VSP_5865PSL2Effect-Τομογραφία του έρωτα”

της Lucy Prebble από το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ.Πάτρας

Επίσημη πρεμιέρα το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου, στις 21:30

Παραστάσεις έως 8 Φεβρουαρίου 2015

Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας παρουσίασε σε πανελλήνια πρώτη το έργο  της Lucy Prebble, «Effect -Τομογραφία του έρωτα » ένα συγκινητικό, αστείο και απρόσμενα ανθρώπινο επιστημονικό θρίλερ την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου στο Δημοτικό Θέατρο Απόλλων

Η ιστορία Διαβάστε το υπόλοιπο της καταχώρησης »

Αγαπητές και αγαπητοί συνάδελφοι και συνεργάτες,

DSC_0125Με την παρούσα επιστολή μου κλείνει ουσιαστικά ο κύκλος μου στη θέση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας ύστερα από πέντε δύσκολα, αλλά συνάμα δημιουργικά, συναπτά έτη. Θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι η απόφαση αποχώρησης από τη θέση που υπηρέτησα με πίστη και αφοσίωση από την πρώτη στιγμή της ανάληψης των καθηκόντων μου, το 2010, μέχρι και σήμερα είναι αποτέλεσμα καθαρά προσωπικής επιλογής.

Επιτρέψτε μου στο σημείο αυτό να καταθέσω λίγες σκέψεις και ένα μεγάλο ευχαριστώ.

Είναι γνωστό ότι η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη περιφέρεια εκπαίδευσης, μία εκπαιδευτική δομή που έχει υπό την εποπτεία της πάνω από χίλιες σχολικές μονάδες και περίπου δέκα χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Υπό το βάρος του μεγέθους της ευθύνης και έχοντας ως γνώμονα ότι μόνο μέσα από συνεργατικές και ποιοτικές δράσεις, με δυναμικές πρωτοβουλίες, με αμοιβαίο σεβασμό, με σύνθεση απόψεων, με ανοχή και διάλογο θα καταφέρουμε να εξελίξουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στη διαμόρφωση και επίτευξη ενός πολύπλευρου παιδαγωγικού περιβάλλοντος εργάστηκα, από την πρώτη στιγμή, προς την κατεύθυνση της ανάδειξης ενός περισσότερο “ανθρώπινου” προσώπου της διοίκησης, πέρα και μακριά από τη λογιστική θεώρηση των πραγμάτων. Άλλωστε η γενικότερη φιλοσοφία της εκπαίδευσης εστιάζει στο άτομο, στο μαθητή, στον εκπαιδευτικό αντιμετωπίζοντας τους όχι ως ένα ακόμα “αριθμό” αλλά ως πρόσωπα με ανάγκες τις οποίες οφείλουμε να καλύπτουμε με αμεσότητα και αποτελεσματικότητα.

Ως εκ τούτου, με την άοκνη υπερπροσπάθεια, την χωρίς δειλό βηματισμό και προσωπική εργασία των συνεργατών μου καταφέραμε όλοι μαζί να αναπτύξουμε και να διατηρήσουμε μόνιμες, ουσιαστικές και εποικοδομητικές συνεργασίες με φορείς και άτομα τα οποία ενδιαφέρονται ειλικρινώς για την παιδεία και την εκπαίδευση στον τόπο μας, όχι μόνο σε περιφερειακό αλλά και εθνικό επίπεδο. Και τα αποτελέσματα μας δικαίωσαν. Η προσπάθειά μας αυτή απέβη ιδιαίτερα καρποφόρα αν αναλογιστεί κανείς τις πολυπληθείς διακρίσεις και επιτυχίες που έχουν επιτευχθεί από τους μαθητές μας σε διάφορα επίπεδα και τομείς της σχολικής ζωής.

Εκλάβαμε τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που βίωσε και βιώνει η χώρα μας, όχι ως δυσθεώρητο εμπόδιο και ματαίωση, αλλά ως μια μοναδική πρόκληση για την ανασυγκρότηση των δυνάμεών μας, την ουσιαστική αξιοποίηση κάθε πόρου, ανθρώπινου και μη, κάθε ευκαιρίας για την ανάπτυξη στοχευμένων δικτύων υποστήριξης προκειμένου οι εγκύκλιες σπουδές να αποτελέσουν τον κύριο και αδιάψευστο μοχλό ανάπτυξης, ανάκαμψης και προόδου.

Γι αυτό και αισθάνομαι την ανάγκη, αλλά και την υποχρέωση, να εκφράσω τις πιο θερμές ευχαριστίες μου σε όλους τους Διευθυντές Εκπαίδευσης, τους Σχολικούς Συμβούλους, τους Διευθυντές των σχολικών μονάδων, τους προϊσταμένους/υπευθύνους όλων των υπηρεσιών και των υποστηρικτικών φορέων της εκπαίδευσης, σε όλους τους συναδέλφους που εργάζονται στη διοίκηση της εκπαίδευσης καθώς και στους διοικητικούς υπαλλήλους, με τους οποίους πορευτήκαμε αδιαλείπτως όλα αυτά τα χρόνια και μου διέθεσαν άπλετα την αμέριστη συμπαράστασή τους στο  έργο μου.

Επίσης αισθάνομαι την ειλικρινή ανάγκη να συγχαρώ τους εκπαιδευτικούς της «πρώτης γραμμής», σε κάθε γωνιά της περιφέρειάς μας οι οποίοι χωρίς καμιά έκπτωση στην άσκηση του ρόλου τους, έχοντας επίγνωση του λειτουργήματος που ασκούν και με τον υψηλό επαγγελματισμό τους κατέβαλαν και καταβάλουν περίσσευμα ψυχής προκειμένου να προσφέρουν μια σχολική ζωή όσο το δυνατόν ομαλότερη  και φιλικότερη για το μαθητή.

Ένα ξεχωριστό ευχαριστώ, με σεβασμό και με ταυτόχρονη έκφραση συγγνώμης για ότι δεν κατάφερα, οφείλω και σε όλους τους μικρούς και μεγάλους μαθητές της περιφέρειάς μας των οποίων το ανήσυχο πνεύμα, η δίψα για μάθηση και δημιουργικότητα αποτέλεσε την κινητήριο δύναμη όλων των ενεργειών και πρωτοβουλιών μου.

Ευχαριστώ ιδιαίτερα και τους γονείς και κηδεμόνες τους καθώς και τους Συλλόγους τους που με κατανόηση αλλά και αγωνιστικότητα για αυτό που δικαιούνταν συστρατεύτηκαν στην προσπάθειά μας με τον πιο παραγωγικό τρόπο.

Ιδιαίτερες ευχαριστίες αξίζουν εκ μέρους μου στην Εκκλησία, της οποίας οι φωτεινοί ιεράρχες της περιφέρειάς μας, αθόρυβα και με κάθε πρόσφορο μέσο, συνέβαλαν καταλυτικά στην άμεση αντιμετώπιση οποιασδήποτε ανάγκης της σχολικής κοινότητας.

Επιπλέον, θα ήθελα να ευχαριστήσω την Αυτοδιοίκηση και όλους τους κοινωνικούς φορείς που παρόλο τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν ανταποκρίθηκαν άμεσα σε κάθε κάλεσμα μου για την υποστήριξη των δράσεων των σχολείων αποδεικνύοντας το υψηλό αίσθημα ευθύνης που τους διακατέχει.

Τέλος, θα ήθελα να απευθύνω τις ευχαριστίες προς όλους τους εκπροσώπους του έντυπου και του ηλεκτρονικού Τύπου της περιφέρειάς μας, οι οποίοι στάθηκαν στο σύνολό τους αμερόληπτα απέναντι στο έργο μου, “αγκάλιασαν” κάθε πρωτοβουλία δική μου και των συνεργατών μου και συνέβαλαν στην άρτια ενημέρωση και διαμόρφωση της κοινής γνώμης για κάθε εκπαιδευτικό ζήτημα.

Κύριες και κύριοι συνάδελφοι και συνεργάτες,

Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα το γεγονός ότι συνεργάστηκα με όλους εσάς. Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για αυτό το πολύ όμορφο ταξίδι το οποίο απέδειξε στην πράξη ότι ο δάσκαλος θα είναι πάντα ο πρωταγωνιστής της αγωνίας και της προσδοκίας για ένα καλύτερο μέλλον για τη νέα γενιά και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.

Με τη διαβεβαίωση της ιδιαίτερης εκτίμησης μου προς όλους σας.

Παναγιωτόπουλος Γιώργος

Από την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς τέθηκε σε εφαρμογή το πρόγραμμα του «Κοινωνικού σχολείου», το οποίο έχει ως στόχο, σύμφωνα με την υπ’αριθμ. Γ.Δ.58β/01-09-2014 εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, να προσφέρει, εκτός της γνώσης των μαθημάτων του αναλυτικού προγράμματος, εμπειρίες, γνώσεις και δεξιότητες στους μαθητές και μαθήτριες ώστε να εξελιχθούν σε ενεργούς και υγιείς πολίτες. Πρόκειται για ένα πολυθεματικό πρόγραμμα, με διαδραστικό χαρακτήρα, που περιλαμβάνει εξειδικευμένα θέματα, τα οποία μπορούν να επηρεάσουν θετικά μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, βελτιώνοντας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα την υγεία και την ποιότητα της ζωής τους.

Σχετικό υλικό

childTreeΗ 11η Δεκεμβρίου, με πρωτοβουλία του Ο.Η.Ε και της UNICEF, έχει ορισθεί ως Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού. Ο ετήσιος εορτασμός της προβάλλει τη σημασία που η Διεθνής Κοινότητα προσδίδει στα παιδιά όλου του κόσμου, ώστε να προετοιμάζονται πλήρως για να ζήσουν σε μία κοινωνία που θα σέβεται και θα προστατεύει τα ατομικά τους δικαιώματα.

Στο πλαίσιο του ετήσιου εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας του Παιδιού, παρακαλούνται οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων Π.Ε. της χώρας, όπως μεριμνήσουν για την οργάνωση σχετικών εκδηλώσεων, με τη συμμετοχή ολόκληρου του διδακτικού προσωπικού και τη συνεργασία, όπου αυτό είναι εφικτό και άλλων τοπικών παραγόντων, έτσι ώστε να διαδοθεί το μήνυμα της Ημέρας, για το καλύτερο αύριο των παιδιών όλου του κόσμου.

Επισημαίνεται ότι, οι εκδηλώσεις, η διοργάνωση των οποίων είναι προαιρετική,  θα λάβουν χώρα στο πλαίσιο του μαθήματος της Ευέλικτης Ζώνης, ώστε να μη διαταραχθεί το ωρολόγιο πρόγραμμα.

Εγκύκλιος «Εορτασμός της 11ης Δεκεμβρίου ως Παγκόσμιας Ημέρας του Παιδιού»

MoElogoΠροσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών μειωμένου ωραρίου κλάδων ΠΕ05-Γαλλικής Γλώσσας και ΠΕ07-Γερμανικής Γλώσσας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου 13 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ05-Γαλλικής Γλώσσας, και 87 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ07-Γερμανικής Γλώσσας για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης πρόσληψης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 10 έως και την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ. Διαβάστε το υπόλοιπο της καταχώρησης »

MoElogoΠροσλήψεις 107 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και μειωμένου ωραρίου κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ16.01 και ΠΕ19-20 στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, για το διδακτικό έτος 2014-2015

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2014-2015, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 107 εκπαιδευτικοί κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ05, ΠΕ07, ΠΕ08, ΠΕ16.01 και ΠΕ19-20 για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2014 έως και την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους.

Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.