Feed
Άρθρα
Σχόλια

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕ ΤΑΝΓΚΡΑΜ

αααΟι μαθητές των τμημάτων Β1, Β2, κόβουν ένα τετράγωνο χαρτόνι  10×10 cm και κατασκευάζουν τα 7 κομμάτια του tangram.   Επιστρατεύουν τη φαντασία τους και διασκεδάζουν, προσπαθώντας να επιτύχουν όμοιο σχήμα με το σχήμα που βλέπουν στον διαδραστικό πίνακα. Αγωνιούν να δημιουργήσουν σχήματα με τον όρο να χρησιμοποιήσουν κάθε φορά όλα τα κομμάτια του tangram. Μερικές φορές επιτυγχάνουν πανομοιότυπα σχήματα και άλες φορές σχήματα με μικρή διαφορά από τα ζητούμενα.

Ενα ερώτημα που μπαίνει στη διάρκεια του μαθήματος φαίνεται ότι δεν τους ξαφνιάζει. Πόσο είναι το εμβαδό του σχήματος της γάτας που μόλις έφτιαξαν; Κανένας δεν κινήθηκε να βγάλει χαρτί να υπολογίσει. Σκέφτηκαν και είχαν την απάντηση 100 τετραγωνικά εκατοστά, αφού το σχήμα της γάτας προέκυψε από τα μέρη του τετραγώνου χαρτονιού πλευράς 10 εκατοστών. Μερικοί κάνουν λάθος και λένε 20 τετραγωνικά εκατοστά πολλαπλασιάζοντας τη πλευρά επί 2, άλλοι λένε 40 τ. εκ πολλαπλασιάζοντας τη πλευρά επί 4…. το συνειδητοποιούν  και διορθώνουν.

Διδακτικός  στόχος του μαθήματος: ισεμβαδικά ή ισοδύναμα σχήματα.



Αφήστε μια απάντηση

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων