Eκπαιδευτικές τεχνικές

Όλες οι ομάδες είναι απαραίτητο να επεξεργάζονται το ίδιο θέμα αλλά είναι δυνατόν η κάθε ομάδα να επεξεργάζεται μια οπτική γωνία του θέματος.Στην πρώτη περίπτωση κερδίζεται χρόνος και όλοι επεξεργάζονται το ίδιο θέμα.Στη δεύτερη περίπτωση παιτείται χρόνος καθώς κάθε ομάδα επεξεργάζεται ξεχωριστό θέμα.Βέβαια σε αυτήν την περίπτωση δίνεται η ευκαιρία για ενασχόληση με περισσότερα θέματα.Ασφαλώς,εξαρτάται από τα κριτήρια επιλογής του εκπαιδευτή.Αν για παράδειγμα το θέμα απαιτεί σε βάθος επεξεργασία από όλες τις ομάδες, τότε δίνεται το ίδιο σε όλες.Αν αντίθετα ενδιαφέρει π.χ. το εύρος του θέματος, καθώς αυτό έχει ποικίλες οπτικές γωνίες, τότε ενδείκνυται η επεξεργασία κάθε οπτικής από μιαν ομάδα,ώστε με αυτόν τον τρόπο να καλυφθεί όλο το εύρος του θέματος.
Επομένως, πρέπει όλες οι ομάδες να επεξεργάζονται το ίδιο θέμα έτσι ώστε να παρουσιάζουν το αποτέλεσμα της ομαδικής εργασίας και να αισθάνονται όλοι υπεύθυνοι για το αποτέλεσμα.Ακόμη,μόνο με αυτόν τον τρόπο μπορεί ο εκπαιδευτής να συνοψίσει και να συνθέσει τα αποτελέσματα των ομαδικών εργασιών και καταλήγει σε συμπεράσματα.Επιπλέον, μετά τις συμπληρώσεις των μελών της ομάδας μπορεί να γίνει σχολιασμός και από τους άλλους συμμετέχοντες οι οποίοι θα έχουν εργαστεί στο ίδιο θέμα και θα υπάρξει αμοιβαιότητα και ανταλλαγή απόψεων.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Eκπαιδευτικές τεχνικές

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο