Τελετή λήξη σχολικού έτους 2019-2020
Γενικά Δεν υπάρχουν σχόλια »Την Τρίτη, 30-6-2020 και ώρα 17:00-18:00 θα γίνει η τελική λήξης του σχολικού έτους 2019-2020.
Σας περιμένουμε όλους.
Την Τρίτη, 30-6-2020 και ώρα 17:00-18:00 θα γίνει η τελική λήξης του σχολικού έτους 2019-2020.
Σας περιμένουμε όλους.
http://www.newsbeast.gr/portraita/arthro/647374/o-korufaios-epistimonas-alan-tiouring/
Πηγή: http://www.newsbeast.gr/portraita
Ο σχεδιασμός ενός ρεαλιστικού προσωπικού σχεδίου εκπόνησης μιας Διπλωματικής Εργασίας (ΔΕ) και ενός πραγματοποιήσιμου χρονοδιαγράμματος σε συνδυαασμό με την αξιοποίηση των ικανότητων μας για προσωπικής οργάνωσης αποτελούν τους σημαντικότερους παράγοντες για την επιτυχημένη και έγκαιρη ολοκλήρωσή της.
Η συμπλήρωση του χρονοδιαγράμματος πρέπει να ξεκινήσει από την ημερομηνία έγκρισης και διαμόρφωση της τελικής μορφής της ερευνητικής πρότασης και επιλογής του θέματος.
Η κατάθεση του κειμένου στον/στην επιβλέποντα/πουσα είναι σκόπιμο να γίνει σε δύο στάδια (Εισαγωγή & Θεωρητικό Πλαίσιο και Εμπειρική Έρευνα, Αποτελέσματα, Συμπεράσματα) καθώς επίσης υπολογιστεί και ο χρόνος διόρθωσης που θα απαιτηθρίε για τις παρατηρήσεις και ενστάσεις του επιβλέποντας. Στον ενδιάμεσο χρόνο, ο ερευνητής-σπουδαστής μπορεί να ασχοληθεί και να ολοκληρώσει το άλλο τμήμα της διατριβής του εκμεταλλευόμενος τον χρόνο αναμονής (που συνήθως είναι αρκετός λόγω του φόρτου εργασίας του επιβλέποντα, ιδιαίτερα άν έχει ήδη παραλάβει στον ίδιο χρόνο και άλλες ΔΕ) των διορθώσεων για το πρώτο μέρος.
ΔΟΜΗ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΤΙΤΛΟΣ (σύντομος, συγκεκριμένος, κατανοητός)
ΠΕΡΙΛΗΨΗ
Η περίληψη είναι μια σύντομη και περιεκτική παρουσίαση της έρευνας. Γράφεται σε χρόνο αόριστο. Δεν περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές εκτός από σπάνιες περιπτώσεις. Το μέγεθος της περίληψης δεν πρέπει να ξεπερνά τις 200 λέξεις (μισή σελίδα Α4). Η περίληψη πρέπει να παρουσιάζεται και στα αγγλικά (abstract).
1. Ποιοι ήταν οι κύριοι στόχοι της έρευνας;
2. Τι σχέδιο / μέθοδος έρευνας χρησιμοποιήθηκε;
3. Ποια ήταν τα κυριότερα ευρήματα και συμπεράσματα;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ (3-6 σελίδες)
Η εισαγωγή πρέπει να παρουσιάζει τους λόγους που κάνουν ενδιαφέρουσα την έρευνα. Κρίσιμες ερωτήσεις, των οποίων η απάντηση πρέπει να δίνεται στην εισαγωγή:
ΘΕΩΡΗΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
α) Θεωρητική Προσέγγιση (20-40 σελ.)
Εδώ αναφέρεται ό,τι πολύτιμο υπάρχει στη διεθνή και ελληνική βιβλιογραφία σχετικά με το θέμα και, ακόμα ειδικότερα, σχετικά με τα ερευνητικά ερωτήματα. Δεν ενδείκνυνται γενικές αναφορές στην εκπαίδευση ενηλίκων, στα χαρακτηριστικά των εκπαιδευόμενων κ.λ.π. Επίσης, εξηγείται, με ειδικό υποκεφάλαιο, πώς έγινε η βιβλιογραφική ανασκόπηση (ποιες πρωτογενείς και δευτερογενείς πηγές χρησιμοποιήθηκαν, κλπ).
β) Μεθοδολογικό Πλαίσιο (Η δόμηση της έρευνας) (7-10 σελ.)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (30-40 σελ.)
ΣΥΖΗΤΗΣΗ / ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ (5-8 σελ.)
Εδώ πρέπει να παρουσιαστούν και να εξηγηθούν τα ευρήματα σε σχέση με το βαθμό σημαντικότητας. Να εξηγηθούν οι περιορισμοί της έρευνας, το πώς συνδέονται τα ευρήματα με προηγούμενες έρευνες, τι πρέπει να κάνουμε σε σχετικές έρευνες στο μέλλον, η τελική ανακεφαλαίωση και τα συμπεράσματα των ευρημάτων. Ερωτήματα που πρέπει να απαντηθούν: