ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ – ΜΙΑ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ

Παρακολουθήστε μια ενδιαφέρουσα συζήτηση.

Live Stream

Ευχαριστώ τον Σεραφείμ, για την ενημέρωση.

————————————————-

Υποστηρικτικές θέσεις για το πώς μαθαίνουμε μπορείτε να δείτε στην παρουσίαση της καθηγήτριας Στέλλας Βοσνιάδου, στην εκπομπή «Στα άκρα».

Μπορείτε να την παρακολουθήσετε στο Vimeo, κάνοντας κλικ στην εικόνα.

Bosniadoy

Κατηγορίες: Θεωρία, Συνεργατική μάθηση | Γράψτε σχόλιο

Βίντεο για την εκπαίδευση

Βρίσκουμε μια διεύθυνση. Για παράδειγμα επιλέγουμε το βίντεο:

Πασχαλινά κουλουράκια
Κατεβάζουμε.

Απαραίτητα εργαλεία:
Mozilla Firefox
Και ένα πρόσθετο για κατέβασμα της ταινίας

https://addons.mozilla.org/el/firefox/addon/download-flash-and-video/

Επιλέξτε προβολή στο youtube για μέγιστη ανάλυση.

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Η διαχείριση του MIS

Ο καιρός «μάζεψε»

Ένα βίντεο για ανέβασμα των σεναρίων.

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Οργάνωση υλικού

Ξεκινώντας τη σχολική χρονιά ψάχνουμε για τρόπους διευκόλυνσης της δουλειάς μας.

Χρησιμοποιούμε τον Acrobat Reader και επισυνάπτουμε αρχεία. Γράφουμε σημειώσεις και σώζουμε. Διανέμουμε το υλικό στους φίλους μας.

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Το κρυπτόλεξο

Χρήση ενός μικρού ελεύθερου προγράμματος για τη δημιουργία κρυπτολέξων.

Είναι αυτονόητο πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τον εκπαιδευτικό στο πλαίσιο μιας απλής αξιολόγησης ή πιο δημιουργικά από τους μαθητές μας για τις ανάγκες ενός σχολικού εντύπου.

Κατηγορίες: Γενικά, Ηλεκτρονική αξιολόγηση | Γράψτε σχόλιο

Φτιάχνουμε παζλ

Κάποιες φορές δίνουμε στους μαθητές μας την ευκαιρία να παίξουν. Δημιουργούμε δικά μας παζλ, που σχετίζονται με το μάθημά μας και τους δίνουμε την ευκαιρία να τα «λύσουν».

Ένα μικρό πρόγραμμα είναι το Dinosaur Jigsaw Puzzle και μπορούμε να το βρούμε εδώ ή  αν έχετε δυσκολίες με τον επίσημο ιστότοπο εδώ.

 

Κατηγορίες: Ηλεκτρονική αξιολόγηση | Γράψτε σχόλιο

Ρυθμίσεις java

Εδώ και αρκετό διάστημα έχει παρουσιαστεί πρόβλημα ασφαλείας με τις εφαρμογές που τρέχουν σε java.

Αυτό είχε άμεσες συνέπειες σε πολλά προγράμματα του παλιού Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, που για λόγους ασφάλειας «αρνούνται να τρέξουν».

Προσωρινά το ζήτημα αντιμετωπίστηκε με τη δυνατότητα να τα τρέξουμε διαδικτυακά στον ιστότοπο http://ts.sch.gr/software

Τα προβλήματα συνεχίστηκαν και το μόνο που μπορεί να κάνει κάποιος, είναι να ρυθμίσει το επίπεδο ασφάλειας της java από τον πίνακα ελέγχου.

Ο Firefox εξακολουθεί να μου αρνείται. Αντίθετα ο Chrome τα πηγαίνει καλά.

 

Κατηγορίες: Ασφάλεια | Γράψτε σχόλιο

Διανομή αρχείων

Πρόσφατα έχουν αναπτυχθεί διάφορες υπηρεσίες από εταιρείες που επιτρέπουν σε μας, αφού δηλωθούμε, να «μοιράσουμε» αρχεία με γνωστούς μας. Αναφερόμαστε σε αρχεία μεγάλου μεγέθους, που με τη συμβατική ηλεκτρονική αλληλογραφία δεν είναι δυνατόν να αποσταλούν.

Μια τέτοια υπηρεσία είναι το Dropbox .

Εάν θέλει κάποιος να στείλει αρχεία, θα πρέπει πρώτα να δηλωθεί και στη συνέχεια να ανεβάσει στο χώρο που του παρέχει η εταιρεία τα αρχεία που έχει προς διανομή. Κάθε αρχείο παίρνει μια αποκλειστική διεύθυνση, από την οποία, όποιος τη γνωρίζει, μπορεί να το κατεβάσει.

Εάν δεν έχουμε δικό μας λογαριασμό στο Dropbox, μπορούμε να κατεβάσουμε τα αρχεία που μας στέλνουν, με μόνη προϋπόθεση να έχουμε στείλει την ακριβή διεύθυνσή τους.

Οδηγίες για αρχαρίους:

Κατηγορίες: Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Αποκλεισμός ιστοτόπων – ασφάλεια

Πρόσφατα χρειάστηκε να «απασχολήσω» ένα τμήμα μαθητών στο εργαστήριο πληροφορικής. Με έκπληξη διαπίστωσα πως πιτσιρίκες και πιτσιρίκοι άρχισαν αμέσως να σερφάρουν στις αγαπημένες τους σελίδες.

Κάποιες από αυτές μάλλον θα έπρεπε να ήταν αποκλεισμένες.

Στο βίντεο μπορείτε να δείτε έναν εύκολο τρόπο για να αποκλείσετε συγκεκριμένους ιστοτόπους. Δυστυχώς, στην περίπτωση ενός εργαστηρίου, η ρύθμιση πρέπει να γίνει σε κάθε υπολογιστή ξεχωριστά.

Η παρέμβαση γίνεται στο αρχείο hosts.

Θα το βρείτε στη διαδρομή:

C–>Windows–>System32–>drivers–>etc–>hosts

Το αρχείο ανοίγει με τον TextEditor των Windows.

Προσθέτουμε τη σειρά για κάθε ιστότοπο:

127.0.0.1 τη διεύθυνση του ιστοτόπου σε μορφή: www.xxxxx.xxx

Δείτε το βίντεο!

Κατηγορίες: Ασφάλεια, Γενικά | Γράψτε σχόλιο

Βίντεο και καυτές πατάτες

Δημιουργία μιας άσκησης συμπλήρωσης κενών με ταυτόχρονη ενσωμάτωση βίντεο από το youtube.

Παράδειγμα κώδικα ενσωμάτωσης

Για να τον εισάγουμε στις καυτές πατάτες, κάνουμε δεξί κλικ πάνω στο βίντεο που διαλέξαμε και μετά αριστερό στην επιλογή: Αντιγραφή κώδικα ενσωμάτωσης.

Όταν κάνουμε με δεξί κλικ επικόλληση θα δούμε ένα κείμενο αυτής της μορφής:

<iframe width=»640″ height=»360″ src=»//www.youtube.com/embed/wk7whNPoOIs?feature=player_detailpage» frameborder=»0″ allowfullscreen></iframe>

Ποιο το νόημα των παραπάνω;

Θα δημιουργήσεις ένα πλαίσιο με πλάτος 640 και ύψος 360 πίξελ.

Το βίντεο θα το βρεις στη διεύθυνση: //www.youtube.com/embed/wk7whNPoOIs μαζί με την επιλογή αναπαραγωγής και εμφάνισης σε πλήρη οθόνη.

Πλαίσιο παραθύρου 0, δηλ. χωρίς πλαίσιο.

Επιτρέπεται η πλήρης οθόνη.

ΛΑΘΟΣ

src=»//www.youtube.com/embed/wk7whNPoOIs

ΣΩΣΤΟ

src=»http://www.youtube.com/embed/wk7whNPoOIs

Ανάλογο βίντεο μπορείτε να δείτε σε παλαιότερη ανάρτηση, στην οποία ο κώδικας ενσωμάτωσης μπαίνει σε διαφορετικό σημείο.

Κατηγορίες: Ηλεκτρονική αξιολόγηση | Γράψτε σχόλιο