Απρ 19 2014

Αρχείο Θεμάτων Διαγωνισμάτων και Ωριαίων διαγωνισμάτων 2013-14

2014 ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ – ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΡΑΠΕΖΑΣ από Σομπόνη Ρόη – ΓΕΛ Σύρου

Viologia A Lyk_Somponi   –    Viologia_pdf _Somponi

2014 ΦΥΣΙΚΗ Α ΛΥΚΕΙΟΥ – ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ – Κ.Παπαγεωργίου – Φυσικού ΓΕΛ Μυκόνου

Fysiki A Lyk_Diag Prosom_2014_Papageorgiou

2013-14 ΧΗΜΕΙΑ Α ΛΥΚΕΙΟΥ – ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ – ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΑ για 1ο & 3ο ΘΕΜΑ 

Xhmeia A Lyk_1o Thema    –     Xhmeia A Lyk_3o Thema

2013-14 ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΩΡΙΑΙΩΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑΤΩΝ ΤΡΙΜΗΝΩΝ και ΤΕΤΡΑΜΗΝΩΝ

Συλλογή Ωριαίων Διαγωνισμάτων σχολικού έτους 2013-14 στα μαθήματα Α ΛΥΚΕΙΟΥ (Φυσική-Χημεία-Βιολογία):

Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΛ-ΛΤ:     ΦΥΣΙΚΗ +  ΧΗΜΕΙΑ  + ΒΙΟΛΟΓΙΑ

Α ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΠΑΛ:     ΦΥΣΙΚΗ-ΕΠΑΛ  +  ΧΗΜΕΙΑ-ΕΠΑΛ

Συλλογή Ωριαίων Διαγωνισμάτων Γυμνασίου σχολικού έτους 2013-14: 

Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ -Φυσική:    ΦΥΣΙΚΗ

Μετά την επεξεργασία των θεμάτων αναρτώ τη Συλλογή των θεμάτων (βάσει του εγγράφου 66/21-02-1014) σε word και ελπίζω να σας φανούν χρήσιμα σαν αρχείο Θεμάτων απ΄ όπου μπορείτε να πάρετε ιδέες (και να τα αντιγράψετε) για τα Τεστ – Διαγωνίσματα και για τα τελικά σας Θέματα και σαν υλικό για τις επιμορφώσεις μας.

ΥΓ: Τα θέματα απλώς μορφοποιήθηκαν σε ενιαία αρχεία ανά μάθημα, χωρίς να αλλάξω οτιδήποτε στις διατυπώσεις τους και χωρίς να τα εξετάσω αν είναι σωστά ή όχι επιστημονικά.

10 απαντήσεις μέχρι τώρα




10 σχόλια προς “Αρχείο Θεμάτων Διαγωνισμάτων και Ωριαίων διαγωνισμάτων 2013-14”

  1.   Βαγγέλης Κουντούρηςστο 19 Απρ 2014 στις 10:24

    Καλημέρα Νίκο
    Καλή η ιδέα.
    Δύο “οπτικά” σχόλια:
    αρκετά από τα διαγράμματα δεν έχουν την ένδειξη 0 στο σημείο τομής των αξόνων (φυσικά και δεν εννοείται)
    σε πολλά διαγράμματα στους άξονες σημειώνονται οι τιμές που “χρειάζονται” και όχι οι τιμές που πρέπει και οι οποίες είναι όλες πολλαπλάσια της πρώτης τιμής
    π.χ. στη σελίδα 5
    στον οριζόντιο άξονα έπρεπε να υπάρχουν οι τιμές 2,4,6 και
    στον κατακόρυφο 4,8,12
    (προσωπικά στον οριζόντιο άξονα θα έθετα 1,2,3,4,5,6 και
    στον κατακόρυφο 2,4,6,8,10,12)

    Απάντηση

    •   Roumelis Nikolaos - nroum@sch.grστο 20 Απρ 2014 στις 09:27

      Βαγγέλη,
      έχεις δίκιο πολλές φορές δεν δίνουμε (οι καθηγητές) σημασία στο αυτονόητο!!!!!!
      Νομίζω ότι σημασία έχει να φιλτράρει κανείς το μέσο επίπεδο των θεμάτων που δεν νομίζω ότι είναι χαμηλό αν λάβουμε δε υπόψη ότι αφορούν όλα (τα περισσότερα) νησια των Κυκλάδων. Δες και αυτά των ΕΠΑΛ. Ευχαριστώ για τις παρατηρήσεις που είναι πάντα ευπρόσδεκτες.
      Καλό Πάσχα
      Νίκος Ρούμελης

      Απάντηση

  2.   Βαγγέλης Κουντούρηςστο 21 Απρ 2014 στις 11:51

    Καλημέρα Νίκο.
    Μια πληρέστερη “ματιά” για τα θέματα της Α΄ΓΕΛ.
    α. συνολικά αρκετά υψηλού επιπέδου,
    μου φάνηκαν δύσκολα τα:
    4. σελ. 12, 3. Σελ. 18 και 2 σελ. 25
    (αλλά αν οι μαθητές ανταποκρίθηκαν με επιτυχία…)
    β. σε μερικά υπάρχει “κακή” διατύπωση
    π.χ. 4. Σελ. 5
    αντί “Να υπολογίσετε: α), …στ)” έπρεπε να είναι:
    “Α. Να υπολογίσετε: α), …ε)
    Β. Να σχεδιάσετε…”
    (ανάλογα και 4., σελ. 16)
    3. σελ. 18
    τα ερωτήματα έπρεπε να είναι:
    “α)…, β)…, γ) Να βρείτε…, δ) Να βρείτε…, ε) Να παραστήσετε…”
    γ. δεν κατανοώ την αναγκαιότητα της σημείωσης, σελ. 28
    δ. ξεχώρισα τα θέματα:
    3., σελ. 3
    2Β, σελ. 4
    2., σελ. 8
    4., σελ. 10
    4., σελ. 12
    2., σελ. 14
    3., σελ. 18
    2., σελ. 24 και
    2., σελ. 25

    Απάντηση

  3.   Βαγγέλης Κουντούρηςστο 21 Απρ 2014 στις 22:39

    Και μια γνώμη για τα θέματα Α΄ΕΠΑΛ
    α. συνολικά μέτρια θέματα
    β. καλύτερα είναι στα θέματα αντιστοίχησης
    η μία στήλη να έχει λιγότερα στοιχεία
    (οπότε η εκφώνηση πρέπει να συμπληρωθεί με τη φράση:
    όπου αυτό είναι δυνατόν)
    γ. ξεχώρισα τα θέματα:
    10, σελ. 4
    1.2, σελ. 5
    1.1, σελ. 7
    3, σελ. 9 και
    Γ2, σελ. 21

    Απάντηση

RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *