Η σωστή στάση σώματος μπροστά στον υπολογιστή (Εργονομία)

Ο τρόπος που καθόμαστε μπροστά στον υπολογιστή είναι πολύ σημαντικός. Πρέπει να καθόμαστε σωστά, ώστε να μην κουράζουμε το σώμα μας και πρέπει να κάνουμε συχνά διαλείμματα για να μην κουράζουμε τα μάτια μας.

​Διαβάστε τις παρακάτω οδηγίες.

stasi

animation

Δημιουργία Animation

Το ABCya Animate είναι ένας πολύ καλός τρόπος για τα παιδιά να δημιουργήσουν τα δικά τους κινούμενα σχέδια! Η εύκολη διεπαφή επιτρέπει στους νέους καλλιτέχνες να σχεδιάζουν προσαρμοσμένα έργα εικονογραφώντας και επεξεργάζοντας καρέ κινούμενων σχεδίων. Παίξτε το κινούμενο σχέδιο όσες φορές θέλετε, αποθηκεύστε και στείλτε το σε φίλους και συγγενείς ή ακόμα και δημιουργήστε ένα flipbook!

puzzle

Λύση και δημιουργία Παζλ

Διαχρονικά το παζλ ήταν ένα από τα αγαπημένα παιχνίδια μικρών και μεγάλων! Η τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε πλέον και ψηφιακά παζλ με δικές μας εικόνες και να τα διαμοιράσουμε! Μια εφαρμογή, για να το καταφέρουμε αυτό είναι το jigsawplanet.com.

Η εφαρμογή είναι δωρεάν και αρκετά εύχρηστη. Μπορούμε να λύσουμε παζλ που έχουν δημιουργήσει άλλοι/ες τα οποία υπάρχουν μέσα στην εφαρμογή, να ψάξουμε με μια λέξη-κλειδί ένα παζλ σχετικό με το θέμα που μας ενδιαφέρει ή να δημιουργήσουμε ένα δικό μας παζλ από μια εικόνα που έχουμε αποθηκευμένη στον υπολογιστή μας. Στην τελευταία περίπτωση κάνουμε απλά εγγραφή στην εφαρμογή, για να αξιοποιήσουμε αυτή τη δυνατότητα.

kremala

Κρεμάλα

Άσκηση με μορφή παιχνιδιού λέξεων (κρεμάλα), που αφορά σε βασικές έννοιες και όρους της Πληροφορικής. Σκοπός της άσκησης είναι η ολοκλήρωση του παιχνιδιού με τις λιγότερες δυνατές προσπάθειες. Απώτερος στόχος του μαθησιακού αντικειμένου είναι η εμπέδωση των σχετικών γνώσεων.
Οι μαθητές ανακαλούν όρους και έννοιες της Πληροφορικής και ασκούνται, παίζοντας ατομικά ή σε ομάδες. Ο εκπαιδευτικός μπορεί να παραμετροποιήσει το παιχνίδι, προσθέτοντας και αλλάζοντας έννοιες και λέξεις, ώστε να αξιοποιηθεί σε διαφορετικά αντικείμενα και διδακτικές ενότητες (π.χ. Πληροφορική, Γλώσσα, Περιβάλλον, Φυσικές Επιστήμες, Ιστορία κ.λπ.).
Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:
arithmopuzzle

Αριθμοπάζλ (παζλ)

Εκπαιδευτικό παιχνίδι που στοχεύει αφενός στην εξοικείωση των μαθητών με τον χειρισμό του ποντικιού (κλικ) και αφετέρου στην εξάσκηση στις πράξεις της πρόσθεσης και της αφαίρεσης.

Ο μαθητής κάνει προσθέσεις και αφαιρέσεις, επιλέγοντας με κλικ του ποντικιού τους διάφορους αριθμούς, με στόχο να αποκαλύψει την εικόνα του παζλ που κρύβεται από κάτω τους. Κάθε επιλογή προσθέτει (αριστερό κλικ) ή αφαιρεί (δεξί κλικ) τον αριθμό του κομματιού στο τρέχον άθροισμα. Όταν δημιουργείται ο ζητούμενος αριθμός, αποκαλύπτονται τα κομμάτια της εικόνας και ακολουθεί ο επόμενος.

Κάντε κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο:

scratch

Προγραμματίζω με το Scratch

Με το Scratch, μπορείτε να προγραμματίσετε τις δικές σας διαδραστικές ιστορίες, παιχνίδια και κινούμενα σχέδια – και να μοιραστείτε τις δημιουργίες σας με άλλους στη διαδικτυακή κοινότητα. Το Scratch βοηθά τους νέους να μάθουν να σκέφτονται δημιουργικά, να συμπεραίνουν μεθοδικά και να συνεργάζονται – ουσιώδεις δεξιότητες για τη ζωή στον 21ο αιώνα. Είναι έργο της Lifelong Kindergarten Group στο MIT Media Lab και παρέχεται δωρεάν.
Μπορείτε να δουλέψετε με την τελευταία έκδοση του scratch (Scratch 3.0) online (στο scratch.mit.edu) ή να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας από εδώ.

Τέλος, υπάρχει και η έκδοση ScratchJr, για ηλικίες 5 έως 7 ετών (για tablets και κινητά). Το ScratchJr είναι μια εξαιρετική εφαρμογή προγραμματισμού για παιδιά 5 έως 7 ετών. Μέσω αυτής, τα παιδιά μπορούν να προγραμματίσουν τις δικές τους διαδραστικές ιστορίες και παιχνίδια. Μέσα από αυτή τη διαδικασίας, μαθαίνουν να επιλύουν προβλήματα, να σχεδιάζουν έργα (projects) και να εκφράζονται δημιουργικά με τα ψηφιακά μέσα. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη δωρεάν για τάμπλετ και κινητό και μπορείτε να τη βρείτε εδώ.

wedo

Ρομποτική – WeDo 2.0

ΤΟ LEGO WEDO ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΚΕΤΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.

Το βασικό πακέτο περιλαμβάνει:


Το USB Hub που είναι η κεντρική μονάδα διασύνδεσης αισθητήρων και κινητήρα με τον υπολογιστή.

Έχει δύο υποδοχές όπου κουμπώνουν πάνω του οποιοσδήποτε συνδυασμός του κινητήρα και των δύο αισθητήρων.
Επικοινωνεί με τον υπολογιστή ασύρματα με bluetooth.
Για να λειτουργήσει χρειάζεται δύο μπαταρίες ΑΑ.


κινητήρα ρυθμιζόμενο για περιστροφή δεξιά ή αριστερά και ρυθμιζόμενης ταχύτητας


αισθητήρα κλίσης με τις εξής αναγνωριζόμενες κλίσεις:

δεξιά, αριστερά, κάτω εμπρός τμήμα, κάτω πίσω τμήμα, εντελώς επίπεδο


αισθητήρα απόστασης (περίπου 0-10 εκατοστά)