Πρώτη ανάρτηση

Προστιθέμενη αξία της παραπάνω προσέγγισης

 

Η παραπάνω προσέγγιση της χρήσης του διαδραστικού πίνακα

ενθαρρύνει τον αυθορμητισμό και την ευελιξία επιτρέποντας στους εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν ένα μεγάλο φάσμα διαδικτυακών πόρων. Στη συνέχεια, παρέχει τη δυνατότητα στον/στην εκπαιδευτικό να αποθηκεύει και να τυπώνει οτιδήποτε υπάρχει στον πίνακα, συμπεριλαμβανομένων και των σημειώσεων κατά τη διάρκεια του μαθήματος. Επιτρέπει επίσης στον/στην εκπαιδευτικό να μοιράζεται και να επαναχρησιμοποιεί υλικά μειώνοντας τον φόρτο εργασίας και

παρέχει ευελιξία και μεταβλητότητα τεχνικών. Μέσω του διαδραστικού πίνακα διαμορφώνεται ένα νέο διδακτικό δυναμικό περιβάλλον τάξης, αφού με αυτόν μπορούν να παρουσιάζονται διαφάνειες, κείμενο, εικόνες, βίντεο, προσομοιώσεις και ιστοσελίδες και ταυτόχρονα η αλληλεπίδραση του μαθητή ή του εκ-παιδευτικού με το υποστηρικτικό διδακτικό υλικό να γίνεται διαισθητικά και με μειωμένη την αίσθηση της διαμεσολάβησης του υπολογιστή. Υποστηρίζουν επίσης τον εκπαιδευτικό στο να επαναπροσδιορίζει την  οργάνωσης της διδασκαλίας και να επιταχύνει έτσι τον ρυθμό και το βάθος της μάθησης.

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 2 σχόλια

Καλημέρα κόσμε!

Καλωσήρθατε στο Blogs.sch.gr. Αυτό είναι το πρώτο σας άρθρο. Αλλάξτε το ή διαγράψτε το και αρχίστε το “Ιστολογείν”!

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία | 1 σχόλιο