Επικοινωνία

.jpg

Στοιχεία Επικοινωνίας

Πρακατέ Μαρία

e-mail: prakmaria@sch.gr

messenger : Maria Prakate

 

Κατηγορίες: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Επικοινωνία

Β΄Λυκείου Μαθηματικά Ο.Π.

 

Άσκηση σχολικού

 

 

Μέτρο Διανυσμάτων

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Β΄Λυκείου Μαθηματικά Ο.Π.

ασκήσεις Α΄Γυμνασίου

94575660902854293 0 668

ΑΣΚΗΣΕΙΣ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΣΥΛΛΟΓΗ

94575660902854293 0 668 IMG 20200530 130655 IMG zcaggi IMG 20200530 130726

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Ετικέτες: , , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ασκήσεις Α΄Γυμνασίου

Γραπτή δοκιμασία Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά

ΩΡΙΑΙΑ ΓΡΑΠΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ Α΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ

Ονοματεπώνυμο:…………………………………………………………………..

Ημερομηνία:………………………………………………………………………..

Θέμα 1ο :

  1. Πότε δύο φυσικοί αριθμοί α και β λέγονται πρώτοι μεταξύ τους;
  2. Να συμπληρώσετε τα παρακάτω κενά, ώστε να προκύψουν αληθείς σχέσεις.
    α*1=………
    0:α=……….
    α*α*α*α=………
  3. Να χαρακτηρίσετε τις παρακάτω προτάσεις Σ αν είναι σωστές και Λ αν είναι λανθασμένες.α) β+β+β=3β
    β) Στην ισότητα Δ=δ*π+υ  το γράμμα Δ συμβολίζει το διαιρέτη
    γ)5²=10

Θέμα 2ο :

  1. Πότε ένας αριθμός διαιρείται με το 2 και πότε με το 9;
  2. Να συμπληρώσετε με τα κατάλληλα ψηφία τις κενές παύλες, ώστε
    α) ο αριθμός 87_0 να διαιρείται με το 9
    β) ο αριθμός 3_4_ να διαιρείται ταυτόχρονα με το 5 και το 9

Θέμα 3ο:

  1. Τι ονομάζουμε αριθμητική παράσταση;
  2. Να γίνουν οι πράξεις
    α) 2*3²+7²*5
    β) (9-3)²+2³-4²Θέμα 4ο: Ένας κομήτης εμφανίζεται στη Γη κάθε 48 χρόνια, ένας άλλος κάθε 60 χρόνια και ένας τρίτος κάθε 120 χρόνια. Αν και οι τρεις κομήτες εμφανίστηκαν στη Γη το 1879 μ.Χ., πότε θα ξαναεμφανιστούν και οι τρεις μαζί;

 

 

Κατηγορίες: ΜΑΘΗΜΑΤΑ | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Γραπτή δοκιμασία Α΄ Γυμνασίου Μαθηματικά

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ “ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ”

ΤΙΤΛΟΣ

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ “ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ”

ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

ΤΑΞΗ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ

  • Να θυμηθούν οι μαθητές πότε μια ισότητα ονομάζεται ταυτότητα
  • Να γνωρίσουν την βασική ταυτότητα “τετράγωνο αθροίσματος”
  • Να μάθουν να την αποδεικνύουν γεωμετρικά και αλγεβρικά

ΔΙΔΙΚΑΣΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

  • Οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες των 4 ατόμων επεξεργάζονται την δραστηριότητα του βιβλίου τους ( σελ. 42 ή ψηφιακά http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C104/470/3110,12504/ ) και συζητούν στην ολομέλεια τα αρχικά τους συμπεράσματα.
  • Στη συνέχεια επεξεργάζονται τα 2 μικροπειράματα που βρίσκονται στο φωτόδεντρο http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1948 και http://photodentro.edu.gr/v/item/ds/8521/1890 και συζητούν μέσα στην ομάδα τα αποτελέσματά τους συγκρίνοντάς τα με αυτά της δραστηριότητας. Στην συνέχεια τα συζητάνε στην ολομέλεια.
  • Ο καθηγητής τους δείχνει ένα βιντεάκι με την γεωμετρική απόδειξη της ταυτότητας https://youtu.be/9vG2YkcGOsI
  • Αφού “ανακαλύψουν” μόνοι τους τον αλγεβρικό τύπο της ταυτότητας, ασχολούνται με τις ασκήσεις που υπάρχουν στο σχολικό βιβλίο.

Μετά το τέλος της ενασχόλησής τους με αυτή την πρώτη βασική ταυτότητα, είναι σε θέση να επεξεργαστούν και τις υπόλοιπες ταυτότητες του σχολικού βιβλίου.

Κατηγορίες: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ | Ετικέτες: , | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ “ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑΤΟΣ”