Καλημέρα κόσμε!

Αναγνωριστική εξόρμηση της διαδρομής : Τύλισσος – Στρούμπουλας -Δόξα

Την ημέρα των Φώτων, τουτέστιν 6 Ιανουαρίου 2014 , αποφασίσαμε εγώ μαζί με τον φίλο μου – συνάδελφο Ψαρουδάκη Νίκο να επισκεφτούμε το χωριό Τύλισσος και με την βοήθεια του Ξένιου Συκιωτάκη , κάτοικου της περιοχής να δούμε το μονοπάτι που ενώνει την Τύλισσο με τον Στρούμπουλα. Συναντηθήκαμε στο καφενείο του χωριού, όπου φτάσανε και δύο φίλοι από τον ορειβατικό του Ηρακλείου, η Νταναλάκη Μαρία και ο Παπαδημητρίου Νίκος και ξεκινήσαμε όλοι μαζί για την ανάβασή μας. Πρώτα περάσαμε μέσα από το χωριό ανάμεσα από λιόφυτα και πορτοκαλαιώνες και στην συνέχεια πήραμε τον δρόμο που βγάζει στην μάντρα του Ανδρουλάκη Βασίλη λίγο πριν την μάντρα ο δρόμος γίνεται χωμάτινος, κόβει λοξά το βουνό και μετά από μία ώρα φτάνει κοντά στο σπήλαιο της Τραπέζας. το οποίο αν δεν ήτανε ο Ξένιος μαζί μας δεν θα το βρίσκαμε ποτέ. Επισκεφτήκαμε το σπήλαιο με σκοπό να το συμπεριλάβουμε στην επόμενη μας σχολική ανάβαση. Μετά συνεχίσαμε μάχρι την τοποθεσία ”Ζαχαριάς” από όπου είδαμε το οροπέδιο του Στρούμπουλα και τις μάντρες ανάμεσα στους πρίνους. Επιστρέψαμε από το ίδιο μονοπάτι- δρόμο στο χωριό όπου κάτι φίλοι μας περίμεναν για την παραδοσιακή ρακί!!