντικά
οφέλη και να προκαλέσει προβλήματα. Αυτά περιλαμβάνουν την έκθεση των παιδιών σε
ακατάλληλο περιεχόμενο και εμπλοκή τους σε δυσάρεστες καταστάσεις όπως πορνογραφία,
παιδεραστία, εμπόριο παιδιών, περιεχόμενο με υπερβολική βία, παρενόχληση στον
κυβερνοχώρο (cyber bullying), παραβατικότητα, κατάθλιψη ακόμη και αυτοκτονία.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Οι επιπτώσεις των Μέσων Κοινωνικής δικτύωσης στη ζωή των εφήβων