TEL_etwinning_conf_2014_banner_890x2301ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning

«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών

της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας

στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα»

Πάτρα 14, 15, 16 Νοεμβρίου 2014

Υπό την Αιγίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Δικτυακός τόπος: http://conf2014.etwinning.gr

Σκοπός του συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην υλοποίηση συνεργατικών προγραμμάτων είτε σε Ευρωπαϊκό, Διεθνές ή εθνικό επίπεδο, καθώς και τις σύγχρονες πρακτικές για την υλοποίηση τέτοιων προγραμμάτων έτσι όπως διαμορφώνονται στη σύγχρονη σχολική πραγματικότητα και κάτω από το πρίσμα του νέου Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους/τις εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση ανάδειξης θεμάτων συνεργατικής μεθοδολογίας, με την αξιοποίηση καλών και καινοτόμων πρακτικών, παράλληλα με την αξιοποίηση των ΤΠΕ, για την υλοποίηση συνεργατικών προγραμμάτων μεταξύ σχολείων σε διεθνές αλλά και σε εθνικό επίπεδο.

Το Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους: Διαβάστε το υπόλοιπο της καταχώρησης »

VSP_3440Το Δημοτικό Περιφερειακό Θέατρο Πάτρας ετοιμάζεται πυρετωδώς για την νέα παραγωγή της Παιδικής Σκηνής με το έργο  Η βασίλισσα του Χιονιού σε πρωτότυπη  μουσική και σκηνοθεσία Θοδωρή Αμπαζή . Η πρεμιέρα έχει προγραμματιστεί για τις 3 Νοεμβρίου 2014 στο Δημοτικό Θέατρο Απόλλων.

Η ιστορία βασίζεται στο αγαπημένο παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και το λιμπρέτο υπογράφει η Σοφιάνα Θεοφάνους.

O Κάη και η Γκρέτα είναι δύο φίλοι που αγαπούν ο ένας τον άλλο πολύ. Ο καθένας έχει φυτέψει σε μια γλάστρα ένα τριαντάφυλλο και καθώς η φιλία τους μεγαλώνει , τα τριαντάφυλλα μεγαλώνουν κι αυτά… και μπλέκουν το ένα στο άλλο. Ένα χειμωνιάτικο βράδυ η γιαγιά της Γκρέτα τους λέει την ιστορία ενός μάγου, του οποίου ο μαγικός καθρέφτης έσπασε σε χιλιάδες κομμάτια . Όταν ένα κομμάτι μπαίνει στο μάτι του Κάη η βασίλισσα του χιονιού εμφανίζεται και τον παίρνει μαζί της . Η Γκρέτα αναζητά τον Κάη μόνη της κι όλη η φύση γίνεται βοηθός της στο μαγικό ταξίδι προς το κάστρο της βασίλισσας…  Διαβάστε το υπόλοιπο της καταχώρησης »


Μια πρωτοβουλία που ξεκίνησε από το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Κωφών – Βαρηκόων της Πάτρας και έγινε τραγούδι στη νοηματική και την ομιλούμενη γλώσσα, χάρη σε μία συνεργασία με το 26ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας (ιδέα, στίχοι και μουσική: Γιώργος Παράμερος).

Προσλήψεις αναπληρωτών δασκάλων ειδικής αγωγής στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

MoElogoΤο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 441 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ71-Δασκάλων ΕΑΕ και 288 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70.50-Δασκάλων ΕΑΕ για την κάλυψη λειτουργικών αναγκών στην παράλληλη στήριξη – συνεκπαίδευση μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.
Πρόσληψη 31 προσωρινών αναπληρωτών με μειωμένο ωράριο κλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.01.50 και ΠΕ04.04.50 Β/θμιας Εκπαίδευσης Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3», του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

Επίσης, από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτώνται οι πίνακες των ονομάτων των εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσηςκλάδων/ειδικοτήτων ΠΕ02.50, ΠΕ03.50, ΠΕ04.01.50 και ΠΕ04.04.50 της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που προσλαμβάνονται με μειωμένο ωράριο διδασκαλίας, βάσει των ισχυουσών διατάξεων, στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες – ΑΠ1, ΑΠ2, ΑΠ3», του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015.

Επισημαίνεται ότι οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Ο αριθμός των προσλαμβανομένων ανέρχεται σε 31.

Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.

MoElogo

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 21 εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου με τίτλο «Πληρωμή ωρομισθίων και αναπληρωτώνεκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» με ενάριθμο 2014ΣΕ04700000 της Συλλογικής Απόφασης Έργων (ΣΑΕ) 047 (ΑΔΑ:7ΧΜΡΦ-ΨΩΧ) του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής όπου προσλήφθηκαν μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους. Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.

Προσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ70-Δασκάλων και ΠΕ60-Νηπιαγωγών στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Υποστήριξη των Ολοήμερων Σχολείων (Β) – ΑΠ 1, ΑΠ 2, ΑΠ3» του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013 για το διδακτικό έτος 2014-2015

MoElogoΤο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι για το σχολικό έτος 2014-2015 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 57 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων για την κάλυψη λειτουργικών κενών αποκλειστικά και μόνον στο απογευματινό πρόγραμμα των κλασσικών Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων και 71 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών για την κάλυψη λειτουργικών κενών αποκλειστικά και μόνον στο Ολοήμερο Τμήμα των Ολοήμερων Νηπιαγωγείων, στο πλαίσιο υλοποίησης των ανωτέρω Πράξεων του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση».

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 29 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.

Αγαπητοί μαθητές

Αγαπητοί εκπαιδευτικοί

Αγαπητοί γονείς

Σε μια εποχή που η ζωή μας καθορίζεται και διαμορφώνεται εν πολλοίς μέσα από οικονομικούς όρους, η φετινή επέτειος της 28ης Οκτωβρίου αναδεικνύεται ως  ιδανική ευκαιρία για στοχασμό σε θέματα που συνυφαίνονται με την ουσία της εθνικής μας ταυτότητας και της υπερηφάνειας μας ως λαού. Απορροφημένοι στην πάλη για τη διαχείριση της καθημερινότητας, συχνά μέσα από δυσκολίες και αγωνιώδεις προσπάθειες, δυσκολευόμαστε να αποδώσουμε την πρέπουσα σημασία σε σπουδαίες σελίδες της ιστορίας μας, πολύτιμες παρακαταθήκες για τις οποίες όχι μόνο δικαιούμαστε αλλά οφείλουμε, ως έθνος, να αισθανόμαστε υπερήφανοι και σπουδαίοι.

Ήταν 74 χρόνια πριν, όταν ο ελληνικός λαός αντιμέτωπος με το δίλημμα των απαιτήσεων των φασιστικών δυνάμεων της εποχής, επέλεξε να απαντήσει ΟΧΙ στην ιταμή τους πρόκληση. Ο φόβος δε βρήκε τη θέση που επιζητούσε στα βάθη της ελληνικής ψυχής. Η αριθμητική υπεροχή των κατακτητών δεν πτόησε στο ελάχιστο ένα έθνος που, αν και μικρό σε στρατιωτική δύναμη, αποδείχθηκε τεράστιο σε ηθικό σθένος και κουράγιο. Με τον ανυπέρβλητο αγώνα του κατάφερε να επιδράσει καταλυτικά στις εξελίξεις ενός πολέμου που διεξαγόταν ανάμεσα σε στρατιωτικούς κολοσσούς και ταυτόχρονα να αποδείξει ότι η ενότητα και ο πατριωτισμός υπερνικούν τα μεγέθη και οδηγούν σε πράξεις μεγαλειώδεις και θαυμαστές.

Αυτό είναι ένα έργο τέχνης που πιθανότατα είναι πνευματική ιδιοκτησία είτε του καλλιτέχνη που το δημιούργησε είτε των νόμιμων κληρονόμων του. (χρήση εικόνας χαμηλής ανάλυσης του έργου τέχνης για την εικονογράφηση)

Έλληνες στρατιώτες κατά τον Ελληνοϊταλικό πόλεμο (1940) εφορμούν. Πίνακας του Αλέξανδρου Αλεξανδράκη.

Το βαρύ χειμώνα του 1940 στα απόκρημνα βουνά της Αλβανίας, “εκεί που η λόγχη και το Πνέμα είν’ ένα, κ’ ένα η ψυχή μαζί με το κορμί, οι Έλληνες, μπροστά σε μία έκπληκτη Ευρώπη, ύψωσαν το ανάστημά τους στις δυνάμεις του Άξονα και με αυτοθυσία και ηρωισμό μεγαλούργησαν στο θέατρο του πολέμου, κληροδοτώντας στις επόμενες γενιές το δικαίωμα να καμαρώνουν για τα επικά κατορθώματα των γενναιόψυχων και αδάμαστων προγόνων τους.

Σήμερα, αντιμέτωπος και πάλι με δυσκολίες, ο λαός μας βρίσκεται ξανά μπροστά σε δύο δρόμους. Ο ένας είναι να αφεθεί στην αυτολύπηση και την απογοήτευση και ο άλλος να αντλήσει από την αστείρευτη δύναμη του ελληνισμού και την ικανότητά του να ξεπερνά τις δυσκολίες και τις κρίσιμες καταστάσεις, αποδεικνύοντας για μία ακόμη φορά ότι η μεμψιμοιρία και η κατάθεση των όπλων δεν αποτέλεσαν ποτέ επιλογές των Ελλήνων. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ο ελληνισμός ως έννοια νοηματοδοτείται μέσα από την ανδρειοσύνη και τη λεβεντιά και συνδέεται με ό,τι επιλέγουμε εμείς οι ίδιοι, αφενός με τις πράξεις μας, αφετέρου με την αταλάντευτη πίστη μας στις αξίες και τις δυνάμεις μας.

Ας είναι η γιορτή της 28ης Οκτωβρίου 2014 ημέρα μνήμης και εθνικής ανάτασης και συγχρόνως φάρος ελπίδας και υπερηφάνειας για όλα όσα ως λαός επιτύχαμε στο παρελθόν αλλά και για όλα όσα μπορούμε και προοριζόμαστε να επιτύχουμε στο μέλλον!

Δείτε σε 5 διαφάνειες και σε λιγότερο από 3 λεπτά ποια είναι τα απαραίτητα δικαιολογητικά και η διαδικαστική ροή υπηρεσιακών εγγράφων για έγκριση μετακίνησης εκπαιδευτικών και μαθητών στο εξωτερικό και το εσωτερικό, στο πλαίσιο υλοποίησης εγκεκριμένων Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και ευρωπαϊκών δραστηριοτήτων

Συνημμένο αρχείο σε προβολή παρουσίασης.

Προσλήψεις 226 αναπληρωτών εκπαιδευτικών πλήρους και 3 (τριών) μειωμένου ωραρίου, κλάδων/ομαδοποιημένων ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06, ΠΕ09, ΠΕ12.04, ΠΕ12.05, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.03, ΠΕ18.02, ΠΕ18.12, ΠΕ18.18, ΠΕ18.23, ΠΕ18.31, ΠΕ18.36 και ΠΕ19-20, στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση για το διδακτικό έτος 2014-15

MoElogoΑπό το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι, για το σχολικό έτος 2014-2015, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου 229 εκπαιδευτικοί, κλάδων/ομαδοποιημένων ειδικοτήτων ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04.01, ΠΕ04.02, ΠΕ04.04, ΠΕ06, ΠΕ09, ΠΕ12.04, ΠΕ12.05, ΠΕ12.06, ΠΕ14.04, ΠΕ17.02, ΠΕ17.03, ΠΕ18.02, ΠΕ18.12, ΠΕ18.18, ΠΕ18.23, ΠΕ18.31, ΠΕ18.36 και ΠΕ19-20, για την κάλυψη λειτουργικών κενών σε δημόσια σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στο πλαίσιο του έργου με τίτλο «Πληρωμή ωρομισθίων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων» με αριθμό 2014ΣΕ04700000 της Συλλογικής Απόφασης Έργων (ΣΑΕ) 047 (ΑΔΑ:7ΧΜΡΦ-ΨΩΧ) του Εθνικού Σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας, από την Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014 έως και την Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν, με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, σε κενές θέσεις των σχολείων της περιοχής, στην οποία προσλήφθηκαν, μέχρι και τη λήξη του διδακτικού έτους. Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.