ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!

Δεκ 201713

To poster μας τα λέει όλα.Κάθε αστέρι που κολλήσαμε συμβολίζει μια ευχή και μια μικρή δωρεά για το Make a Wish Ελλάδος από τους μαθητές του Λυκείου Περάματος Μυλοποτάμου , Ρέθυμνο!!! Με πολλή αγάπη!!!

ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Δεκ 20173

θα τα βρειτε στην υλη κάθε τάξης στα Α τετράμηνα.

Μερικές χρήσιμες οδηγίες!

Νοέ 201714

Για να διαβάσετε μερικά από τα αρχεία του παρόντος blog πρέπει να κατεβάσετε τη δωρεάν εφαρμογή

WPS office.Πατήστε εδώ και κατεβάστε τη δωρεάν έκδοση ( FREE)

unnamed

Σεπ 201720

tumblr_meu9043hVT1rgeof7o1_500

Νέα σχολική χρονιά!

Σεπ 20172

keep-calm-we-re-back

Καλό καλοκαίρι!

Ιούλ 20176

Sunshine-smile

Ιούν 20177

2012-20-mai-panellhnies-goneis-agxos

Μαΐ 201713

806e16ee6290db7c507ce9c99cc315f3

ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PRΟJECT , Β3

Απρ 20175

Ανακοινώθηκε η εργασία!

SOS

Μαρ 201728

Έχει ανακοινωθεί το POWER POINT – προτζεκτ για film review της Β Λυκείου , Β τετράμηνο.

2nd conditional

Φεβ 20178

1.

2.Σενάριο μαθήματος και φύλλο εργασίας.Vareli2

3.Εxercises on conditionals

4.http://meetingwords.com/

Means of transport of the future/For upper intermediate ESL students

Φεβ 20177

Εργασία Π32.4: Ανέβασμα αρχείου με τη μορφή SCRIBD./moodle exercise

Ιαν 201723

Εργασία Π32.3: Προσθήκη επιλογής «περισσότερα» (more) σε δημοσίευση/Story: The tell-tale heart

Ιαν 201723

TRUE! –nervous –very, very dreadfully nervous I had been and am; but why will you say that I am mad? The disease had sharpened my senses –not destroyed –not dulled them. Above all was the sense of hearing acute. I heard all things in the heaven and in the earth. I heard many things in hell. How, then, am I mad? Hearken! and observe how healthily –how calmly I can tell you the whole story. Διαβάστε όλο το άρθρο »

video από ΥouTube για moodle

Ιαν 201723

Σε αυτό το δοκιμαστικό άρθρο σας παρουσιάζω την επανάληψη της causative form για την Γ Λυκείου.Προορίζεται για το σεμινάριο moodle 2016-2017.

« Παλιότερα άρθρα
Για να μην χάνετε ...ούτε λεπτό!

Αρχείο

Σαν σήμερα

  1. 21/02/: Παγκόσμια Ημέρα Μητρικής Γλώσσας
    Η Παγκόσμια Ημέρα Μητρικής Γλώσσας καθιερώθηκε με πρωτοβουλία της UNESCO, για την προώθηση της γλωσσικής πολυμορφίας και τη διάσωση των ολιγότερο ομιλουμένων γλωσσών. Αφορμή για την υιοθέτησή της το 1999 από τη Γενική Συνέλευση της UNESCO στάθηκε η Σφαγή της Ντάκα στις 12 Φεβρουαρίου του 1952, όταν φοιτητές του Ανατολικού Πακιστάν (σημερινού Μπανγκλαντές) ξεσηκώθηκαν για να εμποδίσουν την κατάργηση της γλώσσας τους «Μπενγκάλι» και την υιοθέτηση της επίσημης πακιστανικής «Ουρντού». Η Αστυνομία έπνιξε τη διαμαρτυρία τους στο αίμα.


Top
...
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων