Διαδίκτυο – κινητό: Ενημέρωση και συζήτηση με ειδικό

0

Συγγραφέας: Kαλαντζή Αγορίτσα | Κατηγορία ΒΙΒΛΙΑ-ΤΑΙΝΙΕΣ κλπ | , στις 20-06-2022

Εκδήλωση Διαδίκτυο

2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ – ΦΟΙΤΗΣΗ – ΜΑΘΗΣΗ

0

Συγγραφέας: Kαλαντζή Αγορίτσα | Κατηγορία ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΜΑΖΙ | , στις 19-06-2022

Στο πλαίσιο του προγράμματος “Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο”, συναντούμε στις αρχές της χρονιάς τους Γονείς – Κηδεμόνες των νέων Μαθητών – Μαθητριών μας της Α΄ τάξης. Γνωριζόμαστε και κάνουμε μια εισαγωγική ενημέρωση για τη σχολική μας κοινότητα και για τις ισχύουσες νομικές διατάξεις αναφορικά με θέματα φοίτησης – μαθημάτων.

Κατά το σχολικό έτος 2021-22 η συνάντηση γνωριμίας και ενημέρωσης έγινε εξ αποστάσεως, μέσω διαδικτύου. Οργάνωση συνάντησης: Διευθυντής Μ. Μπέλλας σε συνεργασία με την Ομάδα “Μαζί” (Καθηγήτριες Π. Αποστόλου, Α. Καλαντζή, Ειρ. Κουμπή).



Λήψη αρχείου

 

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ – ΜΑΘΑΙΝΩ πώς να ΜΕΛΕΤΩ

0

Συγγραφέας: Kαλαντζή Αγορίτσα | Κατηγορία NEA ΓΙΑ ΜΑΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ + ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΜΑΖΙ | , στις 01-04-2022

2

Οργανώθηκε τον Ιανουάριο από την Ομάδα “ΜΑΖΙ” συνάντηση – συζήτηση καθηγητριών/τών με γονείς και κηδεμόνες των μαθητών/τριών. Οι επιστημονικές πληροφορίες και η συμβουλευτική από καθηγήτριες του σχολείου ήταν ο ένας στόχος. Κύριος στόχος ήταν η καλύτερη επαφή καθηγητών και γονέων, η ανταλλαγή εμπειριών, απόψεων και ιδεών, προκειμένου να υποστηρίξουμε – από τη θέση του ο καθένας – τα παιδιά μας  στη μελέτη τους.

=> Παρουσίαση της Συμβούλου Σχολικής Ζωής του σχολείου μας και φιλολόγου ειδικής αγωγής, Πελαγίας Αποστόλου. 



Λήψη αρχείου

=> Το πληροφοριακό μέρος από την παρουσίαση της φιλολόγου Αγορίτσας Καλαντζή:



Λήψη αρχείου

=> Παρουσίαση της Ειρήνης Κουμπή, φιλολόγου αγγλικής:



Λήψη αρχείου

Η επικοινωνία με το παιδί: Μοιραζόμαστε, ενημερωνόμαστε

0

Συγγραφέας: ΜΑΖΙ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία ΜΕΓΑΛΟΙ + ΠΑΙΔΙΑ | , στις 31-03-2022

ΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΟΥ

Μαζί, γονείς, καθηγητές και παιδιά, μπορούμε να βελτιώσουμε την επικοινωνία μας και τις συνθήκες της καθημερινής μας ζωής.

ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ

0

Συγγραφέας: ΜΑΖΙ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία NEA ΓΙΑ ΜΑΣ | , στις 31-03-2022

ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ

Οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας συμμετείχαν με μεγάλη επιτυχία στον διαγωνισμό ζωγραφικής κατά της σχολικής βίας που διοργανώθηκε από το σχολείο μας και τιμήθηκαν με έπαινο συμμετοχής. Τρεις μαθητές ήταν πιο τυχεροί και κέρδισαν και ένα συμβολικό δωράκι.

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

0

Συγγραφέας: ΜΑΖΙ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΠΟΛΗΣ | Κατηγορία NEA ΓΙΑ ΜΑΣ | , στις 31-03-2022

ΑΦΙΣΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗΣ

ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2021-22

0

Συγγραφέας: Kαλαντζή Αγορίτσα | Κατηγορία NEA ΓΙΑ ΜΑΣ | , στις 11-03-2022

Οι μαθητές του Β1 παρουσιάζουν τις αρχές του προγράμματος «Σχολική Διαμεσολάβηση» στους μαθητές όλου του σχολείου και ενημερώνουν για τη διαδικασία της διαμεσολάβησης από την ομάδα των διαμεσολαβητών.

Υπεύθυνες Καθηγήτριες: Αϊναλίδου Μαργαρίτα – Αποστόλου Πελαγία

.jpg

 

2ο Γυμνάσιο Νεάπολης, 2021-22: ΑΝΤΙ-ΚΑΠΝΙΣΤΕΣ + ΦΙΛ-ΑΘΛΗΤΕΣ

0

Συγγραφέας: Kαλαντζή Αγορίτσα | Κατηγορία NEA ΓΙΑ ΜΑΣ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ | , στις 21-02-2022

Για να σκεφτείς λιγάκι, .jpgκάνε ΚΟΥΙΖάκι:

Διάφορα μπορεί να πει ένας καπνιστής.

Τι ισχύει όμως πραγματικά εσύ ξέρεις; 

Πάτα – κάνε:google form

Στο πλαίσιο αντικαπνιστικών δράσεων του σχολείου μας.

Πίσω από τον θυμό…

0

Συγγραφέας: Kαλαντζή Αγορίτσα | Κατηγορία NEA ΓΙΑ ΜΑΣ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ | , στις 20-02-2022

.jpg

…τι μπορεί να είναι; 

Συζήτηση με την ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό του σχολείου μας. Θέμα: “Θυμός: Το παρεξηγημένο συναίσθημα, μας ζητάει να το κατανοήσουμε!” – 23-2-2022.

Βλέπουμε την παρουσίαση και καθόμαστε λιγάκι ΜΑΖΙ με τον ΘΥΜΟ ΜΑΣ…



Λήψη αρχείου

Eικόνα: NATASSAS BLOG Δες όλη την ιστορία.

 

 

Πώς μαθαίνουν οι μαθητές…

0

Συγγραφέας: Kαλαντζή Αγορίτσα | Κατηγορία ΜΕΓΑΛΟΙ + ΠΑΙΔΙΑ, ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΜΑΖΙ | , στις 20-02-2022

kid gcec3f35d6 640

Από τη Στέλλα Βοσνιάδου, Καθηγήτρια Γνωστικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. 

Παρουσιάζει 12 αρχές μάθησης, που βασίζονται σε δεδομένα ερευνών, και ακολούθως κάνει προτάσεις εφαρμογής για εμάς που διδάσκουμε τα παιδιά. Μπορούν να εφαρμοστούν στο σχολείο και στο σπίτι. 

Αν σου αρέσουν τα επιστημονικά και τεκμηριωμένα, διάβασε – μάθε: “Πώς μαθαίνουν οι μαθητές”  

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση