test test
-
-
Πρόσφατα άρθρα
-
Kατηγορίες
-
Άρθρα
-
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Καλημέρα, αύριο ξεκινάει η καινούρια σχολική χρονιά! Καλή αρχή!
“second graders on the first day of school” από woodleywonderworks διατίθεται με άδεια χρήσης CC by-2.0
Κατά το σχολικό έτος 2013-2014 δοκίμασα να δώσω τη δυνατότητα στους μαθητές μου να αξιολογήσουν τη μαθησιακή διαδικασία στο μάθημα της αγγλικής γλώσσας διατηρώντας ανώνυμα ημερολόγιο για την τάξη μας διάρκειας 4 εβδομάδων.
Για τη διευκόλυνση των μαθητών μου και για να έχω όσο δυνατόν πιο εστιασμένα αποτελέσματα δημιούργησα φυλλάδια, ένα για κάθε μία εβδομάδα, που περιείχαν ερωτήσεις σχετικές με τη μαθησιακή διαδικασία όπως τι πίστευαν οι ίδιοι οι μαθητές για την πρόοδο τους στην τάξη των αγγλικών, τι δεν τους άρεσε και τι τους άρεσε περισσότερο, τι θα άλλαζαν, ποια ήταν η άποψή τους για την ποικιλία και το περιεχόμενο των μαθημάτων, για το ρόλο τους στη συνδιαμόρφωση του μαθήματος, την αυτονομία τους και το δικό μου ρόλο κατά τη διάρκεια του μαθήματος.
Μετά το τέλος των 4 εβδομάδων οι μαθητές αφού συγκέντρωσαν τα ανώνυμα ημερολόγια μου τα παρέδωσαν και αφού τα μελέτησα προσεχτικά αντέγραψα τα κομμάτια που ήταν σημαντικά για τη μαθησιακή διαδικασία και τα έφερα στην τάξη μας για ανάγνωση, συζήτηση και προβληματισμό. Τα κείμενα των μαθητών σε κάποιες περιπτώσεις ήταν πραγματικά αποκαλυπτικά για τις θετικές και αρνητικές πτυχές της τάξης μας.
Δείτε κάποια αποσπάσματα από τα γραπτά τους:
Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω ότι σε λίγες μέρες θα μπορείτε να επισκέπτεστε το μάθημα Learning English in a creative and playful way για να μάθουμε διασκεδάζοντας, να μοιραστούμε απόψεις, να συνεργαστούμε και να δημιουργήσουμε χρησιμοποιώντας την αγγλική γλώσσα! Σας περιμένω όλους…
First of all click here to watch an introductory video on cyberbullying.
Now that you got an idea with regard to cyberbullying, watch the video to learn more about it and mainly ways to protect yourself.
Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!