Η “Μαθηματική Τάση”

Η θετική τάση του ατόμου και στην προκείμενη περίπτωση των μαθητών απέναντι στα μαθηματικά εκφράζεται σε μελέτες ερευνητών ως “Μαθηματική τάση” ή “Μαθηματική προδιάθεση” (Mathematical Disposition, Lerman 2006).  Η ανάπτυξη μιας τέτοιας διάθεσης όπου οι μαθητές αντιμετωπίζουν τα μαθηματικά ως χρήσιμα, κατανοητά και συνδεδεμένα με τις πραγματικές καταστάσεις μέσα από τις οποίες αναδύονται και λειτουργούν και όχι πλέον ως αλγοριθμικές ουτοπίες , είναι το ζητούμενο στη σημερινή εκπαίδευση.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Η “Μαθηματική Τάση”

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο