ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 1 Νοεμβρίου, 2011 ΓΚΑΝΙΑΤΣΑ ΟΛΓΑ

H ΔΥΝΑΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ

¨ΕΙΜΑΣΤΕ Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥΚΣΕ ΤΟΥ 5ου ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ.ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 27 Οκτωβρίου, 2011 ΓΚΑΝΙΑΤΣΑ ΟΛΓΑ

Τα μαθήματα της επιμόρφωσης Β΄ επιπέδου για το σχολικό έτος 20011 – 2012 μόλις άρχισαν …

προγράμματα της 3ης περιόδου επιμόρφωσης Β’ επιπέδου, που υλοποιούνται στο πλαίσιο της Πράξης «Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών για την Αξιοποίηση και Εφαρμογή των ΤΠΕ στη Διδακτική Πράξη» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» του ΕΣΠΑ (2007-2013), που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και του Ελληνικού Δημοσίου.

3.770 εκπαιδευτικοί κληρώθηκαν, μέσα από τις διαδικασίες του έργου, να παρακολουθήσουν τα προγράμματα επιμόρφωσης που θα υλοποιηθούν στο διάστημα Οκτωβρίου 2011 – Μαρτίου 2012, σε όλη τη χώρα.

Καλούνται οι εκπαιδευτικοί που υπέβαλαν αίτηση να ενημερωθούν σχετικά με τη τελική κατάσταση της συμμετοχής τους, με χρήση των κωδικών τους, μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, στη διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis (επιλογή: «Προβολή Αίτησης Επιμόρφωσης»).

Επίσης, καλούνται τα Κ.Σ.Ε. να επικοινωνήσουν με τους επιτυχόντες στο πρόγραμμά τους εκπαιδευτικούς και να προχωρήσουν στις εγγραφές τους. Στοιχεία επικοινωνίας των εκπαιδευτικών διατίθενται επίσης μέσω του Πληροφοριακού συστήματος (MIS) της Πράξης, στη διεύθυνση http://b-epipedo2.cti.gr/mis με χρήση των κωδικών των ΚΣΕ (επιλογή: «Εγγραφή υποψήφιου σε πρόγραμμα»), όπου γίνονται και οι εγγραφές των επιμορφούμενων.

Σημειώνεται ότι κατά την εγγραφή στο πρόγραμμα επιμόρφωσης, οι επιμορφούμενοι θα πρέπει να καταθέσουν στο ΚΣΕ το έντυπο Δήλωσης/ Βεβαίωσης, σχετικά με τη θέση υπηρεσίας τους και την άσκηση διδακτικού έργου σε τάξη κατά την περίοδο της επιμόρφωσης, σύμφωνα με το έντυπο που διατίθεται στον κόμβο ενημέρωσης της Πράξης, εδώ. Το παραπάνω αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής και ελέγχεται και από το σύστημα.

Λόγω της χρονικής μετάθεσης των προγραμμάτων για μια εβδομάδα, δηλαδή έναρξη μαθημάτων την 3η Οκτωβρίου 2011 (βλ. σχετική Ανακοίνωση), τα ΚΣΕ θα πρέπει επίσης να τροποποιήσουν κατάλληλα το ωρολόγιο πρόγραμμα που έχουν καταθέσει. Οδηγίες σχετικά με την τροποποίηση των προγραμμάτων καθώς και λεπτομέρειες σχετικά με τη διαδικασία εγγραφών διατίθενται επίσης στο περιβάλλον του Πληροφοριακού συστήματος.

Για τυχόν απορίες και περισσότερες διευκρινήσεις μπορείτε να απευθύνεστε, εδώ.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 27 Οκτωβρίου, 2011 ΓΚΑΝΙΑΤΣΑ ΟΛΓΑ

Η ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία

 

Είναι γνωστό σε όλους ότι η εισαγωγή των ΤΠΕ-Ε ξεκίνησε με έργα του ΚΠΣ, όπως η ΟΔΥΣΣΕΙΑ (1997-2002), που είχαν χαρακτήρα πιλοτικό. Με αυτά δημιουργήθηκαν υποδομές, εργαστήρια, δίκτυα, εκπαιδευτικά λογισμικά και παράλληλα επιμορφώθηκαν σε Πανεπιστημιακές Μονάδες οι πρώτοι 120 Επιμορφωτές-ΤΠΕ. Έγινε προσπάθεια να επιμορφωθούν εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη και εφαρμόστηκε για πρώτη φορά «Ενδοσχολική Επιμόρφωση» περίπου 6000 εκπαιδευτικών και ξεκίνησε η επιμόρφωση στις βασικές δεξιότητες (πρώτο επίπεδο).

Την περίοδο 2003-2008 συνεχίστηκε η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις βασικές δεξιότητες. Mετά  από καθυστέρηση τριών χρόνων, επιμορφώνονται περίπου 400 εκπαιδευτικοί Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης σε Πανεπιστημιακά Κέντρα Εκπαίδευσης (ΠΑΚΕ), αξιοποιώντας ορισμένα από τα λογισμικά που δημιουργήθηκαν με έργα του ΚΠΣ. Παράλληλα πραγματοποιείται επιμόρφωση  εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική αξιοποίηση (δεύτερο επίπεδο) σε πολύ μικρότερο αριθμό από αυτόν που είχε σχεδιαστεί αρχικά (από 15.000 στις 8000 και τελικά λιγότεροι) καλύπτοντας λίγες ειδικότητες, και η οποία όμως ολοκληρώνεται πολύ σύντομα.

Σήμερα, όσον αφορά τα λογισμικά, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού για την αγορά επιπρόσθετου εκπαιδευτικού λογισμικού χωρίς να έχουν χρησιμοποιηθεί στη σχολική πράξη τα ήδη υπάρχοντα λογισμικά που προέκυψαν από προηγούμενες δράσεις. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου θα πρέπει να δημιουργηθεί ακόμα ένα μητρώο Επιμορφωτών-ΤΠΕ, να μοιραστούν τα νέα λογισμικά σε όλα τα σχολεία της επικράτειας και να πραγματοποιηθεί επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην παιδαγωγική αξιοποίησή τους. Όλα αυτά θα πρέπει να υλοποιηθούν μέσα σε τρεις μήνες! Αξίζει να σημειωθεί ότι τα λογισμικά που ήδη έχουν επιλεγεί (Επιστολή του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης / 29-8-2008) από αυτόν τον διαγωνισμό, εκτός του ότι ορισμένα είναι της περασμένης δεκαετίας, δε δημιουργήθηκαν με σκοπό να εξυπηρετήσουν τη διδασκαλία στο σχολείο.

Οι μέχρι τώρα ενέργειες φανερώνουν ότι όλα γίνονται χωρίς συντονισμό και χωρίς να υπάρχει καταγεγραμμένο σχέδιο για την ένταξη των ΤΠΕ στην εκπαίδευση (Τα επτά εμπόδια για την ομαλή ένταξη των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας» στην Εκπαίδευση (ΤΠΕ-Ε) / 24-10-2007).

Για να μάθετε περισσότερα για το θέμα της ένταξης στην εκπαιδευτική διαδικασία μπορείτε να επισκεφτείτε υη σελίδα της ελληνικής  ένωσης για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση:

– e – ΔΙΚΤΥΟ – ΤΠΕ, εδώ.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Χωρίς κατηγορία 27 Οκτωβρίου, 2011 ΓΚΑΝΙΑΤΣΑ ΟΛΓΑ


Κατηγορίες

  • Blogroll

  • Πηγές - Feeds


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση