Μαρ 13 2015

Επιμορφωτικές δραστηριότητες 2014-15

2014-15:

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΜΕΣΩ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ

6η Επιμορφωτική συνάντηση 2014-15  κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Σύρου – ΤΕΤΑΡΤΗ 29-4-2015, 11:15-14:00 :

Πειραματική επιμορφωτική δραστηριότητα με θέματα του πανελλήνιου διαγωνισμού EUSO 2015Φύλλα εργασίας διερευνητικής και συνεργατικής μάθησης –       :
– ΒΙΟΛΟΓΙΑ: Διάκριση και χαρακτηριστικά μονοκοτυλήδονων και δικοτυλήδονων φυτών και επίδραση της συγκέντρωσης της αμυλάσης στο ρυθμό υδρόλυσης αμύλου – euso2015 – themata-biologias
– ΧΗΜΕΙΑ: Ταυτοποίηση αλάτων με πυροχημικές αντιδράσεις και αντιδράσεις διπλής αντικατάστασης – Πειραματικός προσδιορισμός της στοιχειομετρικής αναλογίας χημικής αντίδρασης – euso2015-themata-ximeias
– ΦΥΣΙΚΗ: Πειραματικός προσδιορισμός του θερμικού συντελεστή αντίστασης του χαλκού – euso2015- themata-fysikis 
Η επιμόρφωση διοργανώνεται σε συνεργασία της Υπεύθυνης του ΕΚΦΕ Σύρου κας Κωνσταντινίδου Καλλιόπης – Βιολόγου και των Σχολικών Συμβούλων ΠΕ04 Κυκλάδων, του κ. Μεσσάρη Δ. – Φυσικού και του κ. Ρούμελη Ν. – Χημικού, με αρμοδιότητα τις σχολικές μονάδες ΔΕ της Σύρου.

Τρίτη 31-3-2015, και ώρα 11:15 – 14:00 – Εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ ΠΑΡΟΥ : ΠΕ04 Πάρου Αντιπάρου):

Επιμορφωτική δραστηριότητα – Δειγματική διδασκαλία με θέματα:
1. Σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής μάθησης με χρήση ΤΠΕ ή και κλασικού εργαστηρίου
2. Δειγματική διδασκαλία στις 11:50 – 12:35, της χημικού Τσέλιγκα Ελένη σε συνδιδασκαλία του Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04 σε μαθητική τάξη Γ’ ΓΕΛ Κατεύθυνσης του ΓΕΛ Πάρου, στη Χημεία Γ΄ Κατ/σης ” Ρυθμιστικά Διαλύματα – μια διερευνητική προσέγγιση μέσω αξιοποίησης σεναρίου Β’ επιπέδου με αξιοποίηση του Ιridium Chemistry”, Φύλλο ΡΔ-Φύλλο Εργασίας Μαθητών 2ο Σενάριο σελ. 6-11, ΡΔ-Φύλλο εργασίας καθηγητή-2ο Σενάριο σελ. 6-11 , Σενάριο ΡΔ -ΤΠΕ Β’ ΕΠ-3-15
3. Ανατροφοδότηση δειγματικής και τρόπος αξιολόγησης διδασκαλιών

Δευτέρα 30-3-2015, και ώρα 17:30-20:00 – Εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ ΠΑΡΟΥ: (προαιρετική συμμετοχή ΠΕ04 Πάρου Αντιπάρου):

Σεμινάριο – επιμορφωτική δραστηριότητα με θέματα:
1. Αρχή σχεδιασμού μαθημάτων – διδακτικών σεναρίων – φύλλων εργασίας
2. Σχεδιασμός μαθημάτων και σεναρίων σε ομάδες εργασίας με θέματα που θα προταθούν από τους συναδέλφους αξιοποιώντας κλασικό εργαστήριο και ΤΠΕ
2. Νέα φύλλα εργασίας μαθητών Φυσικής Α – Β Γυμνασίου με αξιοποίηση του ψηφιακού σχολείου – φωτόδεντρο – ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,http://photodentro.edu.gr/lor/, και του ΑΠΣ Φυσικής του Πιλοτικού προγράμματος σπουδών των Γυμνασίων 2013-14 – ΠΙΛΟΤΙΚΑ ΠΣ ΦΕ ΦΕΚ ΤΕΥΧΟΣ Β΄ 97-22-01-2014
3. Εφαρμογές μέσω μελέτης σεναρίων διδασκαλίας με ΤΠΕ (αξιοποίηση του Phet Colorado και
του Irydium Chemistry ως διαδραστικά εργαλεία)
Όσοι συνάδελφοι διαθέτουν laptop καλούνται να τα φέρουν μαζί τους. Θα υπάρχει διαδικτυακή πρόσβαση μέσω ασύρματου ίντερνετ και τα βιβλία μαθητών του Γυμνασίου σε έντυπη έκδοση.

Τρίτη 17-3-2015, 12:00-14:30  εργαστήριο ΦΕ του Γυμνασίου ΛΤ Σίφνου – ΠΕ04 Σίφνου

Ι. Δειγματική διδασκαλία
1. Δειγματική διδασκαλία Επιμορφωτική δραστηριότητα – του φυσικού Λουκάκου Θοδωρή σε μαθητική τάξη Α’ Λυκείου του ΛΤ Σίφνου: Φυσική Α΄ Λυκείου: “Ο 3ος νόμος της κίνησης – Διερευνητική προσέγγιση μέσω βιωματικών δραστηριοτήτων, κλασικών πειραμάτων και αξιοποίησης ΤΠΕ”  Senario_didaskalias_3os_nomos_LoukakosFyllo_ergasias_3os_nomos_Loukakos, diafanies_3os_nomos_Loukakos – pptx, Βίντεο στη Δειγματική (jetpack, rockets, 3d law in space),                                             2. Ανατροφοδότηση δειγματικής και τρόπος αξιολόγησης διδασκαλιών
ΙΙ. Επιμορφωτική δραστηριότητα – Σεμινάριο
Με αφορμή την ύπαρξη του ψηφιακού εξοπλισμού – διαδραστικοί πίνακες στο Γυμνάσιο Σίφνου, και την υπ΄ αρ. 141290/Γ2/08-09-2014, εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, με θέμα: «Διδασκαλία μαθημάτων στην Α ́ Γυμνασίου με τη χρήση του ψηφιακού εξοπλισμού», διοργανώνεται επιμορφωτική δραστηριότητα με θέματα:
1. Διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στη διδασκαλία των μαθημάτων Φ.Ε.
2. Αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – φωτόδεντρο – ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,http://photodentro.edu.gr/lor/,
3. Εφαρμογές μέσω μελέτης σεναρίων διδασκαλίας με ΤΠΕ ( αξιοποίηση του 1.www.seilias.gr – ψηφιακού σχολείου – εμπλουτισμένων ψηφιακών βιβλίων και 2. του Phet Colorado ως διαδραστικά εργαλεία

Τρίτη 11-3-2015, και ώρα 11:00-14:00 στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ-Γυμνασίου Μήλου, σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Μήλου:

– Δειγματική διδασκαλία για το σχ. Έτος 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Μήλου-Κιμώλου:   Δειγματική διδασκαλία ως επιμορφωτική δραστηριότητα – της Βαμβακινού Ειρήνης σε μαθητική τάξη Β’ Γυμνασίου του Γυμνασίου Μήλου, στη: Φυσική Β΄ Γυμνασίου Μήλου: ” Άνωση – μια διερευνητική προσέγγιση μέσω κλασικών πειραμάτων “Senario didaskalias_Anwsi,  Fyllo ergasias_Anwsi, ΑΝΩΣΗ pptx

– Σενάρια διερευνητικής μάθησης – Ανατροφοδότηση δειγματικής – Τρόπος αξιολόγησης διδασκαλιών

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ

Τρίτη 10-3-2015, και ώρα 17:30-20:00 στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ-Γυμνασίου Μήλου – Σεμινάριο με προαιρετική συμμετοχή καθηγητών ΠΕ04 Μήλου – Κιμώλου

Με αφορμή την ύπαρξη του ψηφιακού εξοπλισμού – διαδραστικοί πίνακες στο Γυμνάσιο Μήλου, και την υπ΄ αρ. 141290/Γ2/08-09-2014, εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, με θέμα: «Διδασκαλία μαθημάτων στην Α ́ Γυμνασίου με τη χρήση του ψηφιακού εξοπλισμού», διοργανώνεται επιμορφωτική δραστηριότητα με θέματα:
1. Διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στη διδασκαλία των μαθημάτων Φ.Ε.
2. Αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – φωτόδεντρο – http://photodentro.edu.gr/lor/
3. Εφαρμογές μέσω μελέτης σεναρίων διδασκαλίας με ΤΠΕ (αξιοποίηση του Phet Colorado και
του Irydium Chemistry ως διαδραστικά εργαλεία

Πέμπτη 11-12-2014,  11:00-14:00  στο  εργαστήριο ΦΕ του Λ.Τ. Κύθνου,  1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ για το σχ. έτος 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 Γυμνασίου Λ.Τ. Κύθνου: 

  1. Ενημέρωση – Τράπεζα Θεμάτων Α-Β Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) – Προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Προσανατολισμού και Βιολογία Β΄ Λυκείου και Βιολογία Β’ Γυμνασίου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – διαδραστικοί πίνακες:   ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤIΚΟΙ – ΠΕ04-pdf,   http://www.walter-fendt.de/ph14gr/hydrostpr_gr.htm
  3. Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου φωτόδεντρο:  μικρά Σενάρια για Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:    ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,http://photodentro.edu.gr/lor/,
  4. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή – https://blogs.sch.gr/nroum/ δειγματικές – Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων – δειγματικής διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04
  5. Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ σε συνεραγασία με τα ΕΚΦΕ Μήλου και Σύρου

Τετάρτη 3-12-2014,  11:00-14:00  στο  εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ Τήνου,  1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ για το σχ. έτος 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Τήνου: 

  1. Ενημέρωση – Τράπεζα Θεμάτων Α-Β Λυκείου (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ) – Προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Προσανατολισμού και Βιολογία Β΄ Λυκείου και Βιολογία Β’ Γυμνασίου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – διαδραστικοί πίνακες:   ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤIΚΟΙ – ΠΕ04-pdf,   http://www.walter-fendt.de/ph14gr/hydrostpr_gr.htm
  3. Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου φωτόδεντρο:  μικρά Σενάρια για Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:    ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,http://photodentro.edu.gr/lor/,
  4. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή – https://blogs.sch.gr/nroum/ δειγματικές – Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων – δειγματικής διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04

Πέμπτη 20-11-2014, 11:00-14:00  στο εργαστήριο ΦΕ του Γυμνασίου ΛΤ Κέας –  1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ σχ. έτους 2014-15, με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων Κέας: 

  1. Ενημέρωση – Τράπεζα Θεμάτων Α-Β Λυκείου (ΓΕΛ καιΕΠΑΛ) -Προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Προσανατολισμού και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας)
  2. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή,
  3. Επιμόρφωση στην αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου φωτόδεντρο:  μικρά Σενάρια για Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:    ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,http://photodentro.edu.gr/lor/,
  4. Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04
  5. Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15 σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Σύρου.

Τετάρτη, 20-11-2014, 11:15-14:02η Επιμορφωτική συνάντηση με εκπιδευτικούς ΠΕ04 ΣΥΡΟΥ :

Ι. Ενημέρωση και Επιμόρφωση Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04 – Τρόπος διδασκαλίας με τη χρήση της Τράπεζας  Α’ – Β΄ΓΕΛ,

ΙΙ. Επιμόρφωση  σε συνεργασία με του ΕΚΦΕ Σύρου:  Με αφορμή την ύπαρξη του ψηφιακού εξοπλισμού – διαδραστικοί πίνακες σε όλα ταΓυμνάσια της Σύρου και την υπ΄ αρ. 141290/Γ2/08-09-2014, εγκύκλιο του ΥΠΑΙΘ, με θέμα: «Διδασκαλία μαθημάτων στην Α ́ Γυμνασίου με  τη χρήση του ψηφιακού εξοπλισμού»,  διοργανώνεται σε συνεργασία με την Υπεύθυνη του ΕΚΦΕ Σύρου,  επιμορφωτική δραστηριότητα με θέματα:

1. Διδακτική αξιοποίηση των διαδραστικών πινάκων στη διδασκαλία των μαθημάτων Φ.Ε. (σε συνεργασία με την Υπεύθυνση ΕΚΦΕ Σύρου κ. Κωνσταντινιδου Πόπη και τον Ξανθάκη Γιώργο – καθηγητή ΠΕ04.05 του 2ου Γυμνασίου Σύρου)

– Υδροστατική πίεση με προσομοίωση: ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΙΑΔΡΑΣΤIΚΟΙ – ΠΕ04-pdf,   http://www.walter-fendt.de/ph14gr/hydrostpr_gr.htm ,

2. Αξιοποίηση ψηφιακού σχολείου – φωτόδεντροhttp://photodentro.edu.gr/lor/

Υλικό – μικρά Σενάρια από για Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ:    ΒΙΟΛΟΓΙΑ Α ΓΥΜΦΥΣΙΚΗ Α ΓΥΜΝ, ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Α ΓΥΜ,

3. Εφαρμογές μέσω μελέτης σεναρίων διδασκαλίας με ΤΠΕ (Σενάρια Γεωγραφίας Α΄και Β΄Γυμνασίου του κ. Ξανθάκη Γεωργίου με αξιοποίηση διαδραστικού πίνακα ) – Δες φωτό σε zip: Φωτό επιμόρφωσης

Τετάρτη 22-10-2014, 11:00-14:15, στα εργαστήριο ΦΕ & ΗΥ του ΓΕΛ Νάξου, σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Νάξου: Επιμόρφωση και Δειγματική διδασκαλία – Αξιοποίηση σεναρίων Β΄ επιπέδου: 

 1. ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ – Εργαστήριο ΦΕ – 11:00-11:45: Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .

2. ΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ στο Εργαστήριο ΗΥ – 11:50-12:35:

Δειγματική διδασκαλία στο εργαστήριο ΦΕ ΓΕΛ Νάξου, σε καθηγητές ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Νάξου, του φυσικού κ. Μαργαρίτη Μανώλη και του φυσικού κ. Βαθρακοκοίλη Νίκου – Υπεύθυνου ΕΚΦΕ-Επιμορφωτή Β΄επιπέδου, σε τμήμα μαθητών Β΄ΓΕΛ Νάξου, στο κεφάλαιο: Φυσική Β’ΓΕΛ   – Ορμή – Κρούσεις, με τίτλο  «Κρούσεις – Αρχή Διατήρησης Ορμής με το Interactive Physics », μια διερευνητική διδακτική πρόταση σε σενάριο Β΄ επιπέδου –  Σενάριο – Κρούσεις-Αρχή διατήρηση ορμής – Μαργαρίτης – Φύλλο Εργασίας – Κρόυσεις – Α.Δ.Ορμής – Μαργαρίτης Μ.  –  Κρούσεις-Α.Δ.Ο. – I.P. Interactive physics

3. ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΕΝΑΡΙΩΝ Β΄ επιπέδου – Εργαστήριο ΦΕ – 13:-14:15: Αξιοποίηση σεναρίων Β επιπέδου στη διδασκαλία μαθημάτων ΦΕ – Συνεργατικές και διερευνητικές μέθοδοι διδασκαλίας – Συνεργασία καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση ΤΠΕ, λογισμικών Β΄ επιπέδου και κλασικού εργαστηρίου: – Σενάρια Χημείας Λυκείου με αξιοποίηση Vlab-Iridium Chemistry –  Ρούμελης Ν. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04 και Βαθρακοκοίλης Ν. – Επιμορφωτής Β’ επιπέδου/Υπ/νος ΕΚΦΕ Νάξου –  Σενάρια Χημείας – Περιοδικός Πίνακας στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο – Καφετζής Ι. / καθηγητής 1ου Γυμνασίου Νάξου και Ρούμελης Ν. Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04-– Εμπειρίες – συζήτηση – συμπεράσματα

Τρίτη 21-10-2014,  11:00-14:00  στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ Πάρου –  ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04  Πάρου – Αντιπάρου 

  1. Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή ορισμένων σεναρίων από: α. Νόμοι Νεύτωνα – με χρήση προσομοιώσεων ΤΠΕ/phet / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Ηλεκτρόλυση Νερού – κλασικό πείραμα και χρήση βίντεο / Χημεία Β΄ Γυμνασίου – γ. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β’ Γυμνασίου – δ. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης, ε. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
  3. Συνεργασίας καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση κλασσικού εργαστηρίου και νέων τεχνολογιών.
  4. Συντονισμός με το ΕΚΦΕ Σύρου για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15.

Τρίτη 14-10-2014, 11:00-14:30,  στο εργαστήριο ΦΕ του ΓΕΛ Θήρας, σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Θήρας –  1η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ  με εκπαιδευτικούς κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Θήρας – Θηρασιάς:

  1. Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή ορισμένων σεναρίων από: α. Νόμοι Νεύτωνα – με χρήση προσομοιώσεων ΤΠΕ/phet / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Ηλεκτρόλυση Νερού – κλασικό πείραμα και χρήση βίντεο / Χημεία Β΄ Γυμνασίου – γ. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης, δ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, ε. Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
  3. Πρόταση συνεργασία καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση κλασσικού εργαστηρίου και νέων τεχνολογιών.
  4. Συνεργασία και συντονισμός με το ΕΚΦΕ Θήρας για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15.

Δευτέρα 13-10-2014, 17:30-20:30,εργαστήριο ΦΕ Γυμνασίου ΛΤ Ίου – Επιμόρφωση εκπαιδευτκών κλ. ΠΕ04 σχολικών μονάδων Ίου: 

  1. Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
  3. Προτάσεις για διαμόρφωση σεναρίων διδασκαλίας από τους εκπαιδευτικούς ΠΕ04
  4. Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15 σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Θήρας.

Πέμπτη 09-10-2014,  11:10-14:00,  στο εργαστήριο ΦΕ του Γυμνασίου  Άνδρου, σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Άνδρου –  Επιμόρφωση ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Άνδρου:

  1. Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή ορισμένων σεναρίων από: α. Νόμοι Νεύτωνα – με χρήση προσομοιώσεων ΤΠΕ/phet / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Ηλεκτρόλυση Νερού – κλασικό πείραμα και χρήση βίντεο / Χημεία Β΄ Γυμνασίου – γ. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β’ Γυμνασίου – δ. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης, ε. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
  3. Πρόταση συνεργασία καθηγητών με στόχο τη σύνθεση σεναρίων διδασκαλίας – φύλλων εργασίας με χρήση κλασσικού εργαστηρίου και νέων τεχνολογιών.
  4. Συνεργασία και συντονισμός με το ΕΚΦΕ Άνδρου για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15.

Τετάρτη 08-10-2014,  17:30-20:30  – εργαστήριο ΦΕ ΓΕΛ Μυκόνου – Επιμόρφωση εκπαιδευτικών ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Μυκόνου με θέματα: 

  1. Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εργασία σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής/συνεργατικής μάθησης, συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14, με επιλογή από τα θέματα: α. Νόμοι Υδροστατικής πίεσης – κλασικό εργαστήριο / Φυσική Β’ Γυμνασίου – β. Εξαναγκασμένη ταλάντωση – Συντονισμός με προσομοίωση Phet / σε διαδραστικό πίνακα / Φυσική Γ’ κατεύθυνσης – γ. Θερμική διαστολή – κλασικό πείραμα και προσομοίωση σε ομάδες μαθητών, Ηχητικά κύματα – προσομοιώσεις Phet, βάσει ΑΠΣ Φυσικής Β’ & Γ’ Γυμνασίου για Πιλοτική Εφαρμογή, αντίστοιχα.
  3. Υποστήριξη εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ 2014-15 σε συνεργασία με το ΕΚΦΕ Σύρου.

 ΤΕΤΑΡΤΗ 24-09-2014, 11:10-14:00 – Επιμόρφωση εκπαιδετικών ΠΕ04 σχολικών μονάδων ΔΕ Σύρου, με θέματα: 

Ι. Επιμόρφωση  του ΕΚΦΕ Σύρου

  1. Συνεργασία και συντονισμός με το ΕΚΦΕ Σύρου για τις επιμορφωτικές δραστηριότητες υποστήριξης εργαστηριακής διδασκαλίας μαθημάτων ΦΕ σχ. έτους 2014-15.
  2. Ενημέρωση για τον Πανευρωπαϊκό διαγωνισμό τριμελών μαθητικών ομάδων σε πειράματα Φυσικών Επιστημών – EUSO2014, που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από 30/3 έως 6/4 2014 με συμμετοχή 52 ομάδων από 25 Ευρωπαϊκά κράτη:   http://www.euso2014.eu/

 ΙΙ. Ενημέρωση και Επιμόρφωση Σχολικού Συμβούλου ΠΕ04

  1. Ενημέρωση – Αρχικός προγραμματισμός ύλης μαθημάτων ΦΕ – Οδηγίες μαθημάτων ΦΕ Γυμνασίου, – Οδηγίες-συζήτηση για τη Φυσική ΓΠ και Εμβάθυνσης/Κατεύθυνσης και Βιολογία Β΄ Λυκείου, (αλλαγή ΑΠΣ και ωρών διδασκαλίας) .
  2. Επιμορφωτική δραστηριότητα – εισαγωγική φάσαη της εργασίας σε ομάδες πάνω σε πρότυπα σενάρια διδασκαλίας διερευνητικής και ομαδοσυνεργατικής μάθησης συναδέλφων Κυκλάδων που συνδιαμορφώθηκαν στα πλαίσια των δειγματικών διδασκαλιών 2013-14.

10 απαντήσεις μέχρι τώρα




RSS Σχόλιων

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *