EasterWishes

DSC_0491Δυναμικό παρόν έδωσαν φορείς και εκπρόσωποι της εκπαίδευσης της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας στη δίωρη συνεδριακή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 12 Απριλίου 2014, στο ξενοδοχείο Porto Rio στην Πάτρα, στα πλαίσια του 2ου Διεθνούς Συνεδρίου που διοργάνωσε η εφημερίδα «Πελοπόννησος» με θέμα «Αναπτυξιακές προοπτικές για τη Δυτική Ελλάδα.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν ο κ. Θεόδωρος Παπαθεοδώρου, Τ. Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού, ο κ. Θεοχάρης Παταργιάς, Ομότιμος Καθηγητής Γενετικής, Πανεπιστημίου Αθηνών, μέλος της Διοικούσας Επιτροπής του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου, ο κ. Ιωάννης Τέγας, Προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας Π.Ε Αιτ/νίας και η κ. Λέτα Βέργη, Διευθύνουσα Σύμβουλος του εκπαιδευτικού συγκροτήματος Βέργη. Συντονιστής στην εκδήλωση ήταν ο κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας.

Οι εισηγητές, μέσα σε ένα κλίμα γόνιμου προβληματισμού και ουσιαστικού διαλόγου, κλήθηκαν να καταθέσουν τις απόψεις τους για τις τάσεις, τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που αναδύονται για τους φορείς και τις δομές της εκπαίδευσης της Δυτικής Ελλάδας μεσούσης των νέων οικονομικών και κοινωνικών δεδομένων.

Για την εν λόγω συνεδριακή εκδήλωση ο κ. Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε: «Θα ήθελα, αρχικά, να συγχαρώ την εφημερίδα «Πελοπόννησος» που για δεύτερη συνεχή χρονιά και στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης της, διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία αναπτυξιακό συνέδριο το οποίο έδωσε την ευκαιρία σε φορείς και παράγοντες της περιοχής μας να τοποθετηθούν, να μοιραστούν κοινές ανησυχίες, να ανταλλάξουν εμπειρίες και να καταθέσουν προτάσεις για μείζονος σημασίας ζητήματα της Δυτικής Ελλάδας. Το εν λόγω συνέδριο αποτέλεσε πεδίο διαλόγου και έκφρασης, δημόσιας και ιδιωτικής πρωτοβουλίας, από άτομα και φορείς του τόπου μας που δραστηριοποιούνται στην περιοχή μας και απευθύνονται στους πολίτες της.

Επιπλέον, θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διοργανωτές για το βήμα που παρείχαν σε φορείς και εκπροσώπους της εκπαίδευσης να καταθέσουν τις απόψεις τους και τις προτάσεις τους για τον αποφασιστικό ρόλο που μπορεί η εκπαίδευση να διαδραματίσει ώστε η νέα γενιά να γίνει κοινωνός των αναδυόμενων προκλήσεων του σύγχρονου οικονομικού και κοινωνικού περιβάλλοντος αναπτύσσοντας ταυτόχρονα ένα αίσθημα συνευθύνης στη διαμόρφωση της οικονομίας του μέλλοντος.

Σε μια περίοδο έντονων αλλαγών και ανακατατάξεων η εκπαίδευση και η κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού τίθενται ως προϋποθέσεις ανάπτυξης καθώς καμιά οικονοµική και τεχνολογική πρόοδος δεν μπορεί να συντελεστεί χωρίς την επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα. Ως εκ τούτου, η εκπαίδευση και η ανάπτυξη είναι δύο έννοιες αλληλεξαρτώμενες και πολύ στενά συνδεδεμένες. Ανάπτυξη δεν μπορεί να υπάρξει χωρίς αποτελεσματική εκπαίδευση ενώ συγχρόνως η εκπαίδευση αποτελεί το ιδανικό εργαλείο για την ανάπτυξη της επιχειρηματικότητας, της καινοτομίας και της διαμόρφωσης της αγοράς εργασίας.

Είμαι σίγουρος ότι οι απόψεις που ακούστηκαν θα αποτελέσουν πηγή γόνιμου προβληματισμού στην προσπάθεια αναζήτησης λύσεων τόσο για ατομική όσο και για συλλογική ανάπτυξη».

eschool_KPgΤο Ηλεκτρονικό Σχολείο του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας παρέχει δωρεάν εκπαίδευση σε όσους ετοιμάζονται ή ετοιμάζουν άτομα για τις εξετάσεις στις ξένες γλώσσες του ΚΠΓ. Παρέχει επίσης δωρεάν ενημέρωση και επιμόρφωση. Έχει 4 «τάξεις» και κάθε τάξη προσφέρει διαφορετικές υπηρεσίες.
Μαθητές/Υποψήφιοι
Η τάξη αυτή είναι για τους μαθητές ξένων γλωσσών που ενδιαφέρονται να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικοί σε γλωσσικές εξετάσεις είτε ετοιμάζονται για τις εξετάσεις του ΚΠΓ είτε για άλλες εξετάσεις πιστοποίησης γλωσσομάθειας. Φυσικά, είναι πολύ χρήσιμη για τους υποψήφιους του ΚΠΓ στα Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ισπανικά και Ιταλικά, αλλά και για μαθητές αυτών των γλωσσών που θέλουν να καταλάβουν τα «μικρά μυστικά» των δοκιμασιών και ασκήσεων για γλωσσική εξάσκηση.
Εκπαιδευτικοί
Η τάξη αυτή ανήκει στους εκπαιδευτικούς των ξένων γλωσσών που προγυμνάζουν τους μαθητές τους ώστε να δώσουν εξετάσεις γλωσσομάθειας (του ΚΠΓ ή άλλες).
Αξιολογητές ΚΠγ
Η τάξη αυτή χωρίζεται σε δυο τμήματα –στο τμήμα των εξεταστών του ΚΠΓ και στο τμήμα των βαθμολογητών των γραπτών υποψηφίων στις εξετάσεις των 6 γλωσσών του ΚΠΓ.
Γονείς
Από συνεντεύξεις και προσωπική επικοινωνία με ενδιαφερόμενους για εξετάσεις γλωσσομάθειας ξέρουμε πως ο Έλληνας γονιός θέλει να έχει ο ίδιος τις πληροφορίες που χρειάζεται ώστε να επιλέξει τις εξετάσεις που θα λάβει μέρος το παιδί του. Το ΚΠΓ, ως εξεταστικό σύστημα σχεδιασμένο στην Ελλάδα και με βάση την ελληνική πραγματικότητα, είναι από τα λίγα συστήματα που επιχειρεί να εδραιώσει μια σχέση επικοινωνίας με τους γονείς των υποψηφίων με σκοπό τη συνεχή ενημέρωσή τους.
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε τον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Σχολείου του ΚΠγ:  http://rcel.enl.uoa.gr/kpgeschool/

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας (ΠΔΕΔΕ) και το Πανεπιστήμιο Πατρών συνδιοργανώνουν επιστημονική ημερίδα για τη βία στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Ελλάδας την Τρίτη 8 Απριλίου 2014 και ώρα 9:30-13:30, στο Συνεδριακό και Πολιτιστικό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών.

Στην ημερίδα θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα επιστημονικής έρευνας η οποία υλοποιήθηκε από την ΠΔΕΔΕ με σκοπό την καταγραφή της έκτασης, της έντασης και των τύπων βίας καθώς επίσης και τους τρόπους αντιμετώπισής της στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Ελλάδας ενώ θα ακολουθήσει σχετική συζήτηση. Η έρευνα εντάσσεται στο πλαίσιο των δράσεων του Παρατηρητηρίου Πρόληψης για τη Σχολική Βία και τον Εκφοβισμό του Υ.ΠΑΙ.Θ.

Την εκδήλωση θα τιμήσουν με την παρουσία τους ο κ. Παπαχρήστος Κωνσταντίνος, Προϊστάμενος Δ/νσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Υπουργείου Παιδείας και ο κ. Βεντήρης Πάρης, Πρόεδρος Παρατηρητηρίου για την Πρόληψη της σχολικής βίας και του εκφοβισμού.

Η ημερίδα αφορά και τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης και απευθύνεται σε Σχολικούς Συμβούλους και Διευθυντές σχολικών μονάδων αλλά και σε εκπαιδευτικούς οι οποίοι έχουν οριστεί ως υπεύθυνοι για θέματα σχολικής βίας.

Η επιστημονική ημερίδα έχει ως απώτερο στόχο την ενημέρωση, την πληροφόρηση και την ευαισθητοποίηση του εκπαιδευτικού κόσμου της περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας για ένα ιδιαίτερα σοβαρό θέμα, όπως αυτό της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, το οποίο επηρεάζει με αρνητικό τρόπο την καθημερινότητα της σχολικής κοινότητας.

Ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος δήλωσε σχετικά: «Η ημερίδα αυτή αποτελεί το αποκορύφωμα μιας οργανωμένης, συστηματικής και μακράς προσπάθειας από την ίδια την εκπαιδευτική κοινότητα της Δυτικής Ελλάδας για την όσον το δυνατόν πληρέστερη καταγραφή, αποτύπωση και μελέτη του φαινομένου της σχολικής βίας και του εκφοβισμού στις σχολικές μονάδες της περιοχής μας.

Πρόκειται για μια πρωτοβουλία, πιθανότατα την πρώτη σε πανελλήνιο επίπεδο από μια περιφερειακή δομή της εκπαίδευσης, η οποία αντανακλά τη σαφή διάθεση των εκπαιδευτικών μας να ανταποκριθούν ενεργά στην ανάγκη εξασφάλισης στους μαθητές τους ενός σχολικού περιβάλλοντος μέσα στο οποίο θα έχουν τη δυνατότητα να αναπτύσσονται, να εκφράζονται και να δραστηριοποιούνται σε συνθήκες ελευθερίας, εμπιστοσύνης και ασφάλειας.

Στόχος μας, αλλά και απαίτηση της κοινωνίας, είναι η δημιουργία ενός σχολείου ανοιχτού, δημοκρατικού, με ανοχή στη διαφορετικότητα, ευχάριστου· ενός σχολείου όπου ο μαθητής θα χαίρεται την κάθε στιγμή της φοίτησής του.

Εύχομαι το εγχείρημα αυτό να είναι το πρώτο βήμα σε μια πορεία προς την παραπάνω κατεύθυνση. Ευχαριστώ και συγχαίρω όλους όσους δούλεψαν σε αυτήν τη προσπάθεια».

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ 

«Η βία στο σχολικό περιβάλλον. Μια διαδρομή στις σχολικές μονάδες της Δυτικής Ελλάδας»

Πολιτιστικό και Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών

Τρίτη 8 Απριλίου 2014

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Διαβάστε το υπόλοιπο της καταχώρησης »

Με μεγάλη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων και επισκεπτών ξεκίνησε χθες,  Πέμπτη 3 Απριλίου 2014, το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην Πάτρα στους χώρους του 1ου Λυκείου Πατρών.

Το φεστιβάλ, το οποίο διεξάγεται ταυτόχρονα σε 9 πόλεις της Ελλάδας (Αγρίνιο, Ηράκλειο, Καλαμάτα, Κέρκυρα, Λάρισα, Μυτιλήνη, Ξάνθη, Ρόδο και Χανιά), αποτελεί μία μοναδική εκπαιδευτική εκδήλωση όπου μαθητές όλων των βαθμίδων έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν έργα ψηφιακής δημιουργίας τα οποία εκπόνησαν στο πλαίσιο του μαθήματος της Πληροφορικής, των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, Αγωγής Υγείας κ.ά.) ή σε κάποιο διαθεματικό σχέδιο συνεργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Το φεστιβάλ παρέχει ένα ιδανικό πλαίσιο για την ανάδειξη της δημιουργικότητας των μαθητών και των εκπαιδευτικών Πληροφορικής μέσα από την αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, την ολόπλευρη μάθηση μέσω των σχεδίων εργασίας και της επίλυσης πρακτικών προβλημάτων. Επιπλέον παρέχονται οι προϋποθέσεις για την αποτελεσματική επικοινωνία και αλληλεπίδραση ανάμεσα στα μέλη της σχολικής κοινότητας μεταξύ τους αλλά και με την ευρύτερη κοινωνία.

Γι’ αυτό το λόγο, το εν λόγω Μαθητικό Φεστιβάλ δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα, αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή.

Το 4ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα ολοκληρώσει τις εργασίες του το Σάββατο, 5 Απριλίου 2014.

Για την υλοποίηση του Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στην πόλη της Πάτρας και του Αγρινίου ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας κ. Γιώργος Παναγιωτόπουλος υπογράμμισε: « Έχουμε τη μεγάλη χαρά να φιλοξενούμε σε δύο πόλεις της περιφέρειάς μας μία σπουδαία διοργάνωση η οποία σχετίζεται με το χώρο της τεχνολογίας η οποία αποτελεί αναπόσπαστο πλέον κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Οι νέες τεχνολογίες αποτελούν ευρύ πεδίο, όχι μόνο μάθησης, αλλά και έκφρασης και δημιουργίας εκπαιδευτικών εργαλείων τα οποία συμβάλουν σημαντικά στην εκπαιδευτική πράξη. Με τη βέλτιστη αξιοποίηση αυτών εκπαιδευτικών εργαλείων η μαθητική κοινότητα ανοίγει νέους δρόμους στην προσπάθεια για την κατάκτηση της γνώσης με τρόπο δημιουργικό και ευχάριστο».

MoElogoΠροσλήψεις Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, ΠΕ16.01-Μουσικής και ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι, για το σχολικό έτος 2013-2014, προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές 5 εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου του κλάδου ΠΕ06-Αγγλικής Γλώσσας, 3 εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου του κλάδου ΠΕ11-Φυσικής Αγωγής, 3 εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου του κλάδου ΠΕ16.01-Μουσικής και 5 εκπαιδευτικοί πλήρους ωραρίου των κλάδων ΠΕ19 & ΠΕ20-Πληροφορικής.

Οι προσλήψεις των εκπαιδευτικών, που θα τοποθετηθούν στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους για τη διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας, της Φυσικής Αγωγής, των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.), της Αισθητικής Αγωγής (Μουσική) και των Πολιτιστικών ομίλων δραστηριοτήτων πραγματοποιούνται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα – ΑΠ1», «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα – ΑΠ2» και «Στήριξη των Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα – ΑΠ3», του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», ΕΣΠΑ 2007-2013.

Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 2 Απριλίου 2014 έως την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014 όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για τους πίνακες με τα ονόματα πατήστε εδώ.

MoElogoΑπό το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι αναρτώνται οι πίνακες των ονομάτων των εκπαιδευτικών, που προσλαμβάνονται στο πλαίσιο υλοποίησης των Πράξεων:

  • «Διερεύνηση των Παραμέτρων Αναμόρφωσης και Εξορθολογισμού της Διδακτέας Ύλης και του Εκπαιδευτικού Υλικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο-Λύκειο-ΕΠΑΛ)– Άξονας Προτεραιότητας 1»,
  • «Διερεύνηση των Παραμέτρων Αναμόρφωσης και Εξορθολογισμού της Διδακτέας Ύλης και του Εκπαιδευτικού Υλικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο-Λύκειο-ΕΠΑΛ)– Άξονας Προτεραιότητας 2» και
  • «Διερεύνηση των Παραμέτρων Αναμόρφωσης και Εξορθολογισμού της Διδακτέας Ύλης και του Εκπαιδευτικού Υλικού στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γυμνάσιο-Λύκειο-ΕΠΑΛ)– Άξονας Προτεραιότητας 3»

του Ε. Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» για το διδακτικό έτος 2013-2014.

Επισημαίνεται ότι οι 30 προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 2 Απριλίου έως και την Παρασκευή 4 Απριλίου 2014, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.

Σημειώνεται ότι ως ημερομηνία πρόσληψης των προσωρινών αναπληρωτών λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας στην οικεία Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για τους πίνακες των ονομάτων πατήστε εδώ.